@ Joyce, ik zag er ook tegen op moet ik je zeggen, ben echt een held ( niet ) Nu hopen dat de amox aanslaat, want wat willen ze dan gaan doen? Of hebben ze daar nog niet over nagedacht @Sallie heel erg veel succes vandaag, hoop dat alles oké is. Lees het of vanavond en anders morgen. Liefs Esther
Hoi meisjes, Hoe gaat het met jullie? Lisa fijn dat het onschuldig is!! Het zal nu vast niet lang meer duren! Spannend!!
@Lisa; fijn dat het iets onschuldigs is! @Hielkje; Jee wat balen dat je je voor niets mentaal helemaal had voorbereid op de tandarts. De tandarts is sowieso een van mijn grootste angsten, daarom laat ik me altijd platspuiten door de narcosetandarts, maar nu zwanger geboord oid moeten worden is echt een nachtmerrie waar ik 's nachts huilend wakker van word. Wel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt, hopelijk hoeft er iig niks te gebeuren zolang je zwanger bent, dat scheelt vast weer een lading stress. @Joyce & Karin; hopelijk hebben jullie snel die zo gewenste baby in je armen. Als je je bedenkt dat je al langer bezig bent dan je zwanger zou zijn lijkt het me dubbel vervelend dat het nog niet raak is. :S Maar het is jullie gegund, en de duimen draaien voor jullie allebei dat er snel een mooie positieve test mag zijn! @Joyce; hopelijk slaat de amoxiline snel aan! @Sallie; hoe is het gegaan bij de VK? Ik heb morgen de eerste echo en ik begin steeds nerveuzer te worden. Als alles maar goed is, en zo. *nagelbijt*
Heej meiden! Daar was ik ook weer even! Lisa: gelukkig dat het niet ernstig is, klinkt ook wel alsof het niet heeeel lang meer duurt, spannend hoor! Lijkt me dat je heel nieuwsgierig bent naar je mannetje! . Joyce: aha dat was dus die bacterie! Hopen dat medicijnen aanslaan! Labrador: hoop dat je op de goede tijd kunt klussen! Samarinde: das beter . Wel leuke avater ook. Ennuh, wel kinderachtig eigenlijk, meelezen en er niet voor uitkomen! Heej en spannend je echo! Monique: hoe bevalt het moederen? En heb je nog een verse foto voor ons? Hielkje: fijn toch, dat je niet meer hoefde! Dan wel voorbereid, maar beter zo dan andersom. Hebben andere zwangeren ook zo'n moeite met avondeten? Ik krijg echt zo weinig naar binnen, kan me eigenlijk niet eens toe zetten om het te maken. Gister wel pizza zelf belegd, maar nu twee broodjes encup a soup en zit dan echt vol... Ik moet om half 9 heen, ga nu nog even slapen denk ik en dan naar de vk. Ben weer heerlijk moe. Net na vergaderen onwijze buik kramp, pijnen schrik. Maar denk dat het mijn darmen waren, het zat wel laag maar mijn broek zat een beetje strak en de laatste twee keer dat ik erge buikpijn kreeg was dat ook het geval. Verder nog nieuwtjes?!
@samarinde: spannend! Eerste echo. Meestal is alles goed, ga daar maar gewoon vanuit! En vergeet ook niet te genieten! @sallie: ja bij mij weet je t met eten, ik had al die negen maanden moeite met eten... Daarom was ik na een dag na de bevalling ook weer op mn oude gewicht. Ik hoop dat jij toch iets beter eet. @lisa: fijn dat het onschuldig is. En ja, de laatste weken veel gerommel, maar hoe meer gerommel hoe sneller de bevalling gaat, want dan is er al veel voorwerk gedaan! De foto is van zaterdag bij mn ouders in de tuin
@Monique; dank je! Ik probeer er idd maar zoveel mogelijk vanuit te gaan dat alles goed is, maar als ras-pessimist vind ik dat soms toch best lastig. Wat een prachtige foto van jullie, je hebt echt een verschrikkelijk mooi meiske op de wereld gezet. @Sallie; ja dat vond ik dus ook erg kinderachtig, maar ja, you can't fix stupid dus dan neem ik zelf maar mijn maatregeltje. Ik ga voor je duimen om half 9! Hopelijk was je buikpijn puur van je darmen en kan de VK je zometeen geruststellen met een mooie echo van je prachtige kindje-in-the-making. Mijn echo vind ik idd superspannend, ik ben half bang, half excited zeg maar. Hopelijk komt er morgen een beetje rust in de tent na het VKbezoekje, ik zou het wel fijn vinden om eventjes onbezorgd te genieten. Tot nu toe alleen maar zorgen en stress en andere onzin aan m'n kop gehad waardoor ik nog geen uur aan een stuk blij heb kunnen zijn met mijn zwangerschap, daar baal ik echt stevig van. Hopelijk kan dat genieten dan morgen een beetje beginnen. Moeite met avondeten heb ik ook! Als je maar zorgt dat je gezond eet maakt de hoeveelheid verder niet echt uit geloof ik. Heb ergens gelezen dat je niet voor twee moet gaan eten, maar wel dubbel zo gezond. Als je dat een beetje in gedachten houdt komt die eetlust vast vanzelf wel weer. Ik zou een lekkere pompoenquiche voor mezelf maken als avondeten (gisteren al), maar steeds als het tijd om te koken begint te worden moet ik er eigenlijk niet meer aan denken. Is niet echt mijn ding, normaal eet ik echt als een labrador. Heb vanmiddag wel een hele lekkere eiersalade gemaakt en heb een lekker vers turks brood in huis, dus ik denk dat ik het daar maar bij hou en de quiche weer een dagje opschuif. Alleen ontbijten doe ik tegenwoordig als een bootwerker, terwijl ik dat dan normaal gesproken weer niet doe. Het blijft een bizarre onderneming, dat zwanger zijn.
Samarinde (hier stond toch net nog je oude nick haha, even wennen nog). Het is natuurlijk hartstikke logisch dat er ook spanning zit bij je toch! Je wilt toch graag weten of het goed is. En ik ben blij om te horen dat er meer mensen zijn die het zohebben met eten. Zorg in ieder geval dati k vezels en frui binnen krijg, en melk en kaas enzo. Verder mijn zwangerschapsvitamines . Monique: wat een schatje zeg! Lief hoor, ze lijkt al wel weer gegroeid!
@Sallie; Haha ja wennen is het he! Ik vind het ook helemaal raar dat als er Samarinde staat dat ik dat dan ben. Maar dat went vast vanzelf. Klinkt alsof je wel de goede dingen binnenkrijgt hoor, dus dat gaat vast hartstikke prima! Het is heel normaal hoor, dat je moeite hebt met eten. Vooral in het begin is dat iets dat echt heel erg veel voorkomt als ik zo een beetje lees en praat met andere dames. Heb jij ook zo'n behoefte aan melk en kaas? Ik werk er echt veel meer van weg dan normaal, niet bij te houden! En chocola, chips en andere dingen waar ik gewoonlijk zo verzot op ben daar moet ik nu niet aan dénken. Verder wil ik natuurlijk vooral de dingen die ik niet mag, zoals rauwe tonijn, gerookte zalm, zachtgekookt ei en filet americain en zo. Zodra dat weer mag ga ik he-le-maal los vrees ik. Zo, ik ga even mijn hondjes eruit gooien, en daarna een broodje sla met eiersalade maken. Ik kom vanavond nog wel even bij jullie langswaaien. Heel veel succes straks bij de VK Sallie!
Meisjes, zwaai zwaai! Ik ben superrrr moe dus heb even geen energie om alles terug te lezen. Sallie succes meis het zal vast helemaal goed zijn! Knuffels en misschien tot morgen!
@lisa, wordt spannend bij jou dus, de laatste loodjes gaan in! @Samarinde, volgens mij weet ik als enige niet wie je bent maar succes bij je vk binnenkort! hier net lekker buiten gelopen, heerlijk weer! uitslag van uitstrijkje was goed, dat scheelt weer. ei is ook dichtbij, voel m en ovu test was bijna net zo als controle. morgen weer acupunctuur, kan dat meteen meehelpen met mijn ei!
es denk niet dat ze er verder mee gaan heb dit vaker en loop ermee door vorige week werd het een nierbekkken ontsteking dat deed zeer maar heb het ook verder niet echt door stom he? nja wachten wel weer af komt ook omdat ik voor de kinderwens standaard aan de nitrofurenlantine zat vanwege me blaas, maar daar mee moet stoppen plus dat de labetalol er nu is ipv de cozaar en die beschermt mijn nieren niet en dat deed de cozaar wel jaja je moet er wat voor over hebben Sallie su6 meis! saranima ja ik onthou die rare naam niet gelukkig noem jeje kind niet zo ik sta aan de kant van je man hahah, maar voor jouo ook spannend!! monique ooee wat een poppetje! martijn zit naast me en die zei aa lief babytje haha Karinikke ja ik weet het maar ja sex wsel ff door
Hey meiden! @samarinde, aha ik snap nu wat je bedoelt, lijkt me vervelend, ook wel een beetje raar van die mensen. Ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent hoor, was ik ook voor mn eerste echo (en mn 2e ook trouwens) @hielkje, die controle voor je tandvlees is wel een goed idee. Ik las toevallig bij mn verloskundige op zo'n poster dat ontstoken tandvlees de kans op miskraam en vroeggeboorte verhoogt. Ik wist dat helemaal niet @sallie, ik ben benieuwd hoe het was? @monique, wat een mooie foto! @joyce, balen dat je (weer) een blaasontsteking hebt! zeer vervelend!
Hoi meiden! Heb een super drukke en chaotische dag gehad vandaag. Heb nu dus ook niet veel zin meer om achter de laptop te zitten. Met mij gaat alles goed. Mn ongi begint alweer af te nemen gelukkig. Fijne avond allemaal en een knuffel!
Hi meiden! Lisa nog even volhouden meid!! Monique wat een mooi poppetje!! Joyce oww herkenbaar, ik heb ontelbare leren blaasontsteking gehad. Heb nu thuistesten, pies maandelijks Voor mijn blaasontsteking test, werkt prima! Sallie, hoe is het gegaan?!?!! Hielkje ieuwww tandarts, ben je er eindelijk is het voor "niets"
@Dday; Rustig aan en fijne avond! @Justme; ik zal je ff een pb'tje sturen. @Joyce; jemig meis wat een ellende moet je toch allemaal doorstaan! Nou ook nog nierbekkenonsteking, wat balen zeg! Hopelijk doen de meds snel hun werk en voel je je snel weer wat beter. Dan zal ik iedere dag een flinke bak HCG over je uitstorten tot je het zelf gaat aanmaken. Komt vast goed! *duimduim* En over die naam, whahaha, ja het was niet echt helemaal serieus maar toen mijn lief er zo heftig op reageerde vond ik het natuurlijk maar wát leuk om hem er lekker mee te stangen. Namen hebben we overigens al, nou maar hopen dat dat geen ongeluk brengt. *nagelbijt* @Catharina; Fijn dat ik niet de enige zenuwpees ben, haha! Morgen hoop ik jullie te kunnen vertellen dat alles goed is met het kaboutertje, ooh wat zou ik dat fantastisch vinden! @GFH; jij ook een hele fijne avond! @Sallie; Je houdt ons wel in spanning zeg!
heb nu gewen nierbekken ontsteking schat maar doordat ik niet merk dat ik een blaasonsteking heb heb ik dat dus wel een keer gehad en nu loop ik er dus ook al vet lang mee hihi love you voor de HCG
Damn wat ben jij een bikkel zeg! Ik heb twee keer nierbekkenontsteking gehad, allebei omdat ik net als jij een blaasontsteking niet doorheb, of iig niet op tijd. Maar ik was zooo ziek van die nierbekkenonzin elke keer, vreselijk! Krom lopen, benen niet kunnen strekken, koorts, de hele rambam had ik. Je bent wel echt harde hardcore hoor, als je zelfs dáár geen last van hebt! Hopelijk ben je er snel vanaf. *knuf!* Gebruik je wel veel cranberry? Dat is echt het ultieme anti-blaasonstekingsspulletje he! Je kunt ook van die groene patébonen (heet het geloof ik) eten, die zijn verkrijgbaar bij de toko. Zijn superranzig maar die reinigen je nieren heel goed, mijn Indische schoonfamilie zwéért erbij. Misschien is dat wat, gewoon om te proberen? Baadt het niet dan schaadt het niet, en zo. HCG zal ik je iig braaf blijven sturen! *strooi!* Edit; ooooh, er staat géén ipv gewoon!! Wat ben ik lekker wakker weer, haha!
Hoi meiden! Hier was ik weer hoor, ben helemaal blij en kan nu echt genieten! Ben iets vooruit gezet, naar 8 weken. Het (zij ) is nu 1,4 cm lang en heeft een kloppend hartje met 177 bpm . Het is nu al een knap kind! Ik doe er een fotootje bij, het blijft wazig met dit apparaat maar de 29e een echo op een goede, ben erg benieuwd maar voor nu vooral blij. Je kanook een oogje zien volgens mij !