Mendy whaaa gefeliciteerd. En nu blijven plakken beeb. Esther. Wat balen dat je arm niet mee werkt vandaag. Hoop inderdaad voor je dat je op koningendag is gebeurd. Knufff. Hier lekker vrij vandaag. Ga vandaag weer ff proberen om de poesies na buiten te doen. Gister ook geprobeerd maar na 5 minuutjes wouden ze weer na binnen. Maar nu is er wat meer zon. Dus hopelijk vinden ze leuk. Hoor net het nieuws. Bin laden is dood. Is nu op rtl 7 Een heel programa over op.
Zo, dames, daar was ik ook weer eens J. GFH: hoe voel je je nu? Lees nu verder dat je nog niet lekker bent, je maakt het weer spannend J! Muis: die meiden missen we al een tijdje! Alleen van Desini gehoord het niet zo goed ging, met het kindje wel maar met haar zelf niet. Justme: spannend de doorverwijzing, maar ik hoop evengoed voor je dat je snel terecht kunt! Meid: voor jou ook weer spannende tijden! Laten we er een roze week van maken J. Hielk: lees nu over je arm, ik hoop dat het vandaag minder is! Klinkt wel ernstig hoor L. Knuf! Hmm, lees nu dat het nog steeds niet minder is, juist erger! Dus maar weer een knuf. Joyce: niks voelen hoeft niet te betekenen dat er niks is he! Ook jij moet meedoen voor het roze J. Whaa, je hebt gewoon zwartgereden! Maar wel fijn dat Sparks verhuisd is, ben benieuwd hoe het daar bevalt! Catharina: denk een beetje om jezelf he! Laat vriend maar zware dingen sjouwen en anders even geduld en hulp inschakelen! Ik ben juist iemand die altijd zegt niet aantellen, je bent zwanger en niet ziek, maar als het pijn doet zegt je lichaam gewoon stop. Dday: hoop dat het vandaag gaat met de misselijkheid! Flora: wat lief van je oma! Zo is het nieuws vertellen wel extra leuk! J. Hoop dat je je wat beter voelt vandaag! Tweety: balen van witte test meidL. Had echt voor je geduimd. Maargoed er is ook nog geen ongi,dus ik duim nog even lekker verder hoor! Succes bij de fysio! Mendy: whaaa meid, wat super! Ik duimduimduimduim voor een plakbeeb! Wat een goed nieuws! J Labrador: spannend meid! Ik duim voor jou zaterdag! Twijfel: ik had het ook gelezen van Bin laden, ben benieuwd wat voor tegenreactie dat gaat opleveren. Zo, ik ben weer helemaal bij. Gister aan vriends moeder verteld. Die zien we niet zo vaak, ze heeft psychische problemen, dus ik zag er best wel tegenop omdat ik niet zou kunnen voorspellen hoe ze zou reageren. Ze vond het erg leuk en was heel blij, dus dat was leuk. Alleen haar vriend, die juist wel normaalzou reageren, zei niks. Gewoon, niks. Niet gefeliciteerd, niet wat leuk.Zijn moeder stelde vragen over de termijn en weet ik wat niet meer, en hij zei niks. Nou dat vind ik wel zo raar, ook niet later tijdens het eten of toen we weggingen, das toch stom?! Maargoed, blijkbaar issie niet wijzer ofzo. Ik ga het straks aan mijn andere oma vertellen, die is jarig vandaag en ze krijgt een kopie van de echo in een fotolijstje J. Ben erg benieuwd, ze is echt zon nuchtere Westfries, dus het kan ook zijn dat ze heel droog reageert. Maar ik weet wel zeker dat ze het leuk zal vinden. Hoe is het verder met jullie? Ik ga eens douchen (lang leve de vakantie, heeft vriendje ook J)
Ik voel me inderdaad nog steeds niet lekker Sallie. Vriend is er nog steeds van overtuigd dat het raak is en ik ben er op de een of andere manier nog steeds van overtuigd dat het niet raak is. Ik heb net onze zomervakantie geboekt. In september gaan we 2 weken naar Toscane. Heb er nu al zin in!
Nog een weekje genieten van mijn vakantie en dan mag ik ook weer aan het werk. Straks maar even brood halen, want wat er nog lag zag er niet meer heel fris uit..... En ik moet toch ontbijten.... Ondertussen wordt het een brunch maar toch! Vandaag is mijn menstruatie bijna gestopt, dus we kunnen bijna weer aan de slag in ronde 11! Afgelopen vrijdag bloed laten prikken i.v.m. een mogelijk B12 tekort. Nu heb ik al ander half jaar geleden b12 injecties gehad, maar ik kon wel verder met pillen. Nou niet dus.... A.s. vrijdag bellen voor de uitslag. En dan krijg ik ook een verwijzing naar de gyneacoloog.... Dus het wordt spannend...
Heey meiden!! Mendy gefeliciteerd!!! Een super mooie test!! Ik kom net uit het ziekenhuis, ze hebben me net gestript..en morgen gaan ze beginnen met de tabletten. Dus vannacht is ons laatste nachtje thuis met zn tweetjes!! Spannend hoor.. Het kan alleen wel een paar dagen duren dus het worden lange dagen! Ik bloed wel enorm van het strippen dus ik meteen weer terug naar de gyn net omdat ik geen maandverband meehad..Toen zei ze oh misschien doet het strippen zijn werk al wel! dus vanmiddag moet ik weer even terug voor controle.. Hoe gaat het hier verder?
Heey poezengirl.. Zit hier met een vraagje. Ioor en tijgertje zijn altijd super nieuwschierig. Dus dacht gister we doen ze na buiten. We hebben ze eerst 1 voor 1 gedaan. En daarna allebei samen. Maar ze lopen als we ze 2 meter van het huis hebben in de zon. Gelijk door na de achterdeur. En als ik die dicht heb beginnen ze miauwen, te trillen en laag liggen. Nu weet ik dat dat geen goed tekenen is. Maar doe ik wat fout dan. Ben al aan het kijken op internet maar kan er niet veel over vinden...(Ik heb ze al een paar keer (lees 3 keer in de week) mee op de arm na buiten. Ze zitten allebei aan een tuigje en een riempje) Als jullie het niet weten. Hoe hete dat kattenforum ook al weer. Leg ik het daar ook wel ff uit.
Jeetje lisa wat spannend, ik wens je alvast heel veel succes en ik hoop dat het meevalt! @angela, bah, we houden niet van witte testen!! Ik hoop toch nog voor je, zolang er geen bloed is. @mendy, gefeliciteerd, leuk dat je weer eens wat komt melden. @sweet, hier ook net gebruncht! lekker lui dagje vandaag haha. @sallie, ja ik weet dat ik eigenlijk dat soort dingen niet moet doen, maar ik ben altijd heel erg eigenwijs haha. Wat een rare reactie van die vriend! Sommige mensen hebben echt een steekje los. Veel plezier met vertellen aan je oma. Hier vrije dag vandaag, jeetje wat is dat lekker. Vanmiddag even op visite bij een vriendin en me opgeven voor zwangerschapsyoga. Gaan jullie nog cursussen doen?
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011 Samarinde - 25 jaar - ronde 2 - 16 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011 Mendy-23 jaar- NOD: Tweety25 - NOD 4 mei -9e ronde- 26 jaar Meid1987 - NOD 5 mei- 11e ronde - 24 jaar Joyce1982- NOD 9 mei -8e ronde- 29 jaar GFH - NOD 9 mei - 4e ronde - 30 jaar justme- NOD 1 mei - 10e ronde - 35 jaar Labrador - NOD 6 mei - 4e ronde - 24 jaar Muis27 - NOD 18 mei - 8e ronde - 27 jaar Twijfelgeval- NOD 28 mei -5e ronde-24 jaar Karinikke87 - NOD ?- 6e ronde - 23 jaar zwanger Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Zo, ik hoop dat het lijstje nu weer een beetje klopt
Lisa: wat spannend meid! Ik duim voor je dat het allemaal meevalt en dat we snel goed nieuws hebben! Sterkte en succes! ! Twijfel: ik denk dat het komt door de tuigjes. Wij hebben poes na de aanrijding (omdat de tuin ngo niet dicht was) ook een tijdje aan een tuigje gehad, dat vond hij helemaal niks. Nu is de tuin afgezet en huppelt hij vrolijk rond. Verder moet je ze eigenlijk niet op je arm nemen. Als katten buiten lopen, zetten ze een geurspoor uit. Als jij ze een stuk tilt en ergens dropt, zijn ze hun spoor kwijt en weten ze niet hoe ze terug moeten. Wat ik zou doen is de deur open en zelf rustig buiten gaan zitten. Laat ze maar gaan, het gaat sneller dan je denkt! Catharina: eigenwijs . Maar ik snap het wel hoor, heb het zelf ook een beetje. Nou ik heb net gedouched, nu aankleden en dan even naar de winkel
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011 Samarinde - 25 jaar - ronde 2 - 16 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011 Mendy-23 jaar- NOD: Tweety25 - NOD 4 mei -9e ronde- 26 jaar Meid1987 - NOD 5 mei- 11e ronde - 24 jaar Joyce1982- NOD 9 mei -8e ronde- 29 jaar GFH - NOD 9 mei - 4e ronde - 30 jaar justme- NOD 1 mei - 10e ronde - 35 jaar Labrador - NOD 6 mei - 4e ronde - 24 jaar Muis27 - NOD 18 mei - 8e ronde - 27 jaar Twijfelgeval- NOD 28 mei -5e ronde-24 jaar Sweet84 - NOD 31 mei - 11e ronde-26 jaar Karinikke87 - NOD ?- 6e ronde - 23 jaar zwanger Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Ik heb mijzelf toegevoegd. Ik denk dat mijn NOD 31 mei is! Maar het is een gokje. Ik ben van een cyclus van 34 dagen uitgegaan, net zoals altijd.... Maar ja de laatste 2 rondes doet mijn cyclus zo raar!
`Leonie, zet gewoon de deur open als ze naar buiten willen gaan ze echt vanzelf wel, maar doe dit alleen als je thuis bent in het begin. ze moeten het zelf gaan ontdekken en juist de nieuwsgierige poezen onder de poezen die willen alles zelf op hun eigen tempo doen, lekker de poezen dus zelf hun gang laten gaan en het zelf laten bepalen . komt goed, ook niet meteen zodra ze buiten zijn de deur dichtdoen, dit is hun velige haven ze moeten terug kunnen als ze denken gevaar te zien, vooral nu met de wind is het extra eng allemaal. Mendy super meissie! probeer te genieten meis , eerst zeggen ze het kan niet natuurlijk en moet je zien ! het lukt je weer weer eerder dan ons hihih plakken blijven beeb! Esther gatsie meis balen van je arm! kan je niet via je internist eens vragen of wat de oorzaak kan zijn ? en of er iets tegen te doen is wat de beeb niet schaad? GFH ja ik kijk net naar RTL Z ben namelijk nog niet zolang wakker denk dat ik het zwaar nodig had even uitslapen Catherina hoe voel jij je dan ? verder ok ? FLorabella haha leuke reactie van je oma! mooi hoe mensen verschillend reageren, hier hebben ze natuurlijk al de kinderen van me zus en me broertje dus tja zal het nieuws niet zo groot zijn .. Sallie dat is inderdaad heel apart hoe die reageert zeg, dan voel je jezelf ook wel ongemakkelijk bij denk ik ? zei je vriend er niks van dan ? ik had het van de week al met martijn zijn ouders ik kan daar zo niet mee overweg tijntje was jarig van de week zijn ouders hebben niet ff gebeld helemaal niks! nee die kwamen vrijdag avond langs, en kreeg ik ff te horen van zijn vader waarom ik niet heb gemeld dat ik met me rijbewijs ben begonnen, ja floepte eruit maar ik zei gaat je toch niks aan ? ik rij niet in ijsselmuiden hoor, hihi ehm muis deed je he tmet je telefoon plaatsen ? dan gan indd de kleurtjes weg Lisa Spannend meis ik heb geen idee wat strippen is...ja ik denk dan aan iets anders hahah maar wat doen ze dan ? iig super spannend ! ennuh ik hoop dat het geen dagen gaat duren maar dat we snel de mini lisa in manvorm gaan ontmoeten hiero zooo ik ga echt ff wat doen hondjes uitlaten dan naar sparks heb dus weer een keer uitgeslapen was de laatste tijd zo moe , vroeg eruit vroeg erin , maar sliep wel goed alleen enorme rare dromen, bah mja hoop dat ik vanavond dus na het uitslapen van net ook goed in slaap kom ... beviel me wel het meteen kunnen slapen
Lisa: Spannend meid! Het is te hopen dat het niet te lang meer duurt voor je. Heel veel succes! Joyce: Lekker uitgeslapen, soms heb je het nodig. Sallie: Wat vreemd van die man dat hij geen reactie geef. Is hij altijd zo? Catharina: Geniet van je vrije dag. Sweet: Geniet van je vakantie, tis redelijk weer.
Lisa: spannend!!! Heel veel succes dan!!!! Zet m op en dan kan je genieten van je mannetje! Mendy: gefeliciteerd!!! Hopen op een plakbeeb!! @rest: oooh jullie zijn met zo veel, de rest heb ik echt even niet bijgehouden. Sorry, hoop dat het met alle zwangeren goed gaat, en dat de rest heel snel zwanger is!
labrador ik was jou net vergeten of niet? haha\ nou hoop dat je ook plaats mag nemen op je nroze wolk, gebeurt steeds meer in of bij ronde 4 in dit forum , behalve bij sommoge dan weer niet hha denk dat wij iets meer geduld nodig hebben echt ernstig...mja ja ga nu echt haha moet spark nog ff rondslingeren vanmiddag komt de smid voor sparks en nibbit , nib heeft hoefkanker, hoop dat het nu wel verbeterd is anders weten we nog niet wat te doen hij loopt er al een jaar mee namelijk
Hmmm ik weet ook niet wat strippen in Maar in ieder geval zal het niet meer lang duren Lisa!!! Ik hoop dat je bevalling voorspoedig verloopt! Xx