GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flora ja geloof van me laatste NOD die was 5 april, heb ik op de tocker site uitgerrekend haha zal ongetwijfeld terug gezet worden:p

Lisa oo ja hij is ook zo knap ! tis echt een mooi jochie, is apart om nu met zijn drieen te zijn ?

monique dank je wel ! hoe is het met yuna? ben je al gewend?

muis het is iedereen gegund ik gun het hier iedereen ook angela meid jou labrador twijfel gewoon iedereen! maar ik ben en blijf toch vrees ik de 1e twaalf weken onzeker:( maar denk dat iedereen dat heeft..

sallie haha lekker hoor die kids die niet willen slapen ik snap het wel met dit weer

2. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joyce, het is zeker weten iedereen gegund, maar voor jou een heel klein beetje extra ivm de gezondheidsproblemen die je omschreven hebt. Dat bedoelde ik er eigenlijk mee te zeggen. Ik ben in ieder geval heel blij voor je!

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, tuurlijk hadden wij gelijk haha, wat een knaltest! Helemaal top!

@lisa, wat een mooi ventje! Super fijn dat hij het zo goed doet!

Hier gisternacht de hele nacht diarree gehad met super veel buikpijn, dus vanmorgen me ziek gemeld op het werk, daarna ook nog lekker overgegeven. Dus geen goede start. Vanmiddag ging het wel weer, dus zijn manlief en ik naar babypark gegaan.......tsjezus wat een grote winkel en wat een keuze. Ik zie nu echt eventjes door de bomen het bos niet meer hoor....wel heel veel leuke dingen gezien....denk dat ik 10.000 euro lichter ben als ik daar klaar ben hahaha.

Voor degenen die al spullen gekocht hebben, waar hebben jullie dat gedaan?

4. muis vind ik lief van je , het risico is groter bij mij dat het misgaat, daarom geloofde ik het ook niet hihi net belde een vriendin of we gingen bbqen uh ja ok dus ff gasfles opgehaadl bij me ouders daar was me nichtje en alstijd als ze mij ziet wil ze paardrijden dus ik werd beladen met kusjes, tot ik zei nee lieverd morgen gaan we rijden, keek ze heel zielig naar me had mama lotte dus belooft dat ze mocht ik ohoo wat gemeen haha nou morgen mag ze:)

Catherina ja mocht het bij ons zover komen dat we baby spullen mogen gaan uitzoeken zal het ook wel moeilijk worden er is zoveel keus!
    ik heb trouwens ook al 2 dagen diarree wss van de spanning

en jaahaa word zometeen bij de bbq geen wijntje of biertje hahah

wat ik net dus wou vertellen maar toen belde de vriendin dat sparky vandaag heel braaf was voor het eerst rijden op de nieuwe stek, en normaal loopt die dan te eikelen, maar vandaag ging die heel relaxed mee, kavelpad op had geen zin in een bakrondje haha, maar even heerlijk genoten en getoerd samen stond wel heel veel wind, en hij vond de windmolens nog wat eng
    hier een foto van onderweg naar huis:

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: wat een knaltest! Nogmaals gefeliciteerd!!

Lisa: Gefeliciteerd!! Wat een mooie jongen!

Hier een heerliujk dagje gehad. Vanmorg een stoel opgehaald die ik via marktplaats gekocht heb en vanmiddag mee wezen forellen, nou ja kijken dan. Mannetje is nu de vis aan het fileren en dan kan deze zo op de bbq. Ook al weet ik nog niet zeker of ik wel die vis ga eten...

6. ooo lekker vis!!! hihi, wat voor stoel heb je gekocht?

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nou daar was ik weer hoor! Ging hier weer heerlijk ;).

Joyce: mooie foto en ik ben zo blij voor je! :).

Labrador: klinkt als gezellig middagje, ben ook beneiuwd naar de stoel!

Catharina: gelukkig voel je je weer wat beter, heb idd ook wel eens gehoord dat die winkel super groot is!

Vanmiddag met de kids op stap geweest naar een dierenpark hier in de buurt, ging prima. We hadden alleen water op omdat het zo warm was, daarvoor een broodje gegeten.

Komen we thuis en zegt me neefje (4) dat hij niet zo lekker is en kruipt bij me op schoot, 2 tellen later zegt hij dat hij moet spugen, dus ik til hem op om naar de wc te lopen en toen kwamen de golven al. Ik onder en 3 grote plassen op de vloer, arm jochie!! Huilen, huilen en hij wilde naar zijn moeder. Maar die zijn weg. Dus getroost, uitgerust en gedouched, en ipv pannenkoeken maar even een cracker gegeten met wat water. Die bleven erin en nu lekker aan het slapen, hoop dat het vannacht goed gaat. Mijn nichtje is echt een boefie, dan kom ik boven en ligt ze te kletsen tegen mijn neefje en te commanderen wat hij moet pakken, terwijl hij allang slaap hahah.

Nou ik hoop op een rustig aafje. Zometeen komen hier wat vrienden, al moet ik toegeven dat ik al aardig op ben. Ik zal wel degene zijn die morgen vroeg opstaat, dus als ik klaar ben ga ik gewoon naar bed!

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joyce GEFELICITEERD :D Ik wist het wel ;) Ik ga heel hard duimen voor een plakbeeb!
    Geniet er van meis :D :D Dikke knuffel :D

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

B]ZWANGER:
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    [/B]
    Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig
    Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011
    Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011
    Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011
    Samarinde - 25 jaar - ronde 2 - 16 november 2011
    DeeDeeBowtie - 10e ronde - 19 november 2011
    Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011
    Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011
    Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011
    Mendy-23 jaar-

NOD:
    Tweety25 - NOD 4 mei -9e ronde- 26 jaar
    Meid1987 - NOD 5 mei- 11e ronde - 24 jaar
    Joyce1982- NOD 9 mei -8e ronde- 29 jaar
    GFH - NOD 9 mei - 4e ronde - 30 jaar
    justme- NOD 1 mei - 10e ronde - 35 jaar
    Labrador - NOD 6 mei - 4e ronde - 24 jaar
    Muis27 - NOD 18 mei - 8e ronde - 27 jaar
    Twijfelgeval- NOD 28 mei -5e ronde-24 jaar
    Sweet84 - NOD 31 mei - 11e ronde-26 jaar
    Karinikke87 - NOD ?- 6e ronde - 23 jaar

zwanger
    Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3e ronde - 11 juli 2011
    Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011
    Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @joyce, ik zei toch dat die streep dikker zou worden!!!! die zere boobs komen nu vanzelf hoor ;)

@lisa, super kereltje hoor!! lekker genieten nu he!

hier vandaag gewerkt, erg moe nu. vk hier had ook geen verklaring voor mijn rare cyclus. maandag dus maar ff ha bellen en ondertussen gewoon verder gaan. zo eerst heerlijk slapen!

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@justme, hoop dat de ha je een beetje verder op weg kan helpen. Want het is en. Lijft wel een beetje vreemd.

Liefs Esther

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Lisa wat een knappe vent is die Luuk van jou. Lekker genieten samen.

Joyce zie je nou wel :p Proficiat meid.

Ik ben vandaag precies twaalf weken :D

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @DDB, jeetje wat gaat de tijd snel zeg! hoe gaat het met je klachten?

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wow deedee gefeliciteerd!!!

Ik wil ook 12 weken zijn! Ben nog met vlagen misselijk, heb al 3! Dagen niet gespuugd en ben nu daardoor weer onzeker. Muts dat ik ben!! Bij december mama's was er iemand die na al een goede echo met 9.? Weken een ma had, dan gaan er nu weer dingen door mijn hoofd spoken als ik niet meer spuug....
    Over 13 nachtjes pas weer een echo.....ik wil morgen weer spugen LOL

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, je wordt vanzelf 12 wkn. Gaat allemaal goed komen. Je hoeft niet altijd over te geven, misselijk zijn is ook al goed. En positief blijven is het belangrijkste.

Ik zit al in week 17 en alles gaat hier nog steeds heel erg lekker. Over een maandje de 20 wkn echo. Dan hopen we te weten wat jet wordt en of alles er op en aan zit.

Morgen gaan we gezellig samen naar de dierentuin aapjes kijken. Heb er zin in. Vandaag de hele dag voor dood op de bank gelegen, wel even alvast ruimte gemaakt voor de kinderkamer, dus ons bed gedraaid en in onze slaapkamer de kasten neer gezet met mijn kleding, zodat we de ruimte goed kunnen gebruiken voor de kleine. Xxx

Liefs Esther

16. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    @muis: ons kamertje wordt wit met grijs lekker neutraal we zijn nu druk bezig met het schilderen van de meubeltjes en daarna worden de muren gestuuct en dan kan het inrichten beginnen

@joyce nou meis das een super mooie test kan echt niet missen van harte gefeliciteerd

@lisa meis wat een knapperd is luuk ga er lekker van genieten meis

17. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede avond dames.

ff kort. Joyce whaaaa ik zei toch super zaad. En dat terwijl je jou infectie had. :D:D:D Super gefeliciteerd.

Tweety balen van je ongi. Hoop dat jou HA wat voor jou kan betekenen.

Lisa: Aahhh wat een popje. Zeg echt een mooi ventje.

Dani: Wat gaaf een boy. Nu kan je lekker stoer in kopen doen.

Bijtje welkom. Hoop dat je snel wat meer weet en dat het snel raak mag zijn.

Ben nog wel wat vergeten maar solly hier voor.

Hier veel gebeurt dus vandaar dat ik afwezig ben geweest. Maar het was een hectiek weekje. Nog steeds hoor. Volgende week nog een drukke week. Zou het ff in het kort uitleggen.
    IK werk in een deels familie bedrijf. Moeder vader en zoon hebben de winkel. En alle dames die er werken hebben gesoliciteerd. Nu is al een poos de vader erg ziek geweest. En werdt er mij gevraagd om extra te werken. Dus druk op mijn vrije dagen die ik had. Alles proberen te regelen en boodschapjes enzo. Nu kregen we woendag te horen dat hij kritiek lag en dat het einde in zicht was. Dus of wij dames. Wat exrta konden werken. Om moeder en zoon een beetje te vervangen zo dat ze bij zijn vader en man konden zijn. Nu is alles zo snel gegaan dat hij donderdag op vrijdag nacht is overleden. :(. We zijn allemaal hier erg kapot van. Sommige van ons (dames) hebben nog met hem gewerkt. En ik Werk wekelijks met zijn vrouw. En hoorde alles hoe het ging enzo. Dus ben er best kapot van. Ook omdat hij al lang ziek was. Maar een redelijk kort ziektebed heeft gehad.

Ik voel me hier erg klote over omdat mijn moeder. Dit 3 jaar 12 juni 4 jaar geleden heeft ondergaan. En IK ben hier nog niet helemaal over heen. En nu dit voor hun allemaal begint. Komt het bij mij weer boven. En volgende week dus extra werken. En de begrafenis. Ook al was dit in aantocht. Het is echt ongelofelijk snel gegaan. Bah Bah Bah.

Zo dit lucht wel redelijk op. En ik probeer jullie wel mee te lezen. Maar dit gaat ff voor. Ach jullie snappen het wel. En als ik tijd heb. Kom ik zeker wel ff kletsen. Mis jullie wel. Heb elke avond wel gedacht goh hou zou het gaan... Maar toen vielen we alweer in slaap.

Genoeg geklets. Maar nog wel even een vraagje. Wil weer beginnen met de ovu testen. Maar iemand een idee welke cyclus ik nu het beste kan nemen? Ik kruip nu in bed en lees jullie morgen wel weer. Dikke knuffff

18. justme raar hoor dacht dat ik een raar lichaam had (heb ik ook ) mja hoop dat
    ze iets kunnen verzinnen wat het kan zijn

essther aapies kijken haha geweldig! wij gaan ook aapjes kijken vandaag want ga ff naar me moedr voor moederdag:p das mijn aapie

Dani dank je hoop dan ook echt dat ik morgen niet ongsteld word daar ben ik zo bang voor

flora haha ja dat wil ik ook wel , jij vroeg over die ticker toch ? maar hoe moet ik hem dan instellen ??ik kwam hierop uit vnaf de site

Dday haha dank je wel mop ;) ik voel met trouwens wel redelijk martijn vind me stiller , maar ben gewoon iets moeier maar ben ook vroeg wakker steeds...en met vlagen misselijk, maar de boobs voelen wel aardig ok , allleen gister wou martijn sexen maar het deed zeer, ik vond het doodeng en verkrampte ik had enorme kramp op een gegeven moment in me achter rrug , mja heb het overleefd haha

DDB jeetje gaat lekker hard meis!

Twijfel sterkte ! hoop dat je alles een plekje geven kan , ik denk aan je!

Essie was die lijst een hint?

nou ga even naar mam

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ZWANGER:
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    [/B]
    Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig
    Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011
    Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011
    Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011
    Samarinde - 25 jaar - ronde 2 - 16 november 2011
    DeeDeeBowtie - 10e ronde - 19 november 2011
    Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011
    Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011
    Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011
    Mendy-23 jaar-

NOD:
    Tweety25 - NOD 4 mei -9e ronde- 26 jaar
    Meid1987 - NOD 5 mei- 11e ronde - 24 jaar
    Joyce1982- NOD 9 mei -8e ronde- 29 jaar
    GFH - NOD 9 mei - 4e ronde - 30 jaar
    justme- NOD 1 mei - 10e ronde - 35 jaar
    Labrador - NOD 11 juni - 5e ronde - 24 jaar
    Muis27 - NOD 18 mei - 8e ronde - 27 jaar
    Twijfelgeval- NOD 28 mei -5e ronde-24 jaar
    Sweet84 - NOD 31 mei - 11e ronde-26 jaar
    Karinikke87 - NOD ?- 6e ronde - 23 jaar

zwanger
    Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3e ronde - 11 juli 2011
    Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011
    Babywens - 21 jaar- ronde 5- 19 november 2011

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Twijfel: Gecondoleerd meid en heel veel sterkte de komende tijd. Schrijf hier maar lekker van je af.
    Ik zou 28 dagen aanhouden voor de ovutesten.

Joyce: Het was forelvis, maar ik vond het toch niet zo lekker.

Esther: Veel plezier met aapjes kijken.

Dit is de stoel die ik gekocht heb via marktplaats.

We gaan zo ff naar mijn schoonouders. Wat we verder gaan doen is nog onbekend.

Meiden genioet van het mooie weer!!

Deel Deze Pagina