GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    #3661 Florabella, 27 apr 2011
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
    Hi meiden,

even een berichtje van mij,iphone is nog steeds kapot dus minder online.

Zag mooie buikjes voorbij komen, ik zal ook eens een foto maken. Verder is het hier momenteel een beetje rottig, gisteren mijn paard met ongeboren veulen in laten slapen en vandaag hoorde vriendlief dat ze hem overplaatsen met rare redenen naar een andere vestiging.

Onze echo was gisteren gelukkig wel goed! 2 dagen vooruit geplaats, waardoor ik weer op mijn eigen berekende 1 december kom!

Bekijk bijlage 146829

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    #3662 Florabella, 27 apr 2011
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, fijn om te horen dat alles met Bram goed is. Nu nog meer genieten. Xxx

4. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sweet welkom :D

Nou meiden ik ben weer terug van de vk! Wat een hel dat bloedprikken pffff op 1 of andere manier deden die buisjes het niet goed (vacuum zuigen) dus ze heeft maar 1 buisje met bloed kunnen vol krijgen terwijl er 2 nodig waren. Mijn linker arm heeft een te dun bloedvat dus dat ging zowiezo al niet. Dus hopelijk hebben ze daar genoeg aan en anders mag ik nog een keer! Het deed me deze keer echt vreselijk pijn. Ga 10 x liever in het ziekenhuis bloedprikken. Maar het was wel een onwijs lieve vk.

Over het bruinverlies hoef ik mij absoluut geen zorgen te maken ook omdat het maar heel weinig is ze zei al als je bijv te hard hoest kan je al bloedverlies krijgen omdat je baarmoedermond heel erg goed doorbloed is tijdens de zwangerschap. Ze zei wel dat als ik rood bloed verlies ik gelijk moet bellen. En ze zei ook dat het een super goed teken is dat ik de hele dag misselijk ben. Ook had ik daar in een boek gelezen dat vrouwen die heel erg misselijk zijn en vaak moeten overgeven dat die vrouwen weinig kans op een miskraam hebben. Dus ik moet gewoon lekker positief zijn & proberen te genieten.

& volgende week woensdag heb ik de intake en dan hoor ik hopelijk de uitslag van de antistoffen. Ohja en ook mijn suiker was goed & nog iets maar dat was ik in alle ophef even vergeten. Maar ik moet wel vitamine d tabletten gaan slikken. Ja goh ik lust geen vis dus geen wonder dat mijn vitamine d gehalte te laag was ;) & de echo op 10 mei blijft gewoon staan mits ik dus geen rood bloed verlies.

5. Sweet welkom hier bij de wachtende en de niet meer wachtende, ook hier is het niet leuk meer het wachten, maar goed meer kan je helaas niet doen haha dus dan maar geduld en kijken wat de natuur gaat doen...

Flora zonde van de merrie en het veulen meis maar ongetwijfeld de juiste keus voor beide, wat raar van je vriend zijn werk dan? is het een vestiging in een ander dorp of wel in de buurt?
    mooie bram picca's haha gelukkig is daar alles ok mee!

Esther aha nu snap ik hem :p
    oe oe morgen me 1e autorijles hahah spannend hoor, vandaag op stal werd al opgeroepen tussen half 10 en half 11 de weg niet op te gaan hha wat een vertrouwen weer gheghe.

justme me too meis hang in there

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @flora, leuke foto!!! super genieten he!

@DDay, hopelijk is het nieuws van de antistoffen net zo goed als alle andere uitslagen

7. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Flora wat erg van je paard zeg :( Sterkte ermee.
    Maar wat een onwijs mooie echo foto's :D Ik wil ook.. Ik wil ook ;) ;)

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joyce succes met je 1e auto rijles..
    Ik weet nog wel toen ik voor het eerst ging rijden ik ging zo de stoeprand op ;) Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat autorijden niks voor mij is maar goed veel plezier morgen!!

9. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisjes ik ga naar bed toe met een kopje thee.
    Dat helpt me ook wel een beetje tegen de misselijkheid.

Ik ben er morgen weer! Hele fijne avond

Knuffels & bedankt voor alle steun iedereen.. Ik ben iig weer een beetje gerustgesteld

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    flora: wat een mooie foto's leuk hoor.

Sweet: Welkom hier en hopen dat het eindelijk eens raak is voor jullie.

Hier nog 1 die zo'n zin heeft in van alles en nog wat, snaai snaai.

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Welkom Sweet!

Wat een vervelend nieuws Florabella! Gelukkig heb je wel een goede echo gehad. Het lijkt me dat dat veel goed maakt.

@Dday: Gelukkig is alles goed. Wel rot dat het bloedprikken zo moeilijk ging.

@Joyce: Succes met je rijles morgen.

Ik voel me al de hele dag niet lekker. Denk dat mn ei vandaag gekomen is. Vorige cyclus voelde ik me ook al zo beroerd op de dag van mn ei. Heb gisteren en eergisteren geBMS't (en daarvoor ook een aantal keren). Nu duimen dus dat het voldoende is geweest op het juiste tijdstip. Vanavond heb ik er geen zin in aangezien ik me niet lekker voel.

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @GFH, ik hoop dat jullie raak geschoten hebben deze ronde

@labrador, volgens mij kan ontpillen best lang duren hoor.

@florabella, wat erg van het paard en het veulentje, vreselijk lijkt me dat! ik ben wel blij voor je dat alles goed was met de echo!

@dday, fijn dat je een beetje gerust gesteld bent. Ik hoop dat je verder niet meer hoeft te bloedprikken.

@joyce, succes morgen, komt vast helemaal goed!

Ik mis ikke ook al een paar dagen, allemaal druk druk druk zeker.

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Sweet, welkom meis! Hopelijk is het nu snel raak! Ik ben ook al een jaar gestopt met de pil, moet zeggen: mijn geduld raakt op! Haha

Joyce, heel veel succes lieverd!

Ik zag nog hele mooie buikfoto's voorbij komen!! Echt super! *en weer jaloers, haha *
    en verder nog mooie echo foto's ook super!!!

Euhm rest ben ik vergeten!

Slaap lekker lieve meisjes!

14. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames.

Flora tjonge wat een narigheid heb je nu even stekte meid. En hopelijk mag je kereltje een beetje in de buurt werken. Maar raar dat ze rare argumenten gaven.
    Maar brammetje staat er super goed op. Zie hem albijna zwaaien. Hihih

sweet welkom. Hoop dat het bij jullie net als bij de rest van ons. Snel gaat lukken. We duimen in iedergeval. Hihihi

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Joyce of moet ik zeggen toekomstige schumacher. Hihihi. Ik duim voor een super autorit.

16. meid dank je wel mop met jou alles goed?

Dday heb jij niet doorgezet dan ? ik heb het echt wel nodig nu

Hier geen snaai buien haha mja had ook een loze ronde door de schimmel bummer..

twijfel hihi iedereen vind me op me scooter al eng dus ach hahah

schatties ik ga douchen

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, veel plezier morgen

@Dday, fijn dat je bent gerustgesteld.

Voor de meiden die op het wachtbankje zitten. Duimen draaien hoop dat jullie snel mogen verplaatsen naar boven

Ga heerlijk slapen, spreek jullie morgen weer

Liefs Esther

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    whahaha op een gegeven moment meette ze hem op 9.3 weken, toen stak hij zijn been uit!

19. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Goede morgen dames.

Hier dacht ik op mijn vrije dag uit te kunnen slapen. Belde mn zus gister.... Vanmorgen mag mijn nichtje afzwemmen van het babyzwemen. Was ik vergeten. Maar goed ben nu klaar hihihihi.

Tot strakjes. Oja hebben jullie ook allemaal zaterdag vrij. Ivm de koningin?

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik ben heerlijk vrij zaterdag. Nu hopen op mooi weer erbij

Deel Deze Pagina