GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Spannend karin. Hoop dat alles goed uit de tests komen. Je hebt lekker weer erbij vandaag. Lekker met de kids na buiten. Heerlijk.
    Ik ga zo ff de stad in heerlijk winkelen. En boodschapjes doen. Tja dat moet ook ff he.

2. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sallie, het was alleen wat licht bruinverlies.. En sinds gisteren middag gestopt en nu heb ik nergens meer last van. Dus hopelijk blijft dat zo!

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden,

Hier ben ik weer..

Dani: Doe jij ook rustig aan! Ik ben benieuwd wat je dokter gezegt heeft!

Dday: Leuk joh dat iedereen zo reageerde:)

Ik ben weer thuis..De uitslag van mijn urine gaf aan dat ik geen zwangerschapsvergiftiging heb. Mijn bloeddruk is redelijk stabiel met de medicijnen. Omdat ze zeggen dat mijn lichaam al druk bezig is met de bevalling gingen ze me niet inleiden en eerst afwachten wat mijn lichaam zelf gaat doen, als er over 2 dagen nog niks is en ik voel me nog steeds zo beroerd gaan ze me waarschijnlijk wel inleiden.

Ik ben iig blij dat ik weer even thuis ben:) bedankt voor het meeleven meiden!!!!

4. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lisa, fijn meid dat je geen zwangerschapsvergiftiging heb!
    Dus nog maar een paar daagjes en dan heb je je kleine man in je armen :D Lijkt me echt zo geweldig! Nou doe lekker rustig aan en geniet nog eventjes van je rust ;)

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dday, leuk dat je van die spontane en positieve reacties hebt gehad op jullie nieuws. Hoop dat het bruine bloedverlies niet doorzet....

@Lisa, fijn dat je weer thuis bent en het geen zwangerschapsvergiftiging is. Nu hopen dat de kleine zelf snel wil komen.....

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dday: dat klinkt goed dan :). Dat bruin niks betekent heb ik me wel ingeprent ;). Hoop ook voor je dat het zo blijft! Ook al betekent het niks, toch is het niet prettig!

Lisa: fijn voor je dat je weer even thuis bent meis! Heb je zelf het idee dat het snel zal doorzetten? Wel een gedoe zo hoor, hoop nog steeds voor je dat het natuurlijk op gang komt! Heb je erg veel pijn?

Net lekker geshopt, allemaal dingetjes gekocht die ik ook met een buikje nog aan kan! :)

7. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hielkje ja ik ben onwijs blij dat het overal zo positief ontvangen is. Mijn vader en moeder gaan de oude slaapkamer van mijn broertje omtoveren tot kamer voor hun kleinkind ;) Zo super lief gewoon. Het bruinverlies is al sinds gisteren middag weg (het was zowiezo echt maar heel weinig en was er alleen met afvegen) en aangezien ik me super zwanger & dus super beroerd voel geloof ik er wel in dat het gewoon goed zit. Wel kaart ik het morgen avond even aan bij de verloskundige.

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sallie, nee prettig als anders ik schrok me echt dood en kon dat natuurlijk net niet gebruiken op maandag ochtend vroeg.. Ik hoop dat de aankomende weken wel beter worden. Dus met goed nieuws over de antistoffen in me bloed, & met een goede mooie echo van ons kindje & als ik dan ook nog van mijn misselijkheid afkom ben ik helemaal blij :D

Fijn joh dat je zo goed geslaagd ben met shoppen altijd leuk natuurlijk ;)

9. leonie ja as zeker balen net in de goede periode maar goed sit happens haha ..

Esther rustig aan jij he mop , niet teveel werken en als je pijn heb in je arm gewoon relaxen ff schijt aan de wereld hoor gewoon jij en je beeb.

Dani heb jij al aangekaart of je kan minderen of stoppen ?

Sallie succes met je combitest hoop gewoon op goed nieuws komt vasst goed

Karin lekker dat het alweer bijna over is joh!

pff nou wij hadden vandaag een aantal paarden met kholiek dus veearts erbij en met de kholiek karavaan maar gezellig gewandeld (lees boerende schetende knollen )
    ga nu nog ff leren

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lisa wat fijn dat je weer thuis bent meis!! Hou je rustig hè!!!

Dani, vervelend meis, hopelijk doen ze op je werk niet zo moeilijk! 18 week alweer, wat gaat t toch snel!

Ik heb mijn ei nog niet gevonden, heb alleen lichte streepjes gehad.. De ovu testjes zijn nu op, dus we blijven maar braaf bms-en.. Hoop dat t nu snel raak is! Begint me nu echt te lang duren! Haha

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, ik doe zeker rustig aan, heb ook een gesprek vandaag gehad op het werk en indien ik het echt niet trek moet ik het aangeven dan wordt er iets geregeld. Jij succes met leren maar gaat zeker goed komen.

@Sallie, als je de combi test doet, spreek desnoods met je vriend al vast af wat jullie bij een mogelijke uitslag zouden doen. Dan hoef je niet volledig zelf een beslissing te nemen. We gaan uit van een goede test maar dan ben je al wel vast voorbereid.

@meid, kan me heel erg goed voorstellen dat je het lang vindt duren. Hoop voor jullie dat het snel raak is. Hebben jullie al een data voor jullie huwelijk.... En en je al druk aan het plannen?

@karin, wel lekker dat jullie al bijna voor het eggie kunnen gaan beginnen.

@ Dday, luister je wel heel erg goed naar jezelf. Doe rustig aan. Succes morgen bij de VK, hoop dat het prikken weer meevalt.

Liefs Esther

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Joyce: hoe is het met de paardjes? En hoe kan het dat het er een aantal zijn? Te lang op het land gestaan?!

Meid: ik hoop dat je je ei snel vindt!

Hielkje: dat doen we ook wel hoor, tenminste, bij een te lage score willen we wel verder onderzoek en ook als het wel een kindje is met downsyndroom weten we wat we verder willen, maar feit blijft dat ik die stappen alleen moet nemen. Maargoed, eerst maar eens de uitslag afwachten. Weet je wat het is, het is en blijft een kans, dus ik vind het zelf zo dubbel. VK vertelde over een vrouw van 40 die een kans had van 1 op 4000, das op die leeftijdheel laag. Ze vertelde dat als het down was ze het niet zou houden, maar was blij met de uitslag en liet alles fijn op zijn beloop. Na de bevalling bleek ze wel die ene van de 4000 te zijn. En ook al kan je zeggen het geeft geen garanties, met zo'n uitslag ga je daar gewoon niet vanuit....

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Lisa, wat fijn dat je weer thuis bent!
    Dday, fijn dat het nieuws zo goed aangekomen is!

Ik heb deze ronde geen ovulatietesten gebruikt. Ik maak me er alleen maar gek mee dus wil het voorlopig zonder testen, temperaturen, etc doen. Dus geen idee of mn ei al geweest is of nog moet komen. We zullen wel zien!

Fijne avond allemaal!

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

hoop dat jullie allemaal een fijne pasen hebben gehad!!

@lisa, jij een wat mindere pasen gehad lees ik. Fijn dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt en dat het met de bloeddruk weer beter gaat. Een paar daagjes gewoon nog......wat spannend, ik ben gewoon zenuwachtig voor jou :D

@dday, wat fijn dat het nieuws zo enthousiast is ontvangen! Over dat beetje bruinverlies zou ik me geen zorgen maken... heel veel vrouwen hebben dat. En je symptomen liegen er niet om, maar zou het wel even zeggen tegen de vk.

@sallie, mijn man wilde het ook per se, de combinatietest. Dus ik heb het ook laten doen, maar vind het ook wel dubbel. We hebben ook nog niet besloten wat we doen met de kans!

@dani, jeetje meis, wat vervelend voor je. Wat voor werk deed je ook alweer dani!

@joyce, ik hoop dat de schimmel snel weer helemaal weg is. Ik weet hoe vervelend het is, ik heb er vroeger ook heel vaak last van gehad. Niet echt bevorderlijk voor bms in ieder geval.

Hier een heerlijk weekendje weg geweest, super lekker gefietst en in het zonnetje ontbijten.
    Morgen weer naar de verloskundige voor de 12 weken echo. Als het goed is dan ook de uitslag van de combinatietest en het bloedonderzoek, ik ben benieuwd!

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Klinkt als een lekker weekend Catharina ;). Spannend morgen! We duimen voor een goede uitslag!

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catherina, succes morgen. Ga ervan uit dat alles goed is.

17. Sallie nee nieuwe wei ze zijn gister op de verse wei gegaan..

Catherina klinkt geslaagd ! succes morgen ! ja die schimmel infectie was en is inderdaad niet bevoordelijk voor de Sex maar goed volgende maand gaan we er weer voor was balen dat het nu net tijdens me ei was

Esther goed zo bedoel jij en de kleine gaan voor het werk!

meid pff ja hier ook mag wel een keer duurt ons ook te lang zo :(

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, zeker gaan ik en de kleine voor het werk.

Ik heb eigenlijk een vraagje voor iedereen die een combitest doet.
    Als de test slecht uit pakt en de vervolg onderzoeken daarna ook, wat zouden jullie dan mogelijk besluiten. Wij hebben besloten dat de kleine welkom is ondanks als het down zo hebben. Alleen als het bij de 20 wkn echo zoveel afwijkingen heeft dat het niet levensvatbaar is buiten de baarmoeder, dan willen we overwegen om de zwangerschap te beëindigen anders is het altijd welkom.

Ik ben gewoon nieuwsgierig, maar je hoeft totaal geen antwoord te geven. Dit is een hele persoonlijke beslissing en ik heb er vo edig respect voor als je dit niet wil vertellen.

Liefs Esther

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hielkje, ik weet niet wat ik zou doen.. Ik zei altijd dat ik geen kindje wilde met down etc. Maar ik denk dat als ik zwanger ben, dat het kindje dan heel erg welkom is!! Of het moet zo erg zijn, dat als het kindje geen "normaal" leven kan hebben, dan zou ik er wel heel goed over nadenken!

Wij hebben al een trouwdatum en locatie.. 10-8-2012 en we willen in een kasteeltje trouwen.. We jouden het heel klein, alleen Fam. En Miss wat beste vrienden.. Geen groot feest, maar wel een tuinfeest in onze tuin! ;)

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, wij hebben het ook niet groot gehouden. 10 daggasten en in de avond waren we met 60 man, voor namelijk vrienden en 12 ooms en tantes. Het hoeft ook niet groot, als je je dag maar viert met de mensen die belangrijk voor jullie zijn. Leuke datum, speciale gedachte hierachter.

Deel Deze Pagina