GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey girls.

Vandaag weer een relaxdagje hier. Zo ff de stad in met mn zus. Ben nog steess druk aan het ei zoeken. Tot op heden geen knal test. :(. Ik heb nu 2 testen voor me liggen. Het lijkt mij dat ze donkerder worden. Maak ff een foto en dan jullie mening ff aanhoren.

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Sallie super mooi buikje hoor.

Karin: hmm wat raar dat je temp nu omhoog gaat. Ben benieuwd.

Joyce lekker druk bezig dus vandaag weer.

Sam whahaha denk niet dat het gelijk boem is ho is:D maar ga hard voor je banner. En je banner weer helemaal gefixt top hoor.

Nou foto kon ik hier niet plaatsen alleen in mijn fotoalbum. Grrr internet op mobiel. Maar we zijn bereikbaar hihi

3. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    heey twijfel ik vind het wel een beetje moeilijk te zien de bovenste lijkt iets donkerder alleen het controle streepje is daar lichter

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    moeilijk te zien twijfel, maar hij lijkt idd donkerder hoop dat je ei snel komt

sallie mooi buikje hoor

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

@flora, erg he, hier heeft de wc mn ontbijt ook weer gehad, ik denk dat de wc zo eerder een zwanger buikje krijgt dan ik!
    Slik jij medicijnen of niet?

@hielkje, op zich moet 4 dagen werken te doen zijn, maar je moet wel goed op je lichaam letten nu!

@sallie, mooi buikje!! wanneer wil je het gaan vertellen op je werk?

@karin, wel apart van je temp. Ik ben benieuwd!

@meid, ik hoop het zo voor je!

@sam, oh haha, ik dacht al 15 keer?? succes met je 1e rijles! Een rijbewijs is toch wel heel handig met een kleintje straks!

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    kan iemand mij helpen.

donderdag had ik de laatste donkere streep bij mijn ovulatietest. Heb ik dan donderdag of vrijdag mijn ei gehad en op welke dpo zit ik dan nu?

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    dan heb je vrijdag je ei gehad dus zit je nu op dpo4

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ok thanks karin

ben je vandaag aan het oppassen of heb je een vrije dag?

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik ben wel aan het oppassen maar heb het rustig en vanmorgen al een paar keer geprobeert om met ze te spelen maar ze willen me er vandaag gewoon niet bij hebben dus zit ik wat meer op de computer :D ik ben ook ontzettend moe dus komt me wel goed uit lekker rustig dagje.

10. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey dames,
    hier weer eens een berichtje van mij...:)
    Ben erg druk geweest de afgelopen week dus heb het niet gered om hier nog langs te komen. Heb nu ruim 20 pagina's zitten lezen, waar ik niet alles van kon onthouden.... Maar goed, ik doe mijn best....

@ Sallie, Mooie echo foto, en wat een buikkie heb je al zeg... Dat word van een mooie buikbandenbuik ;)

@ Sam, mooie echo ofot hoor. Moest even wennen aan je nieuwe naam. Maar vind hem heel mooi hoor!!!

@ Degene op het wachtbankje, sterkte met wachten en het beetje HCG dat ik nog heb, stooi ik gedeeltelijk naar jullie. Alle beetjes helpen toch? :p

Sorry, verder ben ik het echt kwijt...

Verder heb ik nog goed nieuws, de brommer die was gestolen is weer gevonden. Hij staat nu nog op het politieburo. Maar als de verklaring overeenkomt met de brommer komt ie weer naar huis!!! Duimen jullie mee voor ons?
    Verder gaat het hier zijn gangetje, buikje groeid gestaag. Kan mijn broeken niet meer aan, dus ben aan de positiebroeken (allemaal gekocht via MP, lekker goedkoop;)). Vermoeidheid word minder, maar is nog niet over. En de obstipatie is nu goed handelbaar, na 2 zakjes vezels en een liter roosvicee laxo per dag....:$

Tot zover mijn update weer even, ik doen mij best om jullie goed bij te houden!!!
    Liefs, Maaike

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sam: mooie echo!

Sallie: wat heb jij al een mooi buikje zeg!

meikie: Goed te lezen dat het goed met je gaat!

Twijfel: Ik kan je testen niet echt goe beoordeken, foto is een beetje wazig.

Ik ben weer terug van mijn werk vakantie. het was een geslaagd weekendje. Ben nu erg moe en ga zo ff een tukkie doen.

Afgelopen zaterdag en zondag had ik een posi ovu test. Normaal heb ik maar 1 dag maar nu dus 2. Als we vanavond nog BMSen, heeft dat nog zin??? Afgelopen donderdagavond ook nog gebmst, hoop zo dat manlief super zaad heeft:p

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    volgens mij is je ei niet zo lang ontvankelijk voor zaad du ligt eraan wanneer ie gesprongen is.... maar voor de zekerheid gewoon doen hoor

13. leonie ik ben ook nog op zoek naar me ei hoor alhoewel heb de afgelopen 2 dagen niet getest, maar zal vanavond weer doen denk dat die rond de 22e komt ofzo mja.

Meikie das goed nieuws heb ik ook een keer gehad met de brommer kreeg hem alleen totall los terug:(

ben er weer vandoor ff koken

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    spannend leonie en joyce, hoop dat jullie snel bij mij op het wachtbankje komen zitten

15. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    nou tweety we zitten iniedergeval samen maar ik zit niet meer zo heel lang op het wachtbankje denk/ hoop ik

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    heb je al het gevoel dat je ongi gaat worden karin? wel gezellig dat we nog ff samen zitten dan.

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    nou ik zou morgen ongi moeten worden als ik mijn ei afgelopen zaterdag inderdaad heb gehad wat ik wel denk want ik temperatuur altijd en mijn tempkaartje zegt van wel maar ik voel het nooit van te voren dus weet het niet zeker wil wel nog 1 x ongi worden anders kan ik in december niet met de familie mee op vakantie naar mexico

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, ik hoop het zo voor je dat je binnenkort ongi wordtl. Zou wel jammer zijn als je vakantie niet door kan gaan.

@Leonie, ik zie geen duidelijk verschil, foto is echt te onduidelijk.

@Meikie, fijn dat de brommer weer is gevonden. Hoop dat hij nog in goede staat is.

@Joyce, je heb het lekker druk met de paarden, maar wel lekker dat ze weer buiten in de wei staan. Ei zoek ze. Ik zag er bij mij net een in de salade telt dat ook:D:D

@Angela, hoe staat het leven bij jou.

Vandaag een gedeelte van de tuin onkruid vrij gemaakt. JJ heel trots, mischien als alles goed gaat morgen weer een stuk. Ervaar nu heel langzaam waar ze het in het ziekenhuis over hebben. Ik krijg meer bloed in mijn lichaam en mijn bloedvaten beginnen uit te zetten en daardoor bij het minsteof geringste teveel aan kracht of inspanning krijg ik toch meer pijn. Hoop dat het zo blijft anders kan het mogelijk nog zwaar worden. Duim voor me dat het zo blijft.. ( moest heel even klagen, sorry)

Liefs Esther

19. jakkes es das niet leuk
    ja met mooi weer en deze periode is het gekkenhuis veiling, concoursen ect, weidegang rijden enzenz dus ja wel druk maar verstand op 0 en doen haha.

Angela oh ja denk de 22e met me 35 dagen cyclus en dan de 9e of 6e ong..

karin wat ben jij snel na je ei ong dan ? of ben ik echt laat?

nah ga weer ff wat doen

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Was een leuk dagje vandaag. Heerlijk met mijn zusje gespeeld en geknuffeld (ze is pas 2,5). Net een wandeling met de hond gemaakt en zo door naar tennisles. Heerlijk lekker in het zonnetje!

Deel Deze Pagina