Ik twijfelde heel erg of ik borstvoeding ging geven of niet..Ik wordt er ook een beetje kriebelig van moet ik zeggen..Ik kan namelijk niet zo tegen gefriemel aan me Maar na deze cursus ben ik ervan overtuigd om het te proberen. Het is vooral belangrijk dat je niks tegen je zin gaat doen, als je borstvoeding niks vind, moet je het ook vooral niet doen..Denk ik Wijze woorden he Dday: Wat ontzettend leuk zeg! Ik ben heeeel benieuwd wat de reactie's zijn
Ja Lisa ik luister naar je goede raad hoor Ja ben ook onwijs benieuwd hoe ze gaan reageren. Ik zorg wel dat mijn mannetje met de camera klaar staat Ze verwachten het echt niet denk ik hahaha
ik ben (als ik ooit zwanger word) wel vanplan om borstvoeding te geven lijkt me juist heel speciaal en het is ook wel goed voor de baby maar laten we maar beginnen met zwanger worden
Goede middag Was ik voor de verandering weer eens, eindelijk weer wat tijd voor mijzelf @Joyce: Lees net je berichtje over het 15 jarige jongen, wat triest! En nu lees ik over je nachtelijke aanval, hoe voel je je nu? Hopelijk een stuk beter. Lees net dat de uitslagen goed waren, helemaal top. Lees steeds reacties over iemand die vreemd is gegaan de vrouw is er vlak voor de bevalling achter gekomen??? Wat een laffe hond! @Dday: Wow, jij valt in de prijzen als je een meisje krijgt maar er valt vast wel wat neutrale kleding uit te halen als het een jongetje word toch. Wij laten trouwens wel een nekplooi meting doen volgende week. Ze testen tegenwoordig niet alleen maar op down syndroom maar ook op andere chromosoom afwijkingen waardoor je kindje niet levens vatbaar kan zijn en ik wil het graag weten al is de kans bij ons heeel klein. Hier is trouwens bloed ook getest op alles (op de ziekte van 5 na dan), ik heb de uitslag nog niet maar als er wat bijzonders zou zijn zouden ze bellen en dat hebben ze tot op heden nog niet gedaan dus het zal wel goed zitten. Ik krijg de 28e de uitslag te horen bij de VK. Ik wil trouwens zwangerschaps gym of yoga doen en ik wil ook gaan zwemmen, lijkt mij een leuke manier om met andere meiden in contact te komen en om een beetje fit te blijven @Karin: Hopelijk zijn de zwemmers van je man in orde! Had trouwens ff naar je kaartje zitten kijken en je zit nog steeds boven je coverline hoor dus denk wel dat je je ei gehad hebt @Hielkje: Jij bent alweer bijna 13 weken! Super meis, heb je dat iig gehad! @Catharina: Beste bak zeg Daar kunnen jullie wel ff mee vooruit denk ik. 8 buisjes bloed, dat is idd wel veel. In het zh moest ik 5 buisjes afstaan en volgende week voor de combinatie test moet ik er weer 2 laten prikken maar dan zit er natuurlijk wel een aantal weken tussen @Meikie: Jeetje wat verschrikkelijk dat je schoonzusje dat van dichtbij heeft moeten mee maken. Hopelijk komt ze er een beetje boven op, heftig hoor. Jij trouwens ook gefeliciteerd met je 12 weken @Florabelle: Wat triest dat jullie merrie zo ziek is, hopelijk knapt ze op het laatste moment nog op. Lees ook net dat je steeds misselijk bent, hopelijk houd dat snel op. Top dat je echo goed was meis, ben helemaal blij voor je! @Sallie: Zijn wel meerdere dames die geen klachten hebben tijdens de zwangerschap dus hopelijk ga jij er ook gewoon fluitend doorheen. Wanneer is je volgende echo?? Lees net dat je kotsmisselijk was/bent, je had het beter af kunnen kloppen @Tweety: Klinkt misschien raar van een zwangere maar weet hoe je je voelt. Rond om mij was iedereen ineens zwanger (van mijn vrienden ploeg dan he) dus vond het het ook wel ff slikken maar gelukkig volgde ik niet zo heel veel later, hopelijk gaat dat ook voor jou op. @DDB: Jeee, de 28e je eerste echo, spannend hoor @Meid: Jij ook al ziekjes met keel pijn, beterschap @GFH: Balen van je ongi meis, knuffel Zooo, eindelijk weer eens goed bij gelezen en weet ik ook weer wat er speelt. Ik ga trouwens ook borstvoeding geven, het is een oer iets dus ik vind (persoonlijke mening) dat het er bij hoort en het is natuurlijk heel goed voor je kindje. Wisten jullie trouwens dat je ook heel veel calorieën verbrand door borstvoeding, dus des te meer motivatie om bv te geven Verder ben ik al een aantal dagen behoorlijk verkouden en heb ik pijn in mijn keel waardoor ik niet echt goed slaap. Vandaag eindelijk weer een dagje vrij dus heb er vandaag maar een uitziek dagje van gemaakt, ff de boel de boel laten en helemaal niks doen.
zo vanmorgen belde me moeder me wakker ze waren terug van vakantie en ze had me wel verwacht , tja ik had me verslapen want moest urine wegbrengen morgen proberen heb mama alles verteld wat er was gebeurt die schrok wel, voel me vandaag redelijk ok , dus ben naar stal gegaan en weer wat knollen losgegooid heerlijk! GFH slim van je foon hahah Sallie succes dan morgen hoop dat het morgen klikt je moet overigens ook al heb je dezelfde wel aangeven wat jij voelde en hoe je het ervaren hebt, Esther bang voor naalden en meerdere hier mietjes! ik word zowieso vaak geprikt en ook veel buisjes haha vind het niet zo erg, 1 keer prikte de doos verkeerd in me zenuw nou die heeft een mooie uitbrander van me gehad hahah Lisa ruggenprik valt wel mee heb voor elke operatie die ik heb gehad zijn er best veel ruggenprikken gehad beviel prima! Ikke ja bloeduitslagen wezen wel te hoog bezinksel aan en wat onstekingswaarden dus er zit wel een bacterie die mijn lichaam door mijn ziekte zelf niet goed kan bestreiden , maar me lichaam doet zijn best DDay leuke pakketten je zegt het wel vroeg aan iedereen *(sorry mijn mening) verderfs weet niet meer ben best moe van vandaag na een paar dagen niks doen , maar ben ook blij me ouders weer te hebben gezien
Je lichaam heeft maar wat te verduren zeg, die zou opzich al een lintje verdienen Hopelijk ben je weer snel de oude meis
@ Joyce hoe bedoel je vroeg & aan iedereen?? Alleen mijn man weet het, mijn huisarts & 1 hele goede vriendin & 1 hele goede collega. Verder weet niemand het nog, & ik ben dan 8 weken als ik het vertel aan mijn ouders, schoonouders en broertje & schoonzusje. Dat vind ik niet super vroeg hoor. En wacht maar tot dat jij zwanger bent dan ben ik benieuwd hoelang jij je mond kan houden tegen iedereen
Hoi meiden, Daar was ik weer, lekker geslapen als een blok en net even een kadootje gekocht voor een vriendin die zaterdag jarig is. Hielkje en Joyce: jullie hebben gelijk hoor, ik zou het ook moeten zeggen. Maar weetje, juist bij iemand waarvan je geen hoogte kan krijgen vind ik het moeilijk om mijn gevoelens op tafel te gooien (en voel me eerlijk gezegd ook niet geroepen om hem ervan te laten leren). Maargoed, heen ga ik in ieder geval... Ikke: heej, jij hier . Mijn volgende echo is in ieder geval de 29e, en misschien morgen ik weet niet of hij er een gaat maken maar ik denk van wel... Dday: leuk hoor, ben erg benieuwd naar de reactie! Lisa: balen dat je zo moe bent! Je lichaam is gewoon aan het opladen denk ik . Verder over al die dingen als brostvoeding en cursussen en weet wat niet meer, is het niet raar dat ik daar (nog) niet mee bezig ben?! Misschien komt het door mijn rare start hoor, maar heb nog zo'n pril gevoel dat ik daar nog niet echt aan toe ben ofzo...
@Dday, he bah dat het bloedprikken niet zo super ging, nooit fijn zoiets maar helaas moet het wel. @karin, tja, vreemd is geloof ik synoniem voor een vrouwenlijf @lisa, hoop dat je je snel weer beter voelt! @catharina, jemig 8(!) buizen, tjonge vind er 1 al veel.... @Dday, wat een leuke doos zeg! zal ik onthouden, mocht het bij mij zover zijn.... hier nog wachten op mijn ei, ovu test was licht pos dus duurt nog ff. lijf maakt zich ook al klaar merk ik. alleen vervelende pijn boven in de buik, vrees dat ik toch tegen iets aan hang ofzo. vrijdag weer naar acupunctuur, kan ik daarna meestal heerlijk slapen (wat nu helaas ff niet het geval is). als het kan wil ik wel graag borstvoeding geven, maar wie weet denk ik er tzt anders over! eerst nog maar ff goed oefenen he
Bij de VK geweest en samen voor het eerst het hartje gehoord. Was erg lief en leuk. @justme, balen dat je nu niet lekker slaapt, hoop dat de accupuntuur goed helpt weer.
nee hoor sallie ik vind het echt niet gek dat je daar nog niet mee bezig bent! Je hebt natuurlijk echt een super vervelende start gehad..
@Sallie: Snap het wel hoor, je wil eerst natuurlijk echt zeker weten of alles goed is. Hopelijk maakt hij idd morgen nog ff een echo want ben ook zeer nieuwsgierig, hoe laat mag je?? @Hielkje: Top dat jullie het hartje hebt gehoord, weer een mijlpaal
Jaa, nog ff geduld maar dan heb je ook wat Eerst volgende week woensdag en de combinatie test overleven
Dday: dat is het denk ik ook hoor, als ik bijv jou zie sta je er heel anders tegenover! Hielkje: wat fijn een hartje horen! Hoe reageerde JJ? Ikke: ik mag morgen pas om 20.30. Maargoed, dan kan ik uit mijn werk wel eerst rustig eten. Verder voel ik me vooral savonds zo raar dus misschien wel goed als dan mijn bloeddruk wordt gemeten. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte! En inderdaad, jij schiet al echt op! Ben je ergzenuwachtig voor combi test?
Ben meer zenuwachtig voor de Echo, over de combi test heb ik eigenlijk wel een goed gevoel, raar he Hopelijk gaat de tijd snel en hebben we weer duidelijkheid.
sallie: Leuk en spannend morgen de VK. En ik vind het niet raar dat jij nog niet nadenkt over cursusen en borst- of flesvoeding. Dday: ik vind 8 weken ook echt niet te vroeg om het te vertellen. En wat een leuke doos zeg wat jullie gaan geven. Ik ben erg benieud hoe iedereen reageert. De ovutest geeft een heel licht 2e streepje aan bij mij.