Justme, jammer van je negatieve test *knuffel* Sallie mooi buikje heb je al. Bescheiden, maar mooi! Leuk jurkje trouwens, ik zou 'm nog niet verkopen, waarschijnlijk worden je borsten nog wel wat groter Dday, wat naar van die verloskundige. Ik zou denk ik ook overstappen, bij deze vk krijg je waarschijnlijk geen goed gevoel meer en dat is natuurlijk wel heel belangrijk. Esther, hoe gaat het met je arm? Hoe zou het met Lisa zijn, zou ze de kleine al hebben?
Gefeliciteerd Esther! Fijne avond. Sallie: Mooi buikje. Justme: Jammer van de negatieve test. Florabella: Ben benieuwd naar jou buikfoto! Ik ben net even op de hyves van Lisa gaat spieken. Ze heeft een zoontje met de naam Luuk gekregen. Leuk zeg! Lisa mocht je hier nog komen lezen: Gefeliciteerd! Met mij gaat het nog steeds hetzelfde. Misselijk, buikpijn. En sinds vandaag ook pijnlijke borsten. Wanneer zou ik eens een testje gaan wagen? Op basis van mn laatste cyclus is zondag mn NOD en op basis van mn voorlaatste cyclus maandag.
Wat een leuk nieuws van Lisa! Leuke naam ook. Ik hoop dat ze hier snel weer komt kletsen, ik ben benieuwd hoe het gegaan is. Iemand nog tips om van de hik af te komen?
aha had nog niet op de hyves gekeken vandaag wel leuk hoor ! gefelciteerd lisa! Justme balen meissie Sallie oee lief buikje ik moest wel ff kijken wat nou je voorkant was haha
Dan moet iemand je laten schrikken! Schijnt ook te helpen tegen de hik. En anders een combinatie van die 2 proberen, haha.
@muis, 2 glazen water achter elkaar opdrinken @lisa, gefeliciteerd met je ventje, leuke naam!! @dday, ach het is natuurlijk het werk van die verloskundige om je te waarschuwen en in te lichten. Maar ze had het misschien beter op een andere manier kunnen brengen. Hebben ze maar een vk daar of meerdere? @hielkje, gefeliciteerd met je mannetje!! @justme, balen van je negatieve test!! Hier net klaar met werken, heb een boekje van het werk "gepikt". De jackie: yummy mummy editie. Staan echt allemaal leuke, hippe dingen in.
Lisa: gefeliciteerd meid, en wat een leuke naam! . Justme: balen meid van je test, maaaar we houden hoop toch! Joyce: haha, kijken wat de voor en achterkant is, jij bent ook een lekkere . Muis: dankje. Hij is nu wel dikker omdat het avond is, maar blijft bescheiden (al heb ik dat gevoel niet met 11 weken, bij sommigen zie je nog niks ) Zijn nu bezig dingen uit te zoeken voor kdv, maar wat een geld is dat toch joh, word je echt niet vrolijk van.
Dday: Wat een opmerkingen vd VK zeg. Ik snap dat ze het wil vertellen, maar ze hoeft er niet in te wrijven en je zal best wel goed overal over nagedacht hebben. just me: balen van je negatieve test.
Flora: als ik 3 dagen werk kost het ons na aftrek van de toeslag ruim 400 euro. Das redelijk veel vind ik...
Ik heb me ook al eens een beetje verdiept in kinderopvang en vind het ook erg prijzig. Maar ja, wat moet je dan? Thuis gaan blijven? Zou voor mij echt geen optie zijn.
meis laat je niet gek maken ik heb ook overgewicht en herken mezelf helemaal in jou verhaal ik vind het echt belachelijk dat ze dit zo brengen zoals je zelf al zegt je weet ook wel dat je te zwaar bent je moet doen waar jij je goed bij voelt, en zeker niks tegen je wil in doen bij mij was het zo dat ik door dat soort mensen zo ver was dat ik in het ziekenhuis liep voor een maagband heb het niet gedaan probeer je alsjeblieft net gek te laten maken als jij jezelf accepteerd en gelukkig bent wie zijn hun om te bepalen dat t anders moet liefs dani
Nee, dat is het hier ook niet. Maar je vraagt je wel af hoeveel zin werken nog heeft en wat voor inkomen je overhoudt....
@joyce nee ik ben niet meer misselijk heel soms eens keer maar het ergste heb ik gehad @lisa gefeliciteerd meis hopelijk maken mama en zoon het goed geniet ervan