GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    sweet dreams meis

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    zo wat is er weer veel gekletst heb alles bij gelezen maar niet veel onthouden

loetjoe balen dat je toch curatage krijgt hopen dat de pijn mee valt en dat je snel weer vooruit kan kijken

meikie fijn dat je je goed voelt en slaap lekker

joyce wat vervelend dat je je zo slecht voelt hopelijk kan de dokter wat voor je betekenen

GFH jammer van je ongi

sallie hopelijk is je ei op tijd
    mijn ouders en schoonouders kunnen ook heel goed samen die kende elkaar ook al voordat ik mijn vriend kende niet heel goed maar wel een beetje dus is wel fjin

verder weet ik het niet meer sorry

ik voel me weer helemaal goed misschien dat het van de antibiotica komt dat ik zo duizelig ben geweest.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Karin: hopen dat dat het is geweest! Dan kan je je nu weer lekker goed voelen! :).

Meikie: dat is wel jammer, maar misschien ga je nu automatisch meer met haar om! Slaap lekker!

Ikke: lekker soms wel, maar inderdaad niet te lang! Hier ook alleen vanaaf, maar das wel vaker zo :p.

LoveK: mooi buikje meid!

Wat gaat iedereen vroeg naar bed!

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Welterusten Meikie!

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik niet. In het weekend lig ik in ieder geval nooit voor 00.00 uur in bed.
    Doordeweeks lig ik er meestal om 22.30/23.00 uur in.

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Sallie: Wij weten beide dat te lang echt niet leuk is ;)

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik heb alles gelezen.

@loetjoe balen van je curettage, hopen dat je daarna weer snel verder kan.

@sallie hoop dat je ei op tijd is. Ik ga morgen naar de huishoudbeurs. Heb er zin in.

@joyce ik zie je maandag heb er echt zin in. Bel je als ik in de buurt ben. :-*

@lovekees mooi buikje.

@monique nu heerlijk genieten. Heb je verdiend.

Ben bang dat ik echt de helft ben vergeten. Ga zo lekker slapen. Ben gesloopt zwanger zijn vraagt een hoop van je. Tot morgen meiden.

Liefs Esther

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lovekees: mooie buik hoor

Sallie: De testen zijn gekocht. Ik had mezelf voorgenomen om morgen ochtend te testen.
    Vanmorgen misselijk (niet dat ik boven de pot hing) En nog steeds pijnlijke tepels en rommelig gevoel in de onderbuik, en morgen 5 dagen later dan de vorige keer dat ik ongi werd.
    Aan de andere kant...ik durf niet. Ik ben bang dat ik toch nog ingi wordt, omdat vd week de test negatief was.
    Wat denken jullie? Toch maar even wachten met testen?

Vandaag hebben we de laptop weggebracht naar de winkel, het beeld flikkerde en hij was net 1 jaar oud. Dus die zijn we een paar weken kwijt. Nu een laptop van mijn ouders geleend.
    En verder zijn we lekker uit eten geweest.

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @labrador, dat wordt spannend dus! duim heel hard voor je hoor!

hier ook zo bedtijd, net heerlijk all you need gezien, altijd leuk!

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Labrador ik ga voor je duimen.

Joyce wat vervelend dat je je zo beroerd voelt.

Hier nog iemand die altijd vroeg gaat slapen. Ga zo mijn bedje in. Door de weeks lig ik er al rond half tien/tien uur in. Ik moet namelijk om 6 uur op en anders trek ik het dus echt niet.

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @Labrador: Ik zou morgen gewoon testen als ik jou was.

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Ikke: inderdaad. Komende tijd wordt dus vaak niet zo leuk voor mij :p. Das nog een rede dat ik hoop dat het snel raak is, als het komende maand niet lukt wordt het voor de zomer niks meer ben ik bang.. Hoe zit jij na deze ronde?

@ Hielkje: oehh, druk op zondag! Maar wel leuk, ook naar 9 maandenbeurs neem ik aan?! Veel plezier in ieder geval! Vooral culinair was erg leuk. En proeflokaal, maar niet voor jou nu ;).

@ GFH: lekker avondje in je eentje?

@ Labrador: spannend meis. Ik zou gewoon morgen testen. Je bent namelijk een stuk verder en het kan ook zijn dat je ei wat later was dan normaal. 5 dagen overtijd is niet niks! Ik duim voor jou hoor!

Net ook all you need is love gekeken, meeste wel leuk maar sommige dingen wel schaamtelijk. Ik ga nu even mijn bed opmaken, daarna lekker wat chippies en nog even internetten. Poes gaat wat beter heeft vandaag al een paar keer gestaan. Hij begint het alleen nu al zat te worden en hij moet nog 5 weken in de bench...

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Heerlijk avondje inderdaad!

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sallie: Wat goed dat poes probeert te staan. Maar 5 weken is dan nog wel erg lang. Gaat hij helemaal niet uit de bench?

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Mooizo GFH! Ook wel eens lekker.

Labador: ja het is wel goed, hij mag eigenlijk maar zo weinig mogelijk bewegen. Hij moet er echt inblijven ja, als hij na 4 weken bijvoorbeeld van de bank af springt kan het zo weer breken en dan moet je opnieuw beginnen met het hele proces. Maargoed we zien wel hoe het gaat, wie weet is hij niet te houden. Maar opnieuw beginnen is zieliger!

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    opnieuw beginnen is zeker zieliger. Dan nog maar even in de bench.

Ik ga slapen, weltrusten

17. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames goede avond.

Ben ik weer. Heb alles gelezen maar de helft onthouden hahaha. Labrador. Spannend ik duim hier super hard voor je.

Hier ff update over Ioor. Het gaat nog steeds mis. Ik ga maandag de dokter bellen. Kan niet echt een redenen bedenken qua stress ofzo. Ze speelt leuk. Eet goed van begin al wiskas junior. Krijgt voldoende rust. Denk zelf inderdaad ook aan het kattenbakgrind. Het ging trouwens gister optijd mis. Dus ik haar op de bak gezet. Wou ze niet, begon ze toch zomaar op mijn hand haar grote boodschap te leveren. Bah. Manlief lag helemaal dubbel. Ik kwam net weer van het werk was me aan het uitkleden. Dus broek op de enkels. Schijnt een grappig gezicht te zijn geweest.

Slaap lekker voor de genen die op punt staan om na bed te gaan.

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Labrador truste! Ik lees hier morgenochtend wel over je dubbele streepke ;).

Twijfel: ik was vergeten om op jou te reageren. Hier ook gehad met poes, wij hadden een bak voor twee. Dat wilden ze niet meer toen de jongste groot was. Als je er één hebt is het denk ik medisch. Is het alleen plas of poep ook naast de bak?!

Met groene biotex (dat handwasmiddel) kan je goed wassen waar plas op zit, ook de vloer e.d. Dat breekt namelijk de geur af waardoor je er voor zorgt dat ze niet op dezelfde plaats gaan plassen.

Daarnaast, niks persoonlijks, maar Whiskas is geen goed voer. Zit een hoog asgehalte in, wat de kans op blaasgruis vergroot. Beter kun je ander voer geven, maar ik kan natuurlijk helemaal niet in jouw portemonnee kijken! Maar de kans dat ze gruis heeft is dus denk ik het grootst.

Nou sterkte ermee, ik weet uit ervaring dat je er heel wanhopig van kan worden!

19. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Sallie: Tis poep naast de bak en plas op de deurmat... We hebben 1 bak. We hadden er eerst twee. Maar deze was na 2 weken te hebben gestaan nog steeds niet niet gebruikt... Moet ook wel zeggen dan het behoorlijk dun is. Ik snap het dus niet echt.

20. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Had niet helemaal door gelezen. Maar heb ook al voer gehad van de DA. Dit heeft ook niet geholpen. Heb dit 1 maamd gebruikt. En het nam niet af alleen maar toe... Het was namelijk eerst alleen plassen. Maar nu dus ook poepen.

En ja wordt er echt een beetje moedeloos van...

Deel Deze Pagina