GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Heey dames! Heb wel bijgelezen maar helemaal niks onthouden, heb het zo bizar druk gehad de afgelopen dagen, niet normaal meer. Verder gaat het wel goed, de Tavegyl doet zijn werk redelijk goed dus het jeuken wordt minder, de bultjes daarentegen verminderen niet en worden zelfs harder. :S Hopelijk is dat toch een goed teken want ik voel intussen aan als een deurmat. Maar met kaboutertje gaat alles goed! Ik hoop met jullie ook!

Hoop dat jullie heerlijk van het lange en zonnige paasweekend genieten!
    Tot snel lieve ladies! xxxxxx

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej meiden,

Ik heb ook weer helemaal bijgelezen hoor!

Ga zo weer off, maar wilde even wat van me laten horen.

Gister gezellig dagje gehad, lekker uit eten geweest en vandaag lekker normale dingetjes samen, even naar de stad enzo, zoveel leuker dan alleen :)! Hij moet over 3,5 week weer 9 weken weg, maar daarna gelukkig weer een hele tijd niet.... Maar wil er nu nog niet aan denken...

3. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames nog even gauw langs gekomen ben vandaag met mijn pleegzusjes naar hellendoorn geweest heel gezellig en straks heb ik nog een verjaardag

lisa fijn dat je nog wel steeds thuis bent nog een paar uurtjes dan is het zondag en kan je thuis bevallen hij moet nog maar 6 uurtjes blijven zitten :D

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Pffff ... ben kapot! Hele tuin in orde gemaakt. 2 dagen mee bezig geweest. Maar het resultaat is TOP! Morgen lekker BBQ-en met vrienden.

5. pff na een lange dag ook ik weer op de kont hahah

DDB nee joh ik mag niet in de zon feitelijk, doe het wel maar met pet op en insmeren, ben alleen al wel bruin want met buitenrijden ect word je wel bruin hihi vandaag na de weidegang nog ff een cross ritje gemaakt toen belde me moeder waar ik was want mijn nichtje wou me zien ik uhm nou net bijna bij lelystad maar ik hoorde me nichtje al joyce sparky bijna! haha dus ik zei nou ik draai om en kom wel terug crossen hihi waren er ook weer binnen 10 minuten :p op stal me nichtje op spark die kan zoo genieten kreeg de glimlach niet van haar gezichtje af lekker kind

Daarna naar huis martijn is bezig met het huis nieuwe ramen erin en dorpels ect erop dus stijger staat hier in de tuin maar hij schiet mooi op daarna komt de buurman schilderen die is schider, en dan de voorkant jee dubbel glas eindelijk in heel me huis en een nieuw kleurtje:)

Lisa nog ff volhouden meis , maar waarom wil je thuis bevallen? vind je dat niet eng bij de 1e? hihi ik zou het doodeng vinden , ik mag het zowieso niet maar denk als het had gemogen ik het niet had gedaan.

Sam lekker druk dus haha

GFH jij ook druk druk

en Sallie ook jeetje hahah

nou ik zal de korf eens vergezellen

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    het is rustig geweest vandaag hier.

Lisa: Het is zondag!!! Dus je mag thuisbevallen, fijn hoor.

Sallie: Heerlijk de normale dingen van het leven samen met je vriend doen.

Ik moet het hele paasweekend werken.

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi dames,

Ik was er gisteren niet, een vriendin en haar vriend vierden hun verjaardag en dat werd iets later dan gepland.

Daar is iets gebeurt dat ik echt even met jullie moet delen, het zit me namelijk heel erg dwars.

Een vriend van ons stond op om te vertellen dat ze zwanger waren bijna 8 wkn. Totaal niet gepland. Zij gebruikte de pil maar was hem 2 dgn vergeten en is toen zonder het hem te melden tijdelijk gestopt met de pil. En dus onveilige seks gehad. Nu heeft zei altijd lopen gillen dat ze geen kinderen wil, is lastig en ze heeft er niks mee. Ze laten het kindje wel komen. Maar het stak heel erg bij mij. Wij en meerdere van ons moeten er heel erg veel moeite voor doen. En zij stopt even met de pil bms'en niet gepland en het is raak en gaat tot nu toe goed. Ik heb dit wel naar hun uitgesproken, maar kan hier zo boos over worden. Ik heb er niks aan maar kan het ook niet loslaten, vooral omdat ze nu echt de gedachten hebben dat zwanger worden heel erg makkelijk is. En wat me dan stoort is, ja (zij dan) ik ben er wel blij mee en omdat het bij jou (mij dan) wat langer duurde en 2x mis is gegaan houden we het maar. Dat schoot alleen nog maar meer in het verkeerde keelgat. Ze had het ook eerst haar vriendin verteld en niet haar vriend. Hoe vreemd kan een mens in elkaar zitten.

Sorry maar ik moest dit echt even delen. Ik moest de rest van de avond zo ontzettend denken aan alle meiden die al langer bezig zijn en wat nog niet is gelukt en zij is zo blond al een kip en is zwanger, terwijl ze dit nooit wou..
    Het is soms echt zo oneerlijk in de wereld.........

Ga zo lekker in de tuin liggen sprek jullie vanavond wer.

Liefs Esther

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meisjes!
    Ik heb even de puf en energie er niet voor om allemaal terug te lezen.. want ik voel me zoooooo vreselijk :( Echt super super misselijk. En ik moet nog zoveel doen voor de grote dag morgen :D Gisteren zijn we uit eten geweest met vrienden en die hebben we het ook maar verteld. Helemaal leuk en de hele avond ging het gesprek over ons en over babies ;) Ze waren echt heel oprecht geinterresseerd en dat vond ik echt heel leuk!

Ik ga er maar weer vantussen want ik moet nog onze kast opruimen met kleding. Cake & Brownies bakken pfff waar haal ik de energie vandaan??

Nou tot heel snel he meisjes.

Dikke knuffels en xxxxxxxxx

9. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Es; Klote is dat he! Ik ken ook zo iemand, chronisch depressief, en die heeft altijd tegen mij en ieder ander gezegd dat als je kinderen op deze rotte wereld wil zetten dat je dom en egoistisch bent en geen kinderen verdient en zo. Nu is ze bijna 40, gedumpt door haar vriend, dakloos, heeft ontslag genomen van haar werk, werkloos dus ook, gebruikt veel drugs, blowt iedere dag de hele dag door, heeft sowieso nooit geld omdat ze dat opmaakt aan wiet, speed en coke, en is dus van 1 keer dronken afscheidssex zwanger geworden. Ze lijkt ook totaal niet het verband te snappen tussen niet de pil slikken, sex hebben en dan in 1 keer zwanger worden. En nu moet iedereen dus ineens blij zijn voor haar. Ze krijgt nog een tweeling ook. Ze stopt niet eens met blowen ondanks dat ze zwanger is, heeft haar hele leven totáál niet op de rit en snapt ook niet waarom mensen niet blij voor haar zijn. Daarom is ze ontzettend om zich heen aan het slaan, waardoor ook niemand meer iets met haar te maken wil hebben, wat ze óók al niet snapt. Ze snapt het gewoon niet. En is straks dus wel dakloze moeder van twee onschuldige kindjes. Om te janken vind ik het. Ook ik moet dan denken aan al die vrouwen die alles op de rit hebben en er alles voor over zouden hebben om zwanger te mogen worden, het is zó oneerlijk! Iets anders dan het proberen los te laten kun je niet doen Es, sommige mensen zijn te stom om te helpen als je snapt wat ik bedoel, ik brand er mijn vingers niet meer aan. Maar mijn hart huilt voor die arme kindjes en ik kan alleen maar hopen dat ze snel bij haar weggehaald worden zodat ze nog kans op een goed leven krijgen.

Ga lekker in de tuin liggen, denk er niet te veel aan en geniet van het prachtige kindje dat in je eigen buik groeit, die verdient al die energie die je nu stopt in het denken aan en boos zijn op dat mokkel. Maar dat je er nijdig van wordt is doodnormaal hoor, ik denk dat iedereen met het hart op de goede plaats hier niet tegen kan. *knuffel*

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sam, dank je wel voor de woorden die je net hebt gezegd. Voor de persoon waar jij het over hebt vindt ik het helemaal egoïstisch. Hoe kan je zo leven en dan 2 kinderen laten komen en vinden dat iedereen blij moet zijn. Volgens mij samen mensen niet hoe bijzonder het is om zwanger te mogen worden.

De tuin is me een beetje te warm en heb slecht geslapen dus lig heerlijk binnen op de bank bij te komen.

Liefs Esther

11. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Es; Het kromme is vooral dat ze altijd zei dat mensen die kinderen op aarde zetten domme egoisten zijn en zo. En nu moet iedereen idd maar blij zijn voor haar. Slaat nergens op en dat doet dus ook niemand. Maar goed, can't fix stupid zeg ik altijd maar. ;) Maar het valt mij idd ook op dat veel mensen niet lijken te snappen hoe bijzonder zwangerschap is, en dat dat helemaal niet vanzelfsprekend is. Ik hoor ook vaak mensen zeggen "Ik denk dat ik ook maar kinderen neem" oid. Dan probeer ik ze nog duidelijk te maken dat je geen kinderen neemt, maar hopelijk mag krijgen. Maar dat is lullen tegen betonnen muren en daar ben ik dus ook maar mee gestopt.

Ik hoop dat je het een beetje los kunt laten en lekker bij gaat komen in de koelte, en geniet van je eigen zwangerschap. Die negatieve energie moet je proberen zo min mogelijk toe te laten, je hebt wel wat beters aan je hoofd nu; namelijk jezelf en je kindje. Nothing else matters. *knuffel* Hoop dat je lekker uit kunt rusten en vannacht lekker en goed slaapt. xxxx

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sam, ik heb er met JJ overgesproken en het ook hier neergeschreven en ben het nu wel kwijt. Ik ben heerlijk van de koelte aan het genieten en het slapen zal vast wel goed gaan, vooral nu ik het kwijt ben. Dank je wel voor de knuffel, ook terug naar jou. En ik ga nu nog meer genieten van de kleine. Moet jij ook zeker doen.

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    esther: Wat een egoistisch verhaal zeg pfff.

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ labrador, klopt en vooral dat stukje, we houden het omdat we het niet kunnen maken, omdat het bij jou 2x misging. Hoe gaat het met jou?

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik snap heel goed dat je om zulke reacties boos wordt.
    Met mij gaat het goed. Nu lekker in de tuin en zometeen weer werken.
    Nog 13 dagen voordat mijn NOD is, het duurt altijd zo lang bij mij (21 dagen)

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@labrador, kan me heel erg goed voorstellen dat je dat lang vindt duren. Werk ze. Heb je morgen vrij of mag je morgen ook werken?

17. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

Wou jullie een vrolijk passen wensen. Maar als ik jullie verhaal lees is dit geen vrolijk passen meer. Tjee stond ff met mijn mond vol verbazing en afschuw te lezen.

Inderdaad esther. Dat is toch geen reden om te zeggen. Ik bedoel snap dat het voor jou vrienden ook schrikken is. Maar ik vindt dat geen argument om te gebruiken. Nadat ze te horen heeft gekregen dat ze zwanger is. Je krijgt hopelijk kinderen omdat je dit zelf wil. Dan moet je geen verhalen van anderen gebruiken bij hun overweging om het wel of niet te gaan proberen.

En sam. Dat vindt ik helemaal erg. Bedoel dingen die je een tijdje vond( kinderen op deze wereld zetten) kan ik begrijpen dat je daarop trug komt. Zo is het denk ik soms ook met borstvoeding. Maar wat ik helemaal erg vindt is dat ze drugs gebruikt. En dan ook nog geem werk heeft. Hier heb ik echt geen woorden voor.

Nou hoop jullie toch nog een fijne dag krijgen morgen. Ik ga hier nog ff in de tuin zoeken naar mijn hopelijk bevrucht en versiert eitje;)

18. es en sam pff als je eens wist hoeveel mensen ik daarvan ken...hier achter zelfs een stel ze had op de 16e haar 1e kind nu een andere vriend die werkeloos is 9 van de 10 keer zij werkt ook niet is ze echt te lui voor, 2x miskraam gehad nja mola zwangerschappen want die jongen is oko echt niet 100% zijzelf ook niet volgens mij de dieren daar gaan dood ,worden mager en onopgevoed , het kindje zit op een speciale school , maar als je 1 op 1 met het jochie zit is het een knetterlief jong , nu heeft ze pas een kindje gekregen alweer, en met 8 maand zwangerschap kregen ze ruzie hij slaat hij op de bek ze valt hij in de cel voor een aantal weken , snap je niet toch ?
    evenals me nichtje heeft 2 kinderen bij een ex waarvan de 1e niet eens zeker is of die van hem is nu zit ze bij een oude kerel die meer in de bak zit dan thuis en daar heeft ze onlangs een tweeling van gekregen en beide ook mijn nichtje aan de harddrugs...en mijn stiefbroer ga ik het niet eens over hebben mijn ouders mogen de klein kinderen niet meer zien omdat ze hem geen geld geven voor gokken en alcohol ...tja soms is he leven oneerlijk

Labrador wachten duurt lang he hahah

hier duurt het wachten deze maand nog langer dan anders helaas:(
    gezien ik een schimmelinfectie heb door de antibiotica konden we toen me ei er was niet BMSEN en nu nog steeds niet deze maand dus niks *snik*

vanmorgen paasbrunch bij me ouders getsie wat is het dan pijnlijk duidelijk me zus met 2 kinders en me jongere broertje met hun dochtertje bah .
    mja ze zijn lief

me ouders hebben hier ent nog ff gechineest was wel ff gezellig,verder druk met de paardjes dus niet echt veel te melden zitg nu lekker buiten martijn op desteiger hier met de buurman die zijn aan het kitten en dorpels zetten de nieuwe kozijnen ramen en schroten zitten erin achter , morgen achter beginnen dan kan de buurman schilderen
    ziet er zo uit vanaf mijn lounche bankei waar ik met de hondjes zit
    te balen van die K infectie

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, ik ben het volledig met je eens, of je gaat ervoor, zoals wij allemaal of je doet het veilig. En als het dan fout gaat zeg je niet. "ja we houden het omdat het bij jou (mij) fout ging.

@ Joyce, mensen zitten heel erg raar in elkaar, en kunnen echt rare dingen doen en zeggen. Ziet er goed uit bij jullie in de tuin, wel lekker dat het weer mee werkt. Veel plezier morgen bij je ouders en met rijden.

Liefs Esther

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Lees net op Hyves dat Lisa weer opnieuw is opgenomen. Hoop dat alles goed gaat..........

Deel Deze Pagina