GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    lisa sterkte meis hopelijk blijft die bloeddruk een beetje onder controle

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@dani, hoe gaat het verder met jou?

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, als het toch je bloeddruk is en je baarmoeder is rijp, wanneer willen ze de kleine man dan laten komen. Waarschijnlijk als het toch zwangerschapsvergiftiging is morgen al of niet?

4. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hielkje, met mij gaat het redelijk en met jou?

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    dat klinkt niet heel goed dani??? niks ernstigs toch?

6. angela ja balen he! en dan ook precies in de periode dat het ei er is baalde wel goed hoor! maar goed volgende maand maar weer

Dani klinkt niet positief..

esther ja zal ik doen

7. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor meis met de kleine is het goed alleen ik heb veel buikpijn/harde buiken en flinke rugpijn
    werk nu voor de helft maar begrip op het werk wordt er niet beter op
    zit er aan te denken om volledig te stoppen maar ga t morgen even met de huisarts bespreken, want die stress is niet goed voor mijn kleine

en hoe is het met jou angela?

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    snap dat je goed baald joyce zou ik ook doen. Echt op een slechter moment kan zo'n schimmelinfectie niet komen. Hoop dat je snel ongi word en dat je verder kan

9. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    joyce balen meis is de infectie nu weg?

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Oh gelukkig niks met de kleine, maar idd stress is zeker niet goed. Balen dat je weining begrip krijgt op het werk. Denk aan je zelf en de kleine.

Hier gaat alles goed, zit voor de verandering weer op het wachtbankje:) Hoop dat ik er snel af mag en er niet meer op hoef te komen, geduld is een schone zaak;)

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meisjes ik ga douche en dan lekker slapen ben doodop.

Ik spreek jullie morgen weer

Dani, denk aan jezelf, alleen jij en je kindje zijn belangrijk. Knuffel voor jou

12. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    angela dank je meis

en geduld is inderdaad een schone zaak maar o zo moeilijk

13. dani nee is nog niet weg word wel beter..mja
    jeetje met 18 weken al vrij hih wel lekker eb als je stress hebt van je werk uiteraard beter voor beeb

ik ga was vouwen en pitten morgen weer vroeg

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, met mij gaat het goed, als is veel doe heb ik wel iets pijn in mijn arm. Maar verder is alles heel erg goed te doen. Heb alleen helemaal geen zin om te werken.

@Dani, Ik hoop dat het lukt om nu al te kunnen stoppen met werken, zodat de stress afneemt en je harde buiken ook en je meer kan genieten van je zwangerschap.

16. hoi ik zwaai even en ben weer weg:p

17. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    De paasbrunch was een onwijs groot succes :D :D :D Mijn schoonmoeder had het gelijk door toen ze de kadodoos kreeg & mijn moeder moest even denken hahaha. De toekomstige opa's & oma's vonden het helemaal geweldig!! En ook de toekomstige oom & tante reageerde onwijs leuk en lief. Daarna hebben we ook gelijk onze oma's & opa gebeld en het nieuws verteld! Ook die vonden het helemaal geweldig natuurlijk ;)

Ja het was echt heel geslaagd ondanks dat ik zondag avond wat bruinverlies had & gisteren ochtend ook. (Nu is het inmiddels alweer gestopt gelukkig) & ik kots en kots misselijk was gisteren ochtend en ik over me nek ging van de lucht van de croissantjes ;) Nu kan ik het gewoon delen met de familie hoe ik me voel etc. Dat is echt een heerlijk gevoel!

Maar vanwege het lichte bloedverlies & de vreselijke misselijkheid heb ik me zelf ziekgemeld & ga ik pas volgende week weer gewoon aan het werk. Ik zal het morgen ook eventjes aangeven over het bloedverlies bij de verloskundige als ik bloed moet laten prikken.

Nou ik wens jullie allemaal een hele fijne dag & ik ga proberen om het e.e.a eventjes terug te lezen. Maar ik ga vooral heel rustig aan doen.

18. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

Goede morgen. De pasen zijn weer voorbij. Nu weer terug op het oude padje. Pff was gister echt kapot. Lag om 9 uur al te slapen. Was super misselijk. Van al het eten en drinken denk ik.

Esther. Ik denk dat ik de test van 16 april als posi beschouw. Deze was het duidelijks. Maar volgens het voorbeeld op papier. Negatief. Maar als ik zie hoe ze nu continu zijn gaat mijn gevoel toch naar die ene van zaterdag. Want volgens de kalender die ik bijhou. Moet ik volgende week dinsdag ongi worden. Hier ga ik dan vanuit van een 30 duurende cylcus. Ach ik wacht gewoon af hihihi.
    Maar jij nu weer aan het werk? 4 dagen nu he. En in mei kreeg jij toch een ass. Erbij toch?

Joyce. Tjonge een infencie op het verkeerde moment. Hoop dat je dan snel ongi wordt. En dat je de volgende ronde met 2 streepjes mag eindigen. Duim voor jou. Maar die foto ziet er goed uit. Jij lekker aan het genieten. En de kerels hard aan het werk:D

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goede morgen dames

ik was er ook weer even ik las de verhalen van sam en es echt vreselijk als je die verhalen hoort en dat van sam vind ik echt kindermishandeling ik zou dat denk ik ook opgeven als kindermishandeling bij het meldpunt kindermishandeling echt zielig

verder hoop ik dat iedereen heeft genoten van de pasen en natuurlijk dat alles goed is met Lisa hoop dat het geen zwangerschapsvergifteging is

hier is mijn ongi weer bijna over dus kunnen we eindelijk weer gaan bmsen voor het eggie mijn mannetje heeft vandaag zijn zaad weggebracht ben zeer benieuwd spreek jullie snel weer ga nu lekker met de kindjes naar buiten

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

Ik was er ook weer even! :). Had bewust even afstand genomen, miste hier de vrolijkheid even eerlijk gezegd... Maargoed, ik klets nu weer lekker mee!

Ik lees zo tussen de regels door dat iedereen een lekkere pasen heeft gehad, ik hier ook met vriendje!

dday: wat een leuke reacties zeg, daar doe je het toch voor he! Hoe is het met je bloedverlies meid? Is het alleen bruin (= geen zorgen) of ook rood?

Lisa: ik hoop dat alles goed gaat meid! Ik denk zomaar dat je binnen nu en twee dagen je mannetje wel in je armen zult hebben! Ik denk aan je!

Dani: wat gaat het snel zeg! Alweer 18 weken. Wel jammer dat je je niet zo goed voelt :(. Als niet werken voor jou beter is moet dat vast te regelen zijn denk ik!

Zo, even de belangrijke dingetjes gehad denk ik, sorry als ik iemand vergeet! :). Hier moeten we donderdag doorgeven of we een combinatietest willen. Van mij hoeft het niet persé, maar vriendlief staat er op. Dus dan doen we het, we moeten samen beslissen. Het is niet dat ik tegen ben hoor, maar ben zo bang voor een half-half uitslag en dan denk ik wat moet je daar dan mee. Dan is mijn vriend weer varen en sta ik toch alleen voor de vervolgstappen... Maargoed, wie weet is er niks om me druk over te maken.....

Zo, ga zo lekker aankleden en met een vriendin shoppen in amsterdam !

Deel Deze Pagina