GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haha muts , maandag als ik dan nog niet ong ben dan gaan wel met zijn allen even dansen maar alleen als de rest ook roze doet ok ?
    en ik dus ook, ik weet waar het streepje staat dus ik zie hem, maar denk dat het voor jullie moeilijk speuren is of valt dat mee?

ow trouwens dacht vanmiddag al k word ong of plas in me broek was me broek zeiknat van afscheiding ielch heb ik altijd wel wat hoor voor ik ong moet worden

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    zie jij ook streepie? hihi

Ja ik zie ook een streepje bij jou.
    Kan me je angst heel goed voorstellen meis, maar geen bloed geeft echt moed zoals florabella al zegt

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik zie met gemak een streep!!! Hief helemaal niet te gluren, kan hem zelfs zien terwijl ik een dansje doe haha

4. haha ok gelukkig zien jullie hem dan ook , maar goed we wachten nog ff rustig af;)
    ben nu wel rustig , ga gewoon nergens vanuit want voel nog steeds me ongi gevoel zere onderrug en beetje bovenin me buik alhoewel als ik pas maandag ong moet worden komt de pijn wel weer lekker vroeg

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Maak jezelf niet gek Joyce, probeer een klein beetje tegenieten.
    Enne zo zie je maar 1 keer kan dus echt voldoende wezen:p;)

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    ik zie m, ik zie m, ik zie m!!.....wat spannend joyce, ik gun het je zo.. ik ga heel hard duimen dat het goed blijft gaan.
    Deze testen (van zwanger en kids toch?) deed ik ook en waren heel licht, toen ik daarna een kruidvat deed knalde hij eraf, dus zo'n streepje op deze test is best een goede streep hoor!

7. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Vandaag een baby-kadootje gehad van een vriendin. Een super lief disney dekentje/boxkleed. Echt heel mooi en superzacht!

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww lief!!!

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Leuk Catharina, altijd leuk cadeautjes voor de baby

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Whaaa Joyce, oke ik zal niet te enthousiast zijn ;). Maar spannend hoor!

Vanmiddag met het afvegen had ik roze/bruin. inlegkruisje ingedaan en daar zat heeel iets bruin op. Dus denk dat de ongi toch echt komt helaas :(.

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @joyce, ik duim heel hard dat je volgende testje eraf gaat knallen!!

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce, waaaaaah ik zie hem ook! Voorzichtig een felicitatie!! Ik ga heel hard duimen lieverd!!

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Spannend Joyce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. net een mailtje terug van mijn arts met onderwerp gefeliciteerd'!!
    Joyce, gefeliciteerd!! Ik denk, dat je zwanger bent. de hormone gaan je ook in dit geval chagrijnig laten worden, he!
    (Er is wel nog een kans, dat het kindje afgaat, en je ongesteld wordt. Dat kan gewoon bij iedereen in de eerten 12 weken gebeuren! Of er bestaat een kruisreactie met schimmelinfecties of de therapie ervan en de zwangerschapstesten...dat weet ik niet, maar denk het niet, en ga het nog uitzoeken)...maar de tijd gaat het ons laten zien. Nu moet je wel even een beetje vreugde toelaten!
    Ik ben het met je eens: spuit of 1x per dag 0.8 Fraxodi (ik ben op vakantie en weet niet meer zeker, wat we nu afgesproken hadden, en ik kan nu niet in je dossier kijken) of 2x per dag 0.8 Fraxiparine. Daarbij AScal, zoals voorgeschreven. En geen Acenocoumarol meer. Wat wel van belang is, is dat ik geen uitgangs urine heb voor de proteinurie. Dat moeten we dus de 12e doen.
    In ieder geval, zie het positief. En we zien de 12e verder.
    Greoten, ruth
    P.S.: de 12e gaan we dan ook met Christiaens spreken, dat is vroeg genoeg, dan weten we ook hoe het met de bloeddruk en de protein in de urine is.

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    joyce: dat is een positief mailtje

16. hihi ja en meestal is ze erg voorzichtig nu ook nog hoor, maar goed ben blij dat ze toch meedenkt vnaf vakantie ben echt zo blij met deze arts, desalnietemin wacht ik met de meeste vreugde tot zondag, want ben er nog steeds niet zeker van ondanks dat ik verdorie al twee weken om de haverklap stijve tepels heb haha, weet niet of de dames die zwanger zijn dit ook hebben ?

17. labrador trouwens balen van je ongi meid,

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Net waren mn schoonmoeder en mn schoonzusje even hier. Ze hebben vandaag een nieuwe pup opgehaald. Een Berner Sennen hond van 4 maanden. Ze kwamen hier even een halsbandje, riem en bench ophalen. Wat een schatje zeg!!! En ze is helemaal goed gekeurd door onze hond (en mijn hond is niet echt een makkelijke hond). Voor degenen die me ook op hyves hebben: daar heb ik 2 foto's staan van de 2 samen.

Verder heb ik super veel last van mn ongi. Nog noooooooooit zoveel buikpijn gehad!

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Top reactie Joyce!!!

Wendy das balen dat je er zoveel last van hebt, knuf voor jou!!

20. wendy balen dat je er zoveel last van hebt meis hopenlijk is die snel weer weg

gaaf berner senner pup! alleen die krengen worden zo groot haha
    maar als puppy zijn ze zerks lief!

Deel Deze Pagina