GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ esther, hier gaat alles goed. Heb van het weekend een goed gesprek gehad met iemand die ik goed kan vertrouwen en die ook weet dat we bezig zijn voor een kindje, dit luchte enorm op en voel me sindsdien een stuk beter en sterker.
    Verder zit ik weer op het wachtbankje en wachten we (geduldig) af.

@sam, ik denk dat het warmte bultjes zijn.

@karin, wat is het spannend voor jou zeg.

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Zonde van de rits. Hopelijk zijn de kosten niet al te hoog om te maken.

Lisa: Veel plezier en hopend dat je er wat van opsteekt.

Wij zitten lekker buiten met de buitenhaard aan. Tis echt genieten zo.

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    @Sam oh jeuk is niet leuk. Kun je echt knettergek van worden! Hopelijk gaat het snel over.

4. lisa ja hier gaan ze met de meute mee dus van 10 tot 15.00 mja denk dat ik hem er morgen even eerder uithaal dan ff bos in

labrador ik ga er echt niet meer voor betalen ben gekke gerrit niet ga mooi op me strepen staan :p
    lekker hoor buiten zitten martijn slaapt ik heb koppijn mag niet in de zon maar ja met rijden en de paarden hou je het niet tegen ..

angela gelukkig heb je een goed gesprek gehad , je tijd komt echt !

ben benieuwd hoe het met desini is

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi meiden!

Oww Sam, bultjes en jeuk is niet leuk!! Ik denk ook aan warmtebultjes...

Angela, gelukkig dat je je beter in je vel voelt!!

Ik heb vandaag super goed gereden met mijn paard, ben weer een ronde verder!!
    Verder ben ik er achter gekomen dat waterijs helpt tegen mijn misselijkheid, heeeerlijk met dit weer!

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Flora: fijn dat je erachter bent dat waterijs helpt tegen de misselijkheid. En dat is geen straf met dit weer. Geniet ervan.

7. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Thanks dames! Het is waarschijnlijk vroege zwangerschapjeuk, bijzonder vervelend. Zonne- of warmteuitslag is praktisch onmogelijk, van netelroos heb ik geen verstand maar ook dat klinkt heel vervelend Joyce!

@Hielkje; Ik kom al bijna nooit in de zon, en als ik er in loop smeer ik me goed in met factor 50, dat is het dus helaas ook niet. Dat koks het kunnen krijgen is me idd bekend, de mijne heeft er gelukkig geen last van, die zit alleen onder de brandwonden. ;):D

@Joyce; Balen zeg, heb je zulke dure laarzen en dan dondert die rits er zo makkelijk vanaf. Hopelijk kun je 'm snel laten fixen zodat je ze snel weer aankunt.
    En idd, Desini heb ik ook al een tijd niet meer gezien! Ben ook benieuwd hoe het met haar gaat!

@Lisa; veel plezier en succes op je bevallingsinfo-avond!

@Tweety; wat fijn dat je je frustraties, verhalen en emoties met iemand hebt kunnen delen! Dat heeft vast opgelucht. Ik stort nog even een bakkie HCG over je heen hoor!!

@Labrador; luxe joh, een buitenhaard! Geniet ervan!

@Flora; wat een geweldige oplossing voor je misselijkheid! Flink aan de raketjes voor het goede doel, haha! :D

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Even gun ik mezelf een pauze tussen de bedrijven door...

Karin: je maakt het spannend! vind het heel hoopvol klinken, zou wel echt heel bijzonder zijn!

Sam: ik heb het op mijn onderrug al sinds posi test, niks te zien maar ik voel wel bultjes. Vooral bij warmte (douchen of dikke trui) heb ik er last van. Schijnt weinig aan te doen te zijn...

Ik ga weer ongezelligverder, mag over 4 opdrachten weer naar jullie van mezelf ;)

x

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, dat is met dit weerecjt geen straf om ijsje te moeten eten.

@Sallie en sam, ik heb ook even last gehad van jeuk, maar is gelukkig weer over gegaan.

@Sam, volgens mij is dat iets waar je een kok aan herkent, had mijn ex ook altijd.

@Sallie nog heel even en dan ben je er weer klaar mee.

10. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @sam, klinkt heel irritant, ik hoop dat het weer vanzelf weggaat!

@joyce, zit er geen garantie op die laarzen? Als je ze nog niet lang hebt, zou ik er ook niet voor gaan betalen hoor.

@flora, hier ook iemand die zowat leeft op waterijs!

@karin, spannend voor jou, ik vind het knap dat je kan wachten met testen!

@lisa, veel plezier vanavond!

@sallie, arme jij! Je werkt wel hard de laatste tijd, succes nog even!

Hier gelukkig sinds de lunch wat minder misselijk. Ik zat al helemaal klaar voor private practice en desperate housewives op net 5, heb je het ineens niet meer.....

11. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sallie; Jij ook bultjes? Vervelend he! Gelukkig jeuken ze bij jou niet, dat gun ik echt maar weinig mensen. :D Leerze nog even, hopelijk ben je snel klaar!

@Hielkje; Fijn dat bij jou de jeuk overgegaan is, dat geeft de burger moed! En idd, aan brandwonden herkent men de kok. :D

@Catharina; Thanks! Wat fijn dat je misselijkheid verminderd is! Wel balen dat je nou niet "beloond" wordt met DHW, als ik jou was zou ik gewoon downloaden. ;)

Ik ga even mijn keuken afschuimen op zoek naar iets lekkers te snaaien, hihi. ;)

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    * hier een illegaal, heb 3 opdrachten af (A)*

Hoopte dat Karin wat had gepost!

Helaas jeuken ze wel Sam, maar het is te houden ;).

Hielkje en Catharina: ik doe wel veel ja, maar had het zelf beter moeten bijhouden geloof ik ;)

*Nu weer 3 en dan mag ik weer komen*
    *doei*

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik ga zo lekker slapen.

Weltrusten en tot morgen.

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    slaap lekker esther

ik ga ook slapen

15. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sallie; als je iets vindt wat helpt, please let me know!

Slaap lekker dames!

Ik lig even helemaal in een deuk hier. Heb een buurvrouw die het lastig vindt om van de verdovende middelen af te blijven. Heb weleens een aanvaring met haar gehad en ontloop haar verder altijd, ben niet zo gediend van dergelijke krijs-tokkies. Ze loopt altijd met haar hondje achter de flat hier, daar loopt een groenstrook waar mensen die hier wonen hun honden uitlaten. Ze had net weer eens een aanvaring met iemand, ik keek even uit het raam omdat mijn hond op de commotie reageerde. Zag ze me staan voor het raam, ze werd he-le-maal gek. Allerlei geschreeuw en gescheld, dat ze me zo haat en zo. ;) Ik heb haar een kushandje toegeblazen en ben weer buiten beeld op de bank gaan zitten, en dát trok ze niet. Ging ze onder m'n raam staan schreeuwen dat ik naar buiten moet komen, dan ben ik van haar, want ik ben een t*f*s-schijth**r, en ze komt mijn deur wel even intrappen, en allerlei andere creatieve combinaties van ziektes en beroepen, ze heeft een minuut of tien onder mijn raam staan gillen. Niet te geloven, wat een volk.
    Dit is dus de reden dat wij met spoed moeten verhuizen nu blijkt dat ik zwanger ben, ik zie mezelf al met de kinderwagen en twee honden met dit soort types in 1 straat lopen. :$

Al met al vind ik het gewoon hilarisch dat iemand zich zó opfokt en laat kennen. Zo ordinair vooral! De term viswijf is nogal een understatement, haha. Triest ook hoor, want wat zal ze ongelukkig zijn. Maar goed, da's mijn pakkie-an niet, ik moet gewoon zorgen dat mijn kind niet tussen dergelijke randfiguren geboren hoeft te worden.

Wel even onverwacht live amusement zo op de dinsdagavond. :D

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Meiden, ik ga de hond uitlaten en dan lekker naar bedje toe (aan de BSM, hihi).

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

Lekker geslapen?

Ik ben om half 1 gestopt met werken. Moet nog even de puntjes op de I zetten straks, heb als de kinderen weg zijn nog een uurtje en ik denk dat het wel afkomt. Ben er helaas wel achtergekomen dat ik wat buiten gym lessen tekort kom, maar die mag ik wel namailen denk, ik zie dit gewoon als af, want het is super veel werk geweest, en dat hoef ik lekker noooooit meer te doen! :)

Ik moet lachen om je Sam "allerlei andere creatieve combinaties van ziektes en beroepen"hahahah! Maar wel erg hoor, gelukkig kan je er om lachen maar inderdaad niet echt een omgeving voor kinderen!

Ik zit hier morgen alweer op de 9 weken, gaat snel zeg! Nog twee dagen en dan lekker vakantie, en de 29e weer een echo :).

fijne dag en tot vanavond, dan ben ik er weer!

x

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ow en voor die jeuk, heb ergens gelezen dant metholpoeder goed schijnt te helpen!

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh Sam wat een actie van je zeg! Hihi! Ik zou inderdaad wel ergens anders gaan wonen. Klinkt niet al een buurt waar je je kind op wil voeden.

Catharina Net5, SBS praat me er niet van. Iedere keer als ik net in een serie zit halen ze het van de buis. En ik tref altijd diegene die ook niet meer terug komen. Ik kots inmiddels van die zenders (maar het gaat daar ook niet zo heel goed geloof ik)

20. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meisjes,
    Voel me nog steeds vreselijk echt kots misselijk! Dus ik zal niet veel aanwezig zijn vandaag denk ik. Sorry!

Deel Deze Pagina