GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Heb afgelopen vrijdag schoenen besteld bij zalando, zouden een deze dagen bezorgt moeten worden... Kijk ik net met trackentrace nummer, staat er dat hij gister bezorgd is!??! Nou ik heb niks gezien ook geen briefje dat ze bij de buren zijn bezorgd. Nou lekker is dat

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik ben ook zaterdag heerlijk vrij. Er is bij ons in het dorp altijd groot feest en iedereen die uit het dorp is vertrokken komen dan ieder jaar terug. Dus is altijd heel erg gezellig. Heb er nu al zin in

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik ben zaterdag ook vrij, maar niet vanwege Koninginnedag. Ik ben namelijk altijd vrij op zaterdag. :)

4. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Tweety dat is apart. Zou er ff achter aan bellen. Mischien weten hun waar het is gebleven. Maar hier hoop ik ook op mooi weer. Is wel net zo gezellig toch?

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Jullie hebben weer lekker gekletst! J.

Flora: sterkte meid, met het verlies van je paard. Ik kan me voorstellen dat het een onwijs dilemma was, maar voor haar heb je vast en zeker de juiste keuze gemaakt!
    Maar ook goed nieuws dus, wat een mooie foto’s van Brammetje, het is al erg goed te zien zeg! En lekker even vooruit (en minder kans op 5 december :p). Lees nu over de 9,3 weken, misschien is het wel een jongetje :p.

Dday: wat lekker zeg dat je een stuk geruster bent! Fijn dat je er even met iemand over hebt kunnen praten, en we blijvenduimen dat de antistoffen goed zijn!

Sweet: welkom! Het is hier heel leuk, kijk maar hoeveel meiden die zwanger zijn gewoon blijven meekletsen! Das wel een regel hoor, ook zwanger kan je niet meer weg ;).

GFH: spannend meid weer je ei! Als ik jou was zou ik je er vanavond nog even overheen zetten. Teruggerekend naar bevruchtingsdatum bij ons was ik de dag ook helemaaaal niet lekker (dus ei) savonds ging het wat beter en toen spontaan gebmst, dacht namelijk dat het geen “zin”meer had, en tada ;).

Catharina: Ik heb even gePB’t met Ikke, die is inderdaad heeull druk, maar alles is goed met haar!

Meid: hoe is het? Waar zit jij ergens in je cylcus?

Justme: voor jou wordt het ook weer spannend! En ze zeggen wel eens, als je niks voelt....

Joyce: je maakt het Nederlandse verkeer dus onveilig met je eerste les ;). Laat je even weten hoe of wat, dan ga ik de weg niet op :p.

Twijfelgeval: jeutje, moet je zelfs afzwemmen met babyzwemmen?! Moe nie gekker worru ;). Maar veel plezier!

Tweety: lekker dat je vrij bent! En de voorspellingen zijn goed volgens mij! Over die schoenen, ik heb dat ook al een paar keer gehad. Lag mijn pakket bij de buren, maar hadden ze bij mij geen briefje in de bus gedaan dat hij daar lag. Dus misschien even vragen, of wachten tot je buren (net als die van mij) naeen week het pakje eens komen vrengen :p.

Ik ga zo even naar mijn werk om één en ander klaar te maken, tis wel vakantie maar toch ook lekker als de klas goed netjes is enzo! Kan ik gelijk even alles klaarleggen voor maandag (over eenweek J) voor als ik weer moet beginnen. Vanavond om half 7 op controle bij devk, zouden ze het hartje nu al kunnen horen?! En morgen heb ik deel twee van de pretecho! Nu ik Brammetje heb gezien heb ik er helemaal zin in, je kan al zoveel meer zien dan eerder!

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, wij hebben dat ook eens gehad, en toen bleek hij wel bij de buren te zijn afgegeven, alleen geen briefje in de deur. Dus ik zou even bij de buren informeren, want als je hun belt duurt het heel lang voor je antwoord krijgt.

7. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen allemaal,
    Hier ben ik weer lekker opgestaan met een misselijke bui pfff

@ Joyce, ik heb 60 autorijlessen gehad en heb ook een TTT gehad en gehaald.. Maar daarna lukte het me allemaal niet meer en ik ben ook bijna een keer aangereden door een vrouw die erg goed aan het uitkijken was uhum.. Dus daar heb ik ook schrik van gekregen. Uiteindelijk ermee gestopt 3000 euries armer heb ik mijn AM rijbewijs gehaald en rij ik nu vrolijk rond op mijn snor scooter. Ik heb hier alles bij de hand & mijn man heeft wel een rijbewijs en auto dus als we ergens ver naartoe gaan kunnen we met de auto. Verder is bij ons het kdv aan de overkant de stad op 5 min loopafstand dus echt een auto heb ik niet nodig.

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Dday: heb je al contact gehad met de HA, dat ging je toch doen voor de misselijkheid?

Leonie: ik moet t/m zondag werken, dus helaas ook met koninginnedag. ben dan wel om 14:00 al klaar.
    Leuk hoor, babyzwemmen. Maar afzwemmen heb ik nog nooit van gehoord. Maar in ieder geval veel plezier!!

Sallie: Heerlijk 2 weken vakantie. Het is ook wel lekker als je terug komt op je werk dat alles al klaar ligt.

Just me: Wanneer ga je testen?

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @tweety, misschien vonden je buren de schoenen erg mooi :p

@sallie, blij dat het goed gaat met ikke. Veel plezier bij de vk vanavond!

Ik ben zaterdag ook lekker vrij, moet nog wel even bedenken wat ik zal gaan doen.

10. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Nou ze heeft haar guppie diploma gehaald. Ze moest samen met mama onderwater.(echt kort hoor, Alleen kopje onder) Een rondje met mama op de arm, op de rug, en op de buik. En van de kant naar mama springen(nouja met hulp van mama). En allemaal op kinderliedjes. Wel erg leuk.

Maar nu ben ik wel vroeg wakker op mijn vrije dag. Grrr. Maar goed zo ff boodschapjes doen. raampjes lappen en lekker bank hangen. Dus ff snel alles doen. Des te eerder plof ik neer hihihih.

Labrador. Balen dat je moet werken. Maar om 2 uur vrij zijn is ook wel een lekker vooruitzicht toch.

11. tadaa ik ben terug leef nog en de instructeur was tevreden straat uitrijden ging prima de weg op bleef ik wel veel rechts (trja scooter rijder he) en hij sloeg 1 keer af toen ik moest wachten terugschakelen en optrekken hihi mja ,
    4 mei 2e les en meteen 2 uur:p

Angela lekker dan dat van Zalando hier nemen we vaak pakketjes aan van de buren doen ze ook geen briefje door de deur... dus maar ff buren bellen

Dday jeetje , hoop dt ik het dan wel ga halen allemaal wel zuur hoor 3000 euro weg en je hebt nog niks
    , ik heb me scooter maar zie dat niet zitten naar de paarden ect als ik zwanger ben door weer en wind..

Leonie leuk klinkt het guppie diploma, haha maar goed beetje vroeg wakker moet kunnen hoor:)

Esther dat klint heel gezellig zo een dorpsfeest!

Labrador overdag werk ik gewoon op stal gaat gewoon door ,en de avonden vrij :) dus ga wel ff terrasje zitten als ik er nog puf voor heb haha.

Sallie beetje last van nesteldrang? haha lekker hoor in je vakantie alles opruimen gheghe..ach ja je moet wat denk dat jij nu je niet meer hoeft te leren toch tijd over hebt..

Verder ben ik iemand vergeten? volgens mij niet..

nou ik ga weer aan de theorie...straks weer naar stal

xxies tot later

ow ja esther...martijn had afgelopen 2 dagen vrij , die collega ging zich ermee bemoeien , en vanmorgen heeft die martijn dus mooi laten staan! die is nu met eigen auto naar het werk echt kan daar zo kwaad om worden! mja...

12. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ tweety: Ik heb dat eens bij wehkamp gehad. Stond er ook al bezorgd, ik had nog niks ontvangen. 's Middags stond er iemand voor de deur met het pakketje....Misschien is internet sneller dan de bezorger :D

@ Sallie: Heel herkenbaar in je vakantie naar je werk gaan (ik zit ook in het onderwijs) Ik ga alleen volgende week een dagje. Altijd weer fijn beginnen zo na de vakantie. Op de een of andere manier geeft het je iets meer rust....

Ik ben dus ook vrij op koninginnedag, we gaan lekker ergens in de buurt van het weer genieten.....Ik heb alleen nog geen idee of het sap of een wijntje wordt:(. Ben al ruim een week overtijd en dacht maandag een begin van mijn ongi te bespeuren, maar het enige wat ik verlies is bruin bloed en verder helemaal niks. De dam is nog niet opengebroken.....Zo vervelend die onzekerheid!

13. sweet heb je al gestest dan ?

14. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sweet, ik dacht ook dat ik ongesteld zou gaan worden, maar ik had alleen maar last van een klein beetje bruinverlies. Ik dacht al hier klopt iets niet. Getest en zie mijn banner :D Wanneer wil je gaat testen??

@ Joyce, ja ik heb me er ook echt behoorlijk rot over gevoeld maar ik vind het gewoon niet handig om te gaan autorijden als je je er zelf niet goed bij voelt. Je moet geen gevaar op de weg worden voor andere mensen toch? En zeker niet als je een kleine bij je in de auto heb zitten. Ik heb gelukkig ook nog een gloed nieuwe mama fiets in de schuur staan. Een gazelle bloom dus ik denk dat ik daar dan ook lekker veel gebruik van ga maken :D Ohja en fijn Joyce dat je 1e les goed ging :D Hopelijk gaan er nog velen volgen.

@ Labrador, nee nog geen contact gehad met de huisarts. Ik ga eerst gember snoepjes / thee proberen. ALs dat niet helpt ga ik de huisarts even contacten.

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Oeps, ben vanochtend uiteindelijk uit me plaat gegaan tegen de mevrouw van zalando. Had ook gezegt dat ik de schoenen niet meer wilde (ze waren wel erg leuk maar ja), uiteindelijk bij de buurvrouw geweest(waar ze anders ook altijd pakjes afgeven) en die had ze wel gezien maar niks bezorgt bij haar.

Net ff bij de andere buurvrouw geweest en jullie raden het al..... Daar waren ze, dus maar weer ff netjes zalando gebeld en excuus gemaakt en gezegt dat ik ze toch wel graag wil houden

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ sweet, ben ik helemaal vergeten door mijn boze bui. WELKOM, wel spannend voor jou hoor ik zou ff testje doen.

@ Joyce, fijn dat je weer heel thuis bent en de instructrice het ook heeft overleeft:p

@twijfel, bedoelde ook mooi weer voor het hele land

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Fijn dat het goed gegaan is Joyce!
    Ik heb inmiddels al sinds juli 1999 mn rijbewijs. Zucht ... ik word oud! Ben met lessen begonnen op mn 18e verjaardag. En na een les of 40 ben ik (in 1x) geslaagd.

18. Dday nee zeker moet je het niet doen als het niet goed voelt en ach als alles binnen handbereik is..ze waren nog wel ff aan het kijken of ik automaat of gewoon moest maar ik mag gewoon ging aardig goed.

Angela haha muts ben je ook he! maar dan nog hadden ze een briefje door de bus kunnen doen vind ik ,

GFH haha pff nee ik dan begin nu op me 29e met autorijles....hahaha ach over oud worden gesproken:D

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ joyce, en bedankt. Bij die buren leveren ze nooit pakketjes af. En anders krijg ik altijd briefjes in de deur.
    Dat vind ik ook echt belachelijk van selectvracht, daar stond trouwens in de computer dat het op het juiste adres was afgeleverd, nou sorry maar ik woon echt niet bij de buren hoor

20. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou testen is niet meer nodig!Ik ben net ongesteld geworden, met behoorlijke krampen als kado!Alles doet pijn, zitten, liggen, lopen, ik weet van zottigheid niet wat ik moet doen!

Deel Deze Pagina