GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik ga er ook vandoor denk zwaai hier even

over die cola doppen sorry lieved wij drinken geen cola...

iedereen die werken moet werkse iedereen die vrij is geniet van je dag

tot vanmiddag ff

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    deedee: balen meid dat je nu met een broek zit die niet past.

Leonie: Ik kan je helaas niet helpen aan de doppen.
    En, is de KPN al geweest?

Sallie: Succes met je studieopdracht!Hopen dat je het vandaag af krijgt.

Just me: Je hebt voor mij gependeld voor mei, dus dat zal deze ronde moeten zijn. Spannend

3. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames.

Balen dat ik de enige ben die cola drinkt hihihi.

Labrador. Nee nog niet geweest komen tussen 9 & 1 uur. Grrr moet nog boodschapjes doen en om 1 uur krijg ik visite. Hoop echt dat ze een beetje optijd mijn nieuwe kastje komen brengen.

Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Denk dat ik straks met mijn vriendin maar een terrasje ga pakken. Ipv een dvd te kijken. Moet de rest van de week werken. Dus ff de zon pakken deze week toch.

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    leonie: jammer dat ze nog niet geweest zijn.
    Bij ons is het ook erg mooi weer. Vanmiddag ff met de honden naar het water om te zwemmen en dan kan ik genieten van de zon.
    Veel plezier met je vriendin en hopen dat KPN wel snel komt.

5. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Labrador. Dankje en hoop het ook. Heerlijk lekker zeg dat de honden gaan zwemmen. Vindt het zelf altijd zon mooi gezicht. Jij ook lekker genieten van de zon.

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @twijfel, ik drink ook niet veel cola, dus kan je helaas niet veel verder helpen

@sallie, succes met werken en leren vandaag!

@dday, lange dag voor jou meid, sterkte, ik weet hoe je je voelt....helaas

@labrador, ik hoop dat de pendel van just me uit komt

@joyce, ja daar zie ik ook naar uit, allemaal gezonde kindjes!

@deedee, jammer van de broek, ik denk dat hij mij veel te groot is, dus kan hem helaas niet van je overnemen.

Hier ook weer heerlijk misselijk en moet vandaag werken tot 19.00.
    Vanavond gaan we de zolder even opruimen zodat er wat spullen uit de extra slaapkamer naar zolder kunnen. Even kijken hoeveel ruimte we voor de baby kunnen creeren.

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames
    twijfel ik drink wel wat cola maar niet zo veel maar zou de doppen voor je bewaren.

ben net heerlijk met de kinderen naar de speeltuin geweest zo lekker met dit weer. nu weer terug er waren er een paar toch wel erg moe die moesten naar bed.

ik ben nog niet ongi en mijn temp was vanmorgen nog hoog ik denk dat als ik vandaag niet ongi word ik morgen een testje doe vind het allemaal toch wel erg spannend

8. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Karin. Super bedankt alvast. En tjonge wordt spannend dus zeg. Morgen testen als je vandaag nog geen ongi ziet. Dat jij het vol kan houden echt super goed. Ikbga je weer in de gaten houden hoor :D

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik weet nog niet zeker of ik het vol kan houden hoor word denk ik wel heel moeilijk misschien moet ik het maar niet eens proberen want doordat ik zo in de zenuwe zit word ik waarschijnlijk toch niet ongi wat vinden jullie??

10. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ja karin ik zelf zou testen bedoel dan weet hoe of wat. En als het dan nega is. Ben je mischien een stukje rustiger. Maar echt alleen doen als jij het wil he:D

11. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    nou ik wacht iniedergeval nog even want heb net heel veel gedronken en heb vanmiddag 6 kinderen dus dan heb ik het wel druk en vanavond moet ik naar de kapper dus misschien is dat allemaal wel genoeg om mijn gedachten te verzetten tot morgen zo niet dan doe ik hem toch vanmiddag

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    karin: Lekker met de kids naar de speeltuin, dat si genieten.
    Ik zou gewoon een test doen, dan weet je waar je aan toe bent.

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Nou denk dat jij geen eens tijd hebt om te testen. Zo te lezen. Maar leuk na de kapper dus. Wat ga je precies doen. Of is het alleen ff bijwerken.

14. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    de kapper is eens in de 6 weken bij de tante van mijn vriend thuis en gaan we met z'n alle naar toe eigenlijk hoef ik niet geknipt te worden dus even kijken of mijn puntjes bij gewerkt moeten worden en anders alleen gezellig kletsen

15. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Heey dames! Hoe gaat het hier? Genieten jullie lekker van het zonnetje?

@Catharina; Sterkte vandaag! Hopelijk is je misselijkheid een beetje weggetrokken.

@Karin; En? Heb je nog getest of wacht je tot morgen?

@Twijfel; Sorry, ook hier geen mogelijkheid tot doppen sparen! Als ik cola drink is dat op het werk, uit van die glazen horecaflesjes en die doen niet mee met de spaaractie geloof ik. Sorry!

Ik heb heel erg last van jeuk en bultjes overal, geen idee waar het ineens vandaan komt, maar ik zit helemaal onder en vind het ver-schrik-ke-lijk irritant! Ben er knap chagrijnig van. :x

Hele fijne avond alvast lieve ladies!

16. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Heey sam wat vervelend zeg al die bultjes. Geen idee wat sat kan betekenen is denk ik geen zwangerschapskwaaltje. Maar de wonder zijn de wereld nog niet uit. Of heb je te lang in de zon gezeten. Mischien een vorm van zonne allergie ofzo.

17. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Twijfel; ik ben geen type dat tijd en zin heeft om uitgebreid te zonnen, en daarnaast smeer ik me altijd minutieus in met factor 50 als ik naar het bos ga. Maar de plekken waar de bultjes zitten hebben nog amper zon gezien, dus dat kan het ook niet zijn. Ik heb wel gelezen dat overal jeuk hebben een zwangerschapskwaaltje is, heeft iets met je lever te maken of zo. Misschien zijn die bultjes een reactie op de jeuk, of zo? Heb er even een apart topic over geopend want ik vind het zó erg! Als je over mijn armen wrijft lijkt het wel of je over een grindtegel aait, afschuwelijk! Ik ben behoorlijk ijdel en verzorg mijn huid altijd heel goed, smeer de de lekkerste cremes en andere spulletjes, en hier werkt helemaal niks tegen. Zit ook de hele dag te krabben, óveral heb ik jeuk. Kan er wel van janken. :(

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

[QUOTE

Ik heb heel erg last van jeuk en bultjes overal, geen idee waar het ineens vandaan komt, maar ik zit helemaal onder en vind het ver-schrik-ke-lijk irritant! Ben er knap chagrijnig van. :x

Hele fijne avond alvast lieve ladies![/QUOTE]

@Sam heb je erg lang in de zon gezetten, want het zou maar zo kunnen dat je door je zwangerschap nu last hebt van een zonne-allergie. Dit zijn kleine rode viltjes die over je hele lichaam kunnen ontstaan en heel erg jeuken. Je kan er alleen nu je zwanger bent vrij weinig tegen doen. Probeer alleen iets minder in de zon te zitten of je in te smeren met een hele hoge factor. Zonne-allergie kan ook ontstaan door dat je huid te warm is geowrden. Kok kunnen er ook last van krijgen.

Sterkte weet wat het is.

19. sam maybe wel netelroos heb ik standaard slik er ook standaard wat voor;)

karin gewoon testen dan weet je het.

labrador ja hier ook genieten van het weer de paarden stonden weer lekker buiten smorgens zetten we die erop en om 3 uur gingen ze eraf was even iets te voor spark want ze hebben maar 3 dagen van 10 tot 1 gestaan en nu meteen tot 3 dus meneer was aan het boeren niet te zuinig , dus ff een hele lange buitenrit gemaakt.

overigens nog geen ei gevonden hier..dus word denk echt de 22e haha zal tot die tijd wel ff testen is wel lachen

verder neit bar veel hier druk met rijden o aj startmoter van de scooter bleef hangen dus moet nu met kickstart doen ook handig, en trok wederom de rits van me dure paardrijlaars eraf baal daar zo van moet ik hem weer wegbrengen krengen kosten bekant 300 euro en heb ze nog niet zolang ...
    mja ga ff verder koken

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Sam: Vervelend van die bultjes..Kan het geen zwangerschapsuitslag zijn?

Joyce: Het gras is nu ook zo vet he, wij zetten ze 's ochtends even op de wei en 's middags gaan ze de paddock weer in.

Balen van je rits joh:(

Nou wij gaan even naar de bevallings informatie avond..ben benieuwd..

Fijne avond allemaal :)

Deel Deze Pagina