GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ Sallie, fijn dat alles weer goed was bij de vk, en al lekker gegroeid is de kleine zeg.

@ Karin,hoe gaat het nu met je?

@ Dani, fijn dat je kon stoppen met werken. Hoop dat de cesartherapie gaat werken, probeer verder te genieten.

Ik heb ff een vraagje, wat zouden jullie doen. Mijn NOD ligt ergens tussen morgen en dinsdag. Nou moet ik maandag naar de fysio toe en hij kraakt mij dan altijd. Hij had al aangegeven dat vanaf een bepaalde week(weet niet welke) in de zwangerschap hij dat niet meer kan doen.
    Eigenlijk wou ik wachten tot volgende week zondag met testen zodat ik zeker weet dat ik overtijd ben, maar zou het mezelf nooit vergeven als het fout gaat mocht ik toch zwanger zijn. Ik heb nog geen klachtenin me nek e.d, maar als ik mijn afspraak afzeg kan ik pas een week later weer(heb eerder geen tijd ervoor) en ben bang dat ik dan wel klachten ga krijgen

pfff wat een verhaal hoop dat jullie het begrijpen en mij kunnen adviseren

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Tweety: ik zou als ik jou was maandagochtend testen. Dan is het bij zwanger hoogstwaarschijnlijk posi en weet je wat meer. Evt kan je dan nog de afspraak afzeggen. Snap je dilemma, maar wat je zegt, als het er door fout zou gaan vergeef je je het niet!

3. Sallie lekker dat die is gegroeid meis!

angela oef geen idee maar heb je sympthonen dan?

oee yes yes gaat hier zo onweren i love onweer hihi kan ik zo van genieten:D

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ sallie, dank je voor je snelle reactie, ik dacht daar ook al aan maar ben beetje bang om te vroeg te testen maar denk wel dat ik dat maar ga doen.

@ Joyce, jij ook lekker snel.
    Ben nu al drie dagen erg misselijk en stekerig gevoel in buik, en gister en eergister heel erg last van oprisperingen(weet niet of dat ook wat is) en sommige dingen ruik ik heel sterk,maar niet alles

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Tweety: Ik zou ook as maandag testen, dan heb je waarschijnlijk al een posi test als je zwanger bent.

Sallie: Wat fijn dat ullie uk al zo gegroeid is.

Kariin: Ik snap goed dat je vriend geen zaaddoner wilt hebben. Wanneer kun je bij de gync?

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    jeetje dames, wat hebben jullie een hoop gekletst!!

@karin, sterkte meid! hopelijk kunnen jullie geholpen worden zodat er fijn een kindje van jullie samen komt. dikke knuf

@tweety, anders gewoon ff overleggen met je fysio, hij/zij weet vast wel wat wel en niet kan bij hopelijk een zwangerschap. mijn duimen draaien hoor!

hier wordt het weekend ook spannend!! geen idee wat het zal brengen, we wachten maar gewoon af.

verder helaas niet veel bij gebleven meiden, sorry daarvoor.

7. spannend dan justme! hopen op twee strepen meis!
    jij dan ook als je maandag gaat testen angela:p

nouhou boehoe ik wil ook maar de kans is minimaal voor ons vanwege de infectie jagges:(

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik hoop ook voor jou justme dat je 2 strepen hebt van het weekend.Word voor ons wel eens tijd vind je ook niet(ook voor jou Joyce, ik ga voor jou voor volgende ronde)
    wanneer wil je testen justme?

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden, wat hebben jullie enorm veel gekletst vandaag!!

@sallie, top dat pixel weer goed gegroeid is, ben benieuwd naar de fotootjes van morgen

@joyce, jij bent ook gek hoor haha, al moet ik stiekem bekennen dat ik onweer ook altijd wel gezellig vind, als ik lekker binnen zit dan tenminste

@karin, wat een rotnieuws!! Ik hoop dat er wel genoeg goede zwemmers zijn bij je vriend om een baby te kunnen maken! Veel succes bij de gyn!

@dani, wat rot voor je dat je zo vroeg al uit je werk moet! Maar als het niet gaat dan gaat het niet. Willen jullie weten wat het wordt?

@tweety, je kan het even overleggen en als je dat te prive vind (wat ik me kan voorstellen) zou ik van te voren even een testje doen.

@justme, ik ga voor je duimen!!

@hielkje, hier ook geen vrij vandaag hoor, gewoon hard gewerkt tot 8 uur...

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    denk pas zondag..... wil zo ruim mogelijk bij mijn nod van maandag zitten..... maar een week later ga ik denk ik niet redden vrees ik.

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh spannend justme, heb je last van symptonen?

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    niet echt..... ook geen krampen! wel gister van alles en nog wat gegeten, heb ik wel vaker voor nod......

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Justme. Tweety en Joyce: ik duim voor jullie!

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    geen symptonen hoeft niet te betekenen dat er niks is hoor,geef de moed niet op

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    spannend hoor meiden die gaan testen.

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meiden ik ga afsluiten, ik spreek jullie morgen. fijne avond verder

17. lieffies ik ga lekker buiten staan het onweert hier lekker hihi ff mooi buiten latersss

Sallie lief dat je voor me duimt schatje wie weet is er een verdwaald zaadje ergens hihi

oooo ja sinds ik spa appel drink heb ik een abbonoment op de plee

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin, wat ontzettend klote meis! Bah wat een kut nieuws!! Ik hoop zo erg dat je mannetje wel wat goeie zwemmers heeft!!

Ik moet nog een weekje wachten met testen, maar heb echt hele pijnlijke borsten, anders nooit! We zullen zien!

Ik ga slapen meisjes, welterusten!

19. onweer is weer voorbij:(:x
    ga douchen en slapen

tot morgen

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg