GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    flora wat fijn dat het nu allemaal goed zit ga er nu lekker van genieten!!

mijn ei is geweest (denk ik zie mijn kaartje) nu op naar een volgende ronde we kunnen eindelijk weer verder :D

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
  3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, ik zal weer terug naar school gaan. Meer vakantie en geen stress van het werk. Moet straks toch meer gaan werken. Nieuwe collega heeft een opzeg termijn van 2 maanden dus die komt pas in juli en mijn oude collega gaat waarschijnlijk al weg per 1 mei. K*T.

@flora, estheet ijk dat het nu allemaal goed is. Nu genieten en over 2 wkn heb je termijn echo, dan weet je wanneer je bent uitgerekend.

@Dday, je krijgtalleen een vroege echo als je al een miskraam hebt gehad. Vandaar dat Flora en ik die hebben gekregen.

@Lisa, gewoon lekker aan die vermoeidheid toegeven, straks wordt het een stuk lastiger.

@Karin, lekker dat je je ei hebt gehad, kan je sneller door naar de volgende ronden.

@Gfh, duimen draaien voor je...........

Vandaag eerst bij de fysiotherapeut geweest, zit weer een heerlijk vast in mijn rug en daarna lekker naar de kapper. Lekker weer een kort koppie, en alles zit weer goed in model.
    Verder gaat alles hier zijn gangetje. Ga me steeds beter voelen en mijn darmen zijn eindelijk wakker geworden, wat is dat lekker.

Tot later

Veel liefs Esther

4. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @flora, wat fijn dat de echo goed was! Lekker gevoel is dat he, nu lekker genieten!

@hielkje, wel fijn dat je je steeds beter gaat voelen, ik hoop dat de kwaaltjes bij mij ook wat gaan afnemen over 2 weken.

@tweety, kan me heel goed voorstellen dat elke zwangere die erbij komt even slikken is.

@labrador, een combinatietest is een onderzoek (bloedonderzoek + nekplooimeting dmv een echo) hiermee berekenen ze de kans op een kindje met syndroom van down en nog 2 andere ernstige syndromen.

@joyce, ik hoop dat ze de bacterie infectie snel weg kunnen krijgen.

@dday, hier ook moe, moe, moe

@gfh, klinkt toch wel goed hoor die kwaaltjes, ik ga voor je duimen!

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hey meiden,

Hoe gaat het hier?

Flora, fijn dat het allemaal goed was!!

Karin, super dat jullie er nu weer voor kunnen gaan!! :) hopelijk ben je snel zwanger meis!!

Gfh, spannend meis! Ik duim voor een posi test!!

Joyce, wat vervelend meis, hopelijk is de bacterie snel weg!!

Tweety, ik begrijp je heel goed! Ik duim heel hard dat iedereen snel zwanger is!!!

Hielkje, gelukkig meid! :) nu lekker genieten!

Ik begin beetje ziekjes te worden denk ik! Bah, last van me keel :(

Xx

6. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Hihih joyce verf mijn haar niet voor niets blond. Geef HAAR maar een dikke knuf van mij.

Flora wat een fijn gevoel lijkt me dat. Nu echt gaan genieten hoor.

Hier lekker helemaal nix gedaan. Misselijkheid is al weer weg. Misxhien gewoon wat verkeerds gegeten denk ik. Vandaag voor het eerst in drie weken geen visite over de vloer. Heerlijk lekker alleen met mn mannetje. Nouja hij gaat klussen en ik kijk tv. We krijgen een wc buiten in de schuur we hebben een extra ruimte in de tuin. Wat we hebben daar een complete woonkamer van gemaakt maar misde nog een wc en een wasruimte. Dus daar gaat hij vandaag aan beginnen. Ben benieuwd.

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, doe maar luxe, wc in de tuin......

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Zo hier was ik ook weer!

GFH: spannend meid! Hoe voel je je nu? Whaa, spannend lees nu dat je morgen gaat testen! Ik duim hoor!

Deedee: spannend maandag! En natuurlijk de echo op de 28e, ik moet de 29e weer dus we kunnen een beetje samen uitkijken ;).

Dday: dat moeie ken ik ;). Maar het is wel vervelend! Dat snachts wakker worden had ik tot vorige week ook, het is nu weer over dus ik hoop dat jij er ook snel overheen bent!

Labrador: dankje, ben ik ook blij mee;). Jij lekker aan het genieten van je vrije dagen?

Florabella: gefeliciteerd meid! Spannend hoor! ik ben zo blij voor je ! J. Wanneer mag je weer heen?

Lisa: goed dat je moe bent, uitrusten jij! J.

Joyce: let je wel goed op jezelf? Bacteriële infectie moet je niet verwaarlozen lijkt me!

Karin: lekker dat je ei voorbij is zegmaar, lekker dat je weer voor het eggie kan, daar doe je het toch voor he ;).

Hielkje: denk ook om jezelf hoor! rustig aan doen, de hele praktijk mag niet op jou neerkomen! Lekker naar de kapper, doe je ons een plaatje?! ;)

Catharina: ik hoop ook voor jou dat je je snel beter voelt!

Meid: he bah, niet ziek worden hoor!

Twijfel: haha ik snap geen drol van je tuin-wcverhaal ;). Maar ik vind je wel lief...

Nou vandaag nog de hele dag een wazig gevoel gehad. Licht misselijk en een beetje druk in mijn hoofd, echt heel duf ofzo. Ga nu ook maar even een half uurtje op de bank liggen voordat ik weer wat ga doen...

9. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer eventjes, manlief is eten aan het maken :D
    Blehhh ik voel me zooo misselijk.. Ik heb het vandaag aan een hele goede collega verteld waarmee ik de tussenschoolse opvang doe. Ze was zoooo blij voor me. Hahaha zij was nog meer aan het stralen dan ik ;) Oh morgen bloedprikken ik ben echt doooodsbang! Gelukkig gaat me mannetje mee..

@ Flora, wat een super nieuws!! Gefeliciteerd zeg!!

@ Sallie ohhh dus er is nog hoop voor mij dat het over gaat hahaha

@ Hielkje, ik zei het niet over die vroege echo maar deedee ;) Ik weet idd dat je een vroege echo krijgt als je ervoor een miskraam gehad hebt.

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    dday: balen meid dat je je zo misselijk voelt.

SALLIE:IK geniet van mijn vrije dagen, alleen jammer dat het niet zulk mooi weer is.

Catharina: Nu snap ik wat een combinatietest is.

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @GFH, ik duim hard voor je hoor!

@flora, fijn dat er een kloppend hartje was, nu genieten he!

hier vandaag cursus gehad dus bekaf nu..... ovu test was nog wit dus ei is nog niet in aantocht

12. justme ik ga vandaag even drie dagen ovu testen voor de cyclus van 28 dgn is het wit aankomende 3 dagen dan doe ik het later weer voor de 35 dagen cyclus haha je moet wat.

Sallie ja ik doe rustig aan, vooralsnog even geen medicijnen

Hielkje jeetje ben je mooi klaar mee maar denk aan jezelf en je kleine geef ook aan op je werk dat je het vanaf 1 mei niet alleen gaat doen desnoods nemen ze een uitzendkracht voor die maanden aan maar je gaat het niet alleen doen dan kom ik je persoonlijk halen hoor, moet wel een gezond petekindje worden hihi

Nou me zus gebeld die wou wel mee naar stal na de middag slaapjes van de kleintjes , toen ze er was was lotte wee rhelemaal blij en riep al sparky sparky ..sparky was schijt vervelend komt door de wind, even met lotte paardenbloemen geplukt en voor ik het wist zat haar handje in zijn mond ze gaf geen kick ik kon haar handje eruit halen spark schrok (ik ook) stonden gewoon 3 tanden in en bloede een beetje maar ze ging gewoon weer mee bloemen plukken voor spark de bikkel!!
    En daarna ging lotte me uitlachen omdat ik niet wist hoe de autogordel om moest.
    voor haar ben ik doise haha poppetje toch
    kleine van me broertje heeft griep arm poppetje.

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Iedereen bedankt alvast voor het duimen!

Maar zie het somber in hoor. Denk dat ik vanavond of morgen ongesteld ga worden. Heb namelijk al een paar uur dezelfde buikpijn als die ik altijd heb voor ik ongesteld wordt.

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, ik let zeker heel erg goed op mezelf, moet mogelijk ipv 3,5 nu 4 dgn werken en dan mogelijk de vrijdag vrij, zou liever de woensdag hebben maar dat hoor ik binnenkort wat er gaat gebeuren.

@Sallie, balen dat je nog steeds niet helemaal jovel voelt, maar hou in je achterhoofd het is voor een goed doel, als het aan blijft houden bij je huisarts even je bloeddruk laten controleren. Ga je nu naar een andere VK of niet? Mogelijk gemist.

@ GFH, balen hoop dat je vermoeden niet klopt.

Liefs Esther

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Net een heel lief moment.

Jan-Jaap kwam net bij me liggen met z'n hoofd op mij buik, maakt hem bloot en geef een kus op de plek waar de kleine zit, en zegt ineens. Hoi kleine dit is je vader breakie breakie. Alsof mijn buik een walkie talkie is. Maar wel lief

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Esther: aaaaah lief! Vind ik echt schattig! En ik moet nog op zoek naar een andere vk, weet er wel een maar heb door drukke dagen geen tijd gehad om te bellen. Moet dus wel even regelen, hoop dat ik het morgenmiddag redt!

GFH: je houdt het spannend! Die buikpijn hadik ookhoor, vanaf week voor nod al...

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    hielkje: wat lief van je vent.

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dank jullie wel Sallie en labrador.

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Wat is het rustig vanavond.

20. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    flora fijn dat hartje klopte geniet er van!!!

hielkje wat lief

manlief ligt ook wel met hoofd op buik en dan schop de kleine is ook wel grappig

heb me baan nog was loze dreigingen zal volgende week wel een dag extra werken hij vroeg het nu netjes is ook nog wel fijn om er bij te hebben is nog 7 weken werken en met verlof wat extra is ook welkom natuurlijk

Deel Deze Pagina