GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames

sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten maar de kinderen waren gister erg druk ik ging een kind op bed leggen kom ik terug staan ze boven op de container :$ schok me dood toen durfde ik echt niet meer weg om te testen. moest tot 7 uur werken toen snel het huis een beetje opgeruimd en toen naar de kapper. kwamen pas om 10 uur thuis dus dacht nu kan ik net zo goed wachten tot morgen en bovendien had ik weer heel veel thee gedronken. maar de test was vanmorge negatief en ook mijn temperatuur is weer ietsje gedaald dus denk dat mijn ei iets later is geweest en ik vandaag of morgen toch ongi word. wel raar om op dit forum te zeggen maar ik ben er wel blij om

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sam: Wat een hilarisch w*f zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je daar snel weg wilt. Succes met het zoeken naar een huis.

Karin: Dat is zeker schrikken als ze boven op een container staan.
    Het is idd raar om het hier te zeggen, maar ik ben wel blij dat je test negatief is dan kan jij in iedergeval naar Mexico.

3. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ja ben ik ook blij om ga met mijn schoonzusje daar ook haar trouwjurk uitzoeken hadden we afgesproken heb er zo'n zin in

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: Waarom een jurk helemaal in Mexico uitzoeken?

5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden ben ik ook weer!

Het is alweer zo'n heerlijk weertje:D

Sam: Oh ik moet echt lachen om je verhaal, alleen lijkt het me toch vervelend. Ik snap dat je dan wilt verhuizen!

Die jeuk heb ik trouwens ook een hele poos gehad vooral op mijn rug was het, en als ik had gedoucht was het helemaal erg!

Karin: Jeetje ik kan me voorstellen dat je dan schrikt als ze op de container staan te dansen:$

De bevalling avond was erg leerzaam en leuk! Zometeen de Liggingsecho, spannend!

6. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sallie; Heerlijk dat je "klaar" bent! :) Twee vriendinnen van mij zijn ook juf, hebben net alle scriptie-ellende achter de rug en zijn net als jij ook altijd zo druk met leren en lessen schrijven en gesprekken voorbereiden en godweetwat allemaal. Lijkt me zo vermoeiend! Gelukkig zijn er echt nog mensen met een "roeping" die het heerlijk vinden om te doen allemaal en kindjes les te geven. Denk niet dat ik het zou trekken! Als ik klaar ben met m'n werk moet het ook echt klaar zijn, anders word ik kriegel haha. ;)
    En je hebt gelijk, dit is bepaald geen omgeving om een kind neer te zetten. Ik hoop zo ontzettend dat ik snel weg kan hier!
    Mentholpoeder zal ik eens proberen! Bedankt voor de tip!

Wat krijg jij lekker veel echo's trouwens! Is dat om een specifieke reden of heb je gewoon een ijverige VK?

@DDB; het probleem is dat ze series uitzenden waar ze nog niet alle afleveringen van het seizoen van hebben. Ze zenden dus de afleveringen die ze kunnen kopen alvast uit, en als ze gelijk lopen met Amerika hebben ze geen afleveringen meer, en gaan ze weer over op een andere serie. Ontzettend irritant inderdaad!

@DDay; Sterkte meis! Doe maar lekker rustig aan en zorg goed voor jezelf!

@Karin; Als jij blij bent met je ongi, dan duimen we gewoon voor een ongi meis!
    Wat een gekke kinderen trouwens hee, geen wonder dat je het te druk had om te testen! Goed dat je dat schorem wel onder de duim hebt weten te houden, haha! :D;)

@Labje; dank je wel! Kan alle huis-duimen wel gebruiken, haha. Maar hilarisch is het wel inderdaad, nooit saai ook. :D

@Lisa; Na het douchen is het inderdaad erger, vreselijk moeilijk om dan niet keihard te gaan schrobben met mijn handdoek!
    Veel plezier met de liggingsecho vanavond, hopelijk ligt je kindje er goed bij om straks soepeltjes ter wereld te komen.
    Heb je nog iets geleerd op de bevallingsavond wat wij ook willen weten, of alleen maar gruwelijke details en horrorstories? :$:D

Omdat mijn jeuk en bultjes zo snel zoveel erger worden en blijven uitbreiden ga ik vanmiddag toch maar even naar de dokter. Ik laat er liever voor de zekerheid toch maar even naar kijken, al komt er niets uit dan weet ik dat iig. Word er een beetje paranoide van, een paar dagen geleden had ik alleen wat bultjes op mijn borst, gezicht en bij mijn ellebogen, nu zijn mijn hele armen en borsten bezaaid met braille en is het zelfs naar mijn nek aan het verspreiden. En waar de jeuk eerst nog wel te doen was zit ik nu te krabben als een zwerfhond, ik wil er echt even naar laten kijken. Er zal wel weer niks uitkomen hoor, dokters zeggen bij mij áltijd "Hmm, wat vreemd! Ik weet het zo ook niet, kijk het nog maar even aan." tot het een retourtje Eerste Hulp wordt, maar dan ben ik iig voor m'n eigen gemoedsrust geweest.
    Willen jullie voor me duimen dat de dokter die ik krijg (een invaller, ken 'm niet) een beetje aardig is en misschien zelfs iets zinnigs te zeggen heeft?

Hele fijne dag lieve ladies, geniet van het zonnetje!!

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Sam: Haha het was eigenlijk helemaal geen Horror;) Vooral wat je moet doen als het begint, en wat vooral niet:p De verloskundige die het vertelde bracht het echt heel leuk, dus we hebben zelfs gelachen;) Ook handig voor de mannen, wat ze moeten doen mocht het gebeuren dat de bevalling zo snel gaat dat de verloskundige er nog niet is.

Ook praktische dingen zoals waar je moet parkeren mocht je toch naar het ziekenhuis gaan, en waar je dan heen moet lopen..Hoe de rolstoelen werken;) haha..

Wel 2 foto's gezien waarvan ik toch even moest slikken..(ze waarschuwde wel van tevoren, maar ja eigenwijze ik:p)

8. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Die bultjes lijkt echt op zwangerschapsuitslag, mijn vriendin zat ook helemaal onder..

Hopelijk heeft hij er iets voor! een zalfje ofzo?

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    heey sam ik weet al wat het is nu moet je alleen even iemand zoeken die braie kan lezen want het is vast een berichtje uit je buik :p maar het is idd wel vervelend hoop dat de dokter je kan helpen

lisa: spannend de ligging echo hoop dat hij goed ligt de laatste keer dat je hem ziet voordat hij echt in je armen ligt super hoor

labrador: we gaan een jurk in mexico uitzoeken omdat ze daar gaat trouwen. en ze gaat daar trouwen omdat ze mexicaans is in 2008 heeft ze mijn zwager ontmoet op de bruiloft in mexico van een vriendin van haar en in 2009 is ze hier voor 3 maanden geweest en vorig jaar is ze hier komen wonen in juli 2010 en nu gaan ze in oktober 2012 trouwen dus ook in mexico want al haar vrienden en familie wonen daar en het is voor ons net wat makkelijker om daar heen te gaan onze familie bestaat uit 12 mensen en haar familie al uit 60 mensen en bovendien gaan ze hier wonen dus wilde ze daar trouwen

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    nou ik ga nu lekker de zon in met de kinderen ga lekker wandelen en naar de speeltuin

11. sam vreselijk die jeuk ik weet het hihi klinkt inderdaad als een lekker buurtje , wij hebben ook in zo een buurt gewoond was echt te erg , nu sinds 2,5 jaar wonen we hier lekker rustig .
    succes bij de huisarts

Lisa klinkt leuk hoor zo een avond spannend ook je echo :) veel plezier kan je weer ff naar je jonk gluren haha

Sallie druk met werk, leren ect sterkte

Flora lekker waterijs met dit weer!

Over die series ja daar kots ik ook van ben je het aan het volgen en ineens weg en dan zenden ze het weer van voor af aan uit waardeloos.
    vooral net5 heeft daar een handje van

Zo paarden staan er weer op ,was hangt weer, honden zijn weer uitgelaten laars staat weer bij de schoenmaker...ze hadden vergeten de stopjes erop te zetten grrr....
    zo ik ga weer verder over een paar uur de paarden er weer af dus tussendoor ff huishouden

12. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff meiden ik zit hier met dikke tranen.. de vk belde net op met de mededeling dat ze de bloeduitslagen gekregen had & dat er antistoffen in me bloed zijn gevonden. & dat ik volgende week woensdag weer bloed moet laten prikken voor verder onderzoek... Ik dacht juist dat ik dat vreselijke bloedprikken gehad had. :( Pfff wat voel ik me *** zeg :( :( Ik had er natuurlijk wel weer een voorgevoel van dat er iets weer niet goed zou zijn. Omdat ik me nu zo verdrietig voel heb ik maar eventjes een mail gestuurd naar de vk om me nog eventjes het 1 en ander uit te leggen. Pfff daar gaat me roze/blauwe wolk waar ik op zat. :(

13. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ooh DDay, meissie toch.... Even een hele dikke knuffel vanuit hier, het komt vast goed allemaal.. Goed dat je je VK om uitleg hebt gevraagd, hopelijk kan ze je geruststellen... Heel veel sterkte meis, gooi je verdriet er maar even uit. Hele dikke knuffel!! Komt vast goed allemaal.

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @dday, he jakkes! Antistoffen waartegen dan?

@lisa, mooi dat de avond leerzaam was, hoop dat de baby helemaal goed ligt!

@sam, klinkt als een lekkere aso buurt haha, ik zou inderdaad zorgen dat je daar weg bent voordat de kleine komt.
    Ik hoop dat de dokter iets heeft voor de jeuk bultjes!

@sallie, fijn dat het nu bijna af is!

@karin, klinkt wel leuk, zo'n bruiloft in mexico. en gefeliciteerd met je negatieve test dan maar ;)

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dday: jeetje dat is niet leuk meis! Wat betekend dat dan als er antistoffen in zitten?:(

Bij mij kwam er uit de bloedtest dat ik niet genoeg antistoffen tegen de rode hond heb..Ik hoop dat het bij jou ook meevalt!!! KNUFFEL voor jou meis!

Nou ik ga naar de verloskundige, voor de laatste keer mijn mannetje op beeld bekijken(als het goed is).

Tot vanmiddag!

16. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Sam, pff ik wil zo graag 1 van me ouders eventjes spreken maarja die weten nog niet dat ik zwanger ben.. Normaal deel ik alles met ze en nu kan ik ze niks vertellen :( de tranen rollen nu echt over mijn wangen... De vk zei wel dat ik me geen zorgen moest maken voor nu.. Nou dat gaat lekker op deze manier!

17. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke antistoffen weten ze nog niet en daarom moet ik nog een keer laten bloedprikken. Ik weet wel dat mijn vader een zeldzame bloedgroep heeft maar ik snap er ook allemaal niks van op dit moment. Pfff ben echt dood moe nu!

18. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Lisa; dat klinkt idd als een hele nuttige info-avond!

@Karin; Whahahaha! Ja het zal vast een berichtje zijn! "Help mama, je eet veel te weinig Ben&Jerry's! Wil je alsjeblieft een half litertje naar me toesturen?" :D:D:D
    Wel geweldig hoor, een bruiloft in Mexico! Lekker van genieten! :cool:
    Veel plezier in de speeltuin!

@Joyce; goed bezig meis! Ik heb echt nog geen reet uitgevoerd vandaag, moet ook echt even iets gaan doen. ;)

@Dday; Meis, het komt echt goed. Het is juist alleen maar fijn dat ze ontdekt hebben dát je die antistoffen aanmaakt, dan kunnen ze er iets aan doen! Ik begrijp dat je het bloedprikken heel erg eng vindt, en dat is ook ontzettend vervelend. Moeten ze niet nu eerst het bloed van de vader van je kindje ook prikken, zodat ze kunnen bepalen welke bloedgroep je kindje krijgt en dus of er een risico aanwezig is? Ik wens je alle kracht en sterkte van de hele wereld toe. Bel anders je VK nog even om uit te brullen bij haar, dat is d'r werk en ze zal echt wel begrijpen dat je nu even heel bang en in de war bent. Maar het komt echt goed hoor, juist nu ze weten dat je die antistoffen aanmaakt kunnen ze erop voorbereiden en loopt je kindje de minste risico er iets aan over te houden. Komt goed, echt waar. *knuffel* Heel veel sterkte meis, vind het superklote voor je dat je zo bang en verdrietig bent. En misschien moet je gewoon maar je ouders bellen, misschien heeft je moeder wel een geweldige uitspraak klaarstaan die alles in een beter daglicht zet, daar hebben moeders vaak een handje van. Ze zal het alleen maar fijn vinden om je gerust te kunnen stellen, dat Het Grote Nieuws anders wordt gebracht dan je voor ogen had doet niets af aan hoe geweldig het is dat er een wondertje in je buik groeit en dat jij even steun en liefde nodig hebt. Echt hoor, gewoon bellen. Daar zijn het je ouders voor. *knuffel*

19. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

Ik was gister poepie chaggie. Dus geen reacties van mij. Kerel van de kpn is niet gekomen. Heb dus de hele morgen voor niets binnen gezeten. Grrr. En tot overmaat van ramp kon ik niet met mijn mobieltje op internet. En manlief had de schootpc mee. Maar goed vandaag doet hij het weer. Dus kan ik weer mee kletsen. Ben nu aan het werk en vanavond mijn haartjes verven. Heb er zin in.

Sam. Hahhaha lig hier in een deuk. Maar snap dat jullie graag willen verhuizen. Zou ik ook doen. Maar om haar nou een viswijf te noemen.... Das niet lief. Wat ben ik dan hahahaha. Een groente boer schreeuwt ook wel op de markt hihihi. Maar snap het wel.

Dday wat vervelend dat je zon dipje hebt. Hoop dat je er snel weer boven op bent. Knufff van mij.

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden..ik heb net de echo gehad..de kleine ligt er helemaal klaar voor! Het is wel een kleintje..helaas is mijn bloeddruk te hoog en heb ik teveel eiwit in mijn urine dus moet ik zo naar het zieknhuis jakkes allemaal onderzoeken had ik toch niet op gerekend!

Deel Deze Pagina