GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    karin: fijn dat je al een datum hebt. Hopen dat ze wat voor jullie kunnen doen, maar dat zal vast wel.

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Karin fijn dat jullie een datum hebben!

Net de intake bij de vk gehad, we hebben besloten om geen combinatietest te doen, ik ga alleen maar doemdenken van al die getallen.

Bram zijn hartje gehoord, hij ging weer als een lekker stoomtreintje!
    Over 16 dagen weer een echo!

3. karin fijn dat julliie een datum hebben en wie weet gaat het bij jullie wel net zo als bij mendy;)
    komt vast allemaal goed meis! wij duimen allemaal mee hiero!

Flora oe heerlijk kleine bram weer gehoord! de 16e alweer joh pff is op een maandag dan heb ik theorie examen denk jij aan mij denk ik aan jullie hihi

zo ff stofzuiger erdoor halen hier ff hondjes doen en naar de huisarts en dan ff de paardjes doen
    tot laterss

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Zo hij heeft toch wat geslapen, is nu lekker bezig in zijn speelkleed.

Flora: hebben jullie samen besloten geen combitest te doen?

Joyce: das niet zo fijn van je kiespijn! En inderdaad, dat heenenweeren is wel wennen hoor! Normaal had ik al 10 keer iets gedaan, maar nu... haha. Ach het is een schatje en lacht nu volop naar me, dat maakt het al gauw weer goed!

Ik heb net kraamzorg en combinatietest geregeld, heb 12 mei de nekplooimeting. Wel op een rottijd, maar ze doen het maar twee dagen in de week. Dus het is niet anders, dan de 20e de uitslag van combinatie zegmaar.. Vind het wel spannend hoor, als ik alleen was geweest had ik het niet gedaan, maar ik ben niet alleen ;).

Ga zo jochie maar ff aankleden en even naar de supermarkt wandelen, weet niet hoe ik hem anders twee uur moet vermaken haha.

doei!

5. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede middag.

Hier ook weer aanwezig eerst het huisje gekuisd. En zo met mn schoonmoeder na de makro.

Joyce schaam je. Jij loopt gewoon al 3 jaar zonder geldig id. Ooh oooh oh. Hihihi. Dat soort dingen vergeet je ook het snelst.

Er had ook iemand een datum voor de vk. Spannend hoor.

Nou ik ga weer vandoor. Nog ff snel een telefoontje plegen. En dan lekker winkelen hihihi

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Yep sallie we hebben het samen besloten. Na mijn mk weet ik dat er wel iets heel ernstigs aan de hand moet zijn wil ik het aankunnen om de zwschap te beëindigen. Deze zaken komen met de 20 weken echo wel naar boven.....dus nu eerst geen stress!

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik snap het Flora. Wij zien ook van de combinatietest af. Wij laten moedertje natuur beslissen.

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ff een update, nog geen ongi te bekennen.vanochtend wakker geworden met pijnlijke borsten. Nog helemaal geen teken dat ongi eraan komt mmmm, word gek van mijn lichaam

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    oeh tweety spannend wanneer ga je weer testen? gister was eigenlijk nog voor nod toch???

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    flora: Fijn dat het goed gaat met de beeb

Tweety: op welke cd zit je?

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Spannend tweety!!

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @karin, ja gister was voor nod. Moet vandaag ongi worden.ga het weekend pas weer testen.

@labrador, ik zit op cd 30 vandaag.

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, fijn dat je een datum hebt en je ergens naar toe kan leven.

@Sallie, heerlijk dat je nu dingen kan gaan regelen. Ik had de kraamzorg al met 6wkn geregeld omdat ik een bepaald bureau wou hebben en die nemen maar een beperkt aantal zwangeren aan voor zorg. Ik wil graag dat mijn nicht komt kramen, omdat die weet wat ik heb eb hierdoor ik niet alles hoef uit te leggen.

@Dday, balen dat het bruine verlies toch weer om de hoek komt zetten. Maar geen bloed geeft moed. Nog even en dan weet je meer. **knuf**

Hier een update arm: het heeft echt te maken gehad met koninginnendag en mijn arm te lang in een bepaalde houding hebben gehad. Hierdoor is mijn gewricht stijf geworden en zijn m'n spieren zwaar geïrriteerd geweest, na een dag werk en nu vandaag een dag rust, nergens last meer van. Vandaag heerlijk uitgeslapen, boodschapjes gedaan, de stofzuiger gepakt, en daarna een taart gemaakt: death of chocolad, gemaakt met philidelphia. Morgen wordt JJ alweer 39. Morgen weer een dagje werken en dan weekend.

Liefs Esther

14. leonie haha ik wist het wel dat die verlopen was maar had hem niet nodig vond ik nu moet ik hem hebben voor theorie examen haha

Angela spannend meissie weekend hou jij niet vol haha

Eshter gelukkig maar meissie dat het weer goed gaat! en ik snap dat je je nichtje wil

Sallie haha is het gelukt om het jochie te vermaken ?

nou ik wou vanmiddag wat met spark doen ,maar we besloten een stuk voor de lammetjes af te zetten zodat ze dan in de tuin staan daar, maar de schapen en de minni shet dachten er anders over haha, maar goed vesta heeft de hele middag los gelopen over het erf was handig want ik had net de stallen gedaan en toen besloot vesta even te komen kijken bij me en rollen in winnie haar stal en vol met zaagsel overal te lopen waar ik net geveegd had haha lekker beest, na 2 uur kloten met het draad bleven de schapen ook uiteindelijk staan , sparky had weer mazzel die hoefde vandaag dus nog niks te doen

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @karin, ga het weekend pas weer testen.gister was idd voor nod die is vandaag.

@labrador, ik zit op cd 30 afgelopen vrijdag zat ik 2 weken na ei.

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, je houdt het wel spannend.

@Joyce, wat ziet ze eruit. Maar ja dat is te verwachten van z'n deugniet.

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Flora: ik begrijp je keuze hoor, en deedee die van jou dus ook!

Hielkje: fijn dat het weer wat beter gaat met je arm! Het is inderdaad lekker om alvast dingen te kunnen regelen, geeft weer wat rust. Ben nu alleen nog druk aan het kijken voor de opvang. Ik had er een op het oog, maar die isvrij rpijzig (6,30 zonder evt flesvoeding) en rare voorwaarden, zoals feestdagen doorbetalen. Dus ik kijk nog even verder... Hoe hebben jullie dat?

Joyce: haha heeerlijk! Een echte shetlander whaha. Wat een figuur, en Joyce kon weer opnieuw beginnen :p. Ik hebhet jochie vermaakt hoor ;). Ik was even met hem wezen wandelen naar supermarkt, bakker en dierenarts om voer te halen. Daarna heeft hij nog vankwart over 3 tot half 5 geslapen en om kwart over 5 ging ik hem weer wegbrengen :). Kost me wel energie hoor, ben benieuwd hoe dat moet zou ik ooit een tweede krijgen, had gelijk met hem even gelegen en lig nu alweer languit. Zwanger en een klein kind lijkt me niet ideaal ;).

Tweety: klinkt hoopvol! Heb je normaal een Lf van 14 of niet?!

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie, wij hebben de kleine nu bij 3 kvd ingeschreven, alle drie hebben geen rare voorwaarden, zijn alle 3. 52 wkn geopend en we krijgen er alles bij, 2 in Abcoude daar werk ik en en 1 in Loenen, vlak bij ons. Maar de voorkeur gaat uit naar die in Abcoude, daarvan is er 1 naast mijn werk, dus kan soms dan even binnenlopen en ook makkelijk als het ziek is. Ze zijn ongeveer €6,70 per uur. Ik hoop dat je er snel uit bent want ze hebben bijna allemaal een wachtlijst en hoe sneller je het hebt geregeld hoe meer kans.
    Succes met je keuze.

19. Eshter ja vesta dacht er duidelijk anders over dan dat ze bij de lammetjes in de wei ging die heeft de hele middag losgelopen, hahah raar beest

Sallie ik hoef daar niet over na te denken ;) ben zelf thuis of op stal en dan kan de kleine mee went het daar ook vast aan ;)
    tja tis een echt mini monster haha maar goed ze is erg grappig

ik vind het van het kdv wel inderdaad erg rare voorwaarden

20. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik heb dat probleem van opvang ook niet want ik ben ook gewoon thuis en als ik wel opvang nodig had zou ik natuurlijk naar een gastouder gaan omdat ik dat persoonlijker en kleinschaliger vind

Deel Deze Pagina