GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aha ok heel apart dan , mja andere kant ik ben ook altijd erg kort ongesteld

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    justme: Dat is raar zo kort ongi en een negatieve test.

Joyce: Mooie foto. Is het andere paard ook van jou? en welke is nu Sparky dan?

Ik heb nu weer veel meer last van mijn keel dan overdag. heb ook de hele dag niets gezegd. Wordt er zo moe van.

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Apart Justme?!!

Ik voel me nog steeds niet lekker (misselijk). Verder heb ik niks te melden eigenlijk.

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sparky is de linker gok ik! De fjord :)

5. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden
    sorry dat ik weer ff niet ben geweest maar laptop was gecrasht pff nu doet die t gelukkig weer

balen van alle ongi´s hier dat t maar snel mag veranderen in een dikke posi test

lisa sterkt meis maar nu duurd t niet lang meer

mendy gefeliciteerd meis ik duim voor en plakbeeb

sorry voor degene die ik vergeten ben maar moet onwijs veel terug lezen

6. sparky indd de fjord is van mij maar winnie en de rest die daar staat doe ik ook , en dan op de andere stal rij ik er ook nog een paar:)

ik ga slapen
    trusten

7. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @justme, beetje raar hoor, 1 dag ongi! heb je dat vaker zo kort dan?

@labrador, geen leuk nieuws voor de buren!

@joyce, leuke foto!

Ga hier lekker slapen, tot morgen!

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen!

10. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

@Mendy gefeliciteerd meid ik ga duimen voor een plakbeeb!

@Labrador, dat is goed balen voor de buren zeg die zullen niet blij zijn..

@Justme, ik had eerst ook een negatieve test, daarop volgende dagen heel licht bruinverlies en toen na 5 dagen weer getest en toen was hij positief! Dus het kan nog wel hoor!! Spannend.

@Joyce mooie foto van de paarden :D Ik heb vroeger een haflinger gehad ;)

Hier weer wat last van een klein beetje bruinverlies... voor de rest nog steeds super misselijk en mega pijnlijke (.)(.)
    Ik zal blij zijn als het 10 mei is en we een goede echo hebben.
    Hopelijk krijg ik morgen de uitslag van de antistoffen.

Gisteren op me werk heb ik het verteld aan mijn collega's en ze reageerde heel enthousiast erg leuk :D Ben de dag doorgekomen met veel droge rijstwafels eten ;) Vandaag weer een lange dag werken van 10.00 tot 18.30 geen zin geen zin.. Ik ga me echt heel rustig houden zodat er hopelijk niks met mijn kleintje gebeurd.

Nou meiden ik wens jullie een hele fijne dag toe!

Liefs Dday

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hè vervelend dday dat bruinverlies! Ik ben er ook echt allergisch voor, ondanks dat het niets hoeft te betekenen krijg je toch meteen schrik. Ik duim voor je dat het meevalt
    Knuffel en werkse

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Dday: vervelend dat je weer bruin verlies hebt, maar zolang er geen rood bij is zit het goed heb ik me laten vertellen.

Flora: Succes vandaag bij de VK

Hier een slechte nacht gehad. Door de keelpijn pas om 1:30 in slaap gevallen.
    Vanmiddag ff naar de Ikea met mams.

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owwww labrador, ga je het nog vier dagen volhouden?!?!

Have fun bij de Ikea! Ik wil van de week een keer kamertjes kijken om alvast wat ideeën op te doen

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Bluh, moest vanochtend naar de huisarts om een uitstrijkje te laten maken voor bevolkingsonderzoek. Nooit prettig.

Nu weer op mn werk. En ik voel me nog steeds niet lekker.
    Weet niet wat ik er van moet denken: gewoon ziek, ontpillen, zwanger, mezelf iets aanpraten???? Zucht ........................

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik ben van ontpillen nooit ziek geweest ;)

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Ik ben ook weer present ;).

justme: spannend hoor!

En voor jou ook Labrador!

Vandaag de oppas op vriendin's zoontje van 5 maanden. Hij is alleen net zijn slaapritme aan het veranderen en dat wil niet echt verder.....

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Flora: Ik ga het wel redden om niet te testen voor zaterdag,want ik heb er eigenlijk niet zo'n goed voorgevoel bij bij deze ronde.

Sallie: veel plezier met oppassen, alleen jammer dat hij zijn slaapritme aan het omdraaien is.

Ik ben maar aan de waterijsjes gegaan. Ik heb geen idee wat ik nog meer kan doen.

18. zo present!

Sallie lekker haha wen er maar vast aan de nachtelijke uitstapjes de middagslaapjes ect hahah

Dday moeilijk heb er geen verstand van dus geen idee

GFH ook zo lekker dubbel daar bij jou ik let nergens meer op ik poep nog prima haha en verder let ik er niet op

Labrador mijn banner klopt niet haha kwam ik vannacht achter want ook ik kon niet slapen , haha maar ben de 5e ong geweest en cyclus van 35/34 dagen dus hou 9 mei aan zal zo is f veranderen.

Flora ja je kan er tegenwoordig niet vroeg genoeg bij zijn en er zijn ook zoveel leuke varianten!
    ook in de winkels merk ik aan martijn dat die naar inimini kleertjes aan het kijken is , kortom een baby is niet goed voor onze portomonee hahah

Pfff vannacht slecht geslapen kiespijn en ik kan de 17e pas naar de tandarts maar denk dat ik de 10e ga dan heeft martijn een afspraakv maar ik heb meer pijn haha dus pik mooi zijn plek in .
    maar vanmorgen eerst op de oude stal de paarden de wei op gedaan, daarna naar de gemeente nieuwe id aanvragen mijne was in 2008 verlopen haha oeps van die achterlijk chago pasfoto's laten maken haha, meteen een medische verklaring opgehaald bij gemeente ivm rijbewijs.
    Daarna voor Bink afspraak gemaakt bij de dierenarts voor enten die moet morgen avond en 25 mei dan kan die dus 17 juni naar pension ,max gaat naar een vriendin , max is trouwens al zijn kleine tandjes onder kwijt rare hond.
    nu ff eten ,zometeen naar de huisarts ff medicijnen halen en de verklaring afgeven , ehm ow en de rijschool gebeld om te vragen of ik de rekening pas mag betalen als me vakantiegeld er is was totaal geen probleem :)
    pff hihi oo en ik had buipijn joh bij gemeente dus daar ff naar de wc geweest pff lucht op maar vrees dat vandaag niemand meer na die wc gaat hahah

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    druk dagje joyce.

20. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi meiden ik ben er ook weer even heb een erg druk weekend gehad dus was er ff niet

mendy gefeliciteerd!!

lisa ik hoop dat je de kleine al in je arme hebt liggen en dat alles goed is met jullie

balen voor iedereen die ongi is geworden en ik duim dat de gene die nog niet ongi zijn het ook niet meer worden maar gewoon een mooie test hebben

ik mag 27 mei naar de gyn duurt nog ff maar ben blij dat ik een datum heb

Deel Deze Pagina