Ik denk even "snel" hier bijlezen, maar dat lukt me niet met elf pagina's. Ga ik morgen even rustig voor zitten. Ik wil wel graag mijn echo foto's met jullie delen. Beeb was lekker aan het bewegen en had geen zin om gemeten te worden. Ze hebben zowel een uit- als inwendige echo gemaakt om hem/haar uiteindelijk toch te hebben kunnen meten uitwendig inwendig Na meting hebben ze me 5 dagen naar voren gezet. Aanstaande zaterdag ben ik dus 11 weken.
Karin dikke knuffel en ik duim! Deedee, wow mooie echo!!! gefeliciteerd en 5 dagen verder, dat schiet lekker op! Welterusten dames!
Goedemorgen meiden! Pfff ... heb super onrustig geslapen en heb allerlei vreemde dromen gehad. Ben dus echt nog doodmoe nu! Gelukkig maar een halve werkdag en dan lekker weekend. Mooie echo Wendy!
Goede morgen dames. Pannenkoekjes waren heerlijk. Maar joyce je hebt wel gelijk hoor. Manlief heeft ook nooit veel zin aan die dingen na een dagje werken. Maar meneer kon kiezen en wou vanaaf veel drinken. Dus vandaag de goede maaltijd. Hihihi. Karin jaaa de dopjes. Anders mag je me de codes wel ff mailen. Gaat hier nog niet super hard maar we hebben nog 2 maand de tijd. Deedee mooie fotos hoor Hier ff opschieten moet weer aan het werk. Hopelijk is het vandaag druk en gaat de dag lekker snel. Maar kom mischien nog wel ff langs waaien
Heey meiden!! Ik heb even snel wat dingen terug gelezen, sorry dat ik niet op iedereen antwoord Maar ik heb niet zoveel puf. Karin: Jeetje wat een tegenslag meid! Kunnen jullie al snel terrecht? DeeDee: Mooie echo hoor! En dat is altijd lekker als je vooruit wordt gezet GHF: Soms heb je van die rare nachten he, heb ik ook wellis dan droom ik alles door elkaar en ben ik nog moeier als ik wakker wordt Gelukkig hoef je maar een half dagje! Gister ben ik weer in het ziekenhuis geweest, het ging helemaal niet Dus hun weer mijn bloeddruk gemeten en CTG gehad. Mijn bloeddruk was toch best nog wel aan de hoge kant ondanks de medicijnen. De kleine doet het gelukkig nog super..! Nu hebben we een stappenplan gemaakt, ik wordt ingeleid. Gister hebben ze een echo gemaakt van de kleine en zo konden ze zien dat hij in goede conditie is om te komen. Toen hebben ze meteen gevoeld of ik al ontsluiting heb, en dat was gister 1 cm. Nu moet ik maandag(op mijn verjaardag) terugkomen en dan wordt er een dag uitgekozen om me in te leiden..Spannend allemaal! Het duurt nu in iedergeval echt niet meer lang!! Zoo dat was mijn verhaal weer even! Fijne dag allemaal
Goedemorgen meiden! Daar was ik ook weer (en weer Nils holgerson aant kijken (A)). Joyce: je weet het nooit he! Wat ik al eerder heb gezged, de maand dat het bij ons raak was dacht ik dat het niet eens meer zou kunnen, er hoeft maar 1 goed zwemmertje te zijn . Deedee: mooie foto's! En wat een verschil tussen uitwendig en inwendig, heb ik nog nooit zo naast elkaar gezien! Hoe groot wassie nu? GFH: klinkt hoopvol allemaal hoor! Wanneer ga jij testen? Lisa: goed dat je er weer even bent, en fijn dat er nu een plan wordt gemaakt! Heb je toch iets om naar toe te leven! Heb je enig idee hoelang namanadag het nog duurt? En zegt die ene cm die je nu hebt al wat of helemaal niet? Ik bedoel of het evengoed nog gewoon alvast vanzelf zou doorgaan. Ik ga zo aankleden en onderweg naar de acho, ben zo benieuwd, het is namelijk zoveel mooier dan die van de vk, en dat was al een duidelijk plaatje! . Ik plaats straks natuurlijk een fotootje!
goedemorgen allemaal het word voor een aantal dames echt spannend zie ik ik hoop op veel dubbele stepen ddb wat een super mooie echo's!! sallie ben erg benieuwd naar jou echo lisa spannend hoor maar het mag nu ook wel komen het is niet fijn als je je zo slecht voelt de hele tijd hier gaat het wel weer goed heb me er over heen gezet het duurt misschien wat langer maar het gaat vast lukken en tot die tijd geniet ik van de kindjes waar voor ik werk ik heb straks telefonisch kontact met de dokter dus die kan me wat meer vertellen waarschijnlijk en vanmiddag ga ik een afspraak maken bij de gyn krijg vanmiddag pas de verwijsbrief
Heey lisa wat balen dat het alweer te hoog was. Maar het komt nu echt dichter bij. En fijn dat de kleine uk er helemaal klaar voor is. Karin wat balen zeg. Dikke knuff van mij.
nou de dokter heeft gebeld en het valt mee. de zaadjes zijn minder bewegelijk en er zijn er wat minder aanwezig dus ik zou opzich wel natuurlijk zwanger kunnen worden maar dat zou nog wel eens heel lang kunnen duren dus vind ze het een goed idee om naar de gyn te gaan ben wel weer helemaal blij
Hey meiden, bijna weekend! @karin, gelukkig maar! Altijd goed dat de gyn alles even nakijkt, misschien kunnen ze iets doen waardoor het sneller gaat. @lisa, jeetje wat spannend! nu komt het wel echt dichbij, ben je zenuwachtig?
Vandaag bij de dokter geweest. Er is bloed geprikt i.v.m. B12 tekort en we worden doorverwezen. Dus nog even afwachten. Zit nu het huwelijk van william en kate te kijken. Wat een happening zeg! Straks de tuin opknappen. (nu mag het nog....)
@karin fijn dat het toch allemaal nog meevalt. Heb je al gebeld wanneer je terecht kan bij de gyn? @lisa, spannend meis.balen van je bloeddruk,medicijnen helpen dus niet voldoende.
Zit hier op het werk ook het huwelijk te kijken. @Karin, heerlijk dat het toch wel meevalt. @Sweet, fijn dat je nu wordt doorgestuurd om verder te gaan kijken. @DDB, mooie echo hoor, fijn dat alles goed is. @Sallie, veel plezier met baby kijken.
zo ik ben tussen door ook even thuis haha moet ff schoonmaken zo vanavond viert tijn verjaardag, en me zus en de kleintjes blijven eten, Lisa jeetje meis ,nou hopenlijk ben je er snel doorheen, want steeds heen en weer schiet ook niet op , gelukkig is de kleine gup er klaar voor, you goo girl! Sallie whaha tja ik heb nu eenmaal niet heel veel vertrouwen in martijn zijn zwemmers..en al hele maal niet niet in mijn eigen fijne lichaam *kuch* mja oo ben weer aan de spa appel dus moet weer piessen hahah handig (ik kwam vanmorgen tot maja de bij moest daarna weg dus mistte niels ) Esther ik ga echt dat huwlijk nie kijken haha doen ze ook allemaal niet als ik ooit ga trouwen Sweet lekker in de tuin bezig heb ik een vent voor haha thuis ben ik lui omdat ik hele dagen op stal druk ben en dan hier gewoon huishouden. GFH ik droom de afgelopen twee dagen ook raar eergister over me overleden pleegpap die was er ineens weer zat heerlijk met het gezin aan de picknick tafel er gebeurde wel wat engs maar dat heb ik verdrongen denk ik , afgelopen nacht had ik een knieprothese laten zetten in utrecht ik kon meteen na de operatie alles weer , moest klimmen om te plassen? en toen ik terug kwam op het plein zat derek olgivi naast me moeder die vertelde mij dat ik niet zwanger was nu misschien december of eind juli begin augustus... nah heel vaag dus, Karin kijk dat is al beter nieuws meis! kop op komt goed! hihi ik zit al te lachen voor wat ik nu ga typen haha, ik had weer wat hoor vanmorgen zat ff bij mam koffie te drinken en die had de kleine van me broertje, nou meissie lekker aan het spelen ect. maar ik had een scheetje gelaten maar die stonk best wel haha had niks tegen mam gezegd maar ging daarna ff naar de wc, kom ik terug zie ik me moeder die kleine op tafel leggen om luier te verschonen haha ja die was schoon dus ik begin te lachen zegt me moeder heb jij net een poepje gelaten hahaha yep it was me hahaha oo zit hier weer te lachen met tranen geweldig ik zat op de plee nog te denken die denkt vast dat het elisa haar luier is hahah
Nou als ik ooit ga trouwen hoeft het voor mij in ieder geval niet zo! Ik denk dat ik dan in slaap ben gevallen of me stierlijk zit te vervelen..... Ach wat betreft de tuin. Als ik dat mijn vent laat doen dan wordt het helemaal een zooitje. Die dondert gewoon van alles en nog wat erin.... Is toch leuk zegt ie dan. Van de week heeft ie er tomatenplanten ingezet! Ik lust niet eens tomaten! Of hij plant het op een rare plek, de plant wordt heel groot en grooeit weer over een andere heen..., dat geeft een natuurlijk uiterlijk.....die jongen is echt niet wijs Ik moet ook nog de vissen doen, die beesten kunnen niet eens meer naar buiten kijken!
Misslisa wat spannend nog maar heel even en je kunt je kindje in je handen houden. @Sallie ik geloof dat ze zeiden dat het 4 cm was, maar ik heb eigenlijk haast alleen maar naar dat schermpje zitten kijken. Zoooo mooi. Karinikke ook voor jou komt de tijd! Houd moed. Je weet wat nooit wat moeder natuur ineens doet zelfs met minder actieve zwemmertjes Maar een beetje hulp van de gyn is wel fijn. Sweet84 wij zaten met wat collega's net ook de livestream op youtube te kijken. Zo leuk. Jammer dat ik werken moet. Wat een rare dromen Joyce!
Hallo meisjes, Sorry ik heb eventjes niet terug gelezen want ik voel me weer vreselijk... heb net alles er weer uitgegooid & dan moet ik ook maandag om 7.30 beginnen op me werk Het enigste wat positief is is dat ik al 2 dagen geen bruinverlies meer gehad heb.