Strippen kan een manier zijn om de bevalling op gang te brengen. Een verloskundige of gynaecoloog probeert bij de baarmoedermond (cervix) de vruchtvliezen wat los te maken. Dit kan alleen als de baarmoedermond rijp is en al wat open staat. Dit is pas het geval aan het eind van de zwangerschap.
Waah mendy super! Gefeliciteerd! Lisa, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat jullie ventje snel komt! Hoop dat het allemaal goed gaat!! Hielkje, hopelijk gaat de pijn in je arm snel weg!! Ik heb hele tijd steken onder in me buik, normaal nooit! Hopelijk is het iets positiefs!
Mendy, super gefeliciteerd meid! Lisa wat spannend, ik wens je heel veel sterkte toe met de bevalling. Ik zal het forum goed in de gaten houden voor het blijde nieuws! Hielkje, veel sterkte met je arm. Verder niet zo veel blijven hangen, sorry... Oh ja, sallie, hoe reageerde je oma?
Joyce: Geef niet hoor dat je mij vergeten was. Er wordt ook zoveel gekletst. Ik heb tot dagen terug echt gedacht, nee het is niet raak deze ronde. Maar nu NOD dichterbij komt begin ik dan toch weer te twijfelen. Monique: bedankt vopor het opzoeken. Ik wist het ook niet.
@lisa, gefeliciteerd met je verjaardag. Spannend hoor zo de laatste dagen met zijn 2en. Geniet er nog ff van @Esther, lukt het werken dan wel zo met je arm? Hoop voor je dat het snel weer over is. @Mendy, gefeliciteerd meis. Nou hier nog geen bloed te bekennen snap geen reet van me lichaam hoor, voel nog van alles maar ja het zal wel
ZWANGER: Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011 Samarinde - 25 jaar - ronde 2 - 16 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011 Mendy-23 jaar- NOD: Tweety25 - NOD 4 mei -9e ronde- 26 jaar Meid1987 - NOD 5 mei- 11e ronde - 24 jaar Joyce1982- NOD 9 mei -8e ronde- 29 jaar GFH - NOD 9 mei - 4e ronde - 30 jaar justme- NOD 1 mei - 10e ronde - 35 jaar Labrador - NOD 6 mei - 4e ronde - 24 jaar Muis27 - NOD 18 mei - 8e ronde - 27 jaar Twijfelgeval- NOD 28 mei -5e ronde-24 jaar Sweet84 - NOD 31 mei - 11e ronde-26 jaar Karinikke87 - NOD ?- 6e ronde - 23 jaar zwanger Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011 Ben naar voren gezet dus even mijn uitgerekende datum aangepast van 24 naar 19 november.
@Lisa, gefeliciteerd en spannend hoop dat je je kleine man snel in je armen mag sluiten. Hier weer een korte update, heb de huisarts gebeld en mag 6 paracetamol per dag iets anders is er helaas niet, maar daar red ik het ongeveer 3-4 uur mee, maar ja is niet anders. Heb vandaag wel goed kunnen werken, mijn nieuwe collega was er dus die kon een hoop doen. Verder is het nu wel iets verzacht, dus hopen dat dit doorzet. Verder erg veel gelezen maar niet echt veel blijven hangen. Liefs Esther
hielke: Fijn dat de pijn iets minder is. Ik wilde net de container van de buren buiten zetten want die zijn op vakantie, kan ik hem nergens vinden. Mijn man heeft rond gezocht zowel in de tuin als erbuiten. Bleek dat ie een eindje verder op in de brand is gezet. Dus ik kan ze bij thuiskomst wat minder leuk nieuws vertellen.
monique dank je voor de toelichting is duidelijk Esther gelukkig heb je wat kunnen werken , pakt de nieuwe collega het goed op ? Labrador oeps jeetje soms denk je echt wat voor lol beleven mensen er nu aan he ? snap dat niet! ehm spannend voor de test dames hoor! vandaag bij de paarde even de beesten eruit gehaald uit de wei want de hoefsmid kwam en sparky moest en nibbit ook , winnie moest er dan ook ff uit want die kan dan weer niet alleen staan haha om het ff makkelijk te maken zo stonden sparky&winnie dus lekker in de stal (daarna weer de wei ingegooid)
dat ziet er gezellig uit! Hier is eindelijk mijn nieuwe iphone binnen. snel installeren en dan kan ik weer makkelijker meekletsen!
@florabella, leuk hoor dat vertellen! @mendy, voorzichtig gefeliciteerd hoor!! @hielkje, balen van je arm meid, hopelijk gaat het snel beter @lisa, spannend hoor! hoop dat je je kleine frummel snel in je armen mag houden! hier doet lijf raar, gevoel dat ik ongi wordt maar ben dat net (1 dag) geweest..... heel raar. ha is deze week afwezig dus volgende week maar even bellen.
nee, begon zaterdag en zondag in de loop van de dag al niets meer. nu alleen wat bruin...... kortom, elke ronde wat nieuws he!
esther dat is wel fijn! en een hele geruststelling! Justme heb je al overwogen om toch een test te doen ?