Heey ladies. Labrador. Gister heb ik ook mijn eerste test gedaan. Negatief maar dat was te verwachten hihihi. Gaan gewoon verder. Ik test ze tussen de middag. Sallie hihihi. Ja manlief heeft het te verduren met mij heb hem ook al eens een blauwe plek geven. Had ruzzie in mijn slaap en hij wad het stootkussen. Vondt hij niet zo lief. Maar waar je om vraagt krijg je ook. Nee geintje hoor. Maar je weet nu zeker dat het allemaal goed zit daar. Ook wel weer fijn. En hopelijk heb je snel geen last meer. Hihihi joyce ja joup is ook meer een jongetjes naam. Das wel grappig. Hopelijk krijgt hij een goed nieuw huisje. Esther. Die ipad van jou zet mijn hersens wel aan het werk. Blijf ik geestelijk mooi bij. Hihihi. Maar tot nu toe kom ik er nog prima uit. Flora jij gaat straks na de vk spannend hoor. Heel veel plezier. Tweety. Ja snap heel goed dat het niet leuk is om te horen. En gooi het hier maar van je af. Wij weten hoe het voelt knufff van mij. Gfh: weet een spannende tijd voor jou. En lastig is het om de ongi symtomen en de zwanger symtomen van elkaar te houden. Maar gewoon afwachten he. Hier na een week niet misselijk te zijn vandaag dus weer wel. Nou maar hopn dat het morgen weer over is. Hier kruip ik ook onder de dekens. Dus tot morgen all. En slaap lekker
Goedemorgen dames! Oww sallie; wie baalt van weinig klachtjes wordt op zijn wenken bedient. Arm meisje, hopenlijk voel je je vandaag fitter!! We hebben om 10.10 de afspraak, zenuwen gieren door mijn lijf. Het voelt allemaal zo goed maar dit is toch de echte bevestiging en emotioneel kan ik momenteel geen slecht nieuws aan. Dus het gaat goed komen!! Fijne dag meiden, ik laat zsm iets aan jullie weten!!
Goedemorgen allemaal! Bah, ik word me toch een potje misselijk wakker. Niet fijn! @Florabella: Veel plezier dadelijk!
GFH duim duim duim misschien is het voor een goed doel?! Is het hele hoge misselijkheid?! Ik kan door het gevoel van misselijk namelijk onderscheiden of het "gewone" misselijkheid is of zwangerschapsmisselijkheid (goed scrabble woord!)
Lieve meiden, dankjulliewel! Na het douchen gister lekker in bed gegaan, heb geslapen als een blok, misschien was ik wel een beetje TE moe ook! Vandaag voel ik me beter (nu iig ). Flora: heeeeel veel succes meid vandaag! Ik kan echt pas vanavond weer kijken, maar ik verwacht eigenlijk niks anders dan goed nieuws! Knuf!
Tja wat is hoog? Met vlagen heb ik het idee dat ik moet overgeven. Het zal wel weer niks te betekenen hebben. Moet mezelf niet gek gaan maken.
Oeh dat is niet fijn Wendy. Ik hoop dat het voor een goed doel is. Flora ik ga voor je duimen. Gisteren VK gebeld en wij kunnen maandag er heen voor een intake en op 28-04 krijgen wij onze eerste echo. Spannend!
Goedemorgen meisjes, Sorry dat ik er de laatste paar dagen zo weinig ben.. Maar ik ben echt super moe.. Heb gelukkig vannacht wel een keer kunnen doorslapen! De laatste paar dagen word ik steeds rond een uur of 3 snachts wakker heel irritant. @Flora veel succes en plezier straks en ik ga duimen dat alles goed zit!!
dday: leuk leuk leuk, maandag! Flora: veel plezier zometeen! GFH: Dat is wel minder, maar misschien voor een goed doel? Wanneer wil je gaan testen? Sallie: fijn dat je je weer beter voelt.
Jippie ons boontje heeft een kloppend hartje!!!! Het zag er volgens de vk allemaal prima uit! Volgens het opmeten ben ik 2 daagjes minder zwanger maar dat kan volgens haar de volgende keer weer anders zijn. Ik kon nu gaan genieten zei ze, kans dat het goed blijft gaan was na deze echo groot! Over twee weken alweer de volgende echo en de week daarna intake!!
Dday: Ik weet het niet meer wat ik bedoelde met de maandag Flora: Dat is goed nieuws van jullie boontje. En nu genieten...
DDB spannend meissie Flora gelukkig was alles goed Sallie gelukkig voel je je weer beter Twijfel je doet weer met hij tis echt een zij haha Angela oef weet maar al te goed hoe dat is, maar lijkt wel als dat sinds we zelf de wens hebben en het proberen overal ineens zwanger e vrouwen vandaan komen.. Esther ga eens terug naar school jij , kan er niks van lezen haha Nou bloed was binnen bacteriele infectie straks ff ha bellen hoe of wat maar ga wel ff eigenwijs doen ga zo naar stal nog beetje koorts mja kan het niet laten