Hey meiden, wat een weertje he! Gisteren even niet online geweest, hele drukke dag gehad. Eerst wezen werken, toen naar amsterdam geweest en een nieuwe auto gekocht , babyproof! En daarna kregen we visite, was erg gezellig, alhoewel ik wel een beetje jaloers naar de wijntjes van de rest en het kijken was. Vandaag lekker dagje niks, zo even lekker in het zonnetje lopen. Dat nieuws van alphen aan de rijn, zo erg, ik kan me echt niet voorstellen hoe iemand zover komt om dat te doen. Dat topic over die ontrouw heb ik ook gelezen, pffff, lijkt mij mn ergste nachtmerrie... Allemaal een lekkere zondag vandaag!!!
Heey meiden. Hier ook weer wakker. Manlief regelt een heerlijk ontbijtje hier. Lief kerelke ist ook soms hihihi. Gfh lekker sportief hoor. Is er wel heerlijk weer voor. Deedee lekker aan de wandel jullie dus. Justme hmm lekker he. En taart buiten in de zon is ook lekker genieten hihi
Goedemorgen meiden! Ik was er ook weer hoor. Gisteravond nog even gespiekt. Mijn ouders waren zoveel jaar getrouwd en we hadden een etentje, was half 2 thuis ofzo. Ben dan, ook al drink ik natuurlijk niet, vandaag wel heul moe hoor. Voel me af en toe net een oud wijf haha. Justme: veel plezier op verjaar! Deedee: lekker met de paardjes! Zou ik ook wel zin in hebben hihi. Dday: klinkt gezellig, die neefje en nichtjes! Catharina: dat van dat wijntje herken ik heel goed haha. Zat gister ook echt na te denken van wat zal ik nu eens drinken . En gaaf een nieuwe auto! Wat voor één is het?
even kort vannacht ging het niet goed kreeg hoge koorts en de druk op me borst bleef aanhouden al 4 dagen vanmorgen de huisarts uit bed gebeld, die kwam meteen, gelukkig had mijn eigen arts dienst want zodra ik op wou staaan viel ik flauw. bloeddruk was goed 110/80 zuurstof ook 98, dus het is of me slokdarm of onstoken hartzakje maar die klonk goed. kreeg zo een spuitje onder me tong erg scherp waardoor me vaaten weet open gingen staan kreeg enorme koppijn maar dat hoorde zei die. moet vandaag en zoalng het pijn doet rustig aan doen, komt wel goed. maar heb wel me arts in utrecht gemaild en gevragd of ik eerder op bezoek kan komen. huisarts dacht er ook aan omdat er een griep heerst en ik een auto immuunziekte heb al jaren dat mijn lichaam heel vervelend op de griep reageert. kortom lekkere nacht weer maar kan nu ook niet slapen pff
hoi dames ik heb ook alles weer even bij gelezen echt wel verschikkelijjk van alphen... lijkt me ook vreselijk als je dat hebt zien gebeuren. voor de rest heb ik niet echt onthouden joyce vroeg waarom we nu al een sperma onderzoek gaan doen. dat is omdat mijn vriend 2 keer is geopereerd aan zijn ballen en hij heeft medicijnen voor de ziekte van crohn die ook invloed kunnen hebben op de kwaliteit van het sperma dus we gaan even kijjken of het nog wel goed genoeg is om zwanger te worden
zo joyce dat is wel heftig ik moet nu echt weg ga naar mijn oma en daarna gaan we lekker van de zon genieten
Joyce: pas je goed op jezelf! Wat eng zeg! Wel fijn dat er meteen iemand kon komen naar je maar brr, schrikken! Hoe gaat het nu? Karin: ik vind het wel logisch dat jullie dat doen, dan weet je iig zeker dat de kans er is als de test goed uitpakt!
@Joyce, dat moet wel even schrikken zijn geweest vanmorgen. @Dday, wij doen de combi-test niet, komt niet in de Fam. Voor en leeftijd speelt ook nog niet heel erg een rol. Verder ergveel gelezen maar niet echt veel onthouden. Gisteren bleken broer JJ en vriendin plotseling in vreeland te zijn ,dus heerlijk op een terzake gezeten en daarna lekker gegeten met z'n 4e. Was heel erg gezellig maar daarna wel heel erg moe. Dus lekker vroeg naar bed. Manlief nog even naar de kroeg geweest. Wat verschrikkelijk wat er in alphen aan de Rijn is gebeurt. Het lijkt bijna op Amerika. Hoop dat dir voorlopig de laatste keer is. Lijkt me verschrikkelijk als je er achterkomt dat je man een ander heeft vlak voor dat je mag gaan bevallen. Hoop dat ons dat allemaal bespaart blijft. Veel liefs Esther
Zo! Ben weer terug! Zometeen een flinke boswandeling maken met de hond. En daarna even met vrienden op een terrasje in de zon zitten. Heerlijk zo'n zondag!
@sallie, hierboven heb ik een link geplaatst van de auto! Ik lag er ook om half 2 in, kost me echt moeite om zolang op te blijven. @joyce, wat eng! gelukkig werd je snel geholpen, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. @karin, ik snap jullie ook goed hoor, weet je in ieder geval of het daaraan ligt of niet. Ik hoop dat de uitslag goed is.
Hey meiden, wat hebben je veel gekletst zeg..... Is moeilijk bijhouden.... Hier gisteren een k*t dag gehad. Wij waren een wandelwagen wezen kopen, deze kregen we van mijn vader. Toen we op de terug weg onwijs veel politie tegen kwamen. Toen mijn broertje belde met wat er was gebeurt, namelijk; Het winkelcentrum waar die schietpartij is geweest, daar werkt mijn schoonzusje. Zij heeft gezien hoe die eerste man is doodgeschoten en had het geluk dat hij haar niet heeft zien staan. Later is ze nog het winkelcentrum ingegaan om te kijken of ze ergens kon helpen, en heeft toen nog eens een aantal doden zien liggen daar......Pfffff, echt mega heftig wat er is gebeurd en zo eng dichtbij..... Ik ga zo even bij d'r langs, even kijken hoe het is met d'r.....Wat een zieke geesten bestaan er toch, ben wel opgelucht dat ie zichzelf ook maar gelijk heeft neergeknald..... Sorry voor dit niet te vrolijke berichtje, maar moest het even kwijt.... Liefs, Maaike
Catharina: gave auto zeg! Doe maar luxe . Meikie: jeetje wat een schrikken meis! Dat zal heel lang duren voordat ze dat verwerkt heeft, vergeten zal ze het nooit! Doe haar maar lekker verwennen!
Jeetje meikie wat een schrik! Hier een k*tdag, mijn allerliefste merrie os dragend van har tweede veulen, Ze is sinds kerst al ziek. Ergens in haar lijf zit een ontstelig, ondanks alle medicijnen en onderzoeken zijn we de strijd aanbhey verliezen en moeten we deze week de verschrikkelijke beslissing gaan nemen. Kan ff niet meer stoppen met janken
@ Meikie, jemig wat heftig. Hoop dat alles een beetje gaat mey je schoonzusjen. @ flora, kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt. Kan de veulen nog wel gered worden. Of is dat nog te vroeg xxx
Joyce: Wat heftig zeg! Hopelijk voel je je snel beter! Meikie: Wat erg dat je schoonzusje het heeft moeten meemaken! Hopelijk kan ze het goed verwerken. Florabella: Sterkte met dit vreselijke besluit! Hoelang moest de merrie nog dragen?
flora: jeetje meid dat is wel heel erg zeg! Jakkes, krijg er kippenvel van. Wat zijn de opties verder of zijn die er niet meer? Heeft ze pijn? Dikke knuf hoor en pm mag aaaallttijd! x
Thanx sallie, eigenlijk zijn er geen opties meer. Ze heeft als het goed is weinig pijn, ze krijgt veel medicijnen.