GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie. JJ reageerde heel erg rustig, die vond het spannender bij de eerstee ho, nu heeft hij zo iets van alles gaat goed. Maar ik ben daarin heel erg anders dan hij.

@ikke, kan het me heel erg goed voorstellen van die echo. Had ik ook.

2. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    zal er wel bij horen denk ik, ben zoooo benieuwd naar ukkie :D
    Sorry als ik door draaf hoor maar word spontaan enthousiast ;)

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jeetje Ikke. Ga je het hier nou een beetje leuk zitten vinden om naar je eigen creatie te kijken?! Lekker ben jij :p.
    oed dat je een goed gevoel hebt over de combitest, en dat je de kleine wil zien lijkt me logisch! :)

Labrador: gelukkig! Spannend je ei! (of haal ik nu weer dingen door elkaar...(A))?

Hielkje: dat is denk een manneneigenschap dat relaxte, maar ook wel fijn af en toe.

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Misschien wel eigen creactie maar doet alles nu op eigen kracht dus hoop echt dat alles goed is maar dat zal toch wel

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Tuurlijk wel! Het was een grapje hoor ;). Ik weet zeker dat alles goed is! Lekker zwaaien naar mama gaat ie:)!

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Weet ik ook wel, lekker heen en weer grappen en hopelijk gaat hij heel driftig zwaaien. De vorige echo ging zoo gehaast, hopelijk neemt ze nu wel de tijd voor mij. Ook omdat ik alles op film wil hebben want lief kan dit keer echt niet mee. Goed zijn wij in plannen he ;)

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha, grappen en grollen met ikke en Ikke ;).

Maargoed, inderdaad wel fijn als ze de tijd nemen! Misschien juist als je filmt, toch?!

ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat ik zo naar bed ga, ben bekaf en moet nog twee dagen.

Dan is het ook sneller morgenavond..

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Ikke en Sallie: Ik verwacht mijn ei vrijdag of zaterdag.

Leuk hoor al die verhalen over de echo's.

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Sallie: Geef je groot gelijk, truste meis

@Labrador: Hopelijk is je ei mooi o ptijd en schieten jullie raak :D

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ labrador, breken weer spannende tijden aan, hoop dat het raak mag zijn. Het is jullie zo gegunt. Hierbij nog wat HCG, had nog wat over.

11. Ikke ja ik weet het maar ben blij dat ik me weer beter voel , hoop dan ook dat er meer tijd voor je word genomen zou wel leuk zijn !

Sallie moeilijk meis, nou ja eerste instantie gaat de beeb gewoon voor, maar vind het gevoel, naar je vk toe toch belangrijk dat je heb kan vertouwen diegene daar moet je wel belangrijke vragen aan stellen, hoop dat je morgen een beter gevoel krijgt.

Dday ik moet me mond wel houden want bij mij is het ook na de 12 weken nog onzeker helaas, maar mijn ouders broertje en zus die weten het meteen ook door mijn ziekte want die moeten mocht er wat mis zijn meteen paraat staan .

zo net weer ff bij mijn ouders geweest was weer gezellig

oo essie goed trowuens zeg!! wisik wel haha

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ Joyce, dat weet ik, dat jij het al wist. Heb het net ook op Facebook en Hyves gezet, zo leuk hoe iedereen reageert

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Niet echt tijd om bij te lezen (dat doe ik morgen wel weer) maar heb een nieuwe telefoon! Ik, zo ongeduldig als de pest (echt geen zin om telefoon op te sturen en te laten maken. Volgens mij kan ie niet eens gemaakt worden tegen een acceptabel bedrag), heb mn contract maar open laten breken zodat ik een nieuwe telefoon uit kon zoeken. Nu helemaal happy met mn nieuwe telefoon!

Knuffel voor iedereen!!!!!!!!!!!

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ga zo lekker slapen, morgen vrij, mag naar de tandarts, vullingen opnieuw laten doen, want die lekken. Heerlijk ( niet echt). Wordt een speciale behandeling omdat ik zwanger ben.

Tot morgen iedereen. Weltrusten

Liefs Esther

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hè meiden, ik heb bijgelezen maar ben zo moe dat ik nu instort en ga slapen!
    Knuffel voor jullie!

16. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Goedeavond dames!
    Mijn nick is veranderd ivm het vermoeden van ongewenste meelezers, hoop dat jullie me nog wel herkennen. ;) Ik kom weer even langswaaien, want ondanks dat ik er niet zo vaak meer ben denk ik echt wel aan jullie hoor! Hoop dat alles goed gaat met jullie, dat alle zwangeren onbezorgd zwanger kunnen zijn, en de nog-niet-zwangeren binnenkort ook! *strooit bergen HGC in de rondte*

@Hielkje; heeeel veel sterkte morgen bij de tandarts! Hopelijk gaat alles goed en zo pijnloos mogelijk.

@Florabella; slaap lekker!

@GFH; wat voor foon heb je nu?

@Labrador; Wordt een flink BMS-weekend dus, veel succes en geniet ervan! ;) Ik ga duimen dat het deze maand raak mag zijn voor jullie.

@Ikke; wat gaaf je echo op film! Dat lijkt me echt heel bijzonder, ook om later nog eens terug te kunnen zien als je je kleintje eenmaal veilig in je armen hebt.

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!

Ik heb nu een samsung galaxy ace. Leuk ding!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Zo ik heb heerlijk geslapen hoor, was dus echt even nodig, want had gistermiddag oook al 1,5 uur geslapen ;).

Joyce: je hebt gelijk hoor meid, van die vk. Ik ben daar gewoon niet zo goed in!

Samarinde ;) (ff wennen) hoe is het met jou verder? Jij zit ook alweer bijna op de 10, wat gaat dat snel zeg! Maar wat ik wilde zeggen, je moet misschien ook ff je avater veranderen, want ik herkende je daarom meteen! wel vervelend, meelezers...

Ik ga werken meiden, daarna vergaderen dus kom jullie zo rond etenstijd weer lastigvallen voor ik naarvk ga :).

x

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Samarinde, tuurlijk weet ik wie je bent, maar sallie heeft denk ik wel gelijk daar herkende ik je ook aan.

Esther,suc6 bij de tandarts

Joyce, hoe is het nu met jou?

Sallie, suc6 bij de vk vanavond en zeg wel hoe je je voelde de laatste keer.

GFH, dat is snel weer een nieuwe telefoon, niet meer mee gooien he

20. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

Hier ook weer wakker. En heerlijk geslapen. Vandaag ff druk bezig om het huisje te kuisen.

Samarinda. Jeetje echt wennen. Denk ook dat sallie gelijk heeft. Ik dacht heey huu andere naam. Maar vervelend hoor meelezers. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen een andere naam.

Kom straks wel ff spieken hihihi

Deel Deze Pagina