GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, heerlijk dat je weer thuis bent, Nu rustig aan doe!!!!

@Sallie, geniet er nu van dat je mannetje weer thuis is.

@Joyce, heerlijk dat de kuur geholpen heeft.

Met de pijn gaat het goed. En ik beloof iedereen dat ik rustig aan zal doen de komende periode met het extra werken.

Nog een paar uurtjes en dan heb ik ook Paasweekend. Tot vanavond. XXXX

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje sallie eindelijk kont hij thuis, geniet ervan meid!

Hielkje, als je maar braaf naar ons luistert ;) nog ff volhouden en dan WEEKEIND

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Flora, ga ik zeker doen. Dinsdag weer een echo. Lekker zeg.....

4. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @dday, he jakkes, ik weet hoe je je voelt, bij mij is het nu stukken minder, dus ik hoop dat dit bij jou ook gebeurt!

@sallie, haha, goed teken dat je nu nog steeds vlinders krijgt van je vriend!! Veel plezier met ophalen.

@joyce, mooi dat je urine weer schoon was, nu kan het wel weer even met die ab.

Hier helaas morgen ochtend nog werken, daarna gaan we lekker een weekendje weg met vrienden, dus zo even inpakken

5. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames

lisa wat fijn dat je weer thuis bent. hopen dat je mannetje nog even blijft zitten en dat hij maandag pas gaat komen.

sallie wat fijn dat je mannetje weer thuis is lekker genieten samen enne.. labrador en ik hebben echt een verschillende ava hoor

hielke ook bijna weekend gelukkig lekker lang

catharina geniet van het weekend

ik ben nog steeds niet ongi verwacht dat het of morgen komt of helemaal niet meer.

dinsdag waren hier (zoals altijd) kinderen aan het spelen zegt ineens een jongetje van 5 karin heb jij een baby in je buik echt heel raar als je het niet zeker weet begin je ineens weer heel erg te twijfelen omdat je ook wel eens hoort dat kinderen dat aanvoelen enzo word wel gek van die onzekerheid :(

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin kan me dat zo goed voorstellen. Ik zou ook gek worden van mijn lichaam. Wat ga je nu doen???

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meisjes,

Lisa, fijn dat je weer thuis bent meis! Nu lekker rustig aan doen! Hopelijk kan de kleine man dan thuis geboren worden!!

Karin, wat frusterend zeg! Ik hoop dat je ongi snel komt! (sorry, klinkt raar hier! Haha)

Dday balen dat je je niet lekker voelt! Doe jij ook maar lekker rustig aan!

Gaan jullie dit weekend nog iets leuks doen?
    Wij niet zoveel! Lekker genieten van de zon!!! En lekker bbq-en!!! :)

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, wij hebben morgen eerst een verjaardag en ga daarna heerlijk een weekend van het mooie weer genieten. Misschien dat we nog met iemand wat afspreken, maar dat weten we nog niet.

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ karin, kinkt idd raar maar ik hoop dat je snel ongi wordt. Wel apart dat een kindje dat zegt.

@ meid, wij gaan zondag naar beide ouders en maandag met vrienden afgesproken.

Oh wat is het warm vandaag gelukkig hebben wij airco op het werk, echt lekker is dat

10. esther dank je heb nu wel weer een zalfje voor schimmelinfectie joepie love my lichaam haha ach ja het went wel ...

karin wat vaag misschien toch nog ff een testje eraan wagen?

weekend pff nja gewoon de paarden en dan zondag ochtend na dat we de paarden de wei op hebben gedaan brunchen bij mama en papa hihi

11. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik weet niet meer wat ik ga doen gewoon maar weer afwachten denk ik

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    jeetje karin wat een onzekerheid zeg, op welke cyclus dag zit je nu?

13. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    dag 35

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey dames,
    wat een weertje weer he.... Heerlijk warm!!!

@ Lisa, wat goed dat je weer thuis bent. Ik hoop voor je dat de kleine man nog even blijft zitten zodat je lekker thuis kunt bevallen!!! Zeg maar even namens mij dat hij gewoon naar je moet luisteren...:D

@ Sallie, wat heerlijk dat je je mannetje weer kan zien, voelen en ....... ;) Blijft ie nu wel voorlopig of moet hij binnekort weer weg?

@ de rest, sorry vergeten.....:)

Hier een heel drukke dag gehad op mijn werk, ben nu echt gaar.... En dan ook nog van die smetplekken aan de binnekant van mijn benen door het warme weer..... Bleh, word ik niet blij van....
    Maar goed nu lekker weekend. Morgen komt schoonpapa helpen met de zolder afmaken, en dan 's avond lekker met schoonpaps en schoonmams bbq'en. Zondag lekker samen met de beestjes brunchen en 's avonds uit eten met schoonpaps en schoonmams en dan maandag bij mijn pappie en zijn vriendinnetje lunchen met zus zwager, broer, schoonzus en neefjes!!! Word een leuk druk weekend dus!!!

Ik ga er weer vandoor!!!!
    Tot later,
    liefs Maaike

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Je vorige cyclus was 41 dus ik zou nog ff hoop houden. Knuffel voor jou

16. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ja maar ik temperatuur altijd dus weet meestal precies wanneer mijn ei is geweest en 11 dagen later word ik normaal ongi en dat had eigenlijk dinsdag al moeten zijn maar ik heb nog een beetje hoop op morgen dat zou ook nog kunnen

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    hhhhhmmmm afwachten dan maar, wanneer ga je evt weer testen

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    zondag

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nou spannend meis, weet niet goed wat ik moet hopen voor je. Lijkt me heel dubbel meis

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ Karin, ik hoop zo voor je dat je ongi morgen of anders zondag gewoon komt. En je dan weet een normale start met een NOD kan maken.

@Angela, bij ons was het nog goed te doen. Hebben wel airco.

@Joyce, balen dat er nu weer een zalf aan te pas moeten komen. Maar je houdt de gezondheidzorg wel bezig. Anders gaan we failliet.

@ meid gezellig en druk weekend

Deel Deze Pagina