GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goede morgen dames alles goed hier???

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Samarinda: erg vervelend meelezers. Maar ook ik herkende je aan de avater.
    Voor ons wordt het geen druk BMS weekend. Want ik ga morgen t/m maandag een weekendje op vakantie met bewoners van mijn werk.
    Dus vanavond nog en dan hopelijk een maandag nog (als het nog nodig is)

Karin: Goedemorgend, hier alles goed.

Hielkje: Succes bij de tandarts!

Samarinda en Hielkje: Ik vang de HCG.

GFH: Leuk, een nieuwe telefoon. En nu niet meer laten vallen he ;)

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @samarine, leuk dat je er weer bent! Ik lees het wel eens bij meer meiden, maar wat bedoel je nou precies met een "meelezer" en hoe weet je dan dat je die hebt?

@ikke, ja die echo's blijven spannend he, de combinatietest heb ik ook eigenlijk best een goed gevoel over, maar toch een beetje spannend

@gfh, altijd leuk, een nieuwe foon!

@sallie, ik hoop dat alles goed is vanavond en dat de vk beter bevalt!

Hier verder weinig nieuws, ik wil volgende week eens proberen om mn medicijnen tegen de misselijkheid af te bouwen.

O ja, ik ben wel van plan te gaan proberen borstvoeding te geven, maar als ik weer aan het werk ga, wil ik ermee stoppen, dat kolven enzo lijkt me helemaal niks.

Ook wil ik wel een cursus gaan volgen, maar weet nog niet zo goed welke, moet ik nog even naar kijken. In ieder geval niet zwemmen want daar heb ik een bloedhekel aan haha.

4. goeie morgen

samarinde ik herkende je meteen hihi ik vang de HCG ook van jou essie ik pik gewoon bij iedereen wat

Esther vandaag moest ik ff lachen was bij de huisarts vraagt de assistente wanneer ben je uitgerekend? ik uhm niet haha had de dokter dus zodra ik zwanger mocht worden in de computer gezet hoeraa mag zwanger worden alle assistentes dachten dus dat ik het al was hihi

Angela ja redelijk

Catherina oo heerlijk zwemmen ik doe het niet veel vanwege denk schaamte gevoel vanwege mijn prednison lichaam en littekens..maar vind het wel lekker

Flora rustig aan meissie

Labrador oe lekker weekendje weg hier gaan zaterdagochtend de paarden de wei op word dus feest! en daarna moet ik helpen op de rijpaardenveiling , zondag wil ik ff naar opa en oma.

Verder nieuws...es jij weet hoe lang ik al aangeef dat ik stink urine heb smorgen s verder niet, vanmorgen me urine ingeleverd en als je blaasontsteking heb dan is die roze nou bij mij dus pimpelpaars loop dus al weer ruim 3 mnd met een blaasontsteking *zucht*
    ga zo lekker naar de paardjes toe

5. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Goedemorgen dames! Bedankt voor de avatartip; ik heb hem meteen veranderd. Fijn dat jullie me nog herkennen! Ik moet zelf ook even wennen aan deze nick hoor, maar dat zal vanzelf wel komen. De naam komt van een personage van Giphart, uit het boek Ik Omhels Je Met Duizend Armen. Ben nogal een boekenjunk en vind dit al jaren een prachtige naam. En gezien mijn lief weigert onze eventuele dochter zo te noemen dacht ik dat ik 'm zelf wel op kon eisen. :D

@Twijfel; je kan via "contact" de mods een verzoekje tot wijziging van je nickname sturen, als je zelf even uitzoekt of je nick nog niet in gebruik is wijzigen ze 'm heel snel voor je. Erg prettig. :)

@GFH; Oeh, mooi speledingetje hoor! Veel plezier ermee! En inderdaad niet meer laten vallen hoor, want daar kan deze wss ook niet zo goed tegen vrees ik. :p

@Sallie; Veel succes bij de VK! Fijn dat je ons straks laat weten hoe het gegaan is, ik duim voor je.

@Catharina; Ik las dat er van een ander forum ook mensen op ZP komen, die ook weer mensen IRL kennen die ik ook ken (volg je 'm nog? :D) en ik kreeg toen een vraag over mijn MvM deelname die ik daar 1000% zeker niet besproken had. Ondanks dat ik daar weer een heel andere nick gebruik dan mijn vorige hier. Dus vandaar even een wijzigingetje voor zekerheid, ik bepaal graag zelf mijn mate van anonimiteit. Beetje neurotisch met dat soort dingen, haha. :D

@Labrador; ik duim heeeeel hard dat jullie alsnog raak mogen schieten vandaag of maandag! *strooit nog wat extra HCG*

@Hielkje; Sterkte bij de tandarts!

@Joyce; *Stort een flinke bak HCG over je uit!*

@Alle zwangeren; hebben jullie ook zulke rare dromen sinds jullie zwanger zijn? Ik droom echt elke nacht de ráárste dingen, geen touw aan vast te knopen. Nou droom is normaal gesproken weleens vaag, maar de laatste weken is het echt elke nacht raak en ik word doodmoe wakker na alle avonturen die ik 's nachts beleef. Klinkt dat bekend voor jullie, of ben ik gewoon echt knettergek aan het worden? ;)

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Goedenmorgen meiden!

Uhh Samarinde ik herken je niet:) maar dat komt omdat ik de ava ook niet ken:p Dus opzich een goed teken toch hahah:D

Pff ik ben al vanaf maandag elke avond koortsig en super misselijk jakkes:(

7. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Catharina; Vind je dansen leuk? Ik las laatst in een tijdschrift iets over dansen met je babybuik. Leer je je houding en ademhaling aan te passen aan je dikke buik, de klanken schijnen heel leuk te zijn voor het kindje en je bent zelf ook lekker vrolijk aan de gang. Daarnaast schijnt het je op bepaalde manieren te helpen voorbereiden op de bevalling. Geen idee hoe dat allemaal zit verder, maar ik las erover en het leek me wel gezellig.
    Ik wil zelf ook een cursus gaan volgen, maar ook nog geen idee wat voor een. Gelukkig is er hier in de buurt wel een redelijk breed aanbod, dus ik kan kiezen uit allerlei verschillende dingen.

Anders is er vast op internet wel genoeg te vinden over wat er bij jou in de buurt aangeboden wordt, hopelijk vind je iets leuks waar je wat aan hebt!

8. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Lisa; Haha! Ik wentel me weer heerlijk in anonimiteit. :D

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Samarinde: bedankt voor je HCG!!
    En je bent zo niet meer herkenbaar.

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Jaaa ik weet wie je bent:D hahah

Ik heb even de verloskundige gebeld, ik ben zo beroerd steeds en rare ontlasting:( ze belt me zo terug

11. jakkes lisa hoop dat het niks is..

samarinda dank voor de bak HCG nu hopen dat me lichaam het opneemt...mag wel een keer gebeuren vind ik zo haha

12. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Labje & Joyce; Hoop dat het jullie geluk brengt! Gun het jullie zo ontzettend om straks die positieve test in handen te hebben! Idd Joyce; het wordt nu onderhand wel tijd. ;):D

@Lisa; jaaa! Haha! :D
    Hopelijk is het iets onschuldigs waar je last van hebt en kan de VK je geruststellen, en voel je je snel weer beter.

13. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    oh lisa ik hoop dat het niks erg is de beeb moet nog een paar daagjes blijven zitten

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoi dames, hoe is t hier met jullie? nog zwangeren bijgekomen? hoe gaat t met alle zwangeren? houden jullie t nog vol?

Lisa: gaat hard voor jou zeg, spannend!

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@hoi Samarinde, moest heel even denken, maar wist het wel meteen. Alles helemaal oké bij jou. Ik heb ook van die rare dromen hoort erbij.

@Lisa, ik hoop dat er niks aan de hand is.

@Joyce, heb je weer knap gedaan, dat is dus de bacterie waar je last van hebt.

Vandaag bij de tandarts geweest. Voor niks, wat er moest gebeuren was cosmetisch en hij vond vindt het een te groot risico voor de kleine, dat hij het liever niet wou doen. En nu hebben we besloten om wel iedere 3 maanden op controle te komen, ivm ernstig bloedend tandvlees, zwangerschapskwaaltje en om te kijken hoe het met mijn vullingen gaat. Dus een hele dag vrij voor niks. Nu lekker bij een hoogzwangere vriendin geweest en daarna na mijn schoonouders. Nu heerlijk even bijkomen op de bank. Vanavond naar mijn moeder.
    Morgen weer werken.

Tot later. Esther

16. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Volgens de verloskundige kan het zijn dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is op de bevalling, en dus af en toe oefenweeën heb. En daar kan je dan weer koortsig van zijn vooral 's avonds..Ik hoef me dus niet druk te maken, bij bloedverlies of buikpijn moet ik weer aan de bel trekken.

Gelukkig maar:)

Monique: het schiet nu zeker op ja! Hoe is het met jou? en de kleine meid?

Hielkje dat is balen zeg!

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    lisa: fijn dat het iets 'onschuldigs' is.

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    spannend hoor lisa dan zal het wel niet meer zo heel lang duren

19. spannend lisa!!

samarandi ja zeker tijd haha in de tijd dat ik bezig ben had ik er ook al 1 kunnen baren whahah

es jeetje jakkes mja kom je weer mooi vanaf en ja raar lichaam,maar goed nu aan de amoxiciline en dan volgende week weer plas inleveren jee love my body;)

20. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    frustrerend he joyce dat lange wachten ik had nu ook al een kind gehad als ik meteen zwanger was

Deel Deze Pagina