GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dank je Esther.

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen dames.

Gfh balen van je ongi. En weer een korte cyclus. Net als mij. Kun je er weinig zekerheid uit nemen. Dikke knufffff van mij.

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hoi meisjes,

Ik heb een testje gedaan maar helaas negatief.. Het was niet met ochtend urine, en dit is pas dag 29, dus ik wacht nog maar even af..

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Gfh, balen van je ongi. Knuffel voor jou.

Esther, fijn dat je arm zo g goed gaat

Meid, balen van je test, maar geef de moed niet op.

Dank jullie allemaal voor het duimen, alles nog goed hier ben alleen misselijk

5. wendy GFH balen van je ongi

Meid jij van je nega test

Angela wanneer ging jij testen?

DDB ook ik kam p dus met gebruik van prednison met overgewicht alleen bij mij is he veel vocht, ik eet slecht (weinig) mijn arts zegt je moet meer eten, maar het gaat er niet in , heb net een tosti op maar ben msselijk ervan van ik eet smorgens eigenlijk niet allen conrflakes ofzo dan ben ik niet misselijk, heb smorgens meestal me pillen en koffie dat vult prima,
    dan eet ik vanavond weer avond eten maar das vaak ook niet veel, ik ben 170 en weeg ruim 105 kilo, met de zomer dagen vaak iets meer door meer vochtophopingen heb nu alweer dikke vingers en voeten .
    niemand verder die er wat van zegt , kan ook niet want eten doe ik prktisch niet.. mja dan nog vind ik als mensen er wel wat van zeggen ze het subtiel kunnen doen.

Essie fijn dat de verjaardag leuk was , nog druk geweest?

Nou hier vanmorgen die tandarts dienst gebeled de inval tandarts van vandaag is in lelystad! ja daar kan ik niet komen heb geen auto en kan niet met de bus, moet ik morgen weer bellen..

Gisteren ik moet altijd testen na dag 28 dus ik gister ff een testje gedan niet meer na gekeken en die had ik in de slaapkamer neergeled, roept martijn me gisteravond van hallo moet jij me niet wat vertellen?
    ik ehm nee hoezo had die de test gepakt en hij zag een 2e streepje nou ik moest keihard lachen en pieste bijna in me broek , ik schat die ligt er al de hele dag streepje is gewoon een indroog streep!, ow zei die sorry dan aha rare jongen

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    En dat weet je zeker?!?!

7. uhm jawel, ding lag er al de hele dag,

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    wat voor test was het joyce? want indroogstreepjes komen bij de meeste testen niet voor hoor!

@meid, balen van je test!

@gfh, balen van je ongi, zou wel fijner zijn als je cyclus wat regelmatiger wordt.

@labrador, ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar dat verkrampte gevoel bij niezen/hoesten wat je zegt had ik ook toen ik net zwanger was.

@sallie, ja dat loopt aardig in de kosten zo, 400 euro! Maar mag je dat niet van de belasting aftrekken?

College van mn man betaalt in amsterdam voor zn kind 900 euro in de maand aan opvang!!?? Dan ga je je toch echt afvragen of het nog wel zin heeft om te gaan werken.

Hier al lekker klaar met werken want was vanmorgen om 7 uur al begonnen, nu even lekker uitrusten!

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @joyce, zondag ga ik testen.
    Maar jij mag ook wel ff nieuw testje doen hoor

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Klopt Joyce, een test heeft nooit indroog streepjes, dus wie weet.

@ meid balen van je nega test maar we houden hoop

@labrador hier idem met hoesten. Nog even spannend.

Net mijn kledingkast opgeruimd, heb gewoon 2 vuilniszakken vol met kleding dat ik 1 nooit meer draag en 2 zeker weet nooit meer zal passen of dat duurt nog heel erg lang. Dus dan maar weggooien in de kledingcontainer.

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whaha ik zou nu direct weer testen.....veelste spannend!!

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Joyce ga jij eens testen! Ik geloof ook niet in indroogstreepjes. Martijn zou wel eens gelijk kunnen hebben. Welke test was het?
    Heb je hem zelf wel afgelezen binnen de 5 minuten? Was hij toen wit?

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha wij maken ons veel drukker dan Joyce, ik had echt meteen weer gepiest! Maar ja ik ben ook test verslaafd!

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Volgens mij negeerd ze ons nu gewoon. Joyce dan.......

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hahaha Joyce is vast heerlijk relaxed sparks aan het doen met dit mooie weer. En wij maar stressen haha

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce,kom eens met een test jij...

17. ik was inderdaad met spark bezig en heel laat thuis, heb nu het eten opstaan,

ooo jullie zijn best gemeen, tis voor mij nog veel te vroeg om te testen ik hoef pas de 9e ong te worden en heb ook het ong gevoel ..

maar heb net esther even aan de telefoon gehad, en belooft dat ik hier nog niks zou zeggen, maar ik kan het niet laten essie?

ik heb dus toen ik thuis was weer getest en dit maal erbij blijven staan en had een tweede heel licht streepje dus ik ga nog nergens vanuit met mijn ziekte kan het alle kanten op meisjes ,
    dus niet heel enthousiast reagren ok ? want het kan voor mij zo over zijn haha
    ik ben nog even van me aprepo en martijn ook , dus we houden het stil tot ik maandag weer test ok grapje zondag ochtend maar ik heb wel het ong gevoel hoor dus ik denk dat het niet goed gaat, of de testen een grapje maken:(
    heb wel de arts gemaild want in overleg met mijn allerliefste esther heb ik besloten om de bloedverdunners alvast over te zetten.
    maar ik weet niet hoor heb de chago buien vandaag al gehad die heb ik als ik ong moet worden, maar ik was vanmiddag wel ff misselijk, maar goed ik ga nergens vanuit heb een hele onduidelijke foto van de test heel wazig is ie willen jullie zoeken ? haha
    in het echt zie je hem wel want de kop van martijn sprak boekdelen ,
    ielch ben ff in de war want het kan helemaal niet mijn lichaam doet niks en geeft niks aan

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce heel voorzichtig feliciteer ik je. Meis echt super, hoop dat alles goed gaat

19. zie jij ook streepie? hihi
    dank voor je lieve voorzichtig heid ik ben nog ff flabber gasted heb ook geloof ik heel raar met es aan de foon gehangen net hih en ook een heel droog mailtje naar mijn arts gestuurd dat de testen niet kloppen, haha
    mja vind het eng om blij te zijn ivm die klote ziekte,

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oké Joyce, aangezien we het dus nog even negeren feliciteer ik je niet ;)

Maarrrrr ik had ook ongi krampjes, sjaggie buien ed dus last je daardoor niet onzeker maken!
    We houden het tot zondag op de slogan geen bloed geeft moed!

Knuffel
    (gaat nu even gillen en een dansje doen wahhhaaaahaa wat gaaf!!!)

Deel Deze Pagina