GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ben het helemaal met je eens.

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Dday, wat vreemd van de vk, laat je niet gek maken meis.

Justme, wat vreemd van je test. Knuffel voor jou

Lisa, gefeliciteerd met je zoon, leuke naam ook

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meisjes,

Ik zag het idd ook op Lisa haar Hyves, maar ik dacht ik zeg hier maar niks, want dat zou ze vast wel zelf willen zeggen!
    Maar bij deze hier ook nog een felicitatie! ;)

Balen zeg dat de vk zo irri deed over je gewicht :s ik denk dat ik je wel begrijp, ik heb zelf ook wat problemen met me gewicht, ik ben te licht.. Heel veel mensen lopen ook te zeuren dat ik meer moet eten etc, terwijl ik echt onwijs veel eet! Maar ik ben nou eenmaal zo, ik kan eten wat ik wil, maar kom niet aan! Hoe graag ik dat ook zou willen!

Dani fijn dat het goed gaat meis!

Joyce klote van je kies zeg! Pijn in je mond is wel zo vervelend! Bah! Hopelijk ben je er snel van af!

Sorry voor de meiden die ik ben vergeten!

Ik ben morgen heerlijk vrij! Ben er echt aan toe! ( voordeeltje van ambtenaar zijn haha)
    Ben laatste tijd zoo moe!
    En mijn borsten doen ook onwijs veel pijn! Als ik geen bh draag doet lopen zelfs pijn :'s heb ik echt nooit! Morgen mag ik testen! Ben zo benieuwd! Gaan jullie duimen voor een posi test? :)

Oh ja ik zag nog een onwijs mooi buikje! :)
    En een leuk jurkje, maar ik heb helaas niks aan dat jurkje! Nog niet tenminste! :p

Nou meisjes, ik ga lekker slapen!

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meid, spannend morgen testen. Hoop dat je morgen een positest in handen hebt

Hier is alles nog steeds hetzelfde....

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sallie, en een gastouder?!

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Flora: daar zijn we nu voor aan het kijken :). Een advertentie gevonden na een tijd zoeken van iemand hier in de straat die heel ervaren is en diploma's heeft, dus die heb ik nu gemaild. Dan kost het ons iets meer dan 200 euro, dus dat loont zeker en ik ben ook voorstander van de huiselijke situatie. Dus even afwachten, ook of zij zo ver van tevoren al een kindje wil "aannemen". Gastouder lijkt wel vaak per direct. Hoe ga jij het doen?

Meid: ik duim ook voor jou, spannend hoor! Je vriend had vorige x ook gelijk toch? Kan je meteen mijn jurkje overnemen :p.

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hmmm ik denk gastouder, misschien zelf wel 2 dagen minder werken en dan nog 2 kindjes opvangen....lijkt me wel zo gezellig voor de uk!

8. spannend meid ik duim voor je

mensen ik ga slapen weltrusten

9. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meisjes,
    Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden... :D
    Het is een praktijk met 5 verloskundigen. De gene die ik gisteren had had ook bij mij bloed geprikt en toen was ze wel heel aardig.
    Ik snap ook wel dat het haar werk is maar ze had het vond ik zelf wel anders kunnen brengen. Maar goed ik laat me niet gek maken.. Dinsdag heb ik zowiezo iemand anders en dan is mijn mannetje er ook weer bij. Begin juni heb ik haar pas weer, en dan kijk ik hoe ze dan is. Is ze weer zo zeg ik er gelijk wat van.
    En idd ik probeer zelf ook heel goed te letten op wat ik eet.
    We halen zelfs express geen vet eten in huis. & in die 2,5 jaar dat we nu samen wonen heb ik misschien in het begin 2 x de frituurpan gebruikt en voor de rest niet meer. Dus ik laat haar gewoon lekker kletsen. Ze keek ook totaal niet of je zware botten hebt en wat je bouw is blehhh wil gisteren ochtend eventjes snel vergeten ;)

Gefeliciteerd Lisa wat een leuke en mooie naam!! Geniet maar lekker van je kleine man!

10. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine gaat 2 dagen naar het kdv. Dan moeten we zelf rond de 180 euro betalen. Dat is nog acceptabel vind ik.

18 mei heb ik een afspraak bij een kdv & 20 mei hebben we 2 afspraken. Dus we gaan er 3 bekijken ben heel benieuwd.

Wij zouden zelf niet zo snel voor een gastouder kiezen..
    Vertrouw dat toch minder dan een kdv.

Oh ik ga weer eens eventjes wat doen. Moet om 10.00 weer werken.

Doei lieve meisjes!!

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meiden zouden jullie vandaag voor mij willen duimen? 2 maanden geleden ging het op deze cd verkeerd, ben nu beetje bang voor vandaag. Voel overigens nog geen ongi aankomen

Ik moet vandaag helaas extra werken dus zal niet veel online zijn, maar probeer mee te lezen

tot vanavond, voor degene die vrij zijn fijne dag en de rest werk ze

12. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid, Ik ga voor je duimen!!!

Ohja en Sallie WOW wat een mooie buik zeg! Ben jaloers ;)

13. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tweety tuurlijk duim ik voor jou!!

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wij hoeven ook niet naar een KDV. Mijn moeder en schoonmoeder gaan oppassen. Ik neem ouderschapsverlof op dus hoef het eerste jaar 2,5 dag te werken, daarna ga ik drie dagen werken.

@Angela ik kan juist minder eten. Ben daardoor sinds de zwangerschap (en mede ook door veel diarree) al vier kilo afgevallen, terwijl ik heel moeilijk afval. Sinds de laatste controle bij de VK alleen al 2 kilo. Maar merk wel dat ik nu langzaamaan wat meer kan eten dus gaat vanzelf goed komen schat ik zo.

@Labrador ik heb ook een hoog BMI (zit net iets boven de 30) en de VK zei dat als ik over de 100 kilo ga ik iig niet meer boven mag bevallen. Ze heeft niks gezegd over het feit of ik perse in het ZH moet bevallen (wat ik eigenlijk wel liever wil)

@Dday ik voel even spontaan een woedeaanval opkomen. Wat zou ik die VK van jou eens even graag willen spreken. Mijn god hoe kun je iemand de grond in trappen. Het is de toon die de muziek maakt zegt mijn collega altijd. Dat hadden ze ook wel anders kunnen brengen zeg! Ik zeg je eerlijk ik ben ook veel te zwaar (mag je gerust weten 93 kilo bij een lengte van 1m74). Tuurlijk heeft de VK er wat van gezegd, maar dan meer over wat de gevolgen zouden kunnen zijn bij bv bevallingen (hierboven al beschreven) Ze gaf aan dat een diëtiste idd iets voor ons (mijn man heeft ook overgewicht) zou kunnen zijn, maar helemaal niet op een dwingende toon gewoon als advies. Kijk en dat komt al heel anders over. Toen wij zeiden dat we geen combinatietest wilde zij ze alleen maar prima en ging door met de volgende vraag. Kijk zo kan het ook en komt toch echt heel anders over nietwaar. Ik kan me echt boos maken om jouw VK. Zitten er meerdere in de praktijk? Dan mooi naar een andere gaan of haar volgende keer zeggen dat je niet gecharmeerd was van haar toon en dat je zelf heel bewust bent van de risico's!

Oh ja buikfoto's dat moet ik ook eens doen. Heb het in het begin gedaan en daarna niet meer...erg hè?

Lisa van harte proficiat en lekker genieten van je zoon!

En Tweety voor jou zet ik natuurlijk ook mijn duimpjes aan het werk.

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lisa: Gefeliciteerd met je zoon!! Ik hoop snel iets van jezelf te lezen.

Tweety: Ik duim, duim, duim, duim

Meid: en al getest?

Hier is mijn NOD wel erg dichtbij (morgen). Heb nog steeds erg weinig kwaaltjes, kleine steekjes door de hele onderbuik en soms links of rechts. Als ik soms hard moet hoesten, dan voel ik ook een soort van verkrampt gevoel in de buik. En de keelpijn is nog steeds aanwezig.

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Lisa super gefeleciteerd geniet lekker van je zoontje hoop dat alles goed is gegaan

sallie wat een mooi buikje ben echt wel jaloers

meid1987 heb je al getest?? ben heel benieuwd

dday wat belachelijk van die vk en overstappen zou ik helemaal niet weglopen van het probleem vinden ik zou het meer zien als zorgen voor je kindje want stress is niet goed en dat word je zo wel

tweety *duim*duim*duim*duim*duim*

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Pfff ... ik baal.
    Net ongesteld geworden. Ik had gehoopt na een cyclus van 28 en van 27 dagen dat mn cyclus wel enigszins regelmatig zou zijn. Maar vandaag dus pas dag 24.
    Zucht ....

Duim duim duim voor Tweety!

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, gefeliciteerd met je zoon en leuke naam.

@Sallie, mooi buikje, wij zijn ok ongeveer €400 kwijt aan het kvd.

@justme balen van je nega test, maar wie weet.

@angela, duimen draaien overuren, ben vrij dus komt goed.

Dank jullie wel voor de felicitaties voor JJ, het was best gezellig.

@muis, met mijn arm gaat het heel erg goed, heb er totaal geen last meer van. Dank je wel voor het vragen.

@meid., spannend hoop dat je vriend gelijk heeft.

Liefs Estherr

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Wendy, balen van je ongi. **knuf**

Deel Deze Pagina