Joh sparks weegt toch zeker geen 600 kg? Da's wel een hele zware fjord. Niet dat je het überhaupt wint hoor, maargoed
hihih justme: Ja kwam er niet meer uit. Gelukkig breng jij wat duidelijkheid Joyce wat een lekkere drukke dag zeg. Volgens mij heb jij ook heerlijk genoten. En manlief nam je al weer mee uit eten doe maar luxe Hihihi ben benieuwd wat hij morgen in de planning heeft. Mischien wel een ontbijtje op bed. Hihih ben benieuwd Hier een echte knuffelpoes. Normaal ligt tijgertje naast me. Nu ligt ze op mijn borsten. Typt verdomde lastig. Maar wel heel lief manlief maakt nu ff eem foto. Zo heeft echt nog nooit zo gelegen. Ben weer helemaal verliefd hihih
Goede morgen allemaal, Pff, volgens mij is onze buurvrouw aan het bevallen.om 6.00uur werd ik waker en hoorde ik gestommel en om 7.30 uur gingen ze met de auto weg. Ze bevalt in het ziekenhuis.ik hoop voor ze dat het eindelijk zo ver is, ook beetje voor mezelf, ben ik niet voor niks zo vroeg wakker
Zooo goedemorgen!! Ik ben maar weer uit mijn wolkenkrabber gekropen haha! Spannend Tweety! zou maar zo kunnen ja Haha Monique..Onze kat vind het ook maar vreemd dat het bed ineens zo hoog staat, ze vind het maar niks Ik ga even de paardjes de wei op gooien, mijn moeder is een weekendje weg dus moet ik het even doen
Goedemorgen meiden! Deedee: wanneer spreken we af voor een oefen puf?! . Tweety: spannend! Zou best wel eens kunnen ja, zou niet weten wat je anders moet op dat tijdstip! Lisa: lekker, het is super weer! Vinden ze vast fijn als je komt . Ik zit nu nog in bed, zo opstaan en weeeeer aan die opleiding. Maargoed, het moet dan binnenkort echt klaar zijn, dan kan ik opgelucht zijn! Straks ook eens even kijken hoe het in de tuin is, van binnen lijkt het erg lekker weer!
twijfel nee ontbijt op bed hou ik niet van zo paarden staan weer op de wei martijn ging zowaar een keer mee hahah straks naar opa en oma in huis ter heide ehm DDB hij komt aardig in de buurt van de 600 haha erg he maar noem het maar spieren tweety spannend ! lisa lekker met je dikke buik hoop dat ze braver zijn dan die van ons Sallie succes met leren. fijne dag meiden ik ben weer druk
Hoi meiden, Ik moet even iets kwijt... Aaaaaaarrrrrrrrgggggggg... Mijn beste vriendin vertelde gisteren dat ze zwanger is.. Nog heel pril, 3 weekjes.. Echt ik ben super blij voor haar, maar ik wil ook!!!!! Ach en het vriendje vond het wel moeilijk.. Hij keek zo zielig toen ik het vertelde, hij zei gelijk: nu wij nog..maar mijn vriendin weet nu wel dat wij ook bezig zijn.. Dus kan nu wel lekker met haar erover kletsen.. Wel fijn! Ik ben heel blij met jullie, maar face to face er over praten is toch heel anders.. Maar goed,, We gaan lekker van het mooie weer genieten!
@lisa, je ik kan me voorstellen dat dat raar is. Ik ben van plan een extra bed in de huiskamer te zetten op klossen en mn gewone bed met rust te laten. Wij hebben zo'n elektrische boxspring van auping en die is echt met geen mogelijkheid van de vloer te krijgen, volgens mij zakt die zo door die klossen haha @sallie, jammer dat je weer aan de opleiding moet, want het weertje lijkt heerlijk. @dday, ik hoop dat je je beter voelt vandaag! Hier gisteren uit eten geweest bij ron blaauw in amsterdam (ook al zo'n poepchic restaurant haha) was erg lekker, al miste ik mn wijnarrangementje wel. We waren met 2 heel goede vrienden van ons en ze hadden leuk nieuws: ze zijn ook zwanger! Ik vind het echt zo super leuk, zeker als straks de kindjes bijna even oud zijn. Wij gaan zo even lekker met de hondjes naar het strand, even van het zonnetje genieten.
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011 Samarinde - 25 jaar - ronde 2 - 16 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011 NOD: justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Meid1987 - NOD 5 mei- 11e ronde - 24 jaar Joyce1982- NOD 9 mei -8e ronde- 29 jaar GFH - NOD 9 mei - 4e ronde - 30 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Twijfelgeval- NOD 3 mei- 4e ronde-24 jaar Labrador - NOD 6 mei- 4e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Bevallen: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 24-03-2011 Meisje Yuna
@Meid; ach, dat is naar.... Hoe blij je ook voor haar bent, je wil ook gewoon blij voor jezelf zijn! Sterkte meis... *stuurt je een dikke knuffel met extra HCG!!* @Twijfel; Wat zijn katten leuk als ze knuffelig zijn he. Ik heb vier katten, waarvan maar 2 knuffelkaters. De rest houdt er niet zo van. Maar vooral als mijn Rooie met me komt knuffelen vind ik het heeerlijk, het is zo'n lekker beest. @Joyce; wat een verschrikkelijk lieve kerel heb jij zeg! Ik word er helemaal plaatsvervangend romantisch van, haha! @Sallie; Leer-ze vandaag! Wel regelmatig even pauze houden he, voor een kopje thee in de tuin of zo. @Catharina; Veel plezier op het strand! Zal wel druk zijn met dit weer. Wij gaan straks na een uitgebreid "ontbijt" ook lekker met de honden lopen, daarna komt er een vriendin bij me langs, die moet ik vertellen dat ik zwanger ben. Zodra zij het weet kan het aan de grote klok, dat is wel leuk. Vooral mijn lief wil het echt heel graag aan mensen gaan vertellen, maar ik wilde pertinent niet dat zij het via-via zou horen. Dus na vanmiddag kan het in de krant, haha. Heeeele grote bak HCGtjes voor alle dames die het kunnen gebruiken, en geniet van deze heerlijk zonnige zondag lieverds!
Super lief Sam! en die HCG die pak ik met beide handen aan!! Ik ben nu druk met ovu testjes, en m'n ei komt eraan! een heel licht streepje.. dus we moeten goed aan de BMS! haha Hopelijk gaat het niet lang meer duren! Heb al 10 maand "verkloot" doordat ik dacht dat m'n ei later kwam.. dus deze maand voor het eerst op de juiste dagen klussen! Maar nog even over m'n vriendinnetje, ik gun het haar echt hoor! ze heeft een klote tijd achter de rug, verklevingen aan haar eierstokken etc.. operaties, veel pijn.. dus ben echt heel blij dat het toch is gelukt! mja het blijft natuurlijk wel moeilijk!
@Meid; natuurlijk gun je het haar. Maar het is toch niet gek dat het pijn doet, omdat je jezelf dat ook gunt? Daar hoef je je echt niet voor te verdedigen hoor, ik denk dat geen enkele vrouw die zwanger probeert te worden en dat nieuws krijgt dat gevoel niet heeft. Het is denk ik een beetje hetzelfde als, na 15 keer rijexamen doen, overal om je heen mensen hun rijbewijs te zien halen. Natuurlijk gun je het ze, maar je gunt het jezelf gewoon net even iets meer na alle moeite die je ervoor gedaan hebt, zonder het zó gewenste resultaat. Dat is gewoon frustrerend en dat is doodnormaal hoor, echt waar. Doe maar flink BMS'en de komende dagen, en hopelijk kun jij zelf ook snel dat prachtige nieuws aan je vriendinnen vertellen. Nog even een extra bakkie HCG voor jou *strooi!*, en het komt vast allemaal hartstikke goed meis. *knuffel*
goede middag dames, Hier heelijk uitgeslapen. Nu lekker ontbijten. Meid tjonge snap dat je het niet leuk vindt. Heb ik precies zo. En wat sam zei inderdaad flink aan de bms. Ik doe hier ook met je mee. Wij gaan vandaag lekker bbqen. Gewoon met zn tweetjes. Heb gezegt nouja geeist dat er niemand kwam dit weekend. Ff lekker met zn tweetjes. Een beetje us time. Jullie hebben ook alemaal leuke plannen vandaag: Met de hondjes na het strand. Na de paardjes. En sallie tja druk aan haar studie. En vertellen dat je zwanger bent. iedereen gaat wel weer iets doen. Nou we gaan ff eten hier. Tot strakkies.
Meid. Dat is ook niet niks voor je vriendin. Snap dat je dan ook wel blij bent dat ze het zijn gelukt. Jij dus ook druk met de ovutesten. En inderdaad balen dat je op de verkeerde dagen hebt geklust. Nu hopen dat het nu gelijk raak is. Hier nog steeds geen streepje. Al zag ik gister middag wel een licht 2de streepje verschijnen. Maar duurde wel 4 minuten ofzo. Geld het streepje dan wel. Mischien is die vandaag wel knal. Ga zo gelijk maar ff testen
Hier nog wat: HCGHCGHCG Ik heb nog niksgedana (A). Kreeg het in mijn bol en heb de hele slaapkamer schoongemaakt en omgegooid, bed aan de andere kant enzo. Dus nu even broodje eten en dan echt aan de slag, al ben ik nu juist weer heul moe haha. Heerlijk. Sam: ik ben heeeel benieuwd wat ze zei! Leuk hoor! Meid: kop op! Goed klussen op de juiste dagen zal al wel helpen . Joyce: hoe voel je je vandaag meid? Verder niet zo veel onthouden, sorry. Ben sowieso een vergiet. Ging bijvoorbeeld net wat soep van gister weggooien, dat doe ik altijd door de wc. Sta ik met die pan soep in de meterkast, mezelf af te vragen wat ik daar eigenlijk doe .
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011 Samarinde - 25 jaar - ronde 2 - 16 november 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011 NOD: justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD 19 April - 6e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar Meid1987 - NOD 5 mei- 11e ronde - 24 jaar Joyce1982- NOD 9 mei -8e ronde- 29 jaar GFH - NOD 9 mei - 4e ronde - 30 jaar Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar Twijfelgeval- NOD 3 mei- 4e ronde-24 jaar Labrador - NOD 6 mei- 4e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Bevallen: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 24-03-2011 Meisje Yuna
Hoi meiden, mocht weer een hoop bij lezen @ Joyce, leuk dat Tijn in eens zo doet. Geniet ervan. Niet teveel aan spark hangen is niet goed voor je. @Sam, leuk omje vriendin het te vertellen. Geniet ervan. @meid, balen dat jullie altijd op de verkeerde dagen hebben geklust. Hopelijk kan je nu snel aan je vriendin vertellen dat jullie ook zwanger zijn. Net bij mijn vriendin geweest, haar tweeling 2 jongens werden 3 jaar. Was heel erg gezellig. Maar ben blij dat ik weer thuis ben. Nu even heerlijk op de bank hangen. Tot vanavond Liefs Esther
Hi meiden gisteren heeft mijn vriendje behoorlijke schrik gehad, ik ben met paard en al onderuit gegaan, het paard is bovenop mij gekomen. Zelf weet ik er (gelukkig) weinig meer van. Ik heb nu nog iets hoofdpijn, maar Bran zit volgens mij nog ongeschonden in mijn buik!