GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie wat een heerlijke teruglees actie! maar over typen gesproken ..bas in het hotel? ik snap dat het bad is heerlijk hoor wij hebben er 1 hier maar zit er bijna niet in:p
    ja maar ik geloof het nog niet ik had zwanger&kids testen teste al best vroeg , maar zal vandaag ff kruidvat test halen, eens zien wat die doen.
    afgelopen nacht als ik op me linkerzij lag kots en kotsmisselijk en lief van martijn maar die hield me vast in zjin slaap en dan knijpt die je zowat fijn dus was niet lekker ging ik op me rechter zij was het weg .
    vanmorgen met wakker worden wat wederom te vroeg was voor mijn doen, zere borsten , en nu niet meer dus ik weet het allemaal niet hoop gewoon echt nog nergens op, ik had gewoon niet zo vroeg moeten testen, stom stom stom.

Labrador lekker geshopt! goed zo even gedachte op 0

ik mis ikke al een hele tijd ? en samarinde..

nou ga ff de broodjes uit de over halen alhoewel toen ik ze er net indeed had ik wel trek .....nu zijn ze klaar en niet meer
    lig hier dubbel die driepoot van ons is voor mij voor de bank heen en weer aan het springen hele rare kat!

trouwens ik had gister jeuk tieten! hahah, nog nooit van gehoord nja ga eens kijken of ik broodje naar binnen krijg voorstelling van de kat is alweer over haha

ow ja en ik twijfel ook omdat ik steeds moet poepen , diarree maar ook wel vast en jullie hadden allemaal moeite ermee... en me ong gevoel is er nog stomme ik;)

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Joyce, lieve schat, maak jezelf niet zo gek! Je bent gewoon zwanger! Of het blijft zitten is bij iedereen de vraag, maar nu ben je gewoon zwanger.

Alles wat je beschrijft, behalve diaree gevoel (al hebben veel mensen dat ook!!) had ik ook. Echt het lijkt of je opschrijft hoe ik me voelde. Dus ik zie het echt positief in, en ik verwacht dan ook echt een knal kruidvattest, die zwanger en kids zijn altijd heel licht. Je kan hem ook wel smiddags doen denk ik, daar is die ander donker genoeg voor.

Dus natuurlijk snap ik het dat je bang bent, maar probeer ook een beetje blij te zijn met het idee ;)!! knuf

GFH: goedemorgen!

4. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Joyce, ik ben het helemaal met Sallie eens :D Je bent idd gewoon zwanger ik weet het zeker dus ben heel benieuwd wat de kv test doet. Al weet ik stiekum het antwoord wel ;)

Ik moest vanochtend weer overgeven helaas.. Nu gaat het gelukkig wel weer :) Ik ga zo naar mijn mamsie en met haar samen naar Gardo toe kijken of ik wat leuks zie :D

Nou allemaal geniet ze vandaag van het heerlijke weer!

Dikke knuffels

5. ik probeer het lieve sallie nu kan ik blij zijn en baal ik dat ik zo vroeg heb getest en dus niet zeker ben, *zucht* ik ben een moeilijk persoon ik weet het haha.
    maar ik test liever wat later op de dag , want die is dus duidelijker , raar raar lichaam, heb trouwens enorm zuur nu doet gewoon zeer, blegh heb dus vanmorgen ook me laatste maagbeschermer ingenomen niet zo slim , zo is ff kijken bij kv wat ze hebben, martijn gaat mee .

ik ben verdorie zenwuachtig getsie ben ik nergens voor niet voor me autorijden niet voor me theorie examen niet voor een wedstrijd, maar nu voor een stom testje oooo wat ben ik stom om te vroeg te testen
    (gaat nu zichzelf even in elkaar slaan)

mocht de test van kv posi zijn ga ik huilen want dat wil ik al de hele ochtend doen ...ik kruip weer verder in mijn hoekje .......tot later.

GFH goedemorgen trouwens:D ik was vroeg wakker stom want ik ben een echte laatligger haha maar gister ook al vroeg eruit dan branden je ogen lekker einde van de dag , heb ze gister op de scooter zelf even dicht gedaan stom hoor , mja

6. jakkes! wat is Grado ?
    niet meer overgeven hoor ik heb net de wc schoongemaakt

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden..

hier ben ik dan ook weer eindelijk:d Jullie zullen het al wel weten dat ik inmiddels bevallen ben van onze zoon Luuk:D

Dinsdag zouden we beginnen met medicijnen om mijn baarmoeder week te maken..Die heb ik toen ook gekregen alleen reageerde mijn lichaam daar te heftig op en ging de hartslag van de kleine naar benede, waardoor ik meteen naar de verloskamer gereden werd om een tegen medicijn te krijgen. Gelukkig werkte die meteen en deed de kleine het weer goed. Toen heb ik voor de nacht een slaapmiddel gekregen en zouden ze mij woensdag gaan inleiden(aangezien ik al 2 cm onsluiting had) om 8 uur. Alleen om half 8 's morgens zijn de weeën al vanzelf op gang gekomen en hebben ze mijn vliezen gebroken. Toen werd het meteen heel heftig en had ik elk half uur 2 cm ontsluiting erbij, en dus zoveel weeën dat ik amper adem kon halen, gelukkig kreeg ik een slangetje door mijn neus voor extra zuurstof. Toen 3 uur later om 10:31 is onze zoon Luuk geboren! Het was erg heftig en erg snel maar oo wat zijn we blij met de kleine!! En hij doet het echt super! Hij is lekker rustig en nieuwsgierig, echt een heerlijk ventje!

Bedankt voor de lieve reacties op hyves, echt heel lief meiden:D

Ik heb nog niet hier terug kunnen lezen..maar heb ik nog belangrijke dingen gemist?

Hier een fototje van Luuk:D

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Lisa, wat een mooi mannetje zeg!! Ik ben wel heel erg verliefd ;) Als je nog meer foto's heb mag je ze altijd plaatsen natuurlijk :D Geniet er lekker van!

@ Joyce, Gardo is een babywinkel :D

9. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens Lisa een nieuwtje over mijn antistoffen.
    Alles is goed want in het uitgebreidere onderzoek zijn de antistoffen niet meer aangetroffen dus ik ben heel blij :D
    Verder kreeg ik van de vk een preek over mijn overgewicht.. Over de keuze dat ik flesvoeding wil gaan geven ipv borstvoeding & ze moest persé weten waarom we geen combinatietest willen. & A.s Dinsdag heb ik mijn 1e echo.

Dus dat was mijn nieuws wel zo'n beetje geloof ik ;)

10. och lisa wat een knap kereltje

meisjes jullie hebben gelijk kv test zie resultaat
    toen ik de foto maakte waren de 5 min nog niet om hihi
    ik geloof dat ik ZWANGER ben:D

11. en toen de 5 minuten om waren:D

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owke nu zijn we niet meer in ontkenning whahahahahahahaaaaaaaa GEFELICITEERD!!!!!!
    wow ontzettend cool!!! Vastlijmen die kleine!!
    Dikke knuffel
    Xx

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@dani, gefeliciteerdmet je mannentje die je over ongeveer 20 wkn in je armen mag sluiten.

@Lisa mooie foto.

@Angela balen van je ongi.

@Joyce, geloof je het nu wel......... Ga er nu van genieten en hopen op een plakbeeb.......... Denk aan je

Hier gisterenavond helemaal niks gewonnen met de bingo.
    Ben gesloopt vandaag normaal als ik vij ben pak ik nog wel een beetje rust, maar gisteren natuurlijk eerst winkelen en daarna bijna meteen door naar de binga en was tegen half 1 weer thuis. En manlief kwam om 3 uur thuis dronken, dus daar werd ik wakker van. Niet fijn..........
    Gisteren heb ik mijn schoonzusje de kleine laten horen, het hartje dan. Ze kreeg tranen in haar ogen. Leuk om mee te maken.

Veel liefs Esther

14. flora ja ik geloof, maar moet nog wel goed gaan , duim duim hihi martjin was ook even sprakeloos geweldig ik durfde eigenlijk niet te testen, want zit nog voor mijn NOD maar ik moest wel van mezelf, pff nou hopen dat het goed gaat 12e meteen naar utrecht

essie ik ook aan jou mop das niet fijn wakker worden van een dronke man, en zonde dat je niks bij de bingo heb gewonnen!
    heerlijk die reactie van je schoonzussie!

nou ik ga naar sparks tot later

15. pff vogeltje van me banner is wel erg optimistisch die staat al bij 40 weken:) ff een andere maken

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Joyce: gefeliciteerd meid! Mooie test! :).

Lisa: gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje zeg! Hoe voel jij je nu? We blijven je volgen hoor!

Mijn neefje en nichtje zijn hier, 2 en 4. De kleinste zou nu moeten slapen, maar ik hoor daar te veel geluid voor :p. Dus maar eens kijken, zo lekker naar dierenpark hier in de buurt :).

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Joyce, heb je je ei genomen om je NOD te berekenen?! Omdat je ju bijna 5 weken bent denk ik dat je bent uitgegaan van je laatste menstruatiedag.

18. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, wat is er veel leuks langs gekomen. Ik weet niet waar ik moet beginnen.

Lisa, wat een prachtig mannetje! Ik vind het echt een super knappe baby! Ik zwijmel helemaal weg bij die foto... Heb je nog meer foto's? Zoals iemand al zei, plaats er gerust meer ;)

Dani, wat leuk dat je een jochie krijgt. Nu kan je lekker gaan shoppen voor stoere kleertjes en kan je de babykamer gaan inrichten. Weet je al een beetje hoe het kamertje eruit gaat zien?

Joyce, wat vind ik het leuk dat je zwanger bent! Super gefeliciteerd meid. Het is je hartstikke gegund! Ik duim met iedereen mee dat 'ie goed blijft 'plakken'.

Sallie, wat grappig dat je neefje dat zei. Weet je dat heel veel kinderen aanvoelen wat het gaat worden? Ik ben benieuwd of het uit gaat komen.

Angela, balen van je ongi :(
    Een onregelmatige cyclus is inderdaad erg vervelend maar waarschijnlijk niets waar je je ongerust over hoeft te maken. In het begin had ik ook een onregelmatige cyclus en toen heb ik er ook e.e.a. over opgezocht. Op veel sites lees je dat veel vrouwen een onregelmatige cyclus hebben, maar dat het heel normaal is omdat de eisprong door diverse omstandigheden vroeger of later plaats kan vinden. Het blijft natuurlijk wel erg lastig.
    Inge adviseerde me eens om teunisbloem olie te gaan gebruiken voor meer regelmaat. Bij mij heeft helaas niet echt geholpen, maar misschien helpt het voor jou wel.

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dday: wat fijn dat de uitslagen goed waren! weer een zorg minder denk ik he?

En ja ik hoor wel vaker dat verloskundige een discussie aangaan als je geen borstvoeding wilt geven..Maar je moet echt doen waar jij je prettig bij voelt hoor!!

Joyce: Waauuuuuwww wat super meid!!! Echt een dikke vette test man! GEFELICITEERD:D:D:D:D:D:D:D:D:D ben stiekem benieuwd hoe ver je bent:p

Bedankt voor de leuke reacties, wij zijn ook echt helemaal verliefd op hem...:D

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Lisa: gefeliciteerd! ik lees het nu pas! Geniet van je mannetje, en wat een leuke foto! Hoe vond je het bevallen? Heftig he!

@Joyce: gefelciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een knaltest!!!!

Deel Deze Pagina