@labrador, als hij gisteren nog positief was heeft het zeker nog zin om vandaag te klussen! @meikie, leuk dat je er weer even bent en fijn dat alles goed gaat. @hielkje, dat klinkt niet best, ik ga duimen voor je dat het goed blijft gaan!
hielke ik duim ook voor je dat het zo blijft. joyce ik heb altijd precies op dag 11 dpo mijn ongi soms aan het begin van de dag soms aan het eind maar altijd op dpo 11 ik heb hem 1 keer een dag later gehad maar dat bleek toen een miskraam te zijn
Hielkje: Het is te hopen dat je niet nog meer pijn krijg. Joyce: Ik heb ook geen korte LF fase hoor, ik zit op 21 dagen.Dat is ook niets dat lange wachten. Vanavond toch nog ff geBMSt. Nu zit ik op het wachtbankje tot 6 mei
Ik strooi hier ook wat HCGtjes rond voor alle meiden die het hier hard kunnen gebruiken. Ik kijk echt uit naar het moment dat iedereen hier zwanger is Vandaag naar de VK geweest. We moesten even naar een ander dorp voor de intake, manlief zei heel overtuigd dat hij wel wist waar het was, mooi dat we het niet konden vinden hahaha. Volgende keer maar weer lekker in ons dorpje. Bloeddruk was nog steeds te hoog. Gaan ze goed in de gaten houden. Volgende week donderdag echo.
@ Deedee, balen dat je bloeddruk nog steeds zo hoog is. Hoop dat dat snel verbeterd en dan volgende week een goede echo. Xxx
@DD, balen dat je bloeddruk nog te hoog is, hopelijk daalt ie snel. fijn dat je snel een echo hebt, wel een foto laten zien he! @joyce, ik vroeg me hetzelfde af hoor, ik heb zelf een lf van 14 dagen dus zat ook ff te rekenen. maar geen idee wat 'normaal' is maar is volgens mij zijn ook daar de marges ruim. @labrador, welkom op het wachtbankje! @hielkje, wel goed op jezelf letten he! hier lekker vrij dagje gehad, heerlijk van het weer genoten! wilde nog nieuwe kleren maar niets kunnen vinden bij winkeltje in de buurt. volgende keer beter!
es goed zo hahah DDB spannend meis! indd de bloeddruk ff in de gaten houden ! justme en labrador hahah ja ik dacht al ligt het aan mij moet na dat ei zo lang wachten en me ei komt altijd al zo achterlijk laat met de 35 dgn cyclus..mja nog ff geduld zal vanaf vanavond weer gaan ovu testen had voor een 28 dgn cyclus getest was niks dus ga uit van 35 GFH jeetje wat een enorm verschil in leeftijd dan, maar wel leuk . Catherina pff jij gaat ook hard! en ja ik kijk ook uit naar de dag dat we hier met zijn allen zwanger zijn maar ook naar de dag dat we allemaal bevallen zijn van gezonde kindjes ik ga zo douchen en slapen morgen weer vroeg gister BMS gehad dus dat maar ff niet denk ik want de antibiotica reageert ook nogal heftig op mijn darmen dus ik maak veel geluid haha martijn lag net op me buik te slapen ik hoorde hem rommelen me maag maar voelde hem ook martijn is nu dus wakker hahah die is ff hondjes uitlaten en doof aan 1 oor door me rommel maag hahah tot morgen meiden
Heey dames, Wou net mijn reactie plaatsen. Viel me foon uit. Baterij leeg grr. Dus nu ff kijken of alles nog weet wat ik wou typen. Ff over mijn foto. Weet dat hij vaag is. Maar de andere fotos waren nog waziger. Maar wel ff gebmst vandaag. Je weet maar nooit toch. Hihih. Maar blijf druk aan het zoeken. Sallie super mooi buikje hoor Meikie wat fijn dat de brommer terecht is. Nu hopen dat de papieren kloppen. Ik ga voor je duimen. Wat leuk dat je goed bent geslaagd op mp. En fijn dat je darmpjes nu rustig zijn. Wel veel gebruik je er voor. Maar als het maar helpt toch Joyce. Jij bent dus ook nog in de paasEI zoek missie En een rommelende maag hihih. Houdt je mannetje wel wakker. En hij lekker met de hondjes. Karin: Hmm voor jou ook spannend weer. Vorige ronde ook al. Hoop voor je dat alles goed kom. Maar snap je dubbele gevoel. Esther Duim voor je en hoop dat het zo blijft. Deedee hihih ik zou de volgende keer een tomtom meenemen. Maar denk dat het in het dorp wel te vinden is. Balen van je bloeddruk. Maar wel fijn dat ze het in de gaten blijven houden. Nou volgens mij was het zo wel ff. Ik kruip hier lekker in bed. Iedereen slaap lekker. En tot morgen.
Oja gooi het hier ook ff in de groep. Ik spaar de coca cola doppen. Die van de actie 125 jaar coca cola. Ik heb er 150 nodig maar zoveel drink ik nou ook weer niet. We willen hier graag een koelkastje hihihih.
Lieverds, ik heb jullie heel snel gelezen. Ben moe en koud, heb de hele avond doorgewerkt. Einde is nog niet in zich maar moet morgen af zijn, dus ik ga slapen en morgen gewoon weer verder (en helaas ook werken) x
Goedemorgen!! Ik zal jammer genoeg de hele dag niet aanwezig zijn, heb zo namelijk vergadering van me werk & moet dan werken tot 18.30! Nou geniet van het mooie weertje allemaal.
Goedemorgen! Ik ga zo ookweer werken, lange dag voor jou Dday voor de rest werkse of fijne vrije dag, probeer hoe dan ook tussendoor lekker van het weer te genieten! x
Goede morgen dames. Bah wat vroeg vandaag. Maar je moet toch wat als de kpn langs komt he. Iedereen een hele fijne dag gewenst en werkze vandaag.
@ Sallie ja dit gaat echt een hele lange dag worden en ik voel me kots misselijk dus ik hoop dat het goed gaat komen.. pff zie er echt heel erg tegen op.
Oh niet leuk Dday. Hopelijk kom je de dag toch goed door. Twijfel helaas heb ik die doppen niet voor je. Misschien oproepje op MP? Ik heb trouwens een positiebroek gekocht van Noppies via MP, het zou een ruime 44 zijn, nou bij lange na niet het is eerder een 42 (kon ook geen maat ontdekken). Hij zit me dus niet lekker. Iemand die hem over wil nemen. Heb er 8,50 voor betaald, daar mag hij ook weer voor weg.
Dday: Dat is balen meid dat je zo misselijk bent en een lange dag moet werken! Succes! Werkse voor de gene die moeten werken! Morgen hebben we de liggingsecho..ik ben heel benieuwd
Twijfel: ik heb die doppen ook niet voor je..wij drinken zelden cola Deedeebowtie: Dat is vervelend! Hopelijk kan je hem snel weer kwijt..