GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hihi, Samarinde, dankje. Ja ik denk het ook hoor, ik zie de dikke haardos al ;).

Die van jou zal vast net zo knap zijn! Welke dag moest je ook alweer?

2. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Och ja, die woeste bos met prachtige lokken zag ik ook al idd! :p

Ik mag morgen om 3 uur. *stuiter*

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Whaa! Morgen al! Die had ik even gemist!

Spannend hoor! Laat je nog wel wat weten?!

Meisjes ik ga slapen, moest nog "even" wat voor mijn werk doen, nu eindelijk klaar dus wij ;) gaan slapen. Tot morgen!

x

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oeeieie mooie echo Sallie!!!! Heerlijk, genieten nu!!

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!

Mooie echo Sallie!

6. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Gefeliciteerd Sallie! Lekker genieten nu :D
    Ik hoop dat ik ook zo'n mooie echo krijg op 10 mei ;)

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Sallie wat een mooie echo! Wat hebben jullie veel gekletst. Wel gelezen maar niet onthouden sorry.
    Las iets over weinig eetlust. Nou daar kan ik over meepraten. Ik ben door mijn weinige eetlust en diaree al wat kilo's kwijt moet ik zeggen.
    Samarinde ik weet eigenlijk ook niet wie je bent *schaam*

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Bedankt voor jullie berichtjes! Werd vanmorgen helemaal blij wakker :)!

Samarinde : veel plezier vandaag bij je echo! Kan helaas vanavond pas lezen hoe het is gegaan!

Dday: dat hoop ik voor jou ook! MAar dat zal vast wel, misschien nog mooi, of jouw vk moet ook zo'n baggerapparaat hebben ;).

Deedee: ja erg he, mijn avondeten gister was 2 bruine broodjes en een cup a soup. Maarja, dan doe ik wel fruit enzo bij, dus het zal wel goedkomen. Ben nog steeds 1 kilo zwaarder dan 8 weken geleden, dus ik maak me niet druk ;).

Nou ik ga zo een gesprek aan met een nieuw gestart bedrijf zoals mijn vriendin en ik het idee hebben om het ook op te starten. De directrice wil ons rondleiden en vragen beantwoorden, heb er zin in! Daarna Fancy Fair op mijn werk tot vanavond, genoeg te doen dus....

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Monique: Wat een prachtige dochter hebben jullie!!

Sallie: Mooie echo meid! En het is een prachtig kindje haha ;)

Samarinde: Heel veel succes bij de VK vandaag!! Ik lees maandag hoe het was.

Nou meiden ik ga jullie voor een weekend verlaten. Ik hoop maandag alles weer bij te lezen.
    Gisteren nog geen positieve ovu test, maar wel voor de zekerheid geBMSt. Zo nog even snel een testje wagen.
    Meiden, fijn weekend en geniet van het mooie weer!!

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Labrador: ik weet dat het hard werken voor je wordt, maar lekker genieten van het mooie weer! :).

Ik ga nu echt meiden, blij weer veel te lang hangen! ;)

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie, mooie echo, gefeliciteerd. Geniet er nu van.

@Samarinda, heel erg veel succes en plezier bij de VK. wel even kijken of hij/zij zwaait.

@Joyce, slaat het al een beetje aan.

@Labrador, heel erg veel plezier. Geniet er ook van (vooral van het weer)

@Monique, mooie meid heb je en wat groeit ze al weer hard.

Hier sinds 2 dgn ontzettend veel bandenpijn. Lijkt soms wel of ik uitelkaar scheur, maar verder heb ik nergens last van dus moest toch iets heel erg heftig hebben. Zelfs mijn eetlust is nog steeds normaal.
    Ben weer heerlijk aan het werk.

Tot later Essie

12. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames,

Monique wauw wat is ze mooi:D

Dday wat een leuke verassingsdoos zeg. Zijn die ook in enkel te bestellen?

over de borstvoeding. Nee ik ga het(als het zover is) ook niet doen. Mijn menig natuurlijk. Maar inderdaad mischien veranderd dat later wel.

Just me. Hoe merk je dat je ei komt? Hier volgens mij geen seintjes. Vandaag weer accupuntuur. Hoop dat je dan wat lekkerder slaapt.

Esther wat gaaf weer na de vk. En lekker samen. En dat JJ zo rustig blijft. Tjaa inderdaad maneigen denk ik. Bah vervelend de tandarts. En lees nu dat ze niet gingen doen. Al die zenuwen voor niets geweest. En vandaag precies 13 weken gaat hard nu:D

Labrador. Spannend licht posi test. Maar hoe weet je of die licht posi is. Dacht dat die dan ook als nega wordt beschouwd. Zegt mijn briefje die er bij zit. Hier nog geen extra streepje gezien. Mischien ook nog wel wat vroeg ervoor?

GFH. Wat fijn dat je een nieuw mobieltje hebt ik de oudere versie ervan volgens mij. De galexy S. Echt een super fijn foontje. Hopelijk bevalt hij jou ook goed.

Joyce wat vervelend een blaas ontstekking. En al drie maand. Maar inderdaad als je het niet merkt dan tjaa. Kun je er weinig aan doen. Hopelijk slaan de medicijnen aan. En ben je er snel weer van bevrijd.

Sam(arinde). Mag ik je sam noemen. Is wat makkelijker hihih. Jeeu vandaag je eerste echo. Spannend zeg. Hoop dat je alles duidelijk kunt zien.

Sallie. Ook weer een echo en wat een plaatje. Ook ik zie die haardos. En inderdaad een prachtig kindje. Lijkt veel op hem of haar papa en mama:) En spannend jullie eigen bedrijfje. Hoop dat je veel te weten komt over alles wat jullie willen weten.

Nou ik ben weer helemaal up to date. Las wel alles mee. En gaf ook wel soms antwoord. Maar was met mijn gedachten weer ergens anders. Dus dacht vanmorgen en nu ga ik er even voor zitten. Zo na mijn nichtje. Vandaag haar eerste mijlpaal bereikt 1 jaar alweer. En ze doet alles zo goed. Gister morgen was ik bij haar mama. En mocht haar uit bed halen. Ze moest gelijk lachen toen ze mij zag. Kwijl. echt altijd vrolijk. Huilt amper. Een droom baby voor elke moeder. Zo lief en rustig. Nu ff snel aankleden. En de kadootjes inpakken. En op na duistland.

Ik ga nu echt weer alles hier bijhouden. Wordt zowiezo weer een spannende paar weken hier. Met NODs die gaan komen.

13. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sallie; Dank je! Natuurlijk laat ik jullie weten hoe het gegaan is! Fijne dag vandaag!

@Labrador; Ik duim heel hard voor jullie en stort voor de zekerheid nog een bakkie HCG over je heen! Geniet iig van je werkvakantie, ik hoop dat het zonnetje lekker voor je blijft schijnen.

@Essie; Vervelend he, die bandenpijn! Hoop voor je dat het snel wat minder wordt.
    Ik zal zeker kijken of kaboutertje zwaait, en dan wapper ik gezellig even terug. :D Werkze!

@Twijfel; Natuurlijk mag je me Sam noemen, leuk juist! :cool::D Leuk he, zijn die lieve kindjes in je omgeving. Een vriendin van mij heeft ook zo'n adorabel zoontje dat net 1 geworden is; door hem zijn mijn stokken gaan rammelen! Heerlijk! :D Heel veel plezier in Duitsland, drive safe!

Ik ben compleet aan het doordraaien over de echo. Op de een of andere manier heb ik mezelf onbewust compleet ingesteld op slecht nieuws, geen idee waarom. Mijn lief is juist in feeststemming, het lijkt wel carnaval bij hem haha. Ik hoop heeeeeeel hard dat het goed nieuws mag zijn vanmiddag, willen jullie voor ons duimen?

Fijne dag vandaag dames! Geniet van het zonnetje, en het is weer BIJNA WEEKEND!! :cool:

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hee meiden!

Wat een leuke foto Monique!! Mooi meisje:D

Sallie: Wat een mooie echo!! En echt al een mooie meid hahah:D

Joyce: Jij hebt ook een hoop voor je kiezen steeds..Hopelijk knap je snel weer op!

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Samarinde, Mijn duimen draaien vanaf 15.00uur over uren. Maar ga er vanuit dat het goed nieuws wordt. Mijn gevoel geeft dat aan.

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @sallie, hele mooie echo! zeker een knap kindje haha

@sam, heel veel succes straks bij de echo, ik ga ook duimen dat alles goed is!

@hielkje, dat is al vroeg, bandenpijn, ik hoop dat je er niet veel meer last van krijgt want ik heb begrepen dat het best pijnlijk kan zijn.

Hier vanmorgen weer heerlijk mn ontbijtje uitgespuugd. Dus over eetlust......hier ook ver te zoeken.

17. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Thanks ladies! Ik ga nu even met de honden naar het bos, en daarna meteen door naar de VK. Ik zal jullie meteen laten weten hoe het gegaan is als ik thuiskom!

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    spannend ga voor je duimen. Je krijgt gewoon geen slecht nieuws punt uit! Ik ga mee met je vriend :p

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Daar was ik ook weer even. Net bij het bedrijf geweest, en ondanks dat we wisten dat het niet makkelijk zou zijn, heeft dit toch weer voor twijfels gezorgd. We hebben afgesproken het een dag te laten bezinken en dan weer verder te praten, anders reageer je misschien te snel en dat is niet de bedoeling.

Twijfel: leuk je weer te lezen! Miste je al. En je nichtje klinkt echt superlief!

Hielkje: bandenpijn sja.. het klinkt soms inderdaad best wel heftig! Hoop voor je dat het niet veel erger wordt!

Catharina: wat balen meid, je eten er weer uit! Zo wordt die buik ook niet dik ;). Ben je je medicijnen aan het afbouwen of is dit ondanks de medicijnen?

Sama: heel veel succes, en dat slecht nieuws gevoel is denk ik een ingebouwde beveiliging voor jezelf. Maar het zit heus wel goed joh! Dat lees ik hier vanavond, natuurlijk met een fotootje erbij ;).

Andere meiden: tnx nog over mijn echo!

Lisa: hoe voel je je vandaag?

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sallie, mooie foto!!! genieten nu he!

@samarinda, tja wel jammer dat je je naam moest veranderen maar snap het heel goed. succes met je echo, foto laten zien he!

hier vandaag denk ik ei dag, gevoel. straks ovu testje doen maar eerst naar acupunctuur.

Deel Deze Pagina