twijfel, heb je bij de ovu testen niet een lijstje zitten met wanneer je het beste kunt beginnen met testen?
Meiden, Een hele dikke knuffel van mij, voor iedereen die nog op het NOD lijstje staan. Ik hoop zo dat jullie snel bij ons staan. Dikke knuffel
Ja Tweety heb ik wel. Die geeft aan beginnen op dag 13. Maar wat nou als hij eerder is? Zit daarom te twijfelen. Hielkje ja hoop ik ook. Maar inderdaad bij jou gaat het ook lekker snel zeg. In week 13 alweer.
Als je ei eerder zou zijn dan dag 11 zou dat betekenen dat je cyclus korter zou zijn dan 25 dagen en dat zie ik niet in je lijst staan. Op welke dag heb je de laatste dagen je ei gevonden? Maar is idd erg lastig maar ik zou denk ik toch maandag beginnen met testen
Waaah Hielkje wat heb jij een leuke datum voor je 20 weken echo. Er gebeurt veel die dag. Jij een echo, De nieuwe haring komt in de winkels. En ikke wordt halve sarah
tweety. Heb nog niet eerder mijn ei op deze manier gezocht. Daarvoor was het een gok. En een beetje hulp op zon invulschema op internet. Die van de predictor. Maar denk ook wel dat ik maandag begin. Dan maar wat nega testjes. Maar ik weet het dan wel zeker. Toch
Hello Ladies *Zwaait naar iedereen* Hoe is het met jullie? Ik ben blij dat het weekend is, hele week in de schoolbanken, leren en daarna vaak moe maar alles gaat nog goed hoor.
Esther. Tuurlijk komt het goed. Ik weet het zeker. En je kunt na de tijd lekker een haringkje happen hihih. En een glaasje kinderchampange drinken om het te vieren hihih. Pff een kwart eeuw klinkt oud. hahah. Heb er wel super veel zin in. Manlief is nu al bezig met dingetjes regelen. Hij wil er een groot feest van maken. Met veel toeters en bellen hahah daar hou ik erg van. Wel jammer dat we niet in amerika wonen. Zon baby shower lijkt me ook zo geweldig. Hahaha hou echt van gezellig feestjes. Maar ook organiseren vindt ik geweldig.
twijfel ik test eerst vanaf me dag 28 cyclus zeg maar ff daarvoor en als er dan echt omo tersten uitkomen reken ik de 35 dagen cyclus
Hoi en doei meisjes. Net lekker even in de stad wat wezen drinken met een vriendin, was gezellig! Nu lekker slapen...
Goedemorgen meiden, Meid: Wat balen zeg van je ongi, weer naar de volgende ronde. Leonie: Wij zijn dan allebei in hunu jarig en worden 25. Maar voor mij hoef er geen groot feest gevierd te worden. Sallie± Hoi hoi.
idd de nod lijst moet leeg!!!!! hoop dat iedereen snel zwanger is is jullie gegunt dikke knuffel moed houden dames!!! wij zijn naar weert geweest.. zit nu opgesloten in me eigen huis..me schoonzus heeft deze week op de katten gepast en had mijn sleutel manlief moest vanochtend weg en heeft heel lief de deur opslot gedaan... daar zit je dan met mooie weer dacht kan lekker wasje doen mooi buiten hangen helaas.....
lekker handig lovekees hahah nou http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/268785-geen-3-weken-voor-mijn-bevalling-man-blijkt-niet-trouw-zijn-7.html#post9656602echt ik viel hiervan van me stokkie