oef, 3 weken voor de bevalling daar achter komen, das toch echt wel een nachtmerrie zeg! hier nog op zoek naar mijn ei, maar al wel wat roze na het vrijen vandaag, snap mijn lijf nu echt niet meer! afwachten wat de uitslag van mijn uitstrijkje was en anders misschien maar vragen naar doorverwijzing naar gyn ofzo. nu lekker genieten van de zon!
Hoi meiden, Ik had het ook gelezen Joyce. Eerlijk gezegd dacht ik eerst, "ontrouw"na een paar smsje, overdrijven kan ook. Maar later schreef ze ook dat hij sex had gehad met die vrouw enzo, jek! Ik zou hem denk niet meer om heen kunnen verdragen.... Justme: das wel erg vaag dan ja! Snap niks meer van jou , jij zelf ook niet denk . Labrador: hoi!
hmm vandaag weer niet lekker bah van martijn moet ik morgen ochtend testen haha ik zeg al schat heb daar geen last van het heerst gewoon en ben netjes ong geweest dus ach . vandaag wel ff kippenvel moment hoor , er is hier afgelopen maandag een 15 jarig jochie doodgereden hij keek niet uit waarschijnlijk en werd geschept door een vrachtwagen vandaag word die begraven. stond net helemaal vol bij de begraafplaats , lijkt me zo zwaar ern zo moeilijk om je kind weg te moeten brengen en het de broetje en zusje te moeten vertellen leon komt niet meer thuis bah bha moet er niet aan denken dan nog zo een creep die met een mitrieur op mensen loopt te schieten in alphen aan de rijn... what's wrong with tis world??
@sallie, snap inderdaad niet veel meer van mijn cyclus..... straks ff ovu testje wagen en kijken of dat een verklaring geeft.
Jeetje, Wat een situatie 3 weken voor de bevalling.. En wat bezield mensen om zomaar elkaar neer te schieten..Pff wat heftig allemaal zeg.
ben nu het nieuws aan het kijken hij heeft eerst op de parkeerplaats een man neergeschoten daarna, een gezin mama en papa dood ze denken dat eht kindje het heeft overleefd moet er niet aan denken zijn wij compleet meiden? niemand van ons woont daar toch ?? kan ff geen van jullie missen
Heey meiden. Het nieuws is mij vandaag ontgaan ivm drukte op werk. Maar heb net op tv gezien echt verschikkelijk. Moet er niet aan denken. Bah. Wat gaat er in zon iemand door het hoofd op zon moment. En van die vrouw die over 3 weken moet bevallen. Heb even alles gelezen. Maar ook ik heb er geen woorden voor. Zou manlief weet niet wat aan kunnen doen. Als hij mij dat zou flikken. Maar labrador. Hihih jij ook in juni jarig wat gezellig. Jij dus ook een halve sarah. Hier vieren wij alles groots. Dat komt omdat mijn moeder 3 maand voor haar 50ste verjaardag is overleden. En omdat het erfelijk kan zijn. Vieren wij nu alles groots. Het gaat om copd en een hartkwaal. Ik heb me hier op laten testen. Maar kwam niets uit. Maar dit kan altijd nog. Dus vandaar. Maar wanneer in juni ben je jarig dan. Wat gaan jullie morgen allemaal doen trouwens. Hier wordt het super mooi weer. Wij gaan bbqen. Schoonmoeder en vader plus vriendin komen mee eten. Wordt denk ik wel gezellig.
Heey kroegtijgers... Waar zijn jullie allemaal. Tis wel saai zo hier hahaha. Nou ja kruip ik maar in bed. Spreek jullie morgen wel weer.
ben net terug van de bios, 1 roseetje gehad en was daar al bijna teut van leuke film, lekkere actie en verder niet al te moeilijk zeg maar. nu nog ff in bed achter de laptop en dan fijn oogjes dicht! slaap lekker allemaal!
ik heb de hele dag geen nieuws gehoord of gezien, maar lees het net van Alphen aan de rijn. pfff wat erg! Leonie: ik ben de 25e jarig en morgen genieten van het zonnetje. Mijn vent is werken tot vannacht en kan eigenlijk niet echt slapen als hij er niet is. Nu maar ff op de laptop en tv kijken, msischien worden de ogen vanzelf zwaar.
Hai meisjes, ben ik ook weer eventjes.. Vreselijk drama in Alphen brrrr kreeg er echt kippenvel van. Ben gisteren de hele dag in Breda geweest op bezoek bij familie.. Was erg leuk De nicht van mijn man heeft 3 kinderen 1 jongen van 4,5 & een tweeling van 9 maanden, 2 meisjes en 1 eiig. Dus ik heb me wel vermaakt.. Er staan al 4 zakken kleding klaar voor ons als we een meisje krijgen dus dat zal wel mooi zijn. Ik ga zo weer druk aan de schoonmaak enzo want vanmiddag gaan we naar mijn ouders toe, daar eten we en me opa en oma komen ook nog op bezoek. Dus ik zal niet veel aanwezig zijn. Ik heb vrijdag bij de VK al wat info folders enzo opgehaald en nu zat er ook een folder bij over de nekplooimeting.... Laten jullie dit doen?? Ik vind de keuze best wel moeilijk. Nou als ik jullie niet meer spreek, wens ik jullie een fijne dag! Knufs Dday
Heey meiden.. Het was zeker rustig hier gisteravond..wij zaten heerlijk met zijn 2tjes op de bank tv te kijken Dday: Wij hebben de nekplooimeting niet laten doen..
Hallo! Gisteren te lang op terras gezeten dus ben niet helemaal fit. Maar, sportieve ik, ga maar weer eens tennissen.
Jij tennist wat af zeg! Ik lag gisteren eventjes op de bank met het idee een tukkie te doen toen ik het nieuws van Alphen zag. Echt vreselijk zeg! Dat topic wat jij aangaf Joyce ga ik zo even lezen. Wat een vreselijk iets zeg. Las ook nog iets over een babyshower. Mijn vriendin wil er heel graag een voor mij organiseren. Ik ben benieuwd!
hier ook heerlijk genieten van het zonnetje! vanmiddag een verjaardag dus hopelijk dan met taart in de zon!
Manlief en ik gaan zo een rondje wandelen. Vanmiddag heeft hij een concert van zijn fanfare dus dan ga ik even lekker frummelen met mijn paardjes en dan vanavond uit eten met vrienden. Gezellig
een lekkere zondag dus! geniet ervan! @DDay, ik denk ga wel een triple test doen, mijn leeftijd begint al aardig te tellen....