Wow mooie buik sallie! Jaloers! Haha.. Vriendje en ik hebben net ge-bms'd.. En vriendje zei net: nu ben je zwanger,, en dat is hier vaker uitgekomen, dus wie weet bij mij ook.. (vriendje heeft t nog nooit eerder gezegd) Ik ga nu lekker slapen meiden! Tot morgen lieffies!!
Goedemorgen dames! Hier vreselijke spierpijn, ik lijk wel een oma hihi vier daagjes werken en dan vier daagjes vrij Jeuh!! Kijk er nu al naar uit!! Fijne dag allemaal
goeie morgen dames hoe is het hier met iedereen nu ik het lijstje weer heb gezien vind ik toch wel dat er heel veel meiden zijn die nog zwanger moeten worden kom op dames. ik zou morgen eigenlijk ongi moeten worden maar nu begint mijn temperatuur eindelijk een beetje goed te stijgen dus of ik toch later mijn eisprong heb gehad ik weet het niet. vind het allemaal een beetje raar. zal je net zien dat ik nu zwanger ben dan kan ik mijn vakantie wel vergeten in december maar ik weet ook niet zo goed wat ik het liefst zou willen nu wel of niet ongi
Goedemorgen meiden, Sam: ik zal eens even in album kijken, waarschijnlijk valt het alles mee met die buik van jou en zit dat tussen je oren . Karin en meid: dankjullie meiden. Ik gun het jullie echt van harte! Vind het ook wel moeilijk hoor moet ik zeggen. Ik hoor gewoon lekker in dit topic, ik wil dus niet ineens verdwenen zijn nu ik zwanger ben, maar lekker met jullie meekletsen. Maar ik realiseer me heel goed dat het voor jullie niet makkelijk moet zijn, en daardoor vind ik het wel eens lastig wat ik moet plaatsen. Flora, omaatje, fijne dag . Ik moet ook 4 dagen werken, dan 17 dagen vrij (A)...
sallie ik vind het ook wel heel gezellig dat je gewoon blijft ik ben er van overtuigt dat onze tijd ook wel komt en nu kunnen we een beetje horen wat ons te wachten staat soms heb ik even een dipje en dan vind ik het wel even moeilijk maar dan kom ik wel gewoon wat minder
17! Dagen vrij whaaahaaa jaloers!! Karin; jullie tijd komt echt!!! Ik zal nog een beetje HCG voor jullie strooien, ik kan wel wat missen aangezien ik mijn ontbijt alweer aan de wc heb afgegeven.
Goedemorgen dames! Mijn ongi is weer voorbij dus we kunnen weer aan de BMS! Ik moet het nu kort houden want ik moet nu naar het station om naar Brabant af te reizen en bij mn vader, zusje en oma langs te gaan. Doei!!!
@Sallie, mooi buikje. geniet er nu van @Sam, heerlijk toch om het nu te kunnen showen ookal wil dat nog niet echt lukken. Hier weer aan het werk, vanmiddag en morgen vrij en na volgende week ipv 3.5 dgn werken 4 dgn werken tot 1 juli. en dan maan-, dins-, woens- en donderdag en dan vrijdag vrij. Is lekker maar had het liever anders gehad. Spreek jullie later weer. Liefs Esther
Hee meiden! Heb alles teruggelezen, maar het blijft niet echt hangen bij mij Flora: Jeetje meis dat is schrikken! In het begin van mijn zwangerschap ben ik ook hard gevallen(niet van het paard hoor) maar gelukkig zitten die kleintjes goed ingepakt..als je op je buik valt moet je wel ffies naar de VK.. Meid: Ik hoop dat je vriend gelijk heeft en dat er nu een minie mensje op weg is Voor de meiden die weer aan het werk zijn werkse!
lisa het word nu echt spannend voor jou vanaf zondag mag de kleine eindelijk komen hielke ben je nu wel wat minder moe denk je wel dat je het vol gaat houden om zoveel te werken je moet natuurlijk wel goed voor jezelf zorgen
Goedemorgen allemaal, @ Flora zo das eventjes schrikken gelukkig gaat het voor jou gevoel goed met de kleine! @ Sallie wow wat een mooie babybuik al zeg!! Ben jaloers Sorry meiden de rest heb ik eventjes niet onthouden! Ohja @ Twijfel de paketten zijn idd ook enkel verkrijgbaar! Hier gaat het gelukkig weer goed met mij! Heb echt een beroerd weekend gehad! Maar goed alles voor het goede doel Yes nog een weekje en dan kunnen we het eindelijk vertellen!
@Karin, nee de vermoeidheid, wordt nog niet echt minder, maar ik heb helaas niet zo heel erg veel keuze. Maar ik ga het zeker op tijd aangeven als het niet gaat. Ik mag volgende week voor het eerst 4 dgn werken en dan maar kijken hoe ik me het weekend voel. De week daarna werk ik maar 2 dgn en daarna wordt het vol aan de bak. Dus we wachten maar af. Het niet echt veel keuze. Maar dank je wel voor het informeren. Vreemd trouwens dat jou temp aan het stijgen is. Is er iets fout gegaan dat je zou kunnen denken dat je mogelijk zwanger zou kunnen zijn of is je lichaam een spelletje met je aan het spelen. Liefs Esther
nou ik ben een beetje bang want het zou kunnen dat ik zwanger ben we zullen het zien ik ben nooit overtijd dus ik zou morgen ongi moeten worden tenzij me ei toch op een andere dag is gesprongen
ik heb het weekend wel vluchtig meegelezen maar druk gehad. vanmorgen de paarden weer de wei op gedaan die gaan er straks weer af, eerste dagen even een paar uur vanaf morgen mogen ze weer langer, ben er weer vandoor xx
Goedemorgen dames! @Flora; Oeh, spierpijn is naar! Lekker rustig aan doen hoor, warm douche en een misschien een lekekre massage regelen bij je man, haha. Hopelijk is het snel over! @Karin; Wat apart van je temperatuur! Vervelend dat je even in tweestrijd zit, ik geef je even een dikke knuffel en dan mag je zelf beslissen of je daar een HCGbommetje bij wilt hebben of niet. *knuf* Komt vast goed hoor meis! Ben wel met je eens dat er echt teveel dames nog niet zwanger zijn , ik gooi ook nog even wat HCGtjes in het rond! @Sallie; Oooh heerlijk die onderwijsvakanties!! In de horeca ben je eigenlijk nooit vrij, ik heb duidelijk het verkeerde vakgebied gekozen. :x Ik herken trouwens wel een beetje wat je zegt, over dat bezwaard voelen.. Maar ik wil hier ook helemaal niet weg, ben veel te dol op alle dames hier en te benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! @GFH; Heel veel plezier in Brabant, geniet ervan! @Essie; wat balen voor je dat je nog steeds zo moe bent! Hopelijk trekt dat snel wat weg. Gelukkig nemen ze op je werk je grenzen wel serieus, dat scheelt hopelijk iets. Probeer te genieten van de dagen die je straks vrij bent, look at the bright side! @Lisa; er komen spannende tijden aan voor jou he! @Dday; Oeh dat zal een trage week voor je worden haha, maar daarna heerlijk jullie blijdschap en goede nieuws verspreiden, geweldig! Hoop dat je je snel niet meer beroerd voelt. @Joyce; Geniet van je dag meis! Hier schijnt het zonnetje heerlijk, dus ik ga zo lekker met de honden naar het bos. En vanmiddag om 3 uur heb ik mijn eerste autorijles, whaaa! Superspannend en doodeng, maar het zal toch echt wel eens een keer moeten gebeuren nu. Willen jullie duimen dat ik 'm niet tegen de eerste beste paal/auto/fietser/oma-met-rollator/boom aan parkeer?