haha muts , maandag als ik dan nog niet ong ben dan gaan wel met zijn allen even dansen maar alleen als de rest ook roze doet ok ? en ik dus ook, ik weet waar het streepje staat dus ik zie hem, maar denk dat het voor jullie moeilijk speuren is of valt dat mee? ow trouwens dacht vanmiddag al k word ong of plas in me broek was me broek zeiknat van afscheiding ielch heb ik altijd wel wat hoor voor ik ong moet worden
zie jij ook streepie? hihi Ja ik zie ook een streepje bij jou. Kan me je angst heel goed voorstellen meis, maar geen bloed geeft echt moed zoals florabella al zegt
Ik zie met gemak een streep!!! Hief helemaal niet te gluren, kan hem zelfs zien terwijl ik een dansje doe haha
haha ok gelukkig zien jullie hem dan ook , maar goed we wachten nog ff rustig af ben nu wel rustig , ga gewoon nergens vanuit want voel nog steeds me ongi gevoel zere onderrug en beetje bovenin me buik alhoewel als ik pas maandag ong moet worden komt de pijn wel weer lekker vroeg
Maak jezelf niet gek Joyce, probeer een klein beetje tegenieten. Enne zo zie je maar 1 keer kan dus echt voldoende wezen
ik zie m, ik zie m, ik zie m!!.....wat spannend joyce, ik gun het je zo.. ik ga heel hard duimen dat het goed blijft gaan. Deze testen (van zwanger en kids toch?) deed ik ook en waren heel licht, toen ik daarna een kruidvat deed knalde hij eraf, dus zo'n streepje op deze test is best een goede streep hoor!
Vandaag een baby-kadootje gehad van een vriendin. Een super lief disney dekentje/boxkleed. Echt heel mooi en superzacht!
Whaaa Joyce, oke ik zal niet te enthousiast zijn . Maar spannend hoor! Vanmiddag met het afvegen had ik roze/bruin. inlegkruisje ingedaan en daar zat heeel iets bruin op. Dus denk dat de ongi toch echt komt helaas .
net een mailtje terug van mijn arts met onderwerp gefeliciteerd'!! Joyce, gefeliciteerd!! Ik denk, dat je zwanger bent. de hormone gaan je ook in dit geval chagrijnig laten worden, he! (Er is wel nog een kans, dat het kindje afgaat, en je ongesteld wordt. Dat kan gewoon bij iedereen in de eerten 12 weken gebeuren! Of er bestaat een kruisreactie met schimmelinfecties of de therapie ervan en de zwangerschapstesten...dat weet ik niet, maar denk het niet, en ga het nog uitzoeken)...maar de tijd gaat het ons laten zien. Nu moet je wel even een beetje vreugde toelaten! Ik ben het met je eens: spuit of 1x per dag 0.8 Fraxodi (ik ben op vakantie en weet niet meer zeker, wat we nu afgesproken hadden, en ik kan nu niet in je dossier kijken) of 2x per dag 0.8 Fraxiparine. Daarbij AScal, zoals voorgeschreven. En geen Acenocoumarol meer. Wat wel van belang is, is dat ik geen uitgangs urine heb voor de proteinurie. Dat moeten we dus de 12e doen. In ieder geval, zie het positief. En we zien de 12e verder. Greoten, ruth P.S.: de 12e gaan we dan ook met Christiaens spreken, dat is vroeg genoeg, dan weten we ook hoe het met de bloeddruk en de protein in de urine is.
hihi ja en meestal is ze erg voorzichtig nu ook nog hoor, maar goed ben blij dat ze toch meedenkt vnaf vakantie ben echt zo blij met deze arts, desalnietemin wacht ik met de meeste vreugde tot zondag, want ben er nog steeds niet zeker van ondanks dat ik verdorie al twee weken om de haverklap stijve tepels heb haha, weet niet of de dames die zwanger zijn dit ook hebben ?
Net waren mn schoonmoeder en mn schoonzusje even hier. Ze hebben vandaag een nieuwe pup opgehaald. Een Berner Sennen hond van 4 maanden. Ze kwamen hier even een halsbandje, riem en bench ophalen. Wat een schatje zeg!!! En ze is helemaal goed gekeurd door onze hond (en mijn hond is niet echt een makkelijke hond). Voor degenen die me ook op hyves hebben: daar heb ik 2 foto's staan van de 2 samen. Verder heb ik super veel last van mn ongi. Nog noooooooooit zoveel buikpijn gehad!
wendy balen dat je er zoveel last van hebt meis hopenlijk is die snel weer weg gaaf berner senner pup! alleen die krengen worden zo groot haha maar als puppy zijn ze zerks lief!