GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    sam, gelukkig valt je instructrice mee en hoop dat je snel je rijbewijs hebt.

joyce, dat is al snel dat je voor je theorie mag. suc6 ook voor jou

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Waaaahhhh joyce das volgende week donderdag al. En theorie ook al gepland super zeg. Nu alleen nog ff halen. :D. Maar dat gaat helemaal super. Probeer maar boven mij te komen. Ik heb het in 2 x gedaan;) toi toi toi mijn duimenb heb je voor donderdag.

Meikie nog ff geduld foto komt. Maar ben er echt super blij mee. Ik voel me weer super sexy hahahah

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Heb alles wel gelezen, maar er is vandaag helemaal niks blijven hangen.

Kom morgen weer langs, ga vanavond naar mijn moeder.
    Tot morgen allemaal weer.

Liefs Esther

4. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, dat is mega snel. Succes alvast voor de 1e rijles. Maar is dat eigenlijk niet een beetje zonde zo snel je theorie? want theorie is maar een jaar geldig. Nu ga ik er helemaal vanuit hoor, dat je je rijbewijs makkelijk binnen een jaar haalt, maar je weet maar nooit of er iets tussenkomt ofzo.

@sam, mooi dat dit vrouwtje een stuk leuker was en dat het zo goed ging. Nu lekker crossen en dan snel dat papiertje halen!

@sallie, joehoe gefeliciteerd, heerlijk dat je klaar bent!

Mijn broeken beginnen nu toch wel een klein beetje strak te zitten, dus ik ga zo eens even online speuren voor leuke zwangerschaps broeken...

5. catherina ja vond ik ook maar ik kan elke week van de dag rijden dus moet toch een keer goed komen haha...

angela ja goed he haha

Twijfel ik ga voor in 1x hoor haah ben 29 mag wel een keertje:p
    ben benieuwd naar de haar

essie denk je een beetje om jezelf??

Sam word nog gevaarlijk zo jij en ik de weg op whahah denk voor jou moeilijker jij woont in adam toch ? dat is K rijden...ik in een dorp geen stoplichten spoorwegovergangen ofzo , vind in een stad rijden niks waard.

moet alleen ff kijken hoe ik 16 mei in zwolle kom pff

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden

Even een update van mij..Ik ben gelukkig weer thuis. Gister werd ik opgenomen aangezien mijn bloeddruk ineens van 120/85 naar 130/100 was gestegen in een paar uurtjes..Vanmorgen was hij gelukkig weer 120/85. Ik heb wel 3x aan de CTG scan gelegen en daaruit komt dat ik harde buiken heb om de 2 min. en weeënactiviteiten, maar omdat de kleine het erg goed doet en er klaar voor is mag ik dit thuis aankijken..mocht het voor zondag doorzetten moet ik wel in het ziekenhuis bevallen en na zondag mag het ook thuis! Ik ben in ieder geval blij weer thuis te zijn:) Al mag ik alleen maar op bed liggen en naar de wc/douche.. Toch wel fijn lekker in mijn eigen bedje!

Bedankt voor alle lieve reacties meiden, ook op hyves! Dat doet me goed!

Als ik tijd en puf heb lees ik alles even terug!

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Zo daar was ik ook weer na een lange dag! :).

Vanmiddag lekker een bloemetje gehad van collega's, das toch leuk! :).

Sam: fijn datdeze instructrice wel leuk was! Het lijkt me zo zenuwachtig als die vent zo is! Dus nu lekker snel lessen en papiertje halen! Succes

Joyce: dat is al snel meis! Ach dat haal jij wel ;). Eerste keer theorie was ik trouwens gezakt door de zenuwen haha, daarna 1 fout.

Lisa: fijn om wat van je te horen! Waar had je de bevalling gepland? Want zo te lezen thuis en dat zou wel fijn zijn als hij dan nog heeeeel even vol houdt. Hoe voel je je nu? Kijk je er naar uit of zie je er tegenop? Rustig aan doen in ieder geval en ik hoop dat je snel uit de zenuwen bent! Knuf!

Labrador: haha ik bedoelde Karin ja, wanneer neemt één van jullie nou eens een andere ava ;).

Karin: jij houdt het nog even spannend zeg! Al nieuws? Als je niet ongi wordt, wanneer ga je dan testen?

Hielkje: rustig aan meis!

Tweety: gezellig dat je weer meekletst vaker! :).

Nou ik ga even tukken, ben echt bekaf. Zet mijn wekker wel over twee uurtjes ofzo, lekker praktisch, maar trek het anders niet om vanavond op een fatsoenlijke tijd te gaan slapen en dan ben ik weer ergens half in de nacht wakker!

X

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @lisa, fijn dat alles goed met je is!! zal nu wel niet meer zo lang duren he.... spannend hoor!

verder niet veel blijven hangen :) ff dipje, erg druk en stress op mijn werk, kwam achter een paar fouten..... tja die moet je dan weer gaan oplossen enzo. maar goed, nu fijn thuis en gaan zo heerlijk eten. weekend is helaas kort (zaterdag werken) en volgepland met bezoek..... geen zin in!!! kijken of ik er nog onderuit kan.....

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Lisa, fijn dat je weer thuis bent.was zo vrij gister om het hier ff neer te zetten.hoop dat de kleine nog tot zondag blijft zitten zodat je thuis kan bevallen.

justme, hoop dat de fouten nog zijn te herstellen.

Sallie, ja voel me op het moment weer goed, heb zelfs het gevoel weer veel aan te kunnen.

Wij gaan nu naar een verjaardag.misschien tot later en anders tot morgen

10. Lisa fijn te horen dat het beter gaat ! nu afwachten

Sallie lekker dagje haha ja hoop dat ik het haal in 1 x allemaal haha heb er in ieder geval zin in !

justme oeps foutjes nou gelukkig kan je ze wel weer goedmaken toch?

tweety ik ga zo ff naar me ouders die hebben een nieuwe auto dus ff koekenloeren hahah vind dat dat dat mijn scheur blik is whaha

nou ben er weg van

11. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lisa, fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop dat de kleine man zich nog even rustig houdt tot zondag, zodat je thuis kan bevallen

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @Lisa gelukkig ben je weer thuis!! Nog heeeel eventjes geduld meis!

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat fijn dat je weer thuis bent Lisa!

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zo, ik schop ons topic even terug naar pagina 1 ;).

Wat is het hier rustig, waar is iedereen! Ik ga even wat opruimen hier, die twee uurtjes slapen hebben me goed gedaan (al kan ik zo weer verder gaan hoor;)). Morgenmiddag ga ik na 4 weken vriendje weer ophalen! Eindelijk samen zijn nadat ik weet dat ik toch zwanger ben van iets met een kloppend hartje ;).

x

15. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

Lisa wat fijn dat je weer thuis bent.

16. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladies,
    Zo heb net voor het eerst alles er uit gegooid.. Ik was al steeds misselijk maar kon het net niet meer volhouden. Ik ga er helaas weer vandoor moet zo weer naar het werk toe & dan om 18.30 heb ik eindelijk weekend!

Ik wil jullie bij deze allemaal een heel fijn PAASWEEKEND toe wensen.

xxxx Dday

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Twijfel: goedemorgen!

Dday: jakkes meid! Hoop dat je de dag een beetje doorkomt!

Ik ga nu even naar een vriendin en dan mijn vriendje ophalen! Jeujjjjjj :). Ben helemaal zenuwachtig en vlinders in mijn buik haha.......

x

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lisa: Wat fijn dat je weer thuis bent en in je eigen bed is toch wel het fijnste. Nu maar hopen dat de kleine man tot zondag blijf zitten. Spannende dagen/weken hoor.

Sallie: Heel veel plezier met je vriend ophalen. Geniet er samen van.

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Vervelend dat je je zo beroerd voelt Dday. Ik moet zeggen dat ik week 6 en 7 ook niet zo geslaagd vond, maar gelukkig hoefde ik niet over te geven.
    Vanmorgen bloed laten prikken voor de VK. Was lekker rustig in de dokterspraktijk. Vanmiddag even lekker terrasje pikken met een vriendin :)

20. leuk leuk Sallie veel plezier en nu samen genieten

DDB hier was het vanmorgen druk bij de huisartsen praktijk , heb me urine ingeleverd die was schoon :p

zo bene r weer weg van

Deel Deze Pagina