Goedemorgen, Flora: Balen zeg dat je zo misselijk bent. Tweety: Heerlijk meid een onverwachte dag vrij. Ik moet vanmiddag even naar mijn werk voor een werkoverleg, verder lekker vrij. Ik hoef vrijdag pas weer en dan ga ik met de 3 bewoners en een collega op vakantie, nou ja het is voor mij en mijn collega meer een werk vakantie. Maar heb er wel zin in.
Goedemorgen allemaal!! Sallie: Ik heb ook niet mogen klagen in het begin van mijn zwangerschap..af en toe een beetje misselijk en moe en van die kleine dingetjes maar daar bleef het bij! Geniet er maar van meis! Flora: Balen van je misselijkheid, blijf maar lekker in je bedje! Ik ga maar eens naar mijn mamsie..lekker mijn paardje weer is poetsen
ik had vanmorge lekker vrij het jongetje dat normaal maandag ochtend er is was ziek dus kwam onverwacht niet moet zo naar school om een kindje op te halen
Goede morgen dames Hier heerlijk geslapen. Wakker geworden met spierpijn hihih werdt wakker met mijn hoofd aan het voeteneind. Ben weer lekker aan het draaien geweest vanacht. Jeetje joyce hoop dat de dokter dat kan uitsluiten. En dat het inderdaad een griepje is. Ik ga zo heerlijk met mijn beste vriendin en haar dochtertje aan de wandel. Mischien een kinderboederij ofzo. We kijken wel ff. Nou ff snel aankleden. Ze kan hier elk moment zijn hhahah.
Nee die zit op slot, en haar man ligt te slapen ivm nachtdienst. Dus maar even geduld hebben. Ze zal zo wel komen Gezellig hoor wandelen met de kleine en mogelijk naar de kinderboerderij. Wat lekker trouwens om nu pas wakker te worden. Heb er al een halve werkdag op zitten. Geniet van het weer. Komt ze aan tot vanavond
eindelijk geslapen vanmorgen naar de huisarts net toen ik in de spreekkamer was belde mijn arts uit utrecht die dus meteen doorgespeeld aan de huisarts . moest een ECG maken en bloed prikken met spoed, dus dat bloed is vanmiddag binnen en de ECG was goed heb wel weer koorts dus moet thuis blijven gelukkig doet een vriendin sparky vandaag lekker loszetten. Esther ja ik las het op je hyves haha ach ja ze is er lees ik dus das mooi veel plezeir Salie mijn beste vriendin heeft ook nergens last van die is nu 3 mnd . Flora hoe is het nu met jou ? en de keuze hoe is de merrie ? ik weet dat eht met de dag kan verschillen dat is zo frustrerend.. lisa have fun geef je paard ook maar een knuffel van mij kan nu toch niiks doen heb net ff wasje opgehangen en youp kots opgeruimd, we hebben besloten een beter en minder vol huisje voor youp te zoeken. spelen met gizmo is voor haar gevaarlijk zij weegt net aan 2 kilo en gizmo 6,5 en is lomp.. en de dierenarts zei omdat youp haar staart al gebroken is op een cruciaal punt is dit heel gevaarlijk hij hoeft maar te knikken verder en ze is verlamd dus hebben we besloten om haar weg te doen. degene hoeft er niks voor te betalen maar dan wel zelf een sterilisatie uitvoeren voor gizmo willen we dan wel een maatje want alleen kan die bolle niet zijn dan gaat die snoeren doorknagen rotjong.
Heey joyce wat fijn dat je hebt kunnen slapen vanacht. En helemaal super dat de scan geen rare dingen aangaf. Moet een hele gerust stelling voor je zijn. Nu hopen dat het bloed ook zo goed is. Dan is het mischien toch een virusje. En balen dat je niet na sparks kan vandaag. Maar je rust is ook belangrijk. Fijn dat je een vriendin hebt die het voor vandaag even erbij wil doen. En Joup tjonge zit jullie niet mee. Maar inderdaad een ander huisje is mischien wel beter voor hem. Maar blijft eeuwig zonde. Je raakt toch aan zon beestje gewend en gaat er van houden. Mischien ergens bij jou in de buurt. Kun je hem toch af en toe zien. dikke knuf van mij
youp is een meisje haha ze komt aan de naam doordat we inderdaad dachten dat we een kater hadden gekocht wij vinden het ook klote want ze is nu gewend aan ons en in het begin was ze echt voor alles en iedereen bang. hoop dat ik wat goeds kan vinden
zo daar ben ik ook weer. Vanochtend kwam mijn oma er onverwacht ff in, was wel ff gezellig. Daarna onverwacht ff bij een vriendin koffie wezen drinken, zij is nu 35weken zwanger dus ff lekker bijgeklept. En ik kwam toch achter een voordeel van het niet zwanger zijn haha, ik kon lekker in de zon en zij niet omdat ze bang is voor een zwangerschapsmasker, helaas voor haar geluk voor mij haha (sorry voor degene die zwanger zijn maar ik heb er heerlijk van genoten) ben nu lekker bijgekleurd.
Hee meiden! Wat een heerlijk weertje vandaag he! Ik heb heerlijk met mijn paardje geknuffeld Ik kan niet wachten om weer lekker de bossen met hem in te gaan. Joyce: Ik heb mijn paardje ook een knuffel van jou gegeven, en je krijgt een dikke vette smakkerd terug
Daar was ik weer! Uitgewerkt . Flora: ik beneid je niet hoor! Helemaal niet! Het is ook niet dat ik erop wacht ofzo, zoveel klachten. Maar na de slechte start kan het me toch wel erg onzeker maken! Hielkje: een beetje wel hoor, mijn onzekerheid weggenomen! Maar het komt denk ik door het bloedverlies in het begin, anders was ik er alleen maar blij mee geweest. Jij had toch wel een paar keer heel misselijk en overgeven enzo? Hoe was het bij je vriendin in Almere? Tweety: lekker genoten van je dag? Ik lees het nu verderop al wat, gezellig met oma en vriendin, leuk toch! Ennuh ik zit gewoon in de zon hoor, weet niet of het uitmaakt als je verder bent, maar met zonnebrand en geen uren moet kunnen vind ik. Maar jij moet zolang je wil, je kan het straks nog lang genoeg laten . Meid: hetzelfde, lekker dagje gehad?? Labrador: ook al is het inderdaad werken, even weg is ook wel leuk toch! Waar ga je heen? Lisa: ja misschien moet ik me ook niet zo aanstellen haha, komt vast door de spannende 12 weken . Nog (ff tellen) 17 nachtjes tot de echo! Karin: lekker zon ochtendje! Toch weer mooi meegenomen J! Twijfel: hahah, ik moet om je lachen. Zie je al lichen achterstevoren en binnenstebuiten . Verder gezellig dagje gehad met je vriendin? Joyce: spannend dus nog, maarfijn dat de ECG goed was! Moet nog verder lezen, maar ik hoop dat je bloed ook goed was! En fijn dat je even vertelt dat je vriendin ook nergens last van heeft, hoe meer ik daarover hoor, hoe geruster ik ben! Wat is Youp ook al weer voor een poes? Mijn zusje zoekt een kitten, maar als ze nou heeeel leuk is ... Ga zo lekker soep met een broodje eten, heb geen fut om uitgebreid te koken. Morgen dan maar weer pasta .
@ Joyce, fijn dat je ECG goed was, nu nog afwachten wat je bloed zegt. Balen dat je nu niet naar Sparky kon. Maar dat zal snel weer gebeuren. @Sallie, ben met vlagen soms even misselijk, maar dat kwam meer omdat ik dan moest eten. En 1 keer overgegeven. Verder echt helemaal niks. @Angela, ik zit ook in de zon, maar smeer m'n gezicht in met factor 30, heb ook geen zin in een zwangerschapsmasker. Het was heerlijk bij mijn vriendin. Heb een rammelaar van haar dochter 4 jaar gekregen, een knuffeltje van haar zoon 8 jaar, en een pakje en rompertjes van hun. Ga we de kinderen op halen van school. Zegt haar zoon in de auto " Esther ik hoop wel dat het een jongetje is, want dan kan ik er mee spelen, voetballen en zo" Zo ontzetten lief. Wij hebben er maar van gemaakt dat hij dan kan oppassen. Liefs Esther
Joyce: gelukkig dat de uitslag goed was! Fijn dat je vriendin voor Spraky kan zorgen. Hielkje: Wat leuk dat zo'n jochie dat zegt. En wat lief dat je die speeltjes en kleertjes gekregen hebt. Sallie: Het is zeker leuk om te gaan. We gaan naar de Huttenheugte van Center Parcs (in drenthe)
hoi dames leuk he hoe kinderen zo leuk uit de hoek kunnen komen zo heeft een oppaskindje van mijn moeder net een zusje gekregen en als je aan hem vraagt of hij het leuk vind zegt hij "nou ik had liever een broertje gehad" (dat jongetje is 3) wijsneus
@Karin dat is zeker een wijsneus. @labrador, klinkt heel erg lekker. Ik wou dat ik binnenkort op vakantie kon.