GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Raar beest haha.

Tweety: Het is te hopen dat je ongi uitblijf en dan het weekend een mooie test in handden hebt

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @karin, fijn dat jullie een datum hebben, nog eventjes afwachten.

@hielkje, mooi dat je arm weer beter gaat.

@sallie, ja lijkt me ook lastig hoor, zo'n kleintje vermaken. Hier geen kinderopvang nodig, dus dat is weer een dingetje minder om uit te zoeken

@tweety, ik hoop dat je van het weekend alsnog posi test!!

@joyce, haha, grappige foto!!

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Fijn Esther dat je arm beter gaat!!

Oww Joyce wat ziet de eigenwijze shet eruit!

Sallie; wij zijn ook nog voor opvang aan het kijken. We gaan denk ik voor een Kdv of voor gastouders. Nog even goed over nadenken!

Net 4! Uur geslapen en ben eigenlijk nog moe!

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ esther, gelukkig gaat het beter me je arm. alvast gefeliciteerd met JJ

Heeft er ook iemand die al zwanger is het ook dat ze de hele dag honger heeft en meer warm eet als anders????

5. ooo mensen ik ga een doos asprines innemen en douchen dan slapen heb mega kiespijn !
    morgen autorijles om 09.00 tot 11.00
    denk eerst om half 9 ff tandarts bellen dit gaat niet goedkomen

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    dat is niet fijn Joyce kiespijn, bel idd maar ff de tandarts morgen.
    suc6 morgen met je rijles

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Tis te hopen dat de paracetamol aanslaat, anders heb je een beroerde nacht ben ik bang voor.

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, sterkte met de kiespijn, hoop dat de para aanslaat. Succes morgen met rijden en veel plezier.

@Angela, heb ik geen ervaring mee met meer eten. En alvast bedankt voor de felicitaties.

Ik kwam er vandaag achter dat de meeste zwangere die in de 16e week zitten al 2,5 tot 4 kilo zijn aangekomen en ik nog niks hopen dat het een beetje laag blijft scheelt weer om eraf te krijgen.

Ga zo slapen tot morgen

Xxx en liefs Esther

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @joyce, balen van je kiespijn meid! sterkte!

hier zo lekker naar bed, erg moe.... boobs zijn nog steeds gevoelig, nog ff afwachten of dat nog weggaat en anders in het weekend maar ff testen

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angela
    de hele dag honger heb ik met vlagen meer warm eten heb ik niet echt kan niet meer zo veel in 1 keer eten

van t begin durf ik dat niet te zeggen ik had echt enkele weken een innige relatie met de toiletpot

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @dani, het is ook niet constant maar idd met vlagen, maar het viel manlief op dat ik vanavond zowel de sla als de aardappelkroketten op had gegeten.nou ja maar (geduldig) afwachten

12. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    en ja dat geduld is soms erg moeilijk duim voor je meis ook voor de rest van de meiden

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Morgen!

15. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meisjes,
    Sorry heb eventjes geen tijd om alles bij te lezen.
    Om 10.50 moet ik vandaag weer bij de vk zijn voor de intake.
    Ben benieuwd wat ze allemaal gaat vertellen en vragen enzo.
    En OF ik de uitslag krijg van die stomme antistoffen.

Ik heb het trouwens eergisteren & gisteren ook aan mijn collega's verteld. Die waren super blij voor me en heel enthousiast. Ik wilde het liever pas na de echo vertellen maar omdat ik natuurlijk steeds zo misselijk ben en ik dan af en toe een droge rijstwafel eet vind ik het ook zo raar om te zeggen oh ik ben op een rijstwafel dieet hahahaha. Ben wel blij en opgelucht dat nu zo goed als iedereen het weet.

Het bruinverlies is nu weer zo goed als weg. Gisteren was het ook nog maar een heel klein beetje, ik zal wel te druk geweest zijn op me werk.. Tis natuurlijk ook wel eventjes een verschil of ik nou de hele dag lekker rustig thuis zit of ik moet 9 uur per dag werken. Het zal wel niks betekenen.. Ik heb echt onwijs zere boobies ;) Lijkt wel of ze beurs zijn hihihi Ohja en gisteren had ik echt een hele afdruk in me buik staan van de rand van mijn broek. Dat word denk ik binnenkort echt positiebroeken shoppen.

Nou ik laat vanmiddag wel eventjes horen hoe het gegaan is bij de vk. Zal wel blij zijn als het volgende week dinsdag is. Dan hebben we eindelijk om 9.45 de 1e echo :D

Nou fijne dag allemaal!

Knuffels

16. slapen ging redelijk het in slaap komen was ff rot, werd vanmorgen rond 5.59 wakker..waarom ? geen idee denk dat martijn beneden was ofzo heb hem niet gehoord mja.
    probeer net de tandarts te bellen zijn ze gesloten tot maandag! kan ik wel doktersdienst bellen nah doe ik wel na me auto les

Angela geen idee meis geen ervaring mee ik eet zowieso slecht

Dday spannend en succes

Esther werkse vandaag

Dani nu geen last meer van misselijkheid?

Ben benieuwd of lisa al is bevallen:)

nou ga me klaar maken voor de auto les weer ff naar de wc nog,tot vanmiddag

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Fijn dat je je redelelijk geslapen hebt. Ik ben ook erg benieuwd of lisa al met de kleine in haar arme ligt.

Dday: Succes bj de VK.

Wat ik me afvroeg (je hoeft er niet op te reageren hoor) Maar ik las dat als je een BMI hebt van 30 of hoger (en dat heb ik) je dan bij de gync in het ziekenhuis onder behandeling moet en ook daar moet bevallen. Hebben hier mensen ervaring?

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Geen idee Labrador. Ik heb zelf een BMI van 25. Nog net op het randje van gezond gewicht / licht overgewicht. Ik moet er echt wat kilootjes vanaf hebben want zit zelf niet zo lekker in mn velletje met mn huidige gewicht.

19. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @labrador, ik heb dat ook wel vaker gehoord ja, maar ik denk dat het er ook mee te maken heeft of je verder gezond bent.
    Ik denk dat de vk daar wel meer over weet als het zover is.

@joyce, tot maandag dicht? hebben ze geen invaller ofzo?

@hielkje, ik ben ook al 3,5 kilo aangekomen. Vraag me wel af waar het zit, want ik kan al mn broeken nog aan....
    Ik hoop dat het straks wat rustiger aan gaat want ik heb geen zin om een kamerolifant te worden haha

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Ik ben er ook weer hoor. Tnx voor jullie ideeen over KDV, ik zoek gewoon rustig verder ;). Als ik die 6,70 lees van Hielkje,valt 6,30 nog wel mee. Maarja, door die rare voorwaarden blijf ik het apart vinden.

Tweety en Justme: jullie houden het spannend hoor!

Dday: succes bij vk!

Joyce: balen van je kies, kan je gene andere tandarts bellen, ik zou niet zo lang wachten hoor!

Catharina: haha ik moet lachen om je kamerolifant idee, als ik jouw foto's zie ben je hartstikke slank!

Iemand van de zwangeren nog interesse in een jurkje van mamlicious? Heb het net op mp gezet, ik heb net iets te kleine borsten vnd ik zelf om hem mooi te vullen, maar verder is het een heel leuk jurkje! Het is maar M, nieuw 39,90. Dit is de link naar wehkamp, daar komt hij vandaan maar ben te laat met terugbrengen : Mama-Licious - positie jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl

Deel Deze Pagina