GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    he bah sweet, dat is niet fijn. hoop dat de pijn snel afneemt

2. sweet balen meis das niet fijn!

Angela haha neen dan moet je misschien even select vracht bellen moet je wel nu doen n ben je nog kwaad ik spreek uit ervaring dat dat de mooiste telefoontjes zijn hahah
    mja je hbet iig je schoenen

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Die had ik vanochtend vroeg al gebeld, dacht die zal ik eerst bellen voor ik zalando bel. maar zei stuurde me door, maar ben ook daar goed pist geweest. wat een pokke bedrijf is selectvracht eigenlijk (is nu 3e keer dat ze of op andere tijd leveren of geen briefje door de deur doen)

4. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden
    sorry ben al weer een paar dagen niet geweest
    beetje druk gehad met het schilderen van de meubeltjes voor de kinderkamer

de ha vond dat ik aan mezelf moest denken
    het zit in mijn bekken heb nu cesartherapie dus ben benieuwd
    inmiddels zit ik volledig thuis
    13 mei moet ik naar de bedrijfsarts dus ben benieuwd

iemand vroeg wat ik voor werk doe
    ik werk in een drogisterij dus sjouwen rennen en vliegen

lisa hoe is het meis?

sorry heb alles gelezen maar ben t ff kwijt

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Balen sweet!

Bah, heb al de hele dag een ongi-achtig gevoel in mn buik. Geen prettig gevoel.

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sweet, balen, ik zou er iets voor innemen voor de pijn, want hier wordt je ook niet vrolijk van. Desnoods paracetamol en ibuprofen samen als je dat mag. Succes

@Angela, wel fijn dat je nu eindelijk je schoenen hebt.

@Joyce, wel lekker dat je eerste les goed ging. ik moet 4 mei werken dus zit ik veilig. Anders was ik misschien wel naar almere gegaan en had ik je zomaar kunnen tegenkomen en wie weet?????
    Wat een K*T collega heeft martijn. Dat doe je toch niet zomaar.

@Dani, ben benieuwd. Heb je al wel een verklaring van de VK dat je zwanger bent, want dan kunnen ze bij je werk iemand anders voor jou regelen. Omdat je uitvalt door je zwangerschap. Anders nog even snel doen. Dan sta je bij de Arboarts ook iets sterker.

Wat is het druk heeft iedereen al vrij of zo en ben ik een van de weinige die heel erg hard;) moet werken. Ik ben bang dat het voor mij stilte voor de storm is. Maar kom ik regelmatig even langs dan valt het mee.

Liefs Essie

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Joyce: welkom terug, fijn dat jij (en de mensen in je omgeving :p) nog leeft! Neehoor, grappie! Klinkt al hartstikke goed, gewoon 35 lesjes en in een keer slagen voorspel ik!

Sweet: werk je ook op een basisschool?! Ik ben net geweest, de klusjesmannen zouden op mijn verdiepinkje (daar heb ik een leeshoek) nieuw zeil hebben gelegd deze week. Nou alles op z'n kop, maar het zeil er nog niet op. Dus kon weinig opruimen. Maargoed, even stuk vooruit gepland, bureau opgeruimd en wat kopieer en registreer werk gedaan, ook nuttig! He bah, ik lees nu van je ongi. Is het wel gewoon ongi? Klinkt welerg heftig of heb je dat vaker?

Tweety: lekker dat alles weer terecht is! Wel stom hoor, briefje moet toch niet zo'n moeite zijn zou je zeggen! Heb je fotootje van de schoenen? Of link natuurlijk?

Catharina: ik weet ook niet echt wat ik ga doen zaterdag. Normaal maak ik het op koninginnenacht nogal bont ;), maar die sla ik dit keer maar even over. Ga dag denk lekker met vriendin op een kleedje zitten en kleren verkopen, lekkere hapjes er bij, zonnetje. Heeft ons vorig jaar toch 60 euro opgeleverd!

Dani: fijn dat je (voorlopig) thuis bent. Geeft wel wat meer rust denk ik! En inderdaad, je zal met dat werk veel dozen moeten sjouwen en dat is nu net de bedoeling ;). Kan je weer wat vaker meekletsen! Heb je nog een mooi buikfotootje? En wat is Cesartherapie?

Ik ga zo even broodje eten en shoppen bij de lidl, en daarna als ik het nog red een tukkie doen, ben alweer moe!! x

8. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nu ibuprofen en paracetamol ingenomen, geen idee of ik dat mag, maar er moet toch iets helpen. Heb dit maar twee keer zo erg gehad. Bij mijn miskraam in oktober en afgelopen ronde. Het is niet te hopen dat dit elke maand zo is! Ik ben gestopt met de etos zwanger worden pillen. Daar ben ik in januari mee begonnen en ik merk geen verschil...ja meer krampen. Heb nu die van de kruidvat geen idee of dit anders is. Misschien moet ik gewoon aan alleen foliumzuur en de b12 pillen.....(heb een b12 tekort gehad)

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @Hielkje, ik heb ook geen vrij. Zit gewoon op mn werk. Maar heb het vandaag voor de afwisseling eens niet super druk dus af en toe kan ik gewoon even komen kijken.

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: gelukkkig ging je eerste rijles goed, op naar de volgende!

Sweet: Balen meid van je ongi. Ik zie dat je ook wel een langere cyclus.
    Hopen dat de pijn medicatie helpt.
    Ik slik ook alleen foliumzuur.

Esther: Werkse, ik mag straks ook gaan werken.

Dani: Dat is minder dat je het aan je bekken hebt, hopelijk helpt te fysio.

Leonie: Dat klinkt erg leuk het babyzwemmen, krijg nu echt wel de kriebels alsik zulke verhalen lees *zucht*

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sweet, para en ibu mag alleen niet indien je zwanger bent, anders wel. Dus maak je geen zorgen. Hier een heel klein schema dat je nu even kan doen.

Para+brufen
    Na 4 uur para
    Na 4 uur Para + ibu
    Na 4 uur Para
    Na 4 uur Para +ibu
    Na 4 uur Para

Succes

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, dat zijn leuke schoentjes.

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Angela: Leuke schoenen!!

15. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat is een mooi lijstje! Combi paracetamol en ibu helpt wel. Ik vind het alleen zo jammer dat ik niks kan doen. Ik zou het een en ander moeten doen, maar het gaat echt niet.

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    dank jullie wel, daarom was ik ook zo pist. Vond ze zo gaaf dacht ja hoor heb ik weer

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames even een kort berichtje van mij ga zo alles bij lezen. we hebben de uitslag van het spermaonderzoek van mijn vriend gekregen en dat was niet goed nu worden we doorgestuurd naar de gynocoloog. ik had het niet verwacht en baal dus ook flink dat betekend dat het nog langer gaat duren en dat het niet "vanzelf" komt :(

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Karin ik geef je een hele dikke knuffel. Wat een tegenslag meis. Hoop dat ze iets voor jullie kunnen doen.
    Bah, doe je rustig aan

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, dat is dus echt K*T, hoop dat je snel terecht kan en weet waar je aan toe bent. Sterkte hiermee

20. karin jakkes meis dat is even een tegenslag, balen, hopenlijk kunnen ze op korte termijn iets voor jullie betekenen!

Sweet ja dat is verrot als je er zoveel last van heb meis!

GFH dat zijn vroege aankondigingen van de ong? je moet nog heel wat dagen...

Esther nou wat een laml*l he martijn had net nog ff gebeld, vind het gewoon sneu voor hem

Sallie hahah ja iedereen weer veilig tot 4 mei:p

Angela leuke schoentjes hoor! ik en me rotte enkels kunnen daar never niet op lopen hahah

euhm..ehmm shoot ben de rest weer kwijt nah ga weer even een plas plegen en dan naar stal

rollator allen

Deel Deze Pagina