GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ flora, ik zou morgen gewoon voor de zekerheid even contact opnemen met je VK, een check kan nooit kwaad.

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Wauw flora dar is even schrikken zeg. Ik zou inderdaad ook even de vk bellen morgen. Gewoon voor de zekerheid.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hielkje: klinkt als een gezellig middagje! snap wel dat je dan weer moe bent.

Flora: dat is schrikken meid! Gelukkig zit Bram goed ingepakt, dus dat zal wel goed zitten, maar je moet ook op jezelf passen!

Hier na het opruimen en omgooien van mijn slaapkamer nog wat aan de opleiding gedaan en "even"op de bank gaan liggen. Om een uur en 3 kwartier later pas weer wakker te worden, schaamschaam. Maargoed, zometeen eten en dan met frisse tegenzin weer verder ;).

4. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Flora; jesses dat is schrikken! Hou het allemaal maar even goed in de gaten en bel morgen voor de zekerheid de VK even! Pas goed op jezelf he!

@Hielkje; Lekker genieten van het bankhangen nog eventjes, voor je het weet is het ook thuis afgelopen met de rust. :D

@Sallie; Klinkt stiekem als een heerlijke zondagmiddag ondanks dat het niet bepaald was wat je had gepland. :D Maar daar zijn zondagen voor, toch, om totaal anders te lopen dan in de planning staat. :cool:

Vriendinnetje vond het superleuk dat ze tante wordt, en het was een erg gezellig theekransje. Nu ga ik een lekkere quiche maken voor het eten. No work for moi today, heeeeerlijk!

5. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Grrrr, mijn lilypiebanner loopt niet! Hij bleef gisteren al stilstaan, dus een nieuwe gemaakt. Maar die staat ook stil! Grmbl, vanavond nog maar weer even eentje maken die dan hopelijk wel blijft lopen.

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ Samarinde, lief dat je vriendin zo reageerde. Altijd leuks 's mensen dat doen.
    Ik hoop dat je banjer het snel weer doet, is nooit leuk om achter te lopen.

7. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Es; Ja, het is inderdaad heel erg leuk als mensen zo enthousiast reageren. Gelukkig heb ik tot nu toe alleen maar ontzettend leuke en blije reacties gehad van vriendinnen en mijn familie, daar ben ik wel blij mee.
    Hoe het met die banner zit weet ik niet, hij staat gewoon stil, stom ding! Daar ga ik vanavond maar eens even voor zitten.
    Maar nu eerst genieten van mijn quiche, die is bijna klaar. Pompoen/paddestoel, mmmm!

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik heb volgende week alweer een echo en het voelt prima dus ik denk dat ik de vk niet bel

ben een beetje misselijk maar heb al twee dagen zin in pannekoeken dus die is mannetje nu aan het maken!!! Hopen dat ik ze binnenhoud hihi

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Flora wat onwijs eng zeg! Ik heb echt een heel braaf paard, maar ik stap er ook niet meer op. Hij wil nog wel eens sloffen en dan per ongeluk struikelen, veel te bang dat me dat gebeurd. Ik heb een bijrijdster die rijdt 2x per week. En een vriendin van me wil het rijden weer oppakken en wil hem nu ook wat vaker gaan rijden voor me. Voor de rest krijgt hij lekker vrij op de wei.

10. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @florabella, jeetje dat is zeker even schrikken. Maar brammetje zit goed ingepakt hoor. Zolang je geen buikpijn hebt zou ik ook gewoon tot volgende week wachten hoor!

@twijfel, een beetje us-time in het weekend klinkt heerlijk!

@sallie, hahaha, ik zie je al staan in de meterkast:p Ik heb hier vanmiddag ook geslapen hoor, was helemaal knock out.

@meid, ik snap je ook heel goed hoor. Na 10 rondes wordt het ook wel eens tijd voor jou! Wel jammer dat je eigenlijk de afgelopen maanden niet op de goede tijd geklust hebt. Nu extra goed klussen deze maand en dan moet het raak zijn!

@samarinde, jeetje 15 keer? Ik kan me voorstellen dat je er dan wel doodziek van wordt. Hoe kan dat dan, heb je last van faalangst ofzo?

Mooi dat iedereen een lekkere zondag gehad heeft, ik ben blij dat het de rest van de week ook lekker weertje blijft. Kunnen eindelijk mn zomerkleren aan, jippie :D

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @flora, wat een schrik meid! fijn dat het zo goed is afgelopen.

zal zo het lijstje weer aanpassen, het lijstje wat nu gebruikt wordt is van voor mijn aanpassing....

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ZWANGER:
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011

Lovekees-22 jaar-3e ronde - 11 juli 2011
    Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011
    Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig
    Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011
    Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011
    Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011
    Samarinde - 25 jaar - ronde 2 - 16 november 2011
    Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011
    Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011
    DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011
    Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011
    Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011

NOD:
    Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar
    Karinikke87 - NOD 19 April - 6e ronde - 23 jaar
    Tweety25 - NOD 3 april -8e ronde- 26 jaar
    Meid1987 - NOD 5 mei- 11e ronde - 24 jaar
    Joyce1982- NOD 9 mei -8e ronde- 29 jaar
    GFH - NOD 9 mei - 4e ronde - 30 jaar
    Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar

justme- NOD 1 mei - 10e ronde - 35 jaar
    Twijfelgeval- NOD 3 mei- 4e ronde-24 jaar
    Labrador - NOD 6 mei- 4e ronde - 24 jaar
    Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Sam: het was ook wel een lekker middagje hoor! Heb ook lekker de paar babyspulletjes die ik al heb geordend op het kamertje dat babykamer gaat worden. Hebben jullie al spullen?
    Wat leuk dat je vriendin zo reageerde! Is toch altijd mooi! :). Heb je het al op je werk gezegd? En oja, ik heb dat met die banner ook wel eens gehad, toen heb ik hem aangepast en deed hij het de volgende dag weer. Maar mijnes doet het nu wel...
    Hoe smaakte de quiche?

Flora: ik hoop dat de pannenkoeken smaakten en dat je ze ook binnen kan houden! Hier na 2,5 broodje echt weer genoeg, pfft. Ga zo maar even wat fruit eten!

Deedee: verstandig hoor om niet meer te rijden, ik doe het ook niet. In het begin niet door het bloed maar nu wil ik het gewoon niet meer. Paard wat ik af en toe rijd is erg braaf, maar rijd wel altijd buiten en ook een braaf paard kan schrikken!

Catharina: ja de voorspellingen zijn goed he! Lekker hoor, ik kijk er ook naar uit. Maarja ik heb het nog steeds niet op mijn werk verteld dus moeten wel flodder zomerkleren zijn. Zal straks weer eens een buikfotootje maken btw. Denk niet dat er veel verschil is, want ik eet amper dus mijn darmen worden niet zo groot ;).

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nou meiden, ik was niet voor niks zo vroeg wakker, onze buurvrouw is bevallen van een zoon

florabella, doe je wel voorzichtig meis.

sallie, lekker toch de slaapkamer doen, lekker fris weer.

meid, ik weet precies hoe je je voelt. Knuffel voor jou

samarinde, lijkt me echt leuk als je het aan iedereen kan vertellen

hier is mijn ei geweest, woensdag en donderdag waren knaltesten en daarna veel lichter en gister bijna niet meer te zien. Zit dus weer op het bankje

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ZWANGER:
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3e ronde - 11 juli 2011
    Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011
    Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig
    Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011
    Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011
    Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011
    Samarinde - 25 jaar - ronde 2 - 16 november 2011
    Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011
    Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011
    DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011
    Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011
    Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011

NOD:
    Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar
    Karinikke87 - NOD 19 April - 6e ronde - 23 jaar
    Tweety25 - NOD 4 mei -9e ronde- 26 jaar
    Meid1987 - NOD 5 mei- 11e ronde - 24 jaar
    Joyce1982- NOD 9 mei -8e ronde- 29 jaar
    GFH - NOD 9 mei - 4e ronde - 30 jaar
    Muis27 - NOD 18 april - 8e ronde - 27 jaar

justme- NOD 1 mei - 10e ronde - 35 jaar
    Twijfelgeval- NOD 3 mei- 4e ronde-24 jaar
    Labrador - NOD 6 mei- 4e ronde - 24 jaar
    Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar

16. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Catharina; Haha, nee hoor, dat was gewoon een voorbeeldje! Ik heb toevallig wel morgen mijn eerste rijles dus misschien word ik wel zo iemand die na 15 keer afrijden het papiertje nog niet heeft. Time will tell, ik ben benieuwd!

@Sallie; Fijn dat je zo'n lekkere dag gehad hebt! Heerlijk van genieten!
    Op het werk hebben we het wel verteld ja. We hebben een eigen restaurant, mijn lief en ik, en werken samen met nog twee mannen. Die hebben we het wel verteld, zodat ze ook weten waarom ik niet meer loop te sjouwen met zware dingen, geen wijntjes meer meedrink en ook geen rookpauzes meer hou, en zo. Ik werk ook wat minder, vooral in het begin toen ik zo misselijk was kneep ik er nog weleens tussenuit. Heerlijk luxe hoor, met een eigen zaak kan dat soms gewoon.
    Spullen hebben we nog niet. We waren al op huizenjacht voor ik zwanger werd, en nu heeft dat veel meer haast gekregen. Dus als we straks een huisje hebben ga ik flink shoppen, nu nog even niet.
    De quiche was heerlijk, ik kan erg lekker koken al zeg ik het zelf, haha. :cool::D

Die banner ga ik zo even doen. Vind het zo suf dat ie niet loopt, maar volgens mij heeft dat te maken met het type code waar je mee linkt. Even vogelen dus nog.

@Tweety; dat is het ook. :) Hopelijk is dat jou ook snel gegund, ik gooi voor de zekerheid nog een extra bakkie HCGtjes over je heen!

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Tweety: gefeli met je buurjongetje, leuk hoor.

Sam: ja ik wist dat je een restaurant had, inderdaad wel erg handig om het dan te zeggen! Ik wil het ook wel kwijt aan collega's hoor, laatst moesten we ook veel zware dingen versjouwen, en dan probeer ik er een beetje onderuit te komen maar dat staat ook raar. Ennuh, over die banner, ik link gewoon het plaatje, dus kopieren-plakken in je handtekening, dan gaat ie wel goed!

Voor wie het wil zien, nog een buikfotootje die ik in het andere topic had geplaatst. Dan kan je zien waarom ik in tenten loop, want heb normaal een heel platte buik!
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/261537-november-2011-buikjes-49.html#post9718801

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    mooi buikje hoor sallie ik wou dat ik dat had

19. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sallie; dan voel je je inderdaad ook wat lullig, als je gewoon zonder opgaaf van reden onder het sjouwen probeert uit te komen. Dan voelt iedere blik van een collega toch een beetje brandend, of zo. Dat had ik iig wel heel erg, daarom hebben we het maar gewoon verteld.

Wat heb je al een práchtig buikje meis, geweldig! Echt onmiskenbaar een babybelly! Als je het straks aan iedereen verteld hebt kun je al heerlijk showen met leuke buikbanden en zo. Daar ga ik vanaf morgen wel mee beginnen, hoewel mijn buik nog reuze meevalt, ik wil het gewoon. :p De buikfoto's in mijn album hebben we 's ochtends genomen, 's avonds lijkt het wel of ik er máánden aan vastgeplakt heb ipv een paar dagdelen. :D Maar dan nog heb ik niet bepaald een mooi duidelijk babybuikje, bij mij ziet het er gewoon uit alsof ik me volgevreten heb met Happy Meals en te lui ben om m'n buik in te houden, haha. ;) Echt een beetje genant, ik hoop dat ik net zo'n mooi duidelijk ik-ben-zwanger-buikje krijg als jij.

20. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ook over jou stort ik even een flinke lading HCGtjes uit!! Hopelijk mag je snel een positieve test in handen hebben, het is je ontzettend gegund.

Deel Deze Pagina