GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

Sallie gave echo hoor. En wat betreft dat filmpje geen idee.

Hier net na de wc geweest. Een beetje roze verlies. Geen idee of het mijn ongi is. Heb nog geen krampen. En het was minimaal maar toch. We wachten nog ff af.

Just me. Mooi balen meis.

Muis welkom trug. Ook voor jou weer balen. Maar leuk dat je weer ff langs komt gezellig.

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Balen Justme!

3. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ahhhh Potjandriedubbeltjes:mad::mad::mad::mad: ben ongi nu over duidelijk. Grrrrr. Maar goed op na de volgende ronde. Baal als een stekker. Maar nu weer een cyclus van 27 dagen. Wordt er zo gek van. Waarom niet gewoon een strak schema. Pfff. (baalknopje uit)

Zo ook nog een verjaardag. Jullie ook las ik. Buiten die van de koningin om dan hihihi. Want daar ben ik dit jaar niet voor uitgenodigd. Zoals elk jaar. Dus gaan we maar gewoon de stad onveilig maken.

Jullie ook alemaal een fijne en zonnige dag gewenst.

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Twijfel, balen zeg!! Hopelijk brengt de volgende ronde jullie meer geluk! Knuffel!

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Muis: leuk dat je ff wat van je laat horen en balen van je ongi.

Just me, leonie: Balen meiden, weer een ronde verder. Maar laat de moed niet zakken!!

Ik heb keelpijn en niet zo'n beetje ook. Om de 2 uur maar een strepsil, dat is op dat moment wel lekker. Tis wel lekker stil zo :p

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Muis, leuk weer wat van je te horen, balen van je ongi

Justme en twijfel ook voor jullie balen.

Sallie, ook ik heb geen idee hoe je het geluid eraf kan krijgen

Verder hier een gezellige dag gehad, waren vanochtend al om 7.30uur de deur uit. Manlief had een wedstrijd en ik ben maar ff meegegaan. Hebben nu net gegeten, ga zo eerst douche heb me toch een lading zand over me heen gekregen vandaag niet normaal.

fijne avond allemaal

7. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    dankje dames. Inderdaad op na de volgende ronde... Wie weet is het deze ronde zover. Maar er zit voor mij wel 1 licht puntje deze ronde. Ik heb niet voor mijn NOD van dinsdag getest. hihihih.

Ben net ook de stad in geweest. Waren met een half uurtje al weer thuis. Bah wat druk. En al die kinderwagens deed me ff een beetje zeer. Maar goed niets aan te doen.

Tweety wat vroeg zeg.... Maar neem aan dat het iets met crossen was. Door het zand. Scheelt wel dat je in de toekomst geen zand hoef te kopen voor de zandbank. Je neemt het gratis mee hihihi.

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ twijfel, Manlief doet aan carpulling. Dit was de eerste wedstrijd van het seizoen en ook de enigste die dichtbij is, dus dacht ga maar mee.
    Over het zand, is zo jammer dat het altijd zwartzand is en geen witzand:)

Kan me voorstellen dat het vandaag ff extra moeilijk is als je zoveel kinderwagens ziet, en jezelf net ongi bent geworden. Knuffel voor jou

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ja, in de stad ook allemaal dikke buiken! maar kon het best goed hebben, viel me niet tegen. gaat ook prima, op naar de volgende ronde! lekker biertje gehad op het terras. deze week ha bellen, kijken, verwijzing halen.

10. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, allemaal een leuke dag gehad?

Hier net weer terug, in amsterdam lekker even met vrienden door het vondelpark gewandeld, even gevaren op de grachten en daarna nog lekker ergens gegeten. Heerlijk dagje, maar veel gelopen dus ik ben nu flink kapot.

Wat veel ongi's vandaag meiden, bah! Ik hoop echt dat het voor jullie in de komende ronde raak is. Jullie hebben nu wel lang genoeg gewacht!!

11. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Tweety ja das minder dat het zwart zand is. Hihihi. Maar leuk zeg. Lijkt me wel veel lawaai. Maar denk dat het met al die sporten wel verder rijden is. Jammer genoeg....

Justme. Ja nu kun je nog lekker een biertje drinken een beetje troost. Maar de ha bel je voor een doorverwijzing na de gyn? Mischien had je het wel verteld maar ben het ff kwijt dan.

Ja hoop ook dat we nu deze ronde posi hebben. Als ik het goed heb zijn tweety. Justme. En ik aan de volgende ronde toe. En joyce heeft superzaad gekregen en dat gaat hopelijk nog helemaal goed komen.

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej meiden,

hier ben ik ook weer!

Justme en Twijfel: balen van jullie ongi's meiden :(. Hoop echt zo op de volgende ronde voor jullie!

De rest wel gelezen maar niet goed onthouden, de ongi's helaas wel :(.

Vandaag 50 euro opgehaald in 2 uurtjes in het zonnetje zitten, dus dat is lekker, gaat in potje voor de baby :). Ik ga zo even bed opmaken, vriendje is nog in de stad en vriend(en) van hem blijven slapen, dus dan kan ik daarna lekker naar bed.

Hoop dat jullie verder een leuke dag hebben gehad!

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @twijfel,ik ben nog niet ongi hoor maar is wel spannend hier.maandag ga ik testen i.v.m fysio.
    Volgende maand heeft hij wedstrijd in belgië maar dat is de meest verre wedstrijd,dan ga ik niet mee hoor

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @tweety, de duimen draaien voor je hoor!

@twijfel, inderdaad voor de gyn. had het niet gemeld, is zo duidelijk voor mij dat ik dat vergat erbij te zetten :)

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @justme,hoopdst je snel terecht kan bij de gyn en dat ze snel wat voor jullie kunnen doen. Knuffel voor jou

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    thanks! eigenlijk denk ik dat ik nog maar een half jaar ontpilt ben en dus nog niet echt een jaar bezig.....maar goed, wil gewoon dat ze ff kijken enzo. het klokje tikt wel door he!

17. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ooh tweety sorry denk ik de war met muis. Dus voor jou nog hoop. Ga ik voor jou duimen dubbel zo hard.

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Kan het me goed voorstellen justme.ik duim voor je ff voor de zekerheid.

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Thanks twijfel,vind het onwijs spannend,heb al tijd niet getest voor nod en nu dus misschien wel

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Knuffel voor de meiden die ongi zijn geworden!!!

Deel Deze Pagina