GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo daar ben ik weer... pfff nou dat bloedprikken heb ik gelukkig gehad!! Ik had een hele lieve vrouw die het deed dus dat scheelde wel! Ze vroeg naar me zwangerschap en evt uitgerekende datum. Helaas ben ik in allebei de armen geprikt..
    De 1e keer zat ze niet goed in een bloedvat de 2e keer gelukkig wel. Nu doet de arm waar ze de 1e keer geprikt heeft echt pijn & de goede arm juist helemaal niet. Nou ik ben blij dat ik er vanaf ben! Gelukkig ben ik vrij vandaag ;) Heb eigenlijk zin om alvast wat voor de beeb te kopen. Maar heb helaas nog genoeg in huis te doen.. En ik begin ook alweer misselijk te worden :(

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goede morgen dames
    dday gelukkig heb je het bloedprikken weer overleeft. waar ging je eigenlijk voor prikken??

sallie wat voor werk doe je ook al weer???

mijn temperatuur is weer iets gezakt snap er helemaal niks van weet nu niet zeker of mijn ei wel of niet is geweest. echt vaag ben wel heel misselijk nu hoop maar dat het allemaal niks betekend en dat ik over een paar dagen gewoon ongi word

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, wat is jou lichaam vreemd aan het doen.

@Dday, fijn dat je het bloedprikken weer hebt overleeft. Leg anders heel even een koude doek op de plek waar ze je heeft geprikt en wat niet goed is gegaan.

@Joyce, hoe gaat het met jou

@Sallie, ik hoop dat je er door komt, en anders toch morgen naar de VK gaan en dan ook bespreken dat je je niet prettig bij hem voelt, misschien kan hij je een ander adviseren, maar ik zou wel je ongemak met hem bespreken, kan hij ook weer van leren.

@GFH, balen dat het doorzet.

Vandaag weer een dagje werken. Is redelijk druk maar kom wel regelmatig even spieken.

Liefs Esther

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb vannacht slecht geslapen en heb nog steeds buikpijn en pijnlijke borsten. Ben ontzettend chagrijnig vandaag. Haha, leuk voor mn collega's!

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: Wat een vreemd lichaam heb je zeg ;)

Dday: Gelukkig, bloedprikken weer overleefd.

Sallie: Ben je er door gekomen om een afspraak te maken?

6. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik ben gelukkig/ helaas niet de enige met een vreemd lichaam bijna alle vrouwen hebben een raar lichaam

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    daar heb je gelijk in karin.

8. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Zo iedereen weer aan het werk. Kun je gelijk merken hahaha. Hier alles al weer aan de kant. Zo even een vriezer of 2 ontdooien. Blijkbaar doen mijn collegas dat niet:mad:.

Sallie hoop dat je terecht kon vandaag.

9. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Karin, mijn bloed word getest op Hemoglobine, Bloedgroep, Rhesus-D-Factor, Bloedgroep antistoffen, Syfilis, Hepatitis B, Hiv & omdat ik in een gebouw werk waar ook een kdv aanwezig is word mijn bloed ook nog getest op de 5e ziekte. Deze kan gevaarlijk zijn voor de baby tot 20 weken zwangerschap.

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hee meiden! Er is weer een hoop gekletst! Ik ben gister bijna de hele dag in bed blijven liggen, ben zo moe. Voel me ook niet zo lekker:(

Dday: Gelukkig dat je het bloed prikken gehad hebt;) Wel minder dat ze in beide armen geprikt heeft!

Karinikke: Inderdaad apart, hopelijk heb je snel duidelijkheid..

Nou ik ga is kijken of ik vandaag actiever ben:p

11. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @GFH balen meid dat je ongi bent geworden!! Ik ga duimen voor je in de volgende ronde!!

@Sallie was idd ook even benieuwd of je nog een afspraak bij de huisarts heb kunnen maken?

12. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    zo dday dat zijn heel wat dingen waar ze op getest hebben hoop dat je bloed helemaal goed is

lisa en voel je je wat beter nu?? rust maar goed uit soms is het nodig ik zou ook wel weer naar bed willen :p maar helaas ik moet werken

en sallie is het nog gelukt

13. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Dday waar ben jij veel op getest heb je nog wel bloed over :p hihihih

en weer wachten we allemaal op sallie hihihi wat zijn we toch ook begaan met iedereen:D

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, wacht maar af, als je straks zwanger ben willen ze dit ook allemaal van jou weten. Heb ik ook mogen doen. Bij mij was alles goed.

Ik heb alleen 1 pech. Mijn bloedgroep is O- en JJ is O+. Dus dat houdt in dat ik antistoffen zou kunnen aanmaken indien het kindje ook + is (reshus= extra pootje aan je bloedgroep) en moet dus met 28 wkn een injectie hiervoor hebben om dit niet te laten gebeuren, maar ik ben bang voor naalden. Niet om te geven, maar wel om te krijgen. HELP..

Veel plezier met het ontdooien van de vriezers. Moet ook weer eens gebeuren toch. Ik zou er ook niet aan denken, ben niet echt een schoonmaker.

@Sallie, is het gelukt??????

15. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier ook net wezen bloedprikken, 8 buizen maar liefst pfff. Ben blij dat het geweest is.

@gfh, jammer van je ongi, veel succes in de volgende ronde!

@hielkje, dat zou pech zijn als de baby rhesus + blijkt te zijn, maar hoeft natuurlijk niet.

16. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Karinikke: Ja ik voel me nu wel beter..ik ben alleen erg moe! En 's avonds een beetje ziekjes steeds:(

Hielkje: Dus zelfs een doktersassistente kan bang voor naalden zijn:p Haha ;) Maar hopelijk is dat niet het geval!

Ik heb niet genoeg antistoffen tegen de rode hond, en moet na mijn bevalling meteen geënt worden.

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Catharina: Pittig hoor 8 buisjes! Was je niet duizelig?

18. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo he Catharina 8 buisjes!! Bij mij waren het 4 buisjes en dat leek al zo veel!! Nou gelukkig hebben we het alle 2 gehad :D

19. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Nou moet zeggen dat ik me best een beetje duizelig voel.

Ja 6 buisjes voor het normale zwangerschapsonderzoek en nog 2 voor de combinatietest.

@dday, gelukkig hoeft het maar 1 keertje!

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, ik heb vroeger heel erg veel prikken gehad ivm mijn arm. 1x is het goed fout gegaan met aanbrengen van het infuus voor de narcose, en sindsdien ben ik als de dood, ga ook altijd onderuit. Wordt ook wat als ik een infuus krijg bij de bevalling. Wordt een gevecht.

Deel Deze Pagina