GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. das balen lisa die eiwitten kunnen met je nieren te maken hebben is ook niet zo gek natuurlijk die werken zich door de kleine de klere haha, maar goed komt allemaal goed
    xx

Dday ben ik ook al op getest antistoffen ik mag absoluut geen anti SSA hebben en die heb ik gelukkig niet die kunnen hartafwijkingen teweeg brengen, hoop dat het milde anti stoffen zijn die je hebt trouwens ,
    ik snap ook echt niet wat iedereen hier eng vind aan bloed prikken laat het vaak doen en prik mezelf ook regelmatig gewoon inprenten dat het heerlijk is voel je er geen drol van ik heb al zo een bultje waar de naald zo ingeparkeerd kan worden ideaal

en we gaan hier weer verder want ga zo de knollen er weer vanaf trekken

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    oh lisa fijn dat je mannetje er klaar voor is hopen dat ze de bevalling niet op hoeven te wekken vanwege je hoge bloeddruk hopen dat hij nog heel even kan blijven zitten

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, dat is balen dat je naar het ziekenhuis moet voor verder onderzoek. Ik hoop dat alles gewoon goed gaat.

@Dday, als je nu weer laat prikken is dit voor een goed doel. Bekijk het zo. Beter verder onderzoek dan dat ze niks doen en de kleine wat gebeurt.

@Joyce, veel plezier met rijden op sparky, hopen dat hij zich nu een beetje heeft kunnen beheersen.

@Karin, wel lekker gevoel dat de test nega was. Nu kan je op vakantie en begint nu of volgende maand je BMS periode weer.....

Hier is het rustig, iedereen is aan het genieten van het mooie weer.
    En ik helaas maar werken.
    Net samen met mijn collega even naar de kleine geluisterd. En hij is nog volop aanwezig. wat een heerlijk geluid toch.

Misschien tot vanavond Liefs Esther

4. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Twijfel; Whahahaha sorry! Maar jij bent geen viswijf hoor, jij bent Une Femme De Poisson, haha! :p Ik zal mijn buurfiguur gewoon noemen wat ze is; een krijsende tokkie, dat voorkomt spraakverwarringen. :D

Wat superirritant dat die kerel van de KPN niet op is komen dagen! Heb je ze wel gebeld met de mededeling dat je liever van de concurrent hun diensten gebruik gaat maken als KPN iedere vorm klantenservice en -tevredenheid zo overduidelijk probeert te vermijden?
    Leuk je haartjes verven, welke kleur ga je ervan maken?

@Lisa; He bah, dat is even een domper zeg. Heel veel sterkte, alles komt vast goed. En voor je het weet heb je een prachtig mannetje OP je buik liggen ipv erin.

Ik ga naar de dokter dames, liefs, dikke kus en ajuu!

5. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    inderdaad fijn dat de test nega was en als ik ongi ben geweest (ben het nu nog niet) kunnen wij weer vol op BMSen :D

6. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Es; wat heerlijk dat je wanneer je wilt naar je kleintje kunt luisteren! Prachtige luxe hoor, maak er maar lekker gebruik van. :) Werkze nog even de laatste uurtjes!

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    en sam wat zij de dokter???

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een mailtje terug gehad van de verloskundige;

Verder zou ik me nu echt nog geen zorgen maken. Bij heel veel irregulaire antistoffen is er geen gevaar voor de baby. Het kan zijn dat je man ook bloed moet laten prikken, maar het kan ook zijn dat dat niet nodig is. Omdat we het liever niet voor niks doen, doen we het volgende week nog niet. Hij mag natuurlijk wel meekomen om jou te ondersteunen!
    Je bloedgroep is O negatief. Verder is de uitslag van het onderzoek naar de 5e ziekte nog niet binnen.

Mijn vader heeft ook bloedgroep o negatief bedankt pap!!
    Ik heb vandaag iets gelezen over een anti D injectie.. denken jullie dat ik ook standaard krijg omdat ik rhesus negatief ben?

@Lisa balen meid dat je uitslagen gekregen hebt waar je niet op had gerekend. Ik herken je gevoel! Sterkte meis xx

@ Hielkje ja natuurlijk weet ik dat dit voor een goed doel is maar een fan van naalden zal ik never nooit worden. Gelukkig gaat me mannetje me weer steunen... ;)

@ Joyce, ik vind je opmerking niet echt heel erg leuk over het bloedprikken. Ik heb er niet voor gekozen om vreselijk bang te zijn voor naalden. De 1 is wel ergens bang voor en de ander niet toch? En idd hoop ik dat het geen antistoffen zijn die gevaarlijk zijn voor de kleine.

@Twijfel balen joh dat je zolang voor niks heb zitten wachten op die KPN kerel!

@Sam hoe was het bij de dokter?

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey dames,
    wat kletsen jullie toch weer lekker veel....:D

@ Sam, leuk zo'n buurvrouw.....:( Heb ik toch liever die bejaarde aagies die ik en de buurt heb, hahahaha:D

@ Dday, wat vervelend dat je je zo k*t voelt. Ik snap het best hoor, maar net wat Joyce zegt. Probeer je een beetje heen te zetten over je prikangst. Ik snap dat het moeilijk is, maar in je zwangerschap zal je wel meer geprikt gaan worden, jammer genoeg:( Ik hoop dat je VK je een beetje kan geruststellen.... Dikke knuffel van mij :) PS; ik duim voor je dat het prikken vlug en zo pijnloos mogelijk gaat....

@ Sallie, lukt het een beetje met je schoolwerk? Wel lastig zeker met dit mooie weer....;)

@ Hielkje, heerlijk dat je gewoon kunt luisteren wanneer je wil.... Wij gaan volgende week dinsdag voor het eerst het hartje luisteren :D

@ Lisa, balane zeg voor je. Ik hoop dat het niet te veel gedoe geeft in het ziekenhuis en je vanavond gewoon weer lekker thuis op de bank zit. Sterkte in ieder geval met de onderzoeken.....

@ Karinikke, dus hierna kan het 'echte' werk weer gaan beginnen!!!

Volgens mij heb ik iedereen weer gehad zo, als ik je ben vergeten, sorry...;)

Vanavond gaan we de brommer ophalen op het politieburo!!! Ben zo blij als die er weer is. Hij is wel flink mishandeld, maar goed hebben we weer wat te doen.....;)

Tot later!!!
    Liefs, maaike

10. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Karin en DDay; Ik krijg een antihistamine die geschikt is voor zwangeren, in de hoop dat de jeuk afneemt en daarmee hopelijk ook de bultjes. We gaan het ontdekken allemaal, ik ben benieuwd of het helpt!

@Dday; Heeft de VK je een beetje gerustgesteld? Al zal rechtkommen meis, echt waar. Doe maar even lekker rustig aan en lief voor jezelf.

11. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Meikie het gaat me niet alleen om dat bloedprikken maar gewoon dat er antistoffen zijn gevonden die er niet horen te zijn. Ik ben gewoon bang dat mijn kleine gevaar loopt. Dus als je dat eventjes krijgt te horen geloof mij dan heb je een behoorlijk *** gevoel. En ik ben zelf al zo super emo dus ik heb gewoon de hele ochtend alleen maar kunnen janken.

@Sam ik ga heel hard voor je duimen dat de jeuk snel weg is!
    Ik ben een klein beetje gerust gesteld door de vk maar nog niet helemaal dat ben ik pas nadat ik te horen heb gekregen dat die antistoffen helemaal niet gevaarlijk zijn voor me kleintje.

Oh ik ga trouwens 30 oktober naar de musical Zorro :D Hahahaha als het goed is zit ik daar dan met een lekkere dikke buik.. hihihi me moeder had gisteren de plaatsen gereserveerd en toen zei ze van we hebben stoel 13 & 15 ik wilde al zeggen nou doe ook stoel 17 er maar bij hahahahah ;) Oh gelukkig ik kan alweer een beetje lachen...

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Sorry, had het idee dat het prikken ook een grote tegenvaller was voor je.... Snap dat je bang bent dat je kleine gevaar loopt door die anti stoffen. En dat emo gevoel ken ik hoor, maakt alles er niet makkelijker op....
    Weet je al wanneer je moet gaan prikken? En krijg je dan snel de uitslag? Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.....;)

13. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week woensdag om 18.20 moet ik bloed laten prikken bij de verloskundige.. Ze hoopt dat 4 mei als ik de intake heb dat ze de uitslagen binnen heeft.

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Spannend hoor.... Zal voor je duimen ;)

15. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Dday; Ik zal ook voor je duimen!

16. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ladies!!

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dday, ik heb ook O neg, je krijgt alleen anti D vaccinaties, als je man reshus pos is. Dan kan je kindje gevaar lopen bij een 2 e zwangerschap, bij een eerste is dit heel erg bijzonder indien dit zou gebeuren. Kan het niet zo zijn dat het mogelijk andere antistoffen zijn die je aanmaakt. Ik hoop dat je snel een antwoord krijgt op al je vragen en onzekerheid. Sterkte meis met deze situatie.

18. Dday heb net ff terug gelezen heb niks verkeerds gezegd tegen je alleen een tip gegeven maar goed als jij het zo wilt interpeteren be my gast

meikie spannend voor jou meis je schiet ok alweer lekker op

Hielkje spark had indd iets meer rekening ermee gehouden niet teveel mja ben ff met hem gaan zwemmen vond die wel lekker

Sam hoop dat het helpt meis ! weet wat jeuk is en das niet grappig.

Ga weer verder koken geweldige chago kut bui komt eraan heerlijk vrijheid van meningsuiting bah

19. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hielkje ik weet juist niet wat voor bloedgroep mijn man heeft, dit weet hij zelf ook niet. Hopelijk is hij ook negatief dan. Ik heb werkelijk waar geen idee wat voor antistoffen het zijn & waar dit dan vandaan komt. Maar ik ga er van uit dat de vk woensdag nog wel het e.e.a uit zal leggen. Thanks!!

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dday, graag gedaan, als ik je ergens anders nog mee kan helpen hoor ik dat heel erg graag.

@Joyce, dat zal sparky zeker wel lekker hebben gevonden dat zwemmen. Succes met je chacho bui. Ik hoop dat Tijn het overleeft.

Deel Deze Pagina