GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    tja, er zijn rare mensen op deze wereld hoor, soms zou je willen dat mensen iets (lees heel veel!) zouden nadenken en niet 'zomaar' zwanger worden en er dan zo mee omgaan. of met hun partners. kan me er echt niets bij voorstellen!

@lisa, als je dit leest, sterkte meid!!

hier lekker genoten van het zonnetje! morgen staat hetzelfde op de planning!

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik ga zo lekker slapen, spreek jullie morgen weer allemaal.

Liefs Esther

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Is er al nieuws over Lisa?!
    Ik duim en hoop dat het allemaal goed gaat!

4. jeetje nee heb nog niks van lisa gehoord
    denk dat die gewoon in het ziekenhuis moet bevallen, lijkt me ook wel verstandig

esther ja indd mensen zitten raar in elkaar, jaja schiet mooi op hier martijn is nu voor bezig,

justme indd eerst denken dan doen !

zo paarden weer op de wei en ff bij me moeder croissant gegeten, nu ff thuis wil nog ff theorie lezen dan op tijd naar stal want haal spark er eerder af ze staan op de nieuwe wei dus maar ff rijden,

fijne dag allen

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Even snel ... zwaai zwaai en een knuffel!

Ik las het van Lisa ook op hyves. Hoop dat alles goed gaat.

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden, hier even een berichtje van mij..gister ben ik weer opgenomen met een veel te hoge bloeddruk 159/110. Gelukkig heb ik daar nu medicijnen voor en is hij weer redelijk stabiel. Omdat er ook weer eiwit in mijn urine is gevonden moet ik 24 uur lang mijn urine opvangen en gaan ze dat morgen vroeg onderzoeken..als het zwangerschapsvergiftiging is wordt ik meteen ingeleid..en als het alleen een hoge bloeddruk is gaan ze morgen wel kijken ofmijn baarmoeder rijp is om ingeleid te worden, zo niet mag ik nog een paar dagen naar huis..

Bedankt vooor alle lieve reacties!!!

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @misslisa: ooh die bloeddruk ook!! Gelukkig ben je over de 37 weken heen! Spannend hoor, misschien moet je dus al snel bevallen... Zie je ertegen op? Of ben je er mentaal klaar voor? Ik wens je iig succes met alles en houd de website in de gaten.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @lisa, sterkte meid!! fijn dat je kleintje al groot genoeg is om geboren te worden, dat scheelt vast een hoop stress. hoop dat je snel bevalt en dat het voorspoedig gaat!

9. lisa neem aan dat je wel in het ziekenhuis moet bevallen nu gezien de omstandigheden ?
    succes in ieder geval

zo ben weer terug van stal

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Hoi meiden, hebben jullie ook zo genoten van het weer deze paasdagen?,

lisa, hoop dat alles goed gaat nu met je. Hoop dat de kleine ook niet lang meer op zich laat wachten.

Esther, wat apart en tactloos van dat stel om dat als reden te geven om het kindje te houden zeg.

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, dat klopt. Als ze er uiteindelijk maar volledig achter hun beslissing staan. En ze gelukkig worden met de kleine, anders hebben hun straks een heel erg groot probleem. Maar handig is het niet.

@Lisa, heel erg veel sterkte en hoop dat het alleen je bloeddruk is. Maar je hebt nu wel snel je kleine man in je armen.

Liefs Esther

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    esther, is idd hun beslissing.hoop dat hun er gelukkig mee zijn.is alleen wel zo dat iedereen nu weet dat het niet gepland was en dat lijkt mij ook erg vervelend

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lisa: Ben je al uit het ziekenhuis?

Esther: Ik moest het hele weekend werken. Nu morgen nog, woensdag vrij en dan t/m zondag en dan eindelijk vrij pfff.

Joyce: Succes met klussen.

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Je kan wel merken dat het mooi weer is, het is hier zo stil.

Twijfel: Heb je je ei al gevonden?

15. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Labrador heb me ei nog niet echt gevonden. Steeds lichte streepjes. Maar gewoon door gebmst. We zien wel wat het wordt toch? Jij zit al op het wachtbankje toch? Vorige week je ei gehad he. Hoe schat je jou gevoel in nu?

Lisa lekker ontspannen is er voor jou ff niet bij die laatste weken. Ik ga je hyves wel in de gaten houden hoor hihihi

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@labrador het is het hele weekend al stil. Maar nu is het redelijk druk. Ik mag de rest van de week werken.

Ik ben benieuwd hoe Dday haar paasbrunch is verlopen .....

17. labrador ik klus niet hoor haha ik moet gewoon op stal bezig pasen of geen pasen de paarden moeten gedaan worden.
    martijn is bezig met de ramen enz ik niet ;)
    morgen is die ook nog lekker vrij dan is die jarig en heeft die vrij genomen om door te klussen.

Twijfel en labrador deze maand geen wachtbank voor mij :( door een schimmelinfectie hebben we niet kunnen klussen rond het ei balen hoor, maar goed volgende maand beter dan maar ik duim iig voor jullie mee

ga weer verder CSI kijken

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Leonie: Jammer dat je je ei nog niet gevonden hebt.
    Ik heb idd vorig weekend mijn ei gehad. Ik heb geen idee hoe het deze ronde uitpakt, omdat ik zaterdag en zondag een posi ovu test had en donderdag ervoor en maandag ernaa nog gebmst hebt.

Hielkje: ik ben ook erg benieuwd naar Dday.

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Oh joyce dat is balen, zoiezo al van die schimmelinfectie maar ook dat je deze maand geen kans hebt knuffel voor jou.

ben ook benieuwd naar dday.

twijfel,spannend voor jou, hoop dat de bms voldoende is geweest

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, feliciteer Tijn namens mij.

@ labrador, laten we hopen dat je goed heb gebms'd.

@Leonie, jou ei is dan nog erg ver weg, nog even verder zoeken

@Sam is de jeuk al goed vermindert of blijft hij aan houden?

@meid, heb jij je ei al gevonden, omdat je er eerst steeds naast zat helaas?

Deel Deze Pagina