Hielkje: Vervelend zeg die bandenpijn..ik had er ook al vroeg last van! Samarinde: Spannend succes vandaag meid! Sallie: Het gaat vandaag wel, al kruip ik af en toe toch weer even mijn bed in Vandaag heb ik trouwens nog precies een maandje..Volgende week mag hij officieel komen, raar idee zeg!
@Lisa, ja is echt niet fijn, hoop dat het snel een beetje gaat afzakken. Lijkt mij ook een heel raar idee dat hij vanaf volgende week mag komen. Volgens mij vind je het spannend maar kijk je er ook naar uit....
sam lieve schat hielkje haar goevoel is goed mijne ook kortom wordn een mooie echo! Sallie mooie echo indd even alle informatie een dagje laten bezinken dan verder kijken. Twijfel jeetje wat heb jij veel gelezen! goed idee van sam haha ik maakta er al allemaal vreemde namen van esther banden pijn geen idee wat ik me erbij moet voorstellen maar klinkt niet fijn . lisa ja ik kan zeggen de pijn steeds went maar dat is niet zo je word eer gewoon hard door, jij indd nog maar kort spannend ! Labrador fijn weekend probeer ervan de genieten Denk dat mijn ei pas weer de 22e komt haha dus ik heb nog wel ff straks ff naar stal en morgen spektakel dan gaan de paarden de wei op haha is altijd een echt feest om te zien, ik doe gewoon me eigen en first daarna nog ff kijken en dan naar de manege aan de andere kant van het dorp om te helpen bij de veiling doe ik elk jaar 2x is op zich wel leuk . voel me redelijk vandaag
Hielkje: Ja het is heel apart je kijkt er enorm naar uit maar het is ook super spannend..Soms ben ik wellis bang dat ik te nuchter over de bevalling denk en dat het dan heel erg gaat tegenvallen..Maar goed ik heb gewoon geen idee wat me te wachten staat! Joyce: Ik heb echt respect voor jou meid, ik snap dat je jezelf er op een gegeven moment hard voor maakt. Maar dat neemt niet weg dat ik het bijzonder vind hoe positief jij blijft..(Teminste zo kom je wel over)
@sallie: zie je! Helemaal goed, prachtige echo! Geniet nu lekker van jullie boontje/pinda. Ze/hij gaat vanzelf goed groeien @bandenbpijn: mmm vreselijk, kan je echt veel last van hebben. soms helpt een warme kruik goed! @lisa: het is juist goed dat je nuchter bent over de bevalling. Want je kan je er tot op een zekere hoogte op voorbereiden. En eigenlijk is het beter zo, want bij een tweede of derde kind weet je precies wat je te wachten staat. Dit is eigenlijk rilexter. @foto: dank jullie wel voor jullie lieve reacties.
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Azrael - 25 jaar - ronde 2 - 18 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 20 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011 NOD: justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Joyce1982- NOD 9 mei -8e ronde- 29 jaar GFH - NOD 13 april - 3e ronde - 30 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Twijfelgeval- NOD 3 mei- 4e ronde-24 jaar Labrador - NOD 6 mei- 4e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Bevallen: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 24-03-2011 Meisje Yuna Onze lijst er maar weer een bijgepakt.
Dames!!!! Ff heel ego hoor maar ik ben totaaaaaal over the moon!! Heb ook eigenlijk geen tijd voor de pc want ik moet zo werken maar ik wil jullie natuurlijk even op de hoogte houden! Alles ging supergoed, volgens de VK een zeer tevreden en gezond kindje met een dijk van een hartslag, deed zelfs een dansje voor ons! Zo prachtig we werden er helemaal emo van, het was geweldig. De VK noemde het een uitslovertje omdat ie zo aan het dansen en zwaaien was, haha! Echt fantastisch, ontzettend bedankt voor het duimen dames ik weet zeker dat het echt geholpen heeft! Dus ik wil jullie meteen vol trots voorstellen aan Ons Kaboutertje! We zijn helemaal extatisch en in love!
@Essie; I know, ik durfde het gewoon zelf nog niet te hopen, was zo bang voor een teleurstelling.... Nu kan Het Grote Genieten inderdaad beginnen! We zijn zo blij! *stuiter*
@samarinde: gefeliciteerd!!! Nu heb je t bewijs van je kaboutertje!! en nu idd gaan genieten, ik zou t gaan vieren vanavond met zn tweetjes!!!
@sam, super dat je echo goed was!!! nu genieten he!! hier lekker dagje gehad, acupunctuur ging goed. had haar gevraagd geen naalden in mijn tenen te zetten, deed vorige keer erg pijn.... dus deed ze dat ook niet! later ff in de tuin geweest en beetje in huis gedaan. verder heerlijk op de tuinstoel boekje uit gelezen! nu kijken aan welk boek ik nu ga beginnen, heb te veel keuze denk dat ei geweest is, pijn is over. ovu test was licht, beide streepjes dan, denk te veel gedronken. straks nog ff 1tje doen, kijken wat die zegt.
Samarinde: Jaaa het boontje doet het goed Super fijn joh..nu lekker genieten meis! Ik vind het nu al een knapperd
hoi meiden, ik ben er ook weer ff, sorry ben er de laatste tijd niet zo veel maar merk dat het toch allemaal meer met me doet als gedacht. Gaat nu wel redelijk maar houd niet over zeg maar. Esther, balen dat je gister voor niks naar de tandarts bent geweest. En banden pijn, geen idee wat je dan voelt maar ik wil graag geloven dat het pijnlijk is. Hoop dat het snel weer afneemt. Sallie en Sam, mooie echo's monique, wat een poppetje
Hallo dames, Hier ben ik ook weer een keer... Zag mooie echo foto's voorbij komen, dus hier rammelen de eierstokken flink! Ook een super trotse moeder voor bij zien komen met een super mooie dochter.. Helemaal leuk.. Lisa is echt aan de laatste loodjes bezig spannend hoor.. Bij mijn vriendinnetje word het nu spannend die is nu 29 weken maar heeft nu al twee weken volledige rust ivm veelste hoge bloeddruk, vind het echt sneu voor der.. Tweety en Joyce en alle anderen die nog op 2 mooie strepen zitten te wachten, onze tijd komt echt!!! Hier een dikke knuffel van mij!! Hier is me lijf van slag denk, normaal heb ik altijd 2 dagen echt knalovutesten, nu had ik vandaag voor de 4de dag op rij al een knaltest.. (teststreep is al echt 4 dagen donkerder dan de controlestreep.. Snap er helemaal niets meer van.. En ook nog eens veel vroeger als normaal normaal heb ik op dag 17 of 18 een knaltest.. Heeft iemand dat hier ook eerder gehad? Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet..
Sam oee knappert! goed zo hahah lisa dank je , ja je leert ermee leven ik weet dat ik altijd ziek zal blijven en dan kan ik erbij gaan mokken maar zo zit ik niet in elkaar, ben eigenlijk altijd wel vrolijk voor de buitenwereld, de nieuwe stal waar ik heen ga de eigenaar die daar dus 4 stallen heeft voor haarzelf en ik gewoon daar lekker ga staan die prikt overal doorheen en vandaag zat ik daar even met de hond op de houtsnippers te knuffelen en ze kwam naar buiten wat zit jij daar nou alleen ? ze had gehoord dat ik ziek was en ze zei sms me volgende keer even dan weet ik dat je nog leeft hihih maffe muts maar iedereen ziet mij als vrolijk en lekker gek, en dat wou ik zo houden . maar dank je wel lief dat je het ziet! Mendy ik heb het ook gehad had 3 weken een positieve test, had dus teveel eiwit in de urine ...even je urine laten testen . onze tijd komt zeker ook voor jou angela!! Kom best laat this van stal vandaag martijn zegt ga je je omkleden gaan we naar het dorp. ik oh ok eerst lekker bij de pizzaria gegeten en daarna nog ff gewinkeld, was gezellig nu is die de korf buiten aan het aanzetten haha
@ Joyce, wat is hij romantisch, dat word wel erg spannend, veel plezier vanavond nog verder. Xxxxxxxx
Angela, moet zeker doen waar jij je goed bij voelt. En als dat wat minder hier langskomen is dat minder langskomen. Laat dan via Hyves soms even weten hoe het met je gaat.xxxxxx