GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mijn schoonouders hebben ook een berner sennen, echt een schat van een beest! Hij wordt altijd helemaal gek bij ons omdat onze honden veel vlugger zijn! Ligt hij weer als een bevallende vrouw te puffen in de tuin!!

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Wendy, mooi hond.

@Joyce, doos, maar ik had niet anders verwacht dan dat je het ook met de rest zou delen, je reageerde trouwens niet zo heel erg apart gewoon lekker verbaasd van dit klopt niet, dit kan niet. Weet je nog dat ik dat ook had bij deze zwangerschap omdat ik helemaal nergens last van heb/had. Probeer er een beetje van te genieten dat het jullie dus ook heel erg is gegunt. Je hebt echt een schat van een arts dat die zelfs reageert vanaf haar vakantie adres. Ik had trouwens Tijn zijn gezicht wel willen zien bij de uitslag volgens mij wist hij ook niet wat hij zag. Ik vond het wel heel lief dat je mij meteen belde. toch een teken van van hele hechte vriendschap. Mijn duimen draaien overuren voor je. Succes meis. (ook bij de tandarts straks). Spreek je snel.

Ben je vrij en al zo vroeg op zp. Kon Joyce niet Uit mijn hoofd zetten.

Ga vandaag winkelen met mijn schoonmoeder, schoonzusje en een vriendin van mijn schoonmoeder. Positiekleding kopen. (krijgen), en dan vanavond naar de bingo in mijn oude dorp. Is altijd de week van koninginnendag, dan staat er een hele week een tent en is het ook een hele week feest. Gezellig kom je altijd mensen tegen die je al heel lang niet meer hebt gesproken.

Spreek jullie vanmiddag weer. Heel erg veel liefs Esrher

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Leuk Esther!! Veel plezier en hopelijk vind je leuke kleding!

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@dank je wel flora, gaat denk ik wel lukken, moet je werken zo? Of ben je ook al wakker?

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Veel plezier met kleren kopen esther.

Joyce, leuk dat je arts zelfs vanaf vakantie reageert.

Moet eerlijk bekennen dat ik het zelf inmiddels wel een beetje eng begin te vinden.maar dat zal er wel een beetje bij horen.
    Ben nog steeds niet ongi.

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

7. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen meisjes,
    Hier al lekker weekend :D

Maarre Joyce :D Ik zie het streepje ook hoor!! Spannend ik ga voor je duimen en strooi je nog even wat HCG * HCG*HCG*HCG*
    Knuffels!

8. Esther je bent lief, martijn en ik hebben geloof ik allebei een beetje het idee van we wachten maandag af, en dan proberen we wat vreugde binnen te laten voel me niet zwanger boobs doen matig pijn maar kan er nog gewoon aanzitten, ben maar zo nu en dan misselijk en dat was het.
    kortom ik geloof er niet in mja, we zullen het zien.

Leuk winkelen met de hele fam. ik hou niet van winkelen haha, maybe als we zwanger zijn en verder zijn dat we het dan leuk vinden .
    sorry dat ik je zo vroeg wakker maakt :p maar ik ben zelf ook vroeg.
    ik denk dat ik wacht tot maandag met naar de tandrarts gaan anders moet ik nu zelf vet veel betalen omdat het een inval dienst is. en heb toch echt liever me eigen:$

Dday thx voor de HCG misschien helpt het.

Angela spannend meissie.

nou ga zo maar even paarden de wei opzetten op het oude bedrijf, en dan ff langs me ouders melden dat ik niet naar de tandarts ga stiefpap wou wel me, mja
    nou ik ga kijken of de tosti nog verder naar binnen wil dan die drie happen die er nu uit zijn

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    GFH: Balen meid dat je veel last van je ongi hebt.

Esther: Shopse.

Hier is de ongi echt doorgekomen. Ik had het wel verwacht, maar tis toch weer een grote teleurstelling en vooral als je hoort dat een meid die ik niet echt mag zwanger is. Dan komt het jarloerse gevoel toch wel wat omhoog...*zucht*

10. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Labrador van je ongi :( maar weer op naar de volgende ronde! Dikke KNUFFELS!!!!!!!!!!

11. das balen labrador, en indd zwaar frustrerend als je dat te horen krijgt jakkes

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Balen labrador van je ongi.knuffel voor jou

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    dank jullie wel meiden. Tis toch wel erg fijn om hier met jullie te praten. Manlief vind dat ik me aanstelt en zeg dat on ze tijd echt wel komt. het is hopelijk ook zo.

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@labrador, dikke knuffel van mij, en ik kan me je gevoel heel erg goed voorstellen had ik ook elke keer dat ik het hoorde.

@Joyce, ik kon ook in het begin nog gewoon aan mijn borsten zitten en ze deden soms zeer niets tijd, dus heb geduld. Slim om nu niet te gaan 1 vanwege de financieen en 2 dan weet je wat meer. Veel plezier bij je ouders. ***knuf*** ik kan je geen HCG meer geven dat wordt vanaf nu niet meer aangemaakt bij mij. Sorry.

@Angela, wat zegt je eigen gevoel? Ik hoop het voor je het is je erg gegunt, na het lange wachten......

Ben aan het wachten op mijn schoonmoeder en dan lekker andermans geld uitgeven altijd leuk........

15. Bijtje1985

6 mei 2011
    5
    0
    0
    Hallo Dames,

Zou ik hier mee mogen praten?!

Ik ben nieuw hier en zal me dan ook eerst even voorstellen:
    Ik ben Bijtje, 25 jaar en woon samen met mijn vriend (31 jaar) en onze 2 honden.
    Aangezien mijn studie ten einde loopt en wij een hele grote kinderwens hebben is het moment gekomen om niet meer "veilig" te vrijen...
    In december 2010 heb ik mijn spiraaltje eruit laten halen naar 5 jaar... Gelukkig meteen een regelmatige cyclus...
    Helaas kan ik niet zoals anderen gewoon proberen om zwanger te worden... Ik slik namelijk (sinds mijn 18) fenprocoumon (antistollingstabletten)... Via de huisarts heb ik dan ook een verwijzing gekregen naar de internist (hier ben ik al geweest). Zij vertelde mij dat ik moest stoppen met de fenprocoumon en mezelf moest gaan spuiten met fraxodi. De fenprocoumon is zeer schadelijk voor een mogelijke baby en de zwangere zelf en ik moet dan ook eerst een maand ontgiften (om het zo maar te zeggen!) Dit houdt in dat we vanaf 28 mei '11 echt mogen gaan "klussen". Tevens moet ik onder controle staan van een gynaecoloog, de eerste afspraak staat al: 27 mei '11. Er wordt dan doorgesproken wat voor mij het traject zal worden... De internist heeft mij al kunnen vertellen dat ik hoogstwaarschijnlijk een geplande bevalling krijg (keizersnede). Voor de rest hoor ik 27 mei meer.
    Jammer genoeg kan ik nergens een forum vinden met dames die hetzelfde mee hebben gemaakt of op het moment meemaken... Ik was graag met hen in contact gekomen om hun verhalen/ervaringen te horen!
    Dit wil natuurlijk niet betekenen dat ik niet benieuwd ben naar jullie dames! Ik zie dat jullie erg druk zijn met het forum... Helaas zal ik er niet heel veel (dagelijks) aandacht aan kunnen schenken i.v.m. mijn stage en opleiding! Maar lees graag jullie ervaringen e.d.

Succes allen!
    Groetjes

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Balen Labrador. Hele dikke knuffel voor jou!!!

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    En welkom hier Bijtje!

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @esther, ik weet het niet zo goed.behalve gevoelige borsten soms wat gerommel in me buik, moe zijn, en veel afscheiding en misselijl voel ik niet heel veel.zondag maar ff testen.
    Nu ik het zo type is het nog een hele lijst haha

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Welkom bijtje.hoop dat ze jullie kunnen helpe bij de gyn

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Welkom bijtje

Angela dat zijn hoopgevende kwaaltjes!!

Esther; ik moest vroeg met mijn topmerrie op pad naar de dierenarts. Ze zit tegen haar eisprong aan en we gaan haar insemineren, de embryo wordt er dan uitgespoeld en in een draagmoeder getransplanteerd. Zo kan ze lekker in de sport blijven!
    Wat heel bijzonder is is dat we de draagmoeder bij ons
    Aan huis krijgen en dat het veulentje voor de helft van ons wordt. Cadeautje van de eigenaar van de merrie, omdat wij zoveel pech hadden met het verlies van onze merrie en haar veulen.

Echt kippevel als er mensen zulke bijzondere dingen voor je doen!!

Deel Deze Pagina