Goede middag @Sallie: Vooralsnog zitten we voor een aanzienlijke tijd save maar het rommelt te veel dus ik ben bang dat wij er ergens dit jaar ook aan moeten geloven @Twijfelgeval: Hopelijk vind de DA de oorzaak. Dit is idd niet tof Hier trouwens Hill's voor de katten. Beginnende blaasgruis is verdwenen bij onze kater, vachten zijn super glanzend/zacht en ze zijn super gezond. Hiervoor had hij purina one maar ook dat was blijkbaar niet goed. @Meid: Sommige meiden voelen idd hun innesteling. Wat heb jij gevoeld dan dat je dit vraagt. @Justme: Ik zag bij sallie dat je pendeld, doe je dat nog steeds??? @Florabella: Spotting aan het eind van je LF betekend idd vaak niet veel goeds. Balen meis! @muis: tot op heden hier nog nooit een pendel uitgekomen. Ik hoop dat die van feb wel uitkomen @Labrador: Vage shit dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Wel jammer dat je niet tempt want dan zouden we ff naar je kaartje kunnen kijken. Hopelijk heb je snel duidelijkheid Periode van ei tot ongi verschilt per vrouw en ook nog eens per cyclus maar een LF van 19 dagen is (sorry) niet normaal. Hoe duidelijk was je test labrador?? @Meikie: Ik weet wel dat je geen kattenbak mag verschonen omdat je dan het risico op toxmoplasme hebt maar of dat ook voor een konijn geld weet ik niet. W.b zoetjes, je mag ze wel hebben alleen moet je de aangerade dagelijkse hoeveelheid niet overschrijden zoals deze op het voedingscentrum.nl staat.
Florabella: Dat zegt nog niks hoor, ik heb ook roze verlies gehad en dacht dus ongi te worden..Maar na 3 daagjes was dat weer weg en toch posi getest! Volgens mij heb ik de innesteling ook gevoeld, ik kreeg steekjes in mijn buik!
Ikke: de test was wit, maar als ik hem kantelde dacht ik een streep te zien, heb hem aan mijn man laten zien en ik heb meegekeken maar zag al niets meer zucht... Ik denk dat ik die streep gewoon wil zien.
@labrador, klopt inderdaad niet hoor, zo'n lange periode tussen ei en onig. Dus of je ei was toch later, of je bent zwanger maar nog niet genoeg hcg. @veel plezier hielkje! klinkt gezellig daar!
@Sallie nou denk niet dat het dat is hoor , want heb verder echt helemaal nergens last van , ja me botten ik denk dat het de nieuwe medicatie is die nu mijn lichaam overneemt heel verveledn . Met spark gaat het goed die was weer lekker vervelend vandaag en gistr ... @angela en heb je lekker bankgehangen hihi @lovekees jeumig wat heb jij alweer een lekker buikkie meis !! @GFH kan me wel voorstellen dat je baalt hopenlijk hoef je neit nog een aantal maanden te balen en is het snel raak , en die wijntjes en sigaretjes zien we dan maar door de vingers @Esther ik heb ook zeker zin in morgen is goed je belt maar als je in de buurt bent meis ! @labrador ik zou gewoon testen als je toch al over tijd bent ... @twijfel indd zoals ik al eerder zei de tweede bak neerzetten of ze word krols ...dat hebben wij bij yoep dus ook ... @labrador balen meis ! @muis geen idee me pendels liepen vanaf deze maand haha maar ik denk het haast neit hoor ... zoveel hebben we namelijk ook niet geklust ei was ik weer eens kwijt geraakt dus ach we hebben de tijd @meikie ik weet alleen dat je absoluut geen kattenbakken mag verschonen als je zwanger bent ...dit doe ik overigens toch al nooit dat is martijn zijn afdeling haha @loetjoe ik hoop ook voor jou dat het snel over is meis sterkte ! @ikke hoop ook dat het voor jullie snel raak is ! (wat weet jij trouwens een hoop!!) hihi Vandaag uitgeslapen ok zal eerlijk zijn tot 13.00 in bede gelegen hihi , daarna ff gegeten naar stal geweest sparks gereden die was weer fijn vervelend , en de nieuwe veulens van de veilig geknuffeld 1 is zooo zoet hihi woensdag ga ik met een blind meisje het bos in ...er werd gevraagd met wei en we lk paard ze het beste naar buiten kon met haar paard en er werd van alle kanten joyce en sparky geroepen dus ach ik ga wel mee woensdag hihi nu lekker spelletje spelen ik mis azrael, wonderfull, dani, desini waar zijn ze ??
Ben weer thuis, was echt heel erg gezellig maar ben wel volledig gesloopt. Kan niet meer en mijn voetjes doen echt zeer. Ga nu lekker op de bank hangen en bijkomen.
@ Hielkje, fijn dat je ene leuke dag hebt gehad. Waarom mag je geen konijn meer verschonen dan? @ Ikke, bedankt voor de tip!!!
@Joyce: Ben nu eenmaal errug nieuwsgierig aangelegd, alles wat ik in de loop der tijd nog niet geleerd heb doe ik wel googelen. Als ik als een bedweter overkom moeten jullie het zeggen hoor, zo bedoel ik het niet
Zooo, daar was ik weer. Vandaag met vriendje alle administratie en papieren uitgezocht, dat hoop na een verhuizing toch wel erg op, dus dat is allemaal weer op orde! @ Ikke, balen meid. Ik ben er ook bang voor hoor, hij zou juni 8 weken die kant op (marr), maar weet niet hoe dat nu moet gaan. Of het eerder wordt of anders.... Hopen dat jullie even gespaard worden! @ Hielkje: mooi dat je het leuk hebt gehad meid! Heb je helemaal nikkssss gekocht? Zou ik echt niet kunnen . @ Meikie: weet ik eigenlijk niet, van die konijnen. Maar klinkt logisch. Je kan het wel gewoon doen met handschoenen aan hoor. Ga ik hier mocht ik zwanger zijn ook bij de katten doen. Daarnaast heb ik al mijn hele levenmet katten gewoond, dus de kans is heel groot dat ik dan al een keer een besmetting met totoplasmose heb gehad, hoelang heb jij al konijnen/katten?! @ Labrador en Flora: al meer nieuws? @ Joyce: je weet het niet. Hoop wel dat je snel van de pijn af bent! Moet wel lachen om jullie, stalhulpjes Joyce en Sparks worden overal voor ingezet. Veel plezier morgen met Hielk! Verder is mijn ongi sinds gister over. Heeft dus 2 dagen licht geduurd en ik ben nog steeds misselijk :S. Kan ik het wel als ongi rekenen en is het misselijk zijn dan gewoon ontpillen of zal ik toch nog een testje doen? Vind het wel raar, voelde me ook totaal niet ongi zoals ik eerder schreef. Poes gaat niet goed . De wond aan zijn poot is open gegaan (was ook but gehecht) en nu aan het ontsteken. Kan dus niet anders dan morgen toch maar weer langs mijn eigen dierenarts.
@Sallie: Wat zielig dat de wond weer is open gegaan, echt belachelijk dat ze slecht hechten. Hopelijk is het na morgen wel eens goed. Die lui weten wel hoe ze zichzelf moeten spekken he. Hopelijk hebben jullie ook snel duidelijkheid w.b. dit jaar. En als je twijfelt of je wel echt ongi was dan zou ik idd nog ff een testje er tegen aan gooien, dan weet je het zeker.
Ga ik nu maar even testje doen. Is in principe na NOD, dus moet wel overdag kunnen. Zal wel nega zijn maar dan weet ik het zeker! Laat jullie wel even weten.....
Ikke: mijn ovutest was 1 febr bijna dezelfde kleur als de teststreep. Het is altijd fijn dat er mensen zijn die zoveel weten. Sallie: Nog geen ongi hier te bekennen. Je hoort wel eens vaker dat mensen maar een paar dagen ongi zijn. Maar ik zal voor je eigen geruststelling een testje doen. Het gaat el met ups en downs met je kat zeg, sterkte ermee. Hielke: Niets gekocht? Zeker allemaal proefmonsters gekregen haha.
@Labrador: Mensen met PCO hebben wel vaak een posi ovu test maar dan springt er geen eitje maar aangezien jij een mooie ronde hiervoor had lijkt mij het sterk dat jij dat hebt. Ik hoop gewoon dat je een van die mensen bent die bijna geen HCG aanmaakt en je straks alsnog posi test.
@sallie, wat sneu van je kat! sterkte hoor. mijn ongi's zijn ook erg kort sinds stoppen met pil, 2 dagen kan prima hoor. van kattebak verschonen wist ik, maar van konijnehok niet.... maar ff checken op internet!
@ joyce, heerlijk bankgehangen zo lekker dat we het vanavond weer doen Ik mis idd ook al een poosje een aantal meiden. Lovekees, mooi buikje hoor. Verder lekker dagje gehad, vanmiddag vrienden langs geweest met hun zoontje en die hebben onverwacht lekker meegegeten(aten toch lekker makkelijk patat dus is altijd goed) nu nog ff internetten en dan straks douche en dan weer op de bank voor bzv
Ik mis inderdaad ook al eventjes wat mensen. Hopelijk zijn ze er snel weer. Joyce een hele verantwoordelijkheid buiten rijden met een blind meisje. Knap trouwens rijden als je blind bent. Florabella kan het eventueel een innestelingsbloeding zijn? Misschien dat je ei later gesprongen is of is dat onmogelijk? Sallie nogmaals veel sterkte voor je kat. Moet het nu opnieuw gehecht worden? Zo net terug van dansles, even happie eten en dan lekker op de bank.