GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @sam, hoop dat de jeuk nu snel over is meis.

@Dday, hoop dat alles meevalt volgende week.Ik ben ook geen held hoor met naalden.;)

@karin, "gelukkig" is de test negatief. Op naar Mexico. Leuk daar op zoek naar een trouwjurk en daar een bruiloft.

@lisa, hoop dat het goed afloopt met de onderzoeken

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik lees net op hyves dat lisa is opgenomen in het ziekenhuis

3. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joyce, Het kwam op mij een beetje vervelend over dat je zei dat je niet snapt waarom iedereen hier zo bang is van bloedprikken. Ik voelde me denk ik een beetje te snel aangesproken in mijn heftige emoties sorry

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lisa: hopen dat de uitslagen van de onderzoeken meevallen.
    Ben je wel gewoon thuis of moet je in het ziekenhuis blijven?

Dday: ik snap dat het prikken geen pretje is, hopen dat de aankomende bloedtest geen gekke afwijkingen weergheeft. *knuffel*

Karin: Nu snap ik jouw verhaal over de trouwjurk in Mexico. erg leuk!

Wij gaan zo ff naar mijn vriendin en haar nieuwe lover toe. Ze heeft een nieuw huis gekocht, dus ben benieuwd.

5. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff heftig ik hoop dat het allemaal goed gaat met Lisa!!

6. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Labrador thanks!!

7. iel zal ff lisa haar hyves bezoeken had het nog niet eens gezien...

es tijn is ok hoor heb net plantjes water gegeven ik wil gewoon vakantie boeken maar ben beetje laat kan ook maar 1 week ivm de paarde mja

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dat is balen. Wij kunnen nu ook maar 1 week weg, in augustus en we zouden gaan vliegen, maar de kans is dat ik medan niet echt meer lekker voel. Dus maar kijken wat we gaan doen.

9. ik vlieg zowieso niet maar martijn wou eerst niet boeken ivm mogelijk zwanger maar dat is niet zo had ik hem allang voor gewaarschuwd dus moet je nu hals over kop boeken bah

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    wanneer willen jullie gaan dan joyce? en al beetje idee welke richting je op wil?

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ Angela, alles nog steeds lekker op een rijtje na het gesprek dat je hebt gehad met je vriendin. Gaat alles verder lekker zijn gangetje.

Hier gaat alles lekker, zal binnenkort wel moeten wennen om 4 dgn te gaan werken, wat ben je verwent als je minder werkt.

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    hier gaat alles nog steeds goed esther, gelukkig wel ben een stuk rustiger. Vorige week kon ik bij het minste geringste in janken uitbarsten en dat heb ik nu niet meer. Heb wel goede hoop voor de komende maanden dus we wachten af.

Ja dat zal wel ff tegenvallen in het begin dat extra werken. maar dat is toch voor tijdelijk?

13. angela ja in de bouwvak handig he? en dan richting duitsland

14. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    heey dames

ik hoor dat lisa toch in het ziekenhuis moet blijven balen hoop dat het snel weer beter gaat

ik lig in bed een film te kijken mijn vriend zit benede met een vriend saw 7 te kijken heb ik echt een hekel aan dus ben ik maar boven gaan zitten

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, fijn dat alles weer een wetje beter gaat. Janken kan soms best opluchten. En het gaat zeker goed komen de komende maanden. Het is je gegunt. Liefs Esther

16. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Lisa; wat vervelend dat ze opgenomen is! Heeft dat met haar nieren te maken, wat ze vertelde laatst? Ik hoop dat het relatief onschuldig is en zij en haar zoontje hier snel ongeschonden weer uitkomen!

@Angela; Wat fijn dat je je weer wat beter voelt! *knuffel* Ik kieper nog even een bakske HCGtjes over je heen hoor, hou je vast! *gooi!*

@Es; Pas je wel een beetje goed op jezelf, als je straks meer gaat werken? Goed je grenzen aangeven en op je rust passen he! *kijkt even heel streng*

@Karin; Oh heerlijk, ik vind niks zo lekker als lekker in bed in m'n eentje een ontzettende wijvenfilm te kijken. :D Saw7 zou mij ook totáál niet trekken, krijg er de kriebels van, bleegh.

Ik voel echt totaal niet als mezelf, ik lijk wel een roodgestipte Dalmatiër en voel aan als een grindtegel! :( Hopelijk gaan die anti-jeukpillen vlot werken en worden dan die bultjes ook wat minder want ik schaam me rot voor mijn lijf, net nu het weer het toelaat om weer wat minder kleding te dragen! Ik ben dol op blote armen en zo, en nu vind ik het gewoon genant. Aan de andere kant maken lange mouwen de jeuk alleen maar erger, dus dat is een leuke patstelling. :(

Wij gaan nu de boekhouding doen, ook zo'n lekker kloteklusje wat wel echt moet gebeuren. Lief heeft een bak thee voor me gezet, dus wij zijn wel weer een paar uurtjes zoet.
    Rustig aan dames, geniet van jullie avond! Liefs en een dikke vette HCGknuffel voor iedereen die 'm hebben wil!

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @joyce, oh dat is echt een lekker drukke en dure tijd haha. Hoop dat je wat kan vinden.

@esther, janken lucht soms wel op ja maar het lost niks op;)

@sam, thanks voor de knuffel en de hcg, met de hoeveelheid hcg die ik de laatste weken heb mogen ontvangen moet het vast en zeker goed gaan komen.
    suc6 met de boekhouding

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    sam ik hoop voor je dat de pillen snel werken.

ik ben laberpains aan het kijken echt zo grappig :D

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oww Sam boekhouding....sterkte!

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, klopt dat janken niks op lost, maar zorgt wel dat je koppie weer een beetje leeg is, en dan kan je er voorlopig weer even tegen aan.

@Karin, lijkt me een hele leuke film

@Sam, suc6 met de boekhouding. Hoop dat je tabl snel werken. Wat heb je eigenlijk gekregen? Gewoon nieuwsgierig.

@Karin, wel leuk om daar een jurk uit te kiezen, maar lijkt me ook wel vreemd als je zus daar definitief gaat wonen, moet je ervoor gaan om volgend jaar een uitbreiding van de Fam. Mee te kunnen nemen.

@flora, alles nog goed met Bram, en met jou spierpijn al gezakt?

Deel Deze Pagina