hey meiden, @flora, sterkte met je misselijkheid, ik weet helaas hoe je je voelt... @sallie, er zijn heel veel meiden die nergens last van hebben hoor, geniet er maar van! @joyce, fijn dat je ecg goed was, ik hoop dat je bloed ook goed is. Erg zielig voor arme youp... @hielkje, leuke kadootjes, schattig die opmerking haha @labrador, dat klinkt leuk, hopen dat jullie ook een beetje lekker weer hebben. Vandaag bij de verloskundige geweest, allemaal leuke folders/dingetjes mee gekregen en een afspraak gemaakt voor de combinatietest.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaHHHHHHHHHHH word nu lichtelijk gek hier. Weer een vriendin zwanger. Vind het voor haar echt super leuk hoor, maar ja ff dipje nu klaagmodus uit
Tweety: leuk voor je vriendin, maar ik kan me goed voorstellen dat het voor jou wat minder is. Catharina: Wat is een combinatietest? Vandaag begonnen met ovu testen. De 1e die ik deed liet helemaal niets zien, de volgende was negatief.
dat weet ik wel zeker van niet Ik verwacht hem as weekend. Woensdag nog maar eens een testje wagen. Ik heb er nog 7 liggen en wil nog ff geen andere erbij kopen, want misschien is het wel raak deze ronde en heb ik net de testen gekocht is ook zo zonde haha.
oh ja, ovu testen..... die moet ik ook maar weer ff gebruiken. je weet het maar nooit met mijn cyclus! hier net op condoleance geweest, was fijn om te gaan (klinkt gek maar jullie snappen me wel). nu op de bank voor de tv, morgen vroeg op heb (hopelijk) leuke cursus dag!
@Angela,kan me heel erf goed je klaagmodus voorstellen. Maar ook knap dat je hem uit kan zetten. @ labrador, succes met het zoeken van je ei. Hoop dat hij snel langs komt en negen maanden blijft hangen, en langzaam een mensje wordt VK belde net of ik woensdag ipv donderdag wil komen. Geen probleem
esther, een dag eerder is nooit erg he. Maar ik zit hier flink te balen hoor op de bank. Maar ja het is niet anders dat krijg je op een gegeven moment he, leeftijd, huisje evt. trouwen en dan ja toch een kindje
Knuffel tweety, jouw tijd komt echt meid!!! Lisa, 15 weken, ik hoop toch wel wat langer door te gaan.....hopen dat mijn buik niet te dol wordt! Hielkje, wat een lieve reactie van die kindjes!!
Nou meiden, ik zal nog eens wat zeggen. Lig al een uur kotsmisselijk op de bank. Dizzy en snelle hartslag, voelde me dus inderdaad liever als vanmiddag!
Sallie: sterkte meid, probeer zo lekker te slapen. Tweety: knuffel meid Hielkje: een dag eerder is echt niet erg he! De BMS week is weer aangebroken hihi dus wij gaan aan de slag.
Flora: Ik zie dat je morgen naar de VK moet, ik duim voor je mee en geniet van jullie kleine spruit. En bij ons gaar het zeker lukken.
@ sterkt Sallie, zakt het al wel een beetje? @flora, voor jou is het morgen spannend hoe laat mag je. Een dagje eerder jazeker niet erg. Maar geen echo hoor, mogelijk als ze hem kan vinden naar het hartje luisteren. En bloeddruk controle.
spannend florabella, veel plezier morgen naar het hartje luisteren is ook heel bijzonder esther hoop dat ze het hartje kunnen vinden sallie, vervelend dat je je zo beroerd voelt
Mn NOD komt ook dichtbij! Momenteel heb ik last van: borsten die een halve cupmaat groter zijn, pijn doen en jeuken. Regelmatig steekjes in mn onderbuik. En trekkende liezen. Maar dat had ik vorige maand ook dus dat zegt niks. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongesteld ga worden deze maand. Waarom weet ik niet maar dat denk ik. Vanavond weer tennisles gehad. Ging super! @Tweety: Ik herken je gevoel hoor. Hier hoor ik ook van steeds meer mensen dat ze zwanger zijn. Van mijn vriendenkring overigens nog niemand.
sorry ik reageer even niet op jullie, lezen is niet fijn. Heb een yoghurtje genomen en misselijkheid zakt, blijf alleen wat wazig en hartkloppingen hebben...